- Hirdetés -

Jelentős növekedést tervez a Waberer’s

|

- Hirdetés -

Bemutatta frissített stratégiáját a Waberer’s Csoport, melyben azzal számol, hogy 2027-re a közép- és kelet-európai régió első számú komplex logisztikai szolgáltatójává válik, miközben árbevétele és EBIT (üzemi) eredménye a tavalyi közel duplájára emelkedik. Az európai szinten már most is meghatározó vállalat a jelentős növekedést további beruházásokkal, akvizíciókkal, infrastruktúrafejlesztéssel, tevékenységének diverzifikációjával, szolgáltatásai között pedig a hozzáadott érték növelésével tervezi elérni. A Waberer’s a stratégia megvalósítása során kiemelt figyelmet fordít a fenntarthatósági szempontokra, miközben fokozni kívánja tőkepiaci aktivitását.

2027-re tavalyi árbevételének és EBIT (üzemi) eredményének közel duplázódásával számol a Waberer’s Csoport most bemutatott stratégiájában. A tervek szerint a jelenleg közel 250 ezer négyzetméter raktárkapacitással, 2900 tehergépjárműből álló modern flottával és 6 ezer munkavállalóval rendelkező Csoport a tavalyi 676 millióról 1,2 milliárd euróra (+72%) növelheti árbevételét, miközben EBIT eredménye 33 millióról 61 millió euróra (+82%) emelkedhet 2027-re. Ezzel új fokozatba kapcsolhat a 2020-ban megvalósított sikeres üzleti modellváltást követő, 2021-ben indult dinamikus növekedés. Barna Zsolt, a Waberer’s International Nyrt. elnök-vezérigazgatója elmondta, hogy a 2021-ben meghatározott, korábbi stratégiai célok jelentős része mára teljesült, azok eredménye a 2023-as gazdálkodási számokban jól látható. Kiemelte, hogy ma a Waberer’s Csoport Európa meghatározó, saját flottával rendelkező közúti logisztikai vállalata és Magyarország piacvezető komplex logisztikai szolgáltatója. Ezen erős alapokra építve, a Budapesti Értéktőzsde Prémium kategóriájában jegyzett vállalat célja, hogy 2027-re a közép- és kelet-európai régió első számú komplex logisztikai szolgáltatójává váljon teljes körű, ügyfélközpontú és fenntartható szolgáltatási portfólióval.

A stratégiában meghatározott célok szerint a Waberer’s három üzletága közül a Szerződéses Logisztika szegmensben a Csoport jelentős fejlődést tervez a hazai infrastruktúra, diverzifikáció és regionális növekedés terén egyaránt. Cél a saját tulajdonú raktárkapacitás növelése, hosszabb távon az országos lefedettség elérése, a régiós pozíciók kiépítése, valamint kulcsprioritás a magas hozzáadott értékű szolgáltatások növelése (gyártás támogató inhouse logisztika, fulfillment logisztika, home-delivery). A tervek között szerepel, hogy az üzletág a diverzifikáció jegyében regionálisan is kiterjeszti szolgáltatásait és új, specializált logisztikai szegmensekben jelenik meg. A Fuvarozás és Szállítmányozás üzletág az eddigieknél is nagyobb hangsúlyt fordít a magasabb marzsot biztosító értéknövelt szolgáltatások felé, miközben működési rugalmasságát is fokozza a szállítmányozási, azaz az alvállalkozók segítségével végrehajtott szolgáltatási tevékenység súlyának növelésével. A még hatékonyabb üzemeltetés érdekében tovább korszerűsítik a járműflottát, a specializált szolgáltatások árbevételét növelik, továbbá emelik a multimodális szolgáltatások arányát, így például fejlesztik vasúti szállítási képességüket. A Waberer’s Csoport Biztosítási üzletága esetében a meglévő értékesítési csatornák és termékportfolió bővítését, valamint további digitalizációs fejlesztéseket tűztek ki célul, emellett pedig vizsgálják a piaci konszolidációs lehetőségeket, illetve a regionális piacra lépés lehetőségét is.

Barna Zsolt a Waberer’s Csoport terveivel kapcsolatban elmondta, hogy a stratégiai célokat organikus fejlesztések, illetve beruházások és akvizíciók kombinációjával kívánják elérni. Kiemelt figyelmet fordítanak a fenntarthatóságra, így a magyar tőzsde prémium kategóriájában jegyzett vállalat az ESG-szempontokat figyelembe vevő befektetők számára is még kedvezőbb ajánlatot kínál. A stratégia alapján a vasúti és intermodális szállítás arányának növelésével fejlesztik zöld szolgáltatásaikat, valamint zöld beruházásokkal és energiahatékonysági intézkedésekkel csökkentik a károsanyag-kibocsátást. A Csoport a kitűzött célok alapján képzésekkel, a munkakörülmények további javításával még vonzóbb munkahelyet kíván teremteni, csoportszintű ESG-irányítás kialakítására törekszik, valamint kihasználja a zöld finanszírozási lehetőségeket. A Waberer’s elkötelezett a tőzsdei jelenlétének fokozása mellett, a stratégia megvalósítása során vizsgálja a tőkepiaci aktivitás fokozásának lehetőségeit. Cél a részvények forgalmának, likviditásának növelése, továbbá az elemzői lefedettség növelése, régiós elemzőházak bevonása.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Kizöldül a Nádudvari

Átfogó környezettudatos fejlesztési programot valósít meg az idén a Nádudvari Élelmiszer Kft., amelynek eredményeként körülbelül 300 család igényét fedező energiamennyiséget sikerül megspórolni. A fenntartható gazdálkodás jegyében további lépéseket is tesz a cég, így az...

Szoboszlaival kezdi az új évet a Network4

December 3-án a MATCH4-en láthatják a szurkolók, ahogyan a Liverpool a Fulhamet fogadja, közvetlenül karácsony előtt, december 20-án pedig a Liverpool - West Ham Ligakupa-negyeddöntő kerül képernyőre. A rajongóknak jól indul az új év...

Jeges izgalmak a Sport TV-n

Nem volt még arra példa Magyarországon, hogy televízióban is követhető legyen az U20-as divízió 1/A jégkorong-világbajnokság. A Sport TV azonban december 10-16. között élőben közvetíti a magyar válogatott mérkőzéseit a hazai eseményről.December 10. és...

Hatalmas a különbség a borvidékek ingatlanárai között

Magyarország hat borrégiója közül az Etyek-Budai, a Móri, a Neszmélyi, a Pannonhalmi és a Soproni borvidéket magában foglaló Felső-Pannon borrégióban volt a legdrágább, csaknem 500 ezer forint a lakások négyzetmétere 2022-2023-ban. A legalacsonyabb, négyzetméterenkénti...

Automata boltot nyitott a Spar

Mesterséges intelligencián alapuló, pénztáros és eladók nélküli SPAR automata üzlet működött két napon át Budapesten, Európa legnagyobb Sneakerness fesztiválján. Az elsősorban a Z-generáció tagjainak szánt szolgáltatás teszt-üzemmódban dolgozott, de a mobil „Satellit Store S”...

Messze még a hazai cégek valódi felelősségvállalása

A hazai cégek elkötelezettek a társadalmi felelősségvállalás (CSR) tekintetében, de távol vannak attól, hogy valódi megoldásokat nyújtsanak a szociális és környezeti problémák hatékony kezelésére – derül ki a WHC Csoport és a Scale Impact...

Egyre tudatosabbak a magyar munkavállalók

A munkavállalók háromnegyede tartja fontosnak a munka és a magánélet összeegyeztethetőségét – derült ki a Családbarát Magyarország Központ munkaerőpiaci kutatásából. Az országos reprezentatív felmérés célja elsősorban a magyarországi atipikus foglalkoztatási helyzet feltárása volt, különösképpen...

Különleges kiállítással ünnepel a Népszava

1873-tól napjainkig vezeti végig a látogatót a magyar újságírás legnagyobb hagyományokkal bíró, folyamatosan máig is aktív napilapjának címoldalain keresztül a Fuga Építészeti Központban november 29-én nyíló kiállítás. A történelem nagy viharait is túlélő, idén...

Nagyot ment „A LEGO Oroszlán” az idei Effie-n

A marketing Oscarjaként is emlegetett Effie hazai versenyének nagy győztese a három Arannyal és a Platina Effie-vel jutalmazott „A LEGO Oroszlán” című pályamű lett. A LEGO Hungary és a Red Lemon Media kampánya az...

Az E.ON a Cafét választotta

Régiós médiaügynökségi partnert választott magának az E.ON SE energiavállalat, a tendernyertes a Mediaplus, melynek magyarországi partnere a Café Reklám. 2024-től indul el a közös munka, amelyben a Café az E.ON Hungária Csoport médiatervezési, stratégiai...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Ez lehet az okosmobilok jövője

Abu-Dzabiban, a Fortune Global Forum 2023-on Dr. Ray Guo, a HONOR marketingigazgatója beszélt az okos készülékek jövőjéről. Egyéb vállalati vezetőkkel tárgyalta az intelligens világ jövőképét, kitérve a hajlítható eszközök népszerűségére, a mesterséges intelligenciára és...

Kizöldül a Nádudvari

Átfogó környezettudatos fejlesztési programot valósít meg az idén a Nádudvari Élelmiszer Kft., amelynek eredményeként körülbelül 300 család igényét fedező energiamennyiséget sikerül megspórolni. A fenntartható gazdálkodás jegyében további lépéseket is tesz a cég, így az...

Szoboszlaival kezdi az új évet a Network4

December 3-án a MATCH4-en láthatják a szurkolók, ahogyan a Liverpool a Fulhamet fogadja, közvetlenül karácsony előtt, december 20-án pedig a Liverpool - West Ham Ligakupa-negyeddöntő kerül képernyőre. A rajongóknak jól indul az új év...

Jeges izgalmak a Sport TV-n

Nem volt még arra példa Magyarországon, hogy televízióban is követhető legyen az U20-as divízió 1/A jégkorong-világbajnokság. A Sport TV azonban december 10-16. között élőben közvetíti a magyar válogatott mérkőzéseit a hazai eseményről.December 10. és...

Hatalmas a különbség a borvidékek ingatlanárai között

Magyarország hat borrégiója közül az Etyek-Budai, a Móri, a Neszmélyi, a Pannonhalmi és a Soproni borvidéket magában foglaló Felső-Pannon borrégióban volt a legdrágább, csaknem 500 ezer forint a lakások négyzetmétere 2022-2023-ban. A legalacsonyabb, négyzetméterenkénti...
- Hirdetés -

Podcast

A sneaker az új generáció óraszenvedélye

A sneakerek embereket, generációkat kötnek össze, a resellerek óriási pénzeket kaszálnak a legkisebb kiegészítőkkel is, a laikusok pedig nem értik, miért. Erről rántja le a leplet Trunk Tamás, a Dablty alapítója, influenszer és Z-generációs...

A piac előtt tudtunk járni

A csapból is az AI folyik, és ez még egy darabig biztos így lesz. Nem csoda hát, hogy többek között erről, valamint ügynökségépítésről és a Brand Festivalról is folyt a beszélgetés Biró Lászlóval, a...

A listák hatalma – Signature40 a Business Lounge-ban

Az idei Marketing Summiton már másodjára hirdették ki a 40 legjobb marketingmenedzser listáját, a Signature40-t. Így a szeptember 27-ei Business Lounge is ekörül forgott. Vaszary Ádám, a lista társalapítója a lista hátteréről, az inspirációról...

Don't Miss

Hiszünk a szinergia erejében

A csatornák kombinációja eredményezi a legnagyobb hatékonyságot marketingtevékenységünk során – mondta el Charlotte Miles. Az IKEA Csehországért, Magyarországért és Szlovákiáért felelős marketing menedzsere az mmonline.hu-nak adott interjúban beszélt arról, hogy miért indították el már...

Időt és energiát spórolunk ügyfeleinknek – interjú Csiszár Gergővel

Gyorsabb és hatékonyabb együttműködések, ahol jó nagy betűkkel folyamatosan látható minden fontos KPI az ügyfél számára, nincs kamuzás – többek között ezt nyújtja a felhasználók számára a Post For Rent új megoldása Csiszár Gergő...

Akár gyorsíthatunk is tovább

Erős növekedési fázisban vagyunk, és az a célunk, hogy ez az ütem tartósan fennmaradjon – nyilatkozta a Marketing&Media magazinnak R. Kovács Dániel. A Front Page Communications alapítója, ügyvezető igazgatója nem titkolja, hogy ügynökségi területen...

Az áraknak emelkedniük kell

A televíziós hirdetési áraknak emelkedniük kell ahhoz, hogy minden reklámozó hozzáférhessen a tévé által biztosított elérésekhez – nyilatkozta a Marketing&Media magazinnak Dudás Gergely. Az RTL Magyarország bevételekért felelős vezérigazgató-helyettese jelezte azt is, hogy éppen...

Fókuszban a multiplatform növekedés

A lineáris piac lassan elérheti a maximumát, és egyre inkább van egy olyan típusú közönség, amelyik a streaming felé fordul – nyilatkozta a Marketing&Media magazinnak Borsány-Gyenes András. A Network4 Media Group vezérigazgatója beszélt a...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Kizöldül a Nádudvari

Átfogó környezettudatos fejlesztési programot valósít meg az idén a Nádudvari Élelmiszer Kft., amelynek eredményeként körülbelül 300 család igényét fedező energiamennyiséget sikerül megspórolni. A fenntartható gazdálkodás jegyében további lépéseket is tesz a cég, így az...

Új törvény segítheti, hogy fenntarthatóbban működjenek a vállalatok

Benyújtotta a kormány a fenntartható vállalati működést ösztönző törvénymódosítási javaslatot az Országgyűlésnek – hívja fel a figyelmet az EY. Az érintett hazai cégeknek környezeti, társadalmi és vállalatirányítási (ESG) szempontból is át kell világítaniuk működésüket,...

Díjat nyert a K&H fenntarthatósági indexe

A Kreatív magazin szakmai zsűrije ezüst Prizma-díjjal értékelte a K&H fenntarthatósági indexét és a hozzá kapcsolódó kommunikációs tevékenységet, amely hatékonyan és társadalmilag felelősen alkalmazza az adat- és kutatásalapú PR-eszközöket. A hazai PR-, reklám- és...

DATA

Labdarúgó Eb M4 Sport nézettség

Virágzik a sportturizmus, nagyot nőhet a szurkolók száma

Az Európa-szerte eltérő Covid-19 korlátozások ellenére is 60 százalékkal nőhet idén az új és visszatérő szurkolók száma a sporteseményeken az előző évhez képest. A Mastercard Sportgazdasági Indexe szerint egyre többen költenek olyan sportokra, melyeket...

Kisebbségben vannak a környezettudatos cégek

Bár jobban figyelnek a fenntarthatóságra a magyar nagyvállalatok, még mindig masszív kisebbségben vannak a környezettudatos cégek – többek között ez derül ki a K&H Bank felméréséből. A múlt év utolsó negyedében megkérdezett cégek majdnem...

Rekordmennyiségű reklám jelent meg tavaly a tévécsatornákon

2021-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 54 percet töltött a tévékészülékek előtt, amely mindössze 1 perccel volt kevesebb, mint az egy évvel korábbi tévénézési idő – derül ki a Nielsen Közönségmérés adataiból....