Jelentős beruházás a mesterséges intelligencia alapú adatpiacon

A felvásárlás jelentős stratégiai előrelépést jelent a WPP mesterséges intelligencia alapú adatszolgáltatásai szempontjából, és lehetővé teszi ügyfelei számára, hogy maximálisan kihasználják a first-party adataikban rejlő lehetőségeket.

A WPP bejelentette az InfoSum, a világ vezető adakollaborációs platformjának felvásárlását. Az InfoSum a WPP-n belül a GroupM része lesz.

A felvásárlás jelentős stratégiai előrelépés a WPP AI-alapú adatszolgáltatásai szempontjából, mivel azonnali hozzáférést biztosít a WPP és ügyfelei számára az iparág legnagyobb, cross-platform, adatbiztonságot maximálisan figyelembe vevő adatforrásához, amely mások mellett kutatásra, közönségcélzásra és AI-modellek képzésére is használható.

Az InfoSum kiterjedt globális adathálózata több százmilliárd adatjelet tartalmaz olyan médiaplatformoktól, mint a Channel 4, a DIRECTV, az ITV, a Netflix, a News Corp és a Samsung Ads, jelentős kiskereskedelmi szereplőktől és olyan ID és adatpartnerektől, mint az Experian, a TransUnion, a Circana, a Dynata és az NCSolutions.

Az akvizíció felgyorsítja a WPP „Intelligence Beyond Identity” kezdeményezésének megvalósítását, melynek célja, hogy az ügyfelek hatékonyabban tudjanak építeni az üzleti információkra, és el tudjanak szakadni a hagyományos, identitásalapú megoldásoktól, amelyek egyre rosszabb minőségű adatbázisokra építenek, köszönhetően a cookie-k limitált használhatóságának, a platformok fragmentációjának és a közönség csökkenő elérhetőségének.