- Hirdetés -

Jó hír a BMW-től

|

- Hirdetés -

A müncheni vállalatcsoport globális értékesítési sikertörténetén belül a BMW márka is új önálló rekordot ért el, miközben a hálózatról tölthető modellpaletta iránti első hét havi kereslet már több mint 40 százalékkal szárnyalja túl a tavalyi év hasonló időszakának eladásait.

2018 hetedik hónapjában a BMW Group mindegyik főbb piacán növelte értékesítési eredményeit, új júliusi rekordot állítva be a BMW, MINI és Rolls-Royce modellek eladása terén. Szám szerint ez 181 051 darab új autót jelent, amely 0,2 százalékos értékesítési fejlődésnek felel meg. A Münchenben székelő vállalatcsoport idén január és július között világszerte 1 423 565 darab új modellt adott át ügyfeleinek, amely az előző év hasonló időszakához viszonyítva 1,6 százalékos abszolút gyarapodás.

2018 januárja és júliusa között a BMW Group világszerte összesen 71 310 darab tisztán elektromos meghajtású és plug-in hibrid hajtáslánccal szerelt modellt értékesített, amely 40,6 százalékkal múlja felül az előző esztendő hasonló időszakának eredményét. A BMW i modelleket, a BMW iPerformance típusokat és a plug-in hibrid MINI-t egyesítő portfólió csak júliusban 10 649 ügyfél tetszését nyerte el, amely 30,9 százalékos emelkedésével még tovább szilárdítja a müncheni vállalatcsoport prémium elektromos mobilitás terén elfoglalt abszolút iránymutató pozícióját. A plug-in hibrid hajtáslánccal szerelt BMW 5-ös sorozat (átlagos üzemanyag-fogyasztás: 2,1 – 2,3 liter / 100 km; kombinált energiafogyasztás: 13,3 – 13,9 kWh / 100 km; kombinált károsanyag-kibocsátás: 47 – 52 gramm / km) helyi gyártásából következő, egyre átfogóbb modellelérhetőségnek köszönhetően 2018-ban a müncheni vállalatcsoport legnagyobb önálló piacának számító Kínában több mint hatszorosára, az esztendő első hét hónapjára vetítve szám szerint 8 078 darabra nőtt a BMW Group hálózatról tölthető modelljei iránti ügyfélkereslet. A január és július közötti időszakban számos egyéb országban is emelkedett a tisztán elektromos meghajtású és plug-in hibrid hajtáslánccal szerelt gépkocsik iránti érdeklődés, az Egyesült Államokban például 39,5 százalékkal (13 874 darabra), Nagy-Britanniában pedig 34,3 százalékkal (9 923 darabra).

A BMW márka 154 531 darabos globális eladással zárta az idei esztendő hetedik hónapját, amely 0,7 százalékos fejlődést jelent. A sikertörténetből a bajor prémiumgyártó összes modellsorozata és mindegyik értékesítési régiója kivette a részét. A vállalat egész éves értékesítési mutatója ezzel 1 213 833 darabra nőtt, amely éves viszonylatban 1,9 százalékos abszolút gyarapodásnak felel meg. Az új BMW X3 kínai gyártásának beindításával és dél-afrikai bevezetésével, plusz az Egyesült Államokban működő gyártási kapacitással a modell globális eladási mutatója idén júliusban 15 482 darabon állt meg, amely 52,3 százalékkal haladja meg az előző július teljesítményét. A BMW már az év legelején világméretűre fejlesztette az új 5-ös sorozat elérhetőségét, amelynek eredménye január óta folyamatosan visszaköszön a vállalatcsoport értékesítési mutatóiban: az idei év első hét hónapjában a modellre globális szinten 221 732 megrendelés érkezett, amely 16,2 százalékkal több, mint egy évvel korábban.

A MINI idén szinte darabra pontosan képes megismételni a tavalyi esztendőben produkált rendkívül magas eladási eredményeket, a január és július között értékesített 207 675 darab új autó mindössze 0,2 százalékkal marad el az előző évi mutatótól. Júliusban a brit prémiumgyártó 26 244 darab négykerekűt adott át ügyfeleinek, amely a tavalyi július tükrében 2,7 százalékos csökkenést jelent.

2018 kimagaslóan intenzív esztendőként vonul be a BMW Motorrad történelemkönyvébe, miután a müncheni vállalatcsoport nem kevesebb, mint kilenc új modellről rántja le a leplet. Az újítási hullámmal párhuzamosan végrehajtott termelésoptimalizálás az új modellek leszállítási idejére is hatással van, a gyártó azonban ettől függetlenül abszolút értékesítési növekedést irányoz elő az idei évre. A január és július közötti időszakban a BMW Group kétkerekű divíziója 101 839 darab új robogót és motorkerékpárt adott el, amely éves viszonylatban 1,3 százalékos csökkenés.

A BMW és a MINI értékesítési eredményei a legfőbb régiókban

Az idei esztendő első hét hónapjában a BMW Group abszolút eladási növekedéséhez a vállalatcsoport mindhárom főbb értékesítési régiója hozzájárult, az egyes piacokon tapasztalható gazdasági nehézségek ellenére is.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Kiderült, mennyit költünk kütyükre karácsonykor

Átlagosan 51 500 Ft-ot költünk karácsonyi ajándékokra, általában 4-7 főnek vásárolunk – derült ki a Dell Technologies Magyarország friss, nem reprezentatív felméréséből1. Minden negyedik válaszadónál elektronikai cikk is kerül a fa alá, átlagosan 44...

Korábbi kollégáikra vadásznak a cégek

A volt alkalmazottak nagyszerű, ám korábban méltatlanul hanyagolt lehetőséget jelentenek a cégek toborzási erőfeszítései számára – mondja Fremda Balázs, a Morgan Stanley budapesti irodájának HR igazgatója. A vállalat 15 éve működő technológiai és analitikai...

Így védekezhetnek a kkv-k a kibertámadások ellen

Az elmúlt két évben felgyorsult digitális átalakulás miatt fokozódó kockázat miatt ma már szinte minden vezetőnek van legalább egy olyan cég az ismeretségi körében, ahol már történt támadás és ellopták a cég adatait vagy...

Jól fogyott a Samsung luxustévéje

A Samsung idén több mint egymillió darab The Frame televíziót értékesített világszinten, ez az első Lifestyle TV modell, amely milliós eladást ért el egy éven belül. A 2017-es bemutatkozása óta Észak-Amerikában és Európában is...

Különleges kisfilmmel kampányol a Pfizer

Verset szavalni sokaknak egyáltalán nem okoz gondot, kivéve, ha van a dologban egy kis csavar. Adott egy vers, és egy igen nehéz feladat: egyetlen levegővel kell végig mondani a strófákat. A Pfizer egy nem...

Izgalmas hajsza a NatGeo új sorozatában

Az amerikai lépfenetámadások 20. évfordulója alkalmából a National Geographic 2021 decemberében műsorára tűzi a biológiai terrorcselekmény és az azt követő izgalmas nyomozás történetét feldolgozó Halálzóna: Antrax című filmsorozatot. A hatrészes széria a Halálzóna című...

Új megoldásokat keresnek a munkavállalók

A dolgozók megéléseiből táplálkozó „nagy felismerés" jelenség következményeként újabb jelentős mozgás indulhat be világszerte a munkaerőpiacokon – mutat rá a Randstad Workmonitor 2021-es második felmérése. A több mint 27,000 dolgozó megkérdezésével 34 piacon, köztük...

Zenélő növényekkel kampányol az E.ON és az ACG

Az ACG Reklámügynökség és az E.ON zenélő mikrooázisokat hozott létre a vállalat klímaváltozás elleni küzdelem fontosságáról szóló kampányának részeként. A különleges installációknak köszönhetően a budapesti Széna- és Szent Gellért téren várakozó utasok nemcsak a...

Erős negyedévet zárt az Allianz

2021-ben az Allianz Csoport a harmadik negyedévben is erős működési teljesítményt mutatott fel az összes üzletágában. Ez azt bizonyítja, hogy az üzleti modellünk jól működik, segítségével ki tudjuk használni a globális gazdasági környezet és...

Eldőlt, viszi a 4iG a DIGI-t

Végleges megállapodást kötött a 4iG Nyrt. a román RCS & RDS csoporttal a médiakonszern magyarországi érdekeltségeinek megvásárlásáról. A tranzakció lezárásával, illetve az elmúlt egy évben az infokommunikációs szektorban végrehajtott akvizícióival a 4iG a legnagyobb...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Digitális lízinggel újít a Péntech

A digitális faktoring úttörője, a Péntech novembertől új szolgáltatással bővíti portfólióját, amelynek köszönhetően most még könnyebb lehet a vállalkozások növekedésének finanszírozása. A digitális lízing megoldásnak köszönhetően a Péntech weboldalán keresztül a piacon egyedülállóan gyorsan...

Kiderült, mennyit költünk kütyükre karácsonykor

Átlagosan 51 500 Ft-ot költünk karácsonyi ajándékokra, általában 4-7 főnek vásárolunk – derült ki a Dell Technologies Magyarország friss, nem reprezentatív felméréséből1. Minden negyedik válaszadónál elektronikai cikk is kerül a fa alá, átlagosan 44...

Korábbi kollégáikra vadásznak a cégek

A volt alkalmazottak nagyszerű, ám korábban méltatlanul hanyagolt lehetőséget jelentenek a cégek toborzási erőfeszítései számára – mondja Fremda Balázs, a Morgan Stanley budapesti irodájának HR igazgatója. A vállalat 15 éve működő technológiai és analitikai...

Így védekezhetnek a kkv-k a kibertámadások ellen

Az elmúlt két évben felgyorsult digitális átalakulás miatt fokozódó kockázat miatt ma már szinte minden vezetőnek van legalább egy olyan cég az ismeretségi körében, ahol már történt támadás és ellopták a cég adatait vagy...

Jól fogyott a Samsung luxustévéje

A Samsung idén több mint egymillió darab The Frame televíziót értékesített világszinten, ez az első Lifestyle TV modell, amely milliós eladást ért el egy éven belül. A 2017-es bemutatkozása óta Észak-Amerikában és Európában is...
- Hirdetés -

CMO

Nagy a türelmetlenség a fiatalokban

Szili Tímea Futureal Group & Cordia Group, marketing- és kommunikációs igazgató   - Kicsivel több mint két hónapja nyílt meg a Futureal Group & Cordia Group fejlesztésében megvalósult Etele Plaza, mennyire váltotta be eddig a hozzá fűzött...

A kitaposott út biztonsága illúzió

Takács Borbála Adevinta Hungary, marketingigazgató   - Több évtizedes ügynökségi múlt után most ügyféloldalon folytatod. Miért döntöttél a változtatás mellett? - A váltás gondolata régóta érlelődött bennem. Húsz évet töltöttem ügynökségi oldalon, ez nagyon hosszú idő, ami rengeteg...

Most még tart a „történelmet írunk éppen” katarzisa

Szauter Zsolt eMAG és Extreme Digital, marketingigazgató   - Nagyon pörög itthon az online vásárlás, milyen élmény volt ebben a közegben átvenni a legnagyobb hazai e-kereskedelmi cég marketingjének irányítását? - Természetesen büszke vagyok arra, hogy engem választottak erre...

Kiemelt szerepe volt és lesz az online kommunikációnak

Blaumann Debóra foodpanda, marketingigazgató - Milyen kampánnyal készültetek a NetPincérről foodpanda névre történő váltásra, mire lehet számítani? - Egy igazi 360 fokos, integrált kampányt tervezünk a márkaváltás támogatására - ahol és amilyen formában csak lehet szeretnénk...

Sikerült megválaszolni a Covid-szülte kihívásokat

Szalkai Réka Mastercard, marketingigazgató - Melyik volt az a könyv vagy film, ami az elmúlt időszakban a legnagyobb hatással volt önre? - Simon Sinekkel nemrég volt szerencsém együtt dolgozni. Igazi élmény volt nemcsak az előadása és azt...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Csomagolásaival zöldít a Zewa

A Zewa csökkenti a csomagolásai szén-dioxid-lábnyomát amelyet úgy érnek el, hogy műanyag kiszereléseikben 33 százalékos fogyasztás utáni újrahasznosított (PCR) műanyagtartalmat vezetnek be. A Zewa számára kiemelt jelentőséggel bír a korlátozott erőforrások maximális kihasználása és...

Erdőtelepítési programot támogat az OMV

Az OMV Hungária Kft. az Országos Erdészeti Egyesülettel közös akciót indított: ennek keretében az áprilisi Föld napjától kezdődően olyan vouchereket lehet vásárolni a töltőállomásokon, amelyek 1-1 facsemete magyarországi elültetésének és későbbi ápolásának költségét fedezik....

Jövő héten jön a Planet Budapest

Egy tökéletes világban minden, ami egészséges, egyben fenntartható is – a valóságban ez azonban távolról sincs így. De vajon hogyan élhetünk egészséges életet úgy, hogy a fenntarthatóságról sem feledkezünk meg? Mit tehetünk, ennek érdekében...

DATA