- Hirdetés -

Jó hír a BMW-től

|

A müncheni vállalatcsoport globális értékesítési sikertörténetén belül a BMW márka is új önálló rekordot ért el, miközben a hálózatról tölthető modellpaletta iránti első hét havi kereslet már több mint 40 százalékkal szárnyalja túl a tavalyi év hasonló időszakának eladásait.

2018 hetedik hónapjában a BMW Group mindegyik főbb piacán növelte értékesítési eredményeit, új júliusi rekordot állítva be a BMW, MINI és Rolls-Royce modellek eladása terén. Szám szerint ez 181 051 darab új autót jelent, amely 0,2 százalékos értékesítési fejlődésnek felel meg. A Münchenben székelő vállalatcsoport idén január és július között világszerte 1 423 565 darab új modellt adott át ügyfeleinek, amely az előző év hasonló időszakához viszonyítva 1,6 százalékos abszolút gyarapodás.

2018 januárja és júliusa között a BMW Group világszerte összesen 71 310 darab tisztán elektromos meghajtású és plug-in hibrid hajtáslánccal szerelt modellt értékesített, amely 40,6 százalékkal múlja felül az előző esztendő hasonló időszakának eredményét. A BMW i modelleket, a BMW iPerformance típusokat és a plug-in hibrid MINI-t egyesítő portfólió csak júliusban 10 649 ügyfél tetszését nyerte el, amely 30,9 százalékos emelkedésével még tovább szilárdítja a müncheni vállalatcsoport prémium elektromos mobilitás terén elfoglalt abszolút iránymutató pozícióját. A plug-in hibrid hajtáslánccal szerelt BMW 5-ös sorozat (átlagos üzemanyag-fogyasztás: 2,1 – 2,3 liter / 100 km; kombinált energiafogyasztás: 13,3 – 13,9 kWh / 100 km; kombinált károsanyag-kibocsátás: 47 – 52 gramm / km) helyi gyártásából következő, egyre átfogóbb modellelérhetőségnek köszönhetően 2018-ban a müncheni vállalatcsoport legnagyobb önálló piacának számító Kínában több mint hatszorosára, az esztendő első hét hónapjára vetítve szám szerint 8 078 darabra nőtt a BMW Group hálózatról tölthető modelljei iránti ügyfélkereslet. A január és július közötti időszakban számos egyéb országban is emelkedett a tisztán elektromos meghajtású és plug-in hibrid hajtáslánccal szerelt gépkocsik iránti érdeklődés, az Egyesült Államokban például 39,5 százalékkal (13 874 darabra), Nagy-Britanniában pedig 34,3 százalékkal (9 923 darabra).

A BMW márka 154 531 darabos globális eladással zárta az idei esztendő hetedik hónapját, amely 0,7 százalékos fejlődést jelent. A sikertörténetből a bajor prémiumgyártó összes modellsorozata és mindegyik értékesítési régiója kivette a részét. A vállalat egész éves értékesítési mutatója ezzel 1 213 833 darabra nőtt, amely éves viszonylatban 1,9 százalékos abszolút gyarapodásnak felel meg. Az új BMW X3 kínai gyártásának beindításával és dél-afrikai bevezetésével, plusz az Egyesült Államokban működő gyártási kapacitással a modell globális eladási mutatója idén júliusban 15 482 darabon állt meg, amely 52,3 százalékkal haladja meg az előző július teljesítményét. A BMW már az év legelején világméretűre fejlesztette az új 5-ös sorozat elérhetőségét, amelynek eredménye január óta folyamatosan visszaköszön a vállalatcsoport értékesítési mutatóiban: az idei év első hét hónapjában a modellre globális szinten 221 732 megrendelés érkezett, amely 16,2 százalékkal több, mint egy évvel korábban.

A MINI idén szinte darabra pontosan képes megismételni a tavalyi esztendőben produkált rendkívül magas eladási eredményeket, a január és július között értékesített 207 675 darab új autó mindössze 0,2 százalékkal marad el az előző évi mutatótól. Júliusban a brit prémiumgyártó 26 244 darab négykerekűt adott át ügyfeleinek, amely a tavalyi július tükrében 2,7 százalékos csökkenést jelent.

2018 kimagaslóan intenzív esztendőként vonul be a BMW Motorrad történelemkönyvébe, miután a müncheni vállalatcsoport nem kevesebb, mint kilenc új modellről rántja le a leplet. Az újítási hullámmal párhuzamosan végrehajtott termelésoptimalizálás az új modellek leszállítási idejére is hatással van, a gyártó azonban ettől függetlenül abszolút értékesítési növekedést irányoz elő az idei évre. A január és július közötti időszakban a BMW Group kétkerekű divíziója 101 839 darab új robogót és motorkerékpárt adott el, amely éves viszonylatban 1,3 százalékos csökkenés.

A BMW és a MINI értékesítési eredményei a legfőbb régiókban

Az idei esztendő első hét hónapjában a BMW Group abszolút eladási növekedéséhez a vállalatcsoport mindhárom főbb értékesítési régiója hozzájárult, az egyes piacokon tapasztalható gazdasági nehézségek ellenére is.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Új sorozatokkal és sikerfilmekkel erősít a Direct Now

Merülj el az őszi hangulatban és fedezd fel a Direct Now app folyamatosan bővülő videótárának kínálatát! A hűvös estéken vadonatúj krimisorozatok és képernyő elé szegező sikerfilmek várnak rád. A klasszikus magyar filmek rajongói ezúttal...

Magyar focistáknak szurkolhatunk a hétvégén

Visszatérnek a magyar játékosok a pályára a klubcsapatuk színeiben - a hétvégén a Network4 öt bajnokságból közvetít magyar érdekeltségű meccseket. A Premier League-ben Szoboszlai Dominik és Kerkez Milos, a Championshipben Szűcs Kornél, a Bundesligában...

MI-vel tuningolt tévések

A hasznosításhoz szükséges tudás hiánya, a munkatársak aggályai és ellenállása – ezek a legnagyobb visszatartó erők a tévétársaságok körében a mesterséges intelligencia bevezetése kapcsán a Caretta Research kutatása szerint. A technológia már ott van...

Ők kapták idén a Hégető Honorka Díjakat

2024-ben összesen 72 videós és 11 fotós nevezés érkezett az RTL korábbi szerkesztő-riportere, a 2001-ben elhunyt Hégető Honorka emlékére létrehozott pályázatra. A zsűri hat pályaművet díjazott, amelyek többek között a magyarországi iskolarendszer helyzetét, az...

Összecsaptak Európa legjobb e-sportolói

Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2,...

Black Friday – így vásárolhatunk biztonságosan

Akkor is kaphatunk drága, utánvételes csomagot, ha nem rendeltünk semmit – de nem csak ezzel a módszerrel csalhatják ki a pénzünket az év végi vásárlási szezonban. Karácsony közeledtével egyre többen választják az online rendelés...

Extra fellépőkkel jön a Budapest Park első téli fesztiválja

Éjszakába nyúló fesztiválozásra számíthatnak azok, akik az ünnepek előtt egy hatalmas bulival zárnák le a 2024-es évet. A Budapest Park december 20-án és 21-én első alkalommal rendezi meg téli fesztiválját, a Winterfestet az MVM...

Csak átmeneti a megtorpanás az elektromos autók piacán

Lassulás tapasztalható idén a tisztán elektromos, hibrid és plug-in járművek (EV) iránti globális kereslet növekedésében — derül ki az EY 28 ország 19 000 fogyasztójának megkérdezésével készült nemzetközi felméréséből. Az elektromobilitás előretörése miatt a...

Kiderült, melyik a világ legnépszerűbb autója

A Toyota Corolla hosszú éveken át őrizte a világ legkelendőbb autójának címét, évről évre világszerte a legnagyobb darabszámban értékesített új autónak bizonyulva, összesített eladásban pedig egyetlen autómárka egyetlen modellje sem tud a tizenkettedik generációnál...

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Megújult a Port

Letisztultabb dizájnnal, modern keresési funkciókkal jelentkezik Magyarország legismertebb kulturális programmagazinja, a Port. A közel 30 éves múlttal büszkélkedő site ettől a héttől még inkább felhasználóbarát formában köszönti olvasóit. A megújítás során figyelembe vették a...

Új sorozatokkal és sikerfilmekkel erősít a Direct Now

Merülj el az őszi hangulatban és fedezd fel a Direct Now app folyamatosan bővülő videótárának kínálatát! A hűvös estéken vadonatúj krimisorozatok és képernyő elé szegező sikerfilmek várnak rád. A klasszikus magyar filmek rajongói ezúttal...

Magyar focistáknak szurkolhatunk a hétvégén

Visszatérnek a magyar játékosok a pályára a klubcsapatuk színeiben - a hétvégén a Network4 öt bajnokságból közvetít magyar érdekeltségű meccseket. A Premier League-ben Szoboszlai Dominik és Kerkez Milos, a Championshipben Szűcs Kornél, a Bundesligában...

MI-vel tuningolt tévések

A hasznosításhoz szükséges tudás hiánya, a munkatársak aggályai és ellenállása – ezek a legnagyobb visszatartó erők a tévétársaságok körében a mesterséges intelligencia bevezetése kapcsán a Caretta Research kutatása szerint. A technológia már ott van...

Ők kapták idén a Hégető Honorka Díjakat

2024-ben összesen 72 videós és 11 fotós nevezés érkezett az RTL korábbi szerkesztő-riportere, a 2001-ben elhunyt Hégető Honorka emlékére létrehozott pályázatra. A zsűri hat pályaművet díjazott, amelyek többek között a magyarországi iskolarendszer helyzetét, az...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...