- Hirdetés -

Jó évet zárt az Indamedia Sales

|

- Hirdetés -

Idén bevezettünk olyan, a hazai online kiadók felületein korábban ismeretlen hirdetési megoldásokat is, mint például az IndaSpot – mondja Abonyi Bernadett, Indamedia Sales ügyvezető igazgatója, aki beszélt arról is, hogy szerinte mekkora növekedés várható idén a digitális reklámpiacon.

– Mennyire vagy elégedett az Indamedia szempontjából az idei évvel?
– A partnereink bizalmának és sikereinek, kiadványaink kimagasló teljesítményének, valamint az idei termékfejlesztéseinknek köszönhetően az Indamedia Sales rendkívül jó évet zár. Várakozáson felül teljesítettek üzletágaink, nagyot léptünk előre a tradicionális és az automatizált értékesítési területen is, illetve bevezettünk olyan, a hazai online kiadók felületein korábban ismeretlen hirdetési megoldásokat is, mint például az IndaSpot. Elégedettek vagyunk az idei eredményekkel, és azon dolgozunk, hogy ugyanezt kiérdemeljük és megtartsuk 2022-ben is. Gazdálkodásunkat a naptári évek határozzák meg, viszont a munkánk megszakítás nélküli, így nálunk a fókusz már hónapok óta a jövő éven van.

– Arra vonatkozóan van becslésed, hogy a teljes digitális reklámpiac idén mekkora növekedést érhet el?
– A tavalyi 5 százalék után mindenképpen kétszámjegyű növekedést várok, de nem szívesen tippelnék, mert sok a vakfolt a forrásokban és az elosztásban is. Kíváncsian várjuk a reklámtorta-bejelentést.

– A televíziós reklámpiac meglehetősen telítetté vált és a jövő évre a nagy tévés sales house-ok jelentős áremelést jelentettek be. Ebből a helyzetből – főleg a videóhirdetések terén – tudtok profitálni?
– A digitális hirdetések iránti keresletre – például a mennyiségre, a formátumra, a kiszolgálásra és a konverziós elvárásokra – leginkább a nemzetközi trendek hatnak. Ugyanakkor nálunk is kiemelt hangsúly kapnak a videóhirdetések; itt van például az előzőekben említett IndaSpot, amely egy kifejezetten online térre megalkotott, videószpot alapú megoldás. Tulajdonképpen egy saját reklámblokkot fejlesztettünk, amely a tévés kampányok hatékony kiegészítője lehet. Remek tapasztalataink vannak az IndaSpottal, amellyel kimagasló célcsoport-elérést kínálunk garanciával, gyors megrendeléssel és mindenféle felár nélkül. Olyan kereskedelmi célcsoportokban is nagy mennyiségben tudunk kontaktust szállítani, mint a fiatalok és a szendvicsgeneráció. Ahogyan utaltam rá, az idei eredményeinkhez sokat tettek hozzá a kísérleteink, amit elsősorban elégedett ügyfélben mérünk, másodsorban forintban.

– Vannak olyan hirdetési megoldásaitok, amelyek szerinted nagyon hatékonyak lehetnek, de a hirdetők még nem fedezték fel?
– Széles a kínálatunk, de törekszünk rá, hogy mindig a célnak megfelelő legjobb megoldást javasoljuk ügyfeleink számára. Az elérés alapú termékeinkben még biztosan vannak tartalékok, amelyekkel szeretnénk új partnereket is megnyerni. Ilyen hirdetési megoldásunk például az IndaWeek, amellyel egy hét alatt, négy kreatívval elérhető a célcsoport akár 65 százaléka, vagy az IndaMonth, amely a célcsoport 80 százalékát tudja szállítani. Megemlíteném még az adatvezérelt kampányokat és a tartalmi együttműködéseinket is, mert mindkét területen elképesztően színes a palettánk, mindig van felfedezni való újdonságunk. Közben pedig a háttérben azon dolgozunk, hogy a technológiák adta kereteket minél kreatívabban használjuk fel. Hatalmas helyzeti előnyünk, hogy a partnereink rendkívül felkészültek és nyitottak az új megoldásokra, öröm így innovatívnak lenni.

A sales house-okról készített teljes összeállításunkat megtalálja a Marketing & Média legfrissebb lapszámában.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Mesterséges intelligenciával növekszik a lengyel webshop

A lengyel alapítású eobuwie.pl Közép- és Kelet-Európa egyik vezető cipő-, táska- és kiegészítő kereskedője, Magyarországon ecipo.hu márkanéven ismert. Ahogy a vállalat új piacokra terjeszkedik, úgy válik egyre összetettebbé árukészlete és választéka. A tervezési folyamatok...

Egyre többen aggódnak a digitális lábnyomuk miatt

Az európaiak 82 százalék-a szeretne véglegesen törölni valamit a 2021-es közösségi médiás posztjai közül – derül ki a Kaspersky felméréséből. A legnagyobb arányban a Z-generációs fogyasztók szeretnének levenni valamit a 2021-es posztjaik közül (86%),...

Újabb magyar városokban terjeszkedik az IKEA

A 2021-es pénzügyi év számos kihívást tartogatott a Covid–19 világjárvány miatt, az IKEA 109 milliárd forint teljes kiskereskedelmi forgalommal zárta az időszakot. Ez a megelőző évhez képest majdnem 12%-os növekedést jelent. Az online kereskedelem...

Csúcsot döntött a használtautópiac

Az előzetes adatok szerint a hazai használtautó-piacon minden eddiginél több, közel 819 ezer személygépkocsi cserélt gazdát 2021-ben. Ez az érték 3,4 százalékkal haladja meg az előző évi szintet: 2020-ban 791 ezer volt a belföldi...

Mobiljukat fizetési terminálként használhatják az UniCredit ügyfelei

A SoftPOS a dinamikusan bővülő európai piacokon és a technológiailag fejlett országokban aktív paytech vállalat, a Nexi által kifejlesztett alkalmazás, amely már az UniCredit Bank üzleti ügyfelei számára is elérhető. Az alkalmazás segítségével a...

Erősíti karitatív sorsjegyértékesítő hálózatát a Szerencsejáték Zrt.

Többéves előkészítő munkát követően biztonságosabbá, gyorsabbá és hatékonyabbá tette sorsjegyértékesítő rendszerét karitatív hálózatában a nemzeti lottótársaság. Digitális eszköz biztosításával a Szerencsejáték Zrt. Európában másodikként biztosította a hálózatban dolgozók részére, hogy online kezeljék készleteiket és...

Munkáltatói díjat nyert a Lidl

A Lidl Magyarország első alkalommal került be a Top Employer minősítéssel rendelkező vállalatok közé. A díjjal a független "Top Employers Institute" azokat a munkáltatókat ismeri el világszerte, akik kiemelkedő munkavállalói körülményeket biztosítanak.Idén a Lidl...

Fékezett a Netflix, lassan jönnek az új előfizetők

A múlt évben 18,2 millióval tudta növelni előfizetői számát a Netflix, ami nem csak 2020-as évben felmutatott bővüléshez képest komoly visszaesés, de a pandémia előtti időszakkal összevetve is. Üzleti szempontból egyébként nem volt rossz...

Így tennék biztonságosabbá az online világot

A jogellenes online termékek, szolgáltatások és tartalmak jobb kiszűrése, az óriásplatformok, például a legnagyobb közösségi felületekre vonatkozó szigorúbb szabályok, valamint a kiskorúak védelmét szolgáló előírások is szerepelnek abban az új rendeletjavaslatban, amit tegnap fogadott...

Új lehetőségeket hoz a Visa felhőalapú platformja

A Visa nemrégiben bejelentette új felhőalapú fizetéselfogadási platformját, a Visa Acceptance Cloudot (VAC), amely forradalmasítani fogja a vállalkozások számára az ügyfelektől érkező fizetések elfogadási módját. A Visa népszerű - okostelefonokat és tableteket fizetési terminállá...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Legendákkal jön a téli olimpia közvetítése

Az Eurosport platformjai lesznek a 2022 évi téli olimpiai játékok közvetítésének otthona, amelynek 107 fős szakértői gárdája több mint 80 olimpiai érmet és 26 aranyérmet számlál. A csapat páratlan betekintést és szakértelmet kínál sportrajongók...

Mesterséges intelligenciával növekszik a lengyel webshop

A lengyel alapítású eobuwie.pl Közép- és Kelet-Európa egyik vezető cipő-, táska- és kiegészítő kereskedője, Magyarországon ecipo.hu márkanéven ismert. Ahogy a vállalat új piacokra terjeszkedik, úgy válik egyre összetettebbé árukészlete és választéka. A tervezési folyamatok...

Egyre többen aggódnak a digitális lábnyomuk miatt

Az európaiak 82 százalék-a szeretne véglegesen törölni valamit a 2021-es közösségi médiás posztjai közül – derül ki a Kaspersky felméréséből. A legnagyobb arányban a Z-generációs fogyasztók szeretnének levenni valamit a 2021-es posztjaik közül (86%),...

Újabb magyar városokban terjeszkedik az IKEA

A 2021-es pénzügyi év számos kihívást tartogatott a Covid–19 világjárvány miatt, az IKEA 109 milliárd forint teljes kiskereskedelmi forgalommal zárta az időszakot. Ez a megelőző évhez képest majdnem 12%-os növekedést jelent. Az online kereskedelem...

Csúcsot döntött a használtautópiac

Az előzetes adatok szerint a hazai használtautó-piacon minden eddiginél több, közel 819 ezer személygépkocsi cserélt gazdát 2021-ben. Ez az érték 3,4 százalékkal haladja meg az előző évi szintet: 2020-ban 791 ezer volt a belföldi...
- Hirdetés -

CMO

Sokat számít a 30 éves jelenlétünk

Hársfalvi János, marketingvezető, Magyar Suzuki Zrt. - Nagyon nehéz év volt a tavalyi, a hazai piac csökkent is, közel 5 százalékkal. De a kis Suzuki elég nagyot ment. Elégedett vagy, vagy ennél is jobbra...

Fontos, hogy megmutassuk a pezsgő másik oldalát

Csomay András, marketing vezető, Törley Pezsgőpincészet   - Milyen évet zártok idén? - Ha ezt az évet jól le tudjuk hozni járványügyi szempontból, akkor nálunk a Törley Pezsgőpincészetben reményeink szerint vissza tudunk állni a COVID előtti időszakra....

A hitelesség egyre fontosabb

Sándor Gabriella, Libri-Bookline, marketing és kommunikációs igazgató fotó: Egyed Péter - A karácsony kiemelt időszaknak számít a könyvpiacon, az éves marketingbüdzsé mekkora részét költik el ilyenkor? - Az év utolsó három hónapja kereskedelmi és kommunikációs szempontból valóban...

Eljött a bátrak ideje

  Gál Judit, Danubius Hotels, marketing és kommunikációs igazgató   - Milyen év végére számítasz? Picit jobb lesz, mint a tavalyi hasonló időszak? - Össze sem hasonlíthatóak. A tavaly november olyan komoly szigorítást hozott, hogy fél évig...

A jövő év második felében lehet intenzívebb felfutás

Mocsai Zoltán, P Automobil Import Kft., marketing vezető - Mit tippelsz, milyen év lesz 2021 az autópiacon? Tavaly 128 000 új személyautót helyeztek forgalomba, idén kevesebb lesz? - Egy alapvetően felemás év az idei. Az év...
- Hirdetés -

SzuperZöld

A legfenntarthatóbbak között a Schneider Electric

Ismét bekerült a legjobbak közé a Schneider Electric a Corporate Knights által évente összeállított, a legfenntarthatóbb módon működő vállalatokat felsoroló Global 100-as listán.A kanadai média- és kutatócég minden évben több mint 6900 vállalatot vizsgál...

Mesterséges intelligenciával segíti a vízgazdálkodást a Microsoft

A szennyvízkezelés során egy új Microsoft fejlesztés révén előre jelezhető a víz mennyiségének és ezzel a minőségének hirtelen megváltozása. A Microsoft mesterséges intelligenciát alkalmazó megoldását a hazai központú, biológiai víztisztító rendszereket fejlesztő Organica Water...

Fenntartható projektben az Airbus

Az Airbus szándéknyilatkozatot írt alá Csengtu városával és a Tarmac Aerosave vállalattal Kína első fenntartható, „életciklus” szolgáltatási központjának létrehozására. A megállapodás részeként a cégek a repülőgépek parkoltatása és tárolása mellett karbantartási, felújítási, átalakítási, szétbontási...

DATA