- Hirdetés -

Átszervezés az RTL-nél – Vidus Gabriella a változásokról

|

- Hirdetés -

Az RTL Magyarország átszervezi és megújítja a lineáris és non-lineáris tartalmak tervezéséért, beszerzéséért és adáselőkészítéséért felelős szervezeti egységek struktúráját. Az újonnan létrehozandó Content Hubban integrálják mindazokat az üzleti folyamatokat és szakmai stábokat, amelyek korábban egymással párhuzamosan működtek, az új struktúrát 2021 február 1-től vezetik be. A döntések végrehajtásának meggyorsítását és a párhuzamosságok megszüntetését várják a lépéstől – nyilatkozta az mmonline.hu-nak Vidus Gabriella, az RTL Magyarország vezérigazgatója.

A változások részeként a CLT-UFA Hungarian Broadcasting Division-höz kerül a tartalombeszerzés területe, amelynek vezetője a második generációs csatornák, valamint a digitális felületek programigazgatói feladatait is ellátó Szabó Balázs lesz – derül ki az RTL Magyarország közleményéből. A szakember a Sony Pictures Television Central (STC) Europe-tól érkezik a CLT-UFA Hungarian Broadcasting Division (HBD) vezetésébe, Luxemburgba.

A médiacég tájékoztatása szerint a most bejelentett átalakítás célja, hogy tartalomalapú és összképernyős szemléletű tervezés valósuljon meg egy új – az eddigi párhuzamos rendszereket egyesítő – hatékonyabb szervezetben. „A digitalizációval gyorsan változnak a médiafogyasztási szokások, ezt a tendenciát a világjárvány csak még jobban felerősítette” – fogalmazott Kolosi Péter programigazgató a modellváltással kapcsolatban. „Az RTL Magyarország büszke arra, hogy hagyományosan az iparági változások early adoptere, korai alkalmazója a hazai piacon. Erre a piacvezető szerepre példa a tartalomszerkesztésért felelős folyamatok és szervezeti egységek mostani integrációja is” – tette hozzá Kolosi Péter.

Az integráció révén létrejövő új szervezeti egység, a Content Hub a csatornaalapú tervezés helyett tartalomalapú megközelítéssel tervezi meg és hangolja össze az egyes produkciók útját, illetve életciklusát az RTL Magyarország csatornái és platformjai között.

„Funkció nem vész el, csak átalakul: pontosabban egy új, egységes szervezetbe tagozódik” – jelezte Kis-Bocz Éva, a transzformációs projekt vezetője. „Minden kollégánk munkájára számítunk az adásmenet-készítéstől a formátumvásárláson át a szinkronig.”

„A mostani átszervezéstől a döntések végrehajtásának meggyorsítását és a párhuzamosságok megszüntetését várjuk. Az átalakítás gondolata egyébként már tavaly megfogalmazódott a digitális platformjaink előtérbe kerülésével, mindenképpen szerettük volna elkerülni, hogy a tartalmi döntések és operatív feladatok kapcsán az RTL Klub és a második generációs kábelcsatornák mellett egy harmadik, párhuzamos „láb” is létrejöjjön” – tudtuk meg Vidus Gabriellától, az RTL Magyarország vezérigazgatójától. „A programming döntéshozatali folyamatunk azonban nem változik a most bejelentett átszervezéssel, abban lesz változás, ahogyan végrehajtjuk ezeket a döntéseket. 2015 óta működik a luxemburgi szervezet, ami eddig is ellátott programing feladatokat. Fontosnak tartom hangsúlyozni, hogy az, hogy milyen tartalmakat vásároljunk az RTL Klubra az továbbra is itthon dől majd el, a beszerzésben támaszkodunk majd fokozottan a luxemburgi cégre, és nem lesz változás Kolosi Péter feladataiban” – fűzte hozzá a cégvezető.

A Content Hub a három nagy funkció egységére épül: tartalomtervezés, tartalombeszerzés és adásanyag-előkészítés. Ez a három terület az új szervezetben egymással összehangolva tervezi meg és készíti elő az egyes tartalmakat az RTL Klub és a második generációs lineáris csatornák számára, valamint az RTL Magyarország digitális felületein való bemutatásra. Az RTL Magyarország a változások részeként Luxemburgból irányítja a tartalombeszerzést: a terület vezetője Szabó Balázs lesz, aki a Sony Pictures Television Central (STC) Europe-tól érkezik. A luxembourgi központból dolgozó szakember a CLT-UFA Hungarian Broadcasting Division (HBD) új programigazgatójaként felel majd a kábelcsatornák és a non-lineáris platformok tartalmi igazgatásáért, illetve az RTL Magyarország teljes tartalombeszerzéséért.

 

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Tippek a tökéletes fesztiválélményhez

Két év kihagyás után a Sziget Fesztivál visszatér! Várod már, hogy a színes programkavalkádban a legmenőbb zenéket hallgatva jól érezd magad a barátaiddal a nyári napsütésben? Mi is izgulunk! A Diageo a világ vezető...

Újabb környezetvédelmi rekord a Tiszán

Rekordmennyiségű, 2880 zsák hulladék összegyűjtésével zárult a X. Jubileumi Felső-Tiszai PET Kupa. A pillepalackokból épült hajók versenyében a legtöbb hulladékot a Siemens Energy vállalati önkéntesekből és gyerekeikből álló csapata nyerte, akik ezúttal az egy...

Komoly problémákat okoz a válság a vállalatoknak

Bár Magyarországon már eddig is érezhetők voltak a háborús konfliktus hatásai, a közgazdászok szerint a komolyabb nehézségek még csak most kezdenek begyűrűzni a hazai gazdaságba, amelynek egyik sarokpontja a bérköltség növekedése lehet.„A nagymértékű infláció...

Új HR vezető a Yettelnél

2022. augusztus 1-jétől Szalai Enikő a Yettel Magyarország Zrt. HR vezérigazgató-helyettese. A HR-menedzsment területén 25 év nemzetközi tapasztalattal rendelkező szakember egy kihívásokkal teli időszakban, izgalmas vállalati környezetben veszi át a terület vezetését a telekommunikációs...

Megelőzte a Disney a Netflixet

Július elején már több streaming előfizetője volt a Disney-nek, mint a Netflixnek a két cég negyedéves üzleti jelentése szerint. A Disney+ nagyot nőtt a második negyedévben, több mint 14 millió új előfizetőt gyűjtött, decemberben...

Pozsonyban terjeszkedik a Green Fox Academy

A Green Fox Academy dinamikusan növekszik és mára erős nemzetközi vállalattá vált. Másfél év alatt felépítette a szlovák IT képzési piac legerősebb márkáját, az online oktatás átütő sikerére alapozva pedig idén nyáron megnyitotta második...

Az Astoria Agency-vel dolgozik a Network4

Molnár Ágnes és Kordos Szabolcs ügynöksége támogatja a médiacég sajtókommunikációs tevékenységét. A Network4 mérföldkőhöz érkezett, hiszen augusztus 5-én indult el a MATCH4 sportcsatorna, amely az ARENA4 sportadó és az ARENA4+ sportstreaming szolgáltatás testvéradójaként működik....

Nagyon népszerűek a pénzügyi appok

A magyarok 73 százaléka használ valamilyen pénzügyi alkalmazást, amely így a második legnépszerűbb applikáció típus a közösségi média alkalmazások után – derül ki a Magyar Bankholding reprezentatív kutatásából. Az online bankolás legnagyobb előnyeként a...

Kilőtt a céges értékesítés a GreenGonál

Soha nem látott érdeklődés követte a magyar kormány hatósági üzemanyag árának eltörlését a közösségi elektromos autómegosztó szolgáltatónál – számolt be Ádám Boglárka a GreenGo vezérigazgatója. Az ok egyszerű: ahogy a magyar háztartások többsége, úgy...

Különleges okosmobilokkal rukkolt elő a Samsung

A Samsung bejelentette az összehajtható okostelefonok következő generációját: megérkezett a Galaxy Z Flip4 és a Galaxy Z Fold4. A készülékek testreszabható, elegáns külsővel és továbbfejlesztett teljesítménnyel érkeznek. A Galaxy Z sorozat, ahogy eddig is,...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Így alakul a fiatalok médiafogyasztása

A Z-generáció és a millenniál generáció digitális szórakozása egyre inkább előtérbe kerül világszerte. Ma már a videós streaming szolgáltatásokkal fej fej mellett versenyez a közösségi média és a gaming a fogyasztók figyelméért – derül...

Tippek a tökéletes fesztiválélményhez

Két év kihagyás után a Sziget Fesztivál visszatér! Várod már, hogy a színes programkavalkádban a legmenőbb zenéket hallgatva jól érezd magad a barátaiddal a nyári napsütésben? Mi is izgulunk! A Diageo a világ vezető...

Újabb környezetvédelmi rekord a Tiszán

Rekordmennyiségű, 2880 zsák hulladék összegyűjtésével zárult a X. Jubileumi Felső-Tiszai PET Kupa. A pillepalackokból épült hajók versenyében a legtöbb hulladékot a Siemens Energy vállalati önkéntesekből és gyerekeikből álló csapata nyerte, akik ezúttal az egy...

Komoly problémákat okoz a válság a vállalatoknak

Bár Magyarországon már eddig is érezhetők voltak a háborús konfliktus hatásai, a közgazdászok szerint a komolyabb nehézségek még csak most kezdenek begyűrűzni a hazai gazdaságba, amelynek egyik sarokpontja a bérköltség növekedése lehet.„A nagymértékű infláció...

Új HR vezető a Yettelnél

2022. augusztus 1-jétől Szalai Enikő a Yettel Magyarország Zrt. HR vezérigazgató-helyettese. A HR-menedzsment területén 25 év nemzetközi tapasztalattal rendelkező szakember egy kihívásokkal teli időszakban, izgalmas vállalati környezetben veszi át a terület vezetését a telekommunikációs...
- Hirdetés -

Don't Miss

A marketingvezetők jó esetben interdiszciplináris gondolkozók

Manapság a marketing az egyetlen omnipotens diszciplina, amely egy vállalat működésének teljességét képes átfogni – állítja Szabó Béla. A Magyar Telekom márkakommunikációs igazgatója a Marketing Summitot beharangozó interjúsorozatban az mmonline.hu-nak beszélt arról, hogy milyen...

Együtt erősebbek vagyunk

A marketing szakemberek, vezetők szerepe jelentősen megnövekedett a vállalaton belül és az üzleti értékteremtés folyamatában is – mutatott rá Bánhegyi Zsófia. A Szerencsejáték Zrt. marketing és kommunikációs igazgatója a szeptember 15-i Marketing Summitot felvezető...

Rekordok éve

A Marketing&Media magazin idén is összeállította a legnagyobb hazai reklámügynökségek listáját a tavalyi üzleti eredmények alapján. Iparági vezetőket is megkérdeztünk arról, hogyan értékelik a múlt évet és mit várnak idén, Biró László, a Mediator...

További növekedés lehet

A Marketing&Media magazin idén is összeállította a legnagyobb médiaügynökségek rangsorát a tavalyi üzleti eredmények alapján. Iparági vezetőket is megkérdeztünk arról, hogyan látják a múlt évet és mire számítanak idén, Novák Péter, a Dentsu Hungary...

Az UX az új arany

A járvány hihetetlenül felpörgette a digitalizációt, a szolgáltatóknak pedig önbizalmat adott. Egyre fontosabb a fel használói élmény tervezése, ám a Z generáció a korábbiakhoz képest sokkal „puritánabb” szolgáltatási portfóliót igényel – mondta el Mondovics...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Újabb környezetvédelmi rekord a Tiszán

Rekordmennyiségű, 2880 zsák hulladék összegyűjtésével zárult a X. Jubileumi Felső-Tiszai PET Kupa. A pillepalackokból épült hajók versenyében a legtöbb hulladékot a Siemens Energy vállalati önkéntesekből és gyerekeikből álló csapata nyerte, akik ezúttal az egy...

Együttműködik a WWF és a Coca-Cola

A WWF – világszerte és Magyarországon is – többek között azért dolgozik, hogy megóvja a folyókat és a vizesélőhelyeket. A Duna forrásától a deltáig a folyó mentén élő emberekkel együttműködve tesznek konkrét lépéseket a...

Hatalmas zöld projektben a Toyota

Fukusima prefektúra és a Toyota hidrogénre, mint új energiaforrásra helyezi a hangsúlyt. 2021 júniusa óta tárgyalnak a projekt konkrét kezdeményezéseiről különböző partnerekkel, hogy olyan megvalósítási modellt hozzanak létre, amely a Japánra jellemző, 300.000 körüli...

DATA

Labdarúgó Eb M4 Sport nézettség

Virágzik a sportturizmus, nagyot nőhet a szurkolók száma

Az Európa-szerte eltérő Covid-19 korlátozások ellenére is 60 százalékkal nőhet idén az új és visszatérő szurkolók száma a sporteseményeken az előző évhez képest. A Mastercard Sportgazdasági Indexe szerint egyre többen költenek olyan sportokra, melyeket...

Kisebbségben vannak a környezettudatos cégek

Bár jobban figyelnek a fenntarthatóságra a magyar nagyvállalatok, még mindig masszív kisebbségben vannak a környezettudatos cégek – többek között ez derül ki a K&H Bank felméréséből. A múlt év utolsó negyedében megkérdezett cégek majdnem...

Rekordmennyiségű reklám jelent meg tavaly a tévécsatornákon

2021-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 54 percet töltött a tévékészülékek előtt, amely mindössze 1 perccel volt kevesebb, mint az egy évvel korábbi tévénézési idő – derül ki a Nielsen Közönségmérés adataiból....