- Hirdetés -

Jelentős befektetéshez jutott az Okoskassza

|

- Hirdetés -

Android alapú, all-in-one online pénztárgépével, az Okoskasszával vált nemzetközi szinten is ismertté a PSC CEE. Az MFB Csoporthoz tartozó Hiventures, illetve a Bonitás Befektetési Alapkezelő most egy közös, 700 millió forintos befektetéssel járul hozzá a cég további terjeszkedéséhez.

A tavalyi év végén lépett életbe Magyarországon az a szabályozás, miszerint az online kasszával rendelkező kereskedőknek kötelező elektronikus fizetési lehetőséget biztosítaniuk ügyfeleik számára. Mindez nagyban hozzájárult az Okoskassza (SmartKassa) térnyeréséhez, amelybe beleépítették az adóügyi egységet és a nyomtatót, valamint integrálták az elektronikus fizetési módozatokat. A kompakt megoldás mellett további funkciókat és szolgáltatásokat is élvezhetnek az Okoskasszával rendelkezők. Ilyen a raktárkészlet-nyilvántartó, a tranzakciós riportok és üzleti elemzési lehetőségek és webshop. Mindezt felhő alapon és biztonságosan.

A négy éve alapított PSC CEE Kft-t két körben is finanszírozta már a Hiventures, hogy közvetlenül a cég exponenciális növekedését, indirekt módon pedig a cég célcsoportjának számító kkv szegmens digitalizációját segítse. Előbb 230, majd 140 millió forintot fektetett be az alapkezelő, most pedig újabb 350 millió forinttal száll be, miközben a Bonitás is bizalmat szavazott a fejlődő startupnak: ők szintén 350 milliót invesztálnak a PSC CEE-be.

„Ez a 60. befektetési körünk, amelyet egy társbefektetővel, inkubátorral vagy üzleti angyallal közösen valósítunk meg. Ezzel az ügylettel pedig partnereink befektetéseinek összértéke eléri a 6 milliárd forintot, ami komoly validációt jelent számunkra is. Egy befektető munkáját az exit mellett az igazolja leginkább, amikor egy másik befektető is fantáziát lát az általa már finanszírozott vállalkozásban” – jelentette ki Katona Bence, a Hiventures vezérigazgatója.

A PSC CEE menedzsmentje átfogó szakértelemmel vágott bele a cégalapításba: a három szenior cégalapító több évtizednyi tapasztalattal rendelkezik a FinTech iparágban. „A legfontosabb jövőbeni célunk a hazai és a lengyel piaci terjeszkedés és a nyílt bankolás, így a két alapkezelő közös befektetését elsősorban ennek elősegítésére, valamint hardver- és eszközparkunk fejlesztésére használjuk fel” – mondta Molnár Tamás, a PSC vezérigazgatója.

„Csilingelő pénztárgép, fizikai kassza? Ne tévesszen meg senkit! A PSC egy igazi, hamarosan PISP licensszel rendelkező FinTech cég, amely a KKV kereskedő szektorban egyedi, de biztos belépési pontot talált a kötelező, fiskalizált kassza és a kapcsolódó szolgáltatáscsomagok értékesítésén keresztül. A lényeg az az ökoszisztéma, amit az Okoskassza köré felépített a PSC, mint az integrált fizetési rendszer és webshop, értékesítést támogató háttérrendszerek. Ez biztosítja a hosszú-távú ügyfélkapcsolatot, további szolgáltatások értékesítését, idővel egy hatalmas adatvagyont és nem utolsó sorban a folyamatos bevételt” – nyilatkozta Borbély András a Bonitás befektetési igazgatója.

„A világjárvány még inkább felgyorsította a kereskedelem egyébként is rohamtempójú digitalizációját, ami a kelet-közép európai régióban egy gazdaságfehérítési szándékkal is párosul. A PSC innovatív, egyablakos termékmegoldásai épp ezekre a kihívásokra kínálnak megoldást” – indokolja Katona Bence a mostani befektetési kört.

Ráadásul a felmérések alapján mind Magyarországon, mind Lengyelországban dinamikusan növekszik a kártyás és online fizetések aránya, ezért az integrált kártyaelfogadási szolgáltatások iránti igény is egyre nő.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Új terméket dob piacra a XIXO

A XIXO márka 2013-as alapítása óta büszke arra, hogy a folyamatosan változó és újdonságra szomjazó fogyasztóit különleges ízekkel és izgalmas termékekkel varázsolja el. Épp ezért nem meglepő, hogy a brand, a legtöbb italgyártóval ellentétben,...

A gazdaság erősödésével számolnak a cégvezetők

Világszerte a vezetők 77 százaléka szerint erősödni fog a globális gazdaság az előttünk álló évben, csupán 15 százalékuk számít visszaesésre. Erős összefüggés látható az ügyfélbizalom és a vezérigazgatói optimizmus, valamint a között, hogy történt-e...

Cápákkal fejlődhet tovább a digitális diákszövetkezet

A Quantum, Magyarország első digitális diákszövetkezete formálhatja át a fiatalok foglalkoztatásának jövőjét. A Start it @K&H inkubátorprogramban fejlődő és a Cápák között befektetőinek támogatását elnyerő csapat a pandémia idején alakult, de máris milliárdos forgalom...

A Toyota lett Európa második legnépszerűbb személyautó márkája

A Toyota Motor Europe európai Toyota és Lexus járműeladásai 1.076.300 darabot tettek ki 2021-ben, ami 8%-os növekedést jelent az előző év azonos időszakához képest, tükrözve a környezetbarát márkák iránti erős ügyfélkeresletet. Ezzel a Toyota...

Kriptovalutázó startupokat támadnak a hekkerek

Kis és közepes méretű vállalkozások elleni támadássorozatra bukkantak a Kaspersky szakértői. A fejlett állandó fenyegetésekkel támadó BlueNoroff hekkercsoport támadásai következtében az áldozatok komoly kriptovaluta-veszteségeket szenvednek el világszerte. A SnatchCrypto nevű kampány célpontjai olyan vállalatok,...

Karitatív kampánnyal segített az OMV

A karácsonyi szezonban tartott karitatív kampány eredményeképpen összesen több mint 5 millió forintot utal át az OMV a Magyar Máltai Szeretetszolgálat számára. A segélyszervezet a pénzt egy új mentőautó megvásárlásához használja fel. Ezzel az...

Új hírcsatornák a DirectNow kínálatában

Két új hírcsatornával bővültek a Direct Now alkalmazásban elérhető tartalmak, ezzel most már 96-ra emelkedett azon csatornák száma, melyek mobiltelefonon, tableten, laptopon vagy okostévén hozzáférhetőek a Direct One előfizetői számára. A Direct Now alkalmazás a...

Konferenciaszervezés: melyik részét érdemes profikra bízni? (x)

Egy konferencia sikerén számtalan dolog múlhat: erősítheti vagy akár gyengítheti is a cég hírnevét, bevételeit, megbízhatóságát. A siker azonban több lábon áll, melynek nagy része a szervezésben teljesedik ki. Fontos a helyszín, az előadók,...

Közös beszerzési stratégiát javasol a GVH

Lezárta a hazai médiaszolgáltatás és műsorterjesztés piacán végzett ágazati vizsgálatát a Gazdasági Versenyhivatal (GVH). A szervezet elemzése szerint az árak és a szolgáltatás minősége határozza meg leginkább a fogyasztói döntéseket, a kisebb szolgáltatóknak pedig...

Online nézhetjük a nemzetközi táncfesztivált

Online rendezik meg a SzólóDuó Nemzetközi Táncfesztivált: az Orkesztika Alapítvány a fesztivál produkcióit YouTube-csatornáján közvetíti január 19. és 22. között esténként 7 órától.A SzólóDuó Fesztivál célja, hogy a szárnyaikat bontogató és a tapasztalt alkotók,...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Tovább növekedne a ŠKODA 2022-ben

A Covid-19-járvány és a félvezetőhiány ellenére is összesen 878 200 járművét szállította ki 2021 folyamán világszerte a ŠKODA AUTO. Közel 45 ezer darabos kiszállítási volumenével sikeresen mutatkozott be a piacon a tisztán elektromos ENYAQ...

Új terméket dob piacra a XIXO

A XIXO márka 2013-as alapítása óta büszke arra, hogy a folyamatosan változó és újdonságra szomjazó fogyasztóit különleges ízekkel és izgalmas termékekkel varázsolja el. Épp ezért nem meglepő, hogy a brand, a legtöbb italgyártóval ellentétben,...

A gazdaság erősödésével számolnak a cégvezetők

Világszerte a vezetők 77 százaléka szerint erősödni fog a globális gazdaság az előttünk álló évben, csupán 15 százalékuk számít visszaesésre. Erős összefüggés látható az ügyfélbizalom és a vezérigazgatói optimizmus, valamint a között, hogy történt-e...

Cápákkal fejlődhet tovább a digitális diákszövetkezet

A Quantum, Magyarország első digitális diákszövetkezete formálhatja át a fiatalok foglalkoztatásának jövőjét. A Start it @K&H inkubátorprogramban fejlődő és a Cápák között befektetőinek támogatását elnyerő csapat a pandémia idején alakult, de máris milliárdos forgalom...

A Toyota lett Európa második legnépszerűbb személyautó márkája

A Toyota Motor Europe európai Toyota és Lexus járműeladásai 1.076.300 darabot tettek ki 2021-ben, ami 8%-os növekedést jelent az előző év azonos időszakához képest, tükrözve a környezetbarát márkák iránti erős ügyfélkeresletet. Ezzel a Toyota...
- Hirdetés -

CMO

Fontos, hogy megmutassuk a pezsgő másik oldalát

Csomay András, marketing vezető, Törley Pezsgőpincészet   - Milyen évet zártok idén? - Ha ezt az évet jól le tudjuk hozni járványügyi szempontból, akkor nálunk a Törley Pezsgőpincészetben reményeink szerint vissza tudunk állni a COVID előtti időszakra....

A hitelesség egyre fontosabb

Sándor Gabriella, Libri-Bookline, marketing és kommunikációs igazgató fotó: Egyed Péter - A karácsony kiemelt időszaknak számít a könyvpiacon, az éves marketingbüdzsé mekkora részét költik el ilyenkor? - Az év utolsó három hónapja kereskedelmi és kommunikációs szempontból valóban...

Eljött a bátrak ideje

  Gál Judit, Danubius Hotels, marketing és kommunikációs igazgató   - Milyen év végére számítasz? Picit jobb lesz, mint a tavalyi hasonló időszak? - Össze sem hasonlíthatóak. A tavaly november olyan komoly szigorítást hozott, hogy fél évig...

A jövő év második felében lehet intenzívebb felfutás

Mocsai Zoltán, P Automobil Import Kft., marketing vezető - Mit tippelsz, milyen év lesz 2021 az autópiacon? Tavaly 128 000 új személyautót helyeztek forgalomba, idén kevesebb lesz? - Egy alapvetően felemás év az idei. Az év...

A vásárlási szokások örökre megváltoztak

Kanyó Roland, dm Kft., marketing és PR menedzser 133 milliárd forintos bevétellel zártátok az elmúlt üzleti évet, majdnem 10 százalékos plusszal. Gondolom ez a körülmények figyelembe vételével, elég jó eredménynek számít? Természetesen elégedettek vagyunk az elért...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Zöld vállalást tett a Toyota és a Lexus

2035-re karbonsemleges lesz Európában a Toyota és a Lexus.A Toyota készen áll arra, hogy 2035-re nullára csökkentse az újonnan értékesített Toyota és Lexus járművek széndioxid-kibocsátását Nyugat-Európában, amelynek fontos lépcsőfoka lesz a legalább 50 százalékos,...

Zöld együttműködésben a TotalEnergies

A TotalEnergies és a Daimler Truck AG megállapodást írt alá az Európai Unió közúti árufuvarozásának szén-dioxid mentesítésére irányuló kötelezettségvállalásukról. A partnerek együttműködnek a hidrogénnel üzemeltetett nehéz tehergépjárművek ökoszisztémáinak fejlesztésében, egyrészt azzal a szándékkal, hogy...

Új technológiák pörgethetik fel a klímavédelmet

Hogyan segítheti a mesterséges intelligencia, az esővízgyűjtés és a közlekedési rendszerek gyökeres átalakítása a károsanyag-kibocsátás csökkentését – a többi között ez is kiderül a világ legfenntarthatóbb vállalatának választott Schneider Electric és a CNBC Catalyst...

DATA