- Hirdetés -

Játékos akcióban a LEGO és az IKEA

|

Az IKEA és a LEGO Csoport együttműködése még több teret enged a játéknak és a kreativitásnak.

A fejlődés kulcsa a játékban van, ennek felfedezése elengedhetetlen ahhoz, hogy egy jobb életet élhessünk. A játék számtalan jelentéssel bír az emberek számára. A mindennapi életben a játékot különböző akadályok gátolják. Ezek közül néhány elsősorban a felnőttek számára jelent gondot. Az egyik ilyen például, hogy a felnőttek úgy gondolják, a játék rendetlenséggel jár. Más korlátok pedig inkább a gyerekek számára kézzelfoghatóbbak, erre példa, amikor a felnőttek megpróbálnak rendet teremteni a játékkörnyezetben, amit a gyerekek valójában élveznek.

A LEGO és az IKEA közösen dolgozik azon, hogyan lehet még több játéknak teret adni úgy, hogy azt a mindennapi élet funkcionalitásába csempészik bele.

Az IKEA Play Riportban az IKEA gyermekeket kérdezett arról, hogy mit szeretnének, és 47%-uk válaszolta azt, hogy több közös játékidőt szeretne a szüleivel. Ugyanekkor a megkérdezett szülők 90%-a gondolja úgy – arra a meggyőződésre alapozva, hogy a játék fontos – hogy a játék elengedhetetlen a jólét és a boldogság szempontjából. Egy ezt követő, a játékról készített LEGO tanulmány szerint a szülők 95%-a adta azt a választ, hogy a játék alapvető szerepet játszik gyermekük fejlődésében, és a LEGO kockák segítik a kicsik kreativitását. Akkor hát miért nem játszunk többet? Az együttműködés célja, hogy több alkalmat teremtsen a játékra. Először úgy, hogy megpróbálják a teljes otthont egy jobban funkcionáló és mókásabb hellyé varázsolni.

“A LEGO Csoportnál a kezdetektől fogva az a küldetésünk, hogy a gyerekeket a játékon keresztül inspiráljuk és fejlesszük. Izgalmas és szórakoztató kihívásnak tekintjük megtalálni azt a megoldást, amely ösztönzi a még kreatívabb LEGO játékélményt, ezzel egy időben tekintettel van a szülők érzékenységére a háztartás kinézetére vonatkozóan, valamint lehetőséget ad a gyerekeknek és szüleiknek a közös játékra. Tudjuk, hogy a kreativitás olyan kritikus készség, amelyre a jövőben szükség van, de emellett azt is tudjuk, hogy a bütykölés, a kísérletezés, a kreativitás és az új dolgok kipróbálása bizony rendetlenséggel járhat. Az IKEA-val közös együttműködésünk során ezért szeretnénk megbirkózni azzal a fenntartással, amellyel néhány szülő megközelíti a játékot, ezt a – csodálatos – rendetlenséggel együtt járó – kikapcsolódást.” –mondta Lena Dixen, a LEGO Csoport senior termékfejlesztési alelnöke.

“Az embereket összehozni a játékon keresztül és lehetővé tenni a még több játékot, számunkra és a LEGO Csoport számára egyaránt olyan kulcsfontosságú dolog, amely alapvetően része saját vízióinknak, küldetéseinknek és értékeinknek. Ezért szeretnénk kideríteni, hogy mi történhet, ha mi együtt dolgozunk annak érdekében, hogy az emberek többsége igent mondjon a játékra” – mondta Fredrika Inger, a svédországi IKEA Gyermekek IKEA-ja üzletvezetője.

Az együttműködés első eredményeivel a következő néhány évben az IKEA üzletekben találkozhatnak majd a vásárlók.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...

Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi

A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...

Ez lehet a digitális bankolás jövője

A COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez – derül ki a Deloitte legfrissebb, Digital Banking...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...