- Hirdetés -

Jó hír a vállalkozóknak

|

- Hirdetés -

Elindult az Erste és a Billingo közös online számlázója, a PowerBill. A rendszer használatával az Erste ügyfelei az első évben ingyenesen férhetnek hozzá a korlátlan számlázást és rengeteg előnyös extrát biztosító platformhoz.

Az Erste Bank és a Billingo online számlázó rendszer együttműködése egy rendkívül korszerű, NAV-barát megoldást nyújt, hogy levegye a számlázás terheit a magyar vállalkozók válláról – különösen azok számára, akik elavult számlázási programot használnak, vagy még mindig papíralapú számlát töltenek ki. Ha máshol bankolunk, akkor is adott a lehetőség a csatlakozásra: az Erste Bank meglévő és új vállalkozó ügyfelei egyaránt igénybe vehetik a PowerBill szolgáltatásait, amelynek technológiai hátterét a Billingo biztosítja.

„Nagyon büszkék vagyunk arra, hogy a magyar online számlázóprogramokat kiértékelve az Erste Bank végül minket választott partnerül” – mondta Sárospataki Albert, a Billingo.hu online számlázó ügyvezetője.

Az Erste Power Network üzleti platformja már eddig is segítette a cégek mindennapjait a vállalkozók és potenciális piaci partnereik összekapcsolásával és nagy sikernek örvend az ügyfelek körében. Ehhez, a már bejáratott szolgáltatáscsomaghoz csatlakozik most a PowerBill, amelynek kifejezett célja az online számlázás megkönnyítése és ingyenessé tétele az Erste ügyfelei számára.

“A mikro-, kis és közepes vállalkozások adják a magyar gazdaság erejét, ezek a cégek teszik ki a működő hazai vállalkozások több mint 90 százalékát, foglalkoztatják a munkavállalók felét, és adják a GDP negyedét. Az elmúlt évben ez a szektor adta a magyar gazdasági növekedés alapját, amit mutat, hogy jelentősen nőtt a hitelfelvétel is – vagyis a vállalkozók szerint érdemes beruházni a növekedésbe. Az Erste Bank kiemelt feladatának tekinti a hazai kisvállalkozók támogatását, akik számára a tőkehiány mellett az adminisztráció jelenti az egyik legnagyobb problémát, hiszen nekik legtöbbször nincs külön csapatuk, amelyek ezzel foglalkozzon – mondta Erdei Zsuzsa, a pénzintézet kisvállalkozói területért felelős vezetője.

Egy vállalkozónak egyszerre kell az adózástól a pénzügyeken át a munkaerő menedzsmenten keresztül a szakmai kérdésekig minden területen helytállnia, miközben rajta múlik a cég jelene és jövője. Minden nap a vállalkozásban is dolgoznia kell annak érdekében, hogy a piac által elvárt színvonalon tudják kiszolgálni ügyfeleiket. Arra kevesebb idő és energia marad, hogy lépést tartson az egyre gyorsabban változó világgal, kezelje a pénzügyeket, fejlessze a cégét vagy üzletszerzéssel foglalkozzon.

Az Erste Bank ezt felismerve dolgozta ki új kisvállalkozói termékeit, amelyek szakítottak a korábbi pénzintézeti gyakorlattal és egyszerűen, könnyen hozzáférhető szolgáltatásokat kínálnak az ügyfeleknek. Az Erste Power Business hitel fejlesztésénél a bank már azt tartotta az egyik legfőbb szempontnak, hogy az igénylési folyamat a lehető legkevesebb dokumentum beadásával járjon. A 2018-ban bevezetett új rendszert a vállalkozók rendkívül jól fogadták: az Erste Bank kisvállalkozói üzletágában az újonnan kihelyezett hitelek volumene megháromszorozódott tavaly. Az idén az első kilenc hónapban a bank csak a Power Business hitelből 7,08 milliárd forintot helyezett ki, ami a 106 százaléka a múlt év január-szeptemberben folyósított összes kisvállalkozói hitelnek.

Sok vállalkozó még ma is papíralapú számlát használ, pedig online rengeteg időt tudnának megspórolni: elég, ha arra gondolunk, meddig tart kézzel kitöltögetni a számlaadatokat, újra és újra bemásolni ugyanazokat a sorokat! Itt már mindez automatizálva történik, amivel megkímélhetjük magunkat a fáradságtól. Az elmentett adatokat nem kell többé kibogarászni, attól tartva, hogy valamit figyelmetlenségből helytelenül adunk meg.

Emellett a profibb online számlázórendszerek mindig megfelelnek az aktuális jogszabályoknak, éppen ezért a PowerBill használatával soha nem kell aggódnunk, hogy a NAV-val bármilyen problémánk támadna. Érdemes tehát végleg szakítani a számlatömbök és pecsétek jelentette macerával, hiszen néhány kattintással letudhatjuk ezeket a kötelezettségeket.

Az új rendszer legfőbb előnye a korlátlan, díjmentes számlázás lehetősége, amivel az ügyfelek a csatlakozás után egy teljes évig élhetnek. A vállalkozó ügyfelek a legátfogóbb prémium csomagot használhatják: ez nem csak a számlázás lehetőségét foglalja magában, hanem az összes magyar könyvelőprogrammal való adatkapcsolatot, webáruházas integrációkat és a legkülönfélébb statisztikák elérését is, egyszóval mindent, ami a számlázáshoz és azon túl is kellhet.

 

fotó: billingo.hu

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Inkább online vásárolnak divatcikkeket a magyarok

A magyarok 86 százaléka fog divatcikkeket vásárolni az interneten az ünnepeket megelőző kereskedelmi időszakban. A fogyasztók 57 százaléka tervezi, hogy szinte csak webáruházakból fog rendelni, 29 százalék vásárol majd online és fizikai üzletben...

Ezek voltak a legkeresettebb idegen szavak a neten

Rövid bétateszt után 90 000 szóval elindult a jelentese.hu. A SAKKOM Interaktív által létrehozott, ingyenes szótárakat gyűjtő oldalon többek között angol- és idegen szavak, a gamer társadalom által használt kifejezések, E-számok, és keresztnevek jelentése...

Újabb zöld termékek a Lidl kínálatában

A klímavédelem és a felelős vásárlás fontossága egyre inkább növekszik a hazai vásárlók körében. A Lidl Magyarország ezeket az igényeket szem előtt tartva, fenntarthatósági stratégiájának részeként új termékcsaládokat tesz karbonsemlegessé és az újrahasznosított műanyagból...

Havonta ötszáz új reklám kerül képernyőre

Havonta ötszáz, még nem látott tévéhirdetés kerül a nézők szeme elé, a teljes reklámmennyiségnek pedig több mint a felét továbbra is az újak teszik ki – derül ki a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság...

Nőtt a tévézésre szánt idő a magyarok körében

Az idei harmadik negyedévben öt perccel nőtt a napi tévénézési idő a teljes népesség körében a Nielsen Közönségmérés adatai szerint és elérte a 4 óra 32 percet. A filmek és sorozatok miatt ülünk le...

Techcégek uralják a márkák rangsorát

A 10 legértékesebb márka közül 5 tartozik technológiai cégekhez, de ha az első 20-at nézzük, akkor még nagyobb a szektor fölénye, ebben a körben 11 technológiai brand található az Interbrand legújabb százas toplistáján. Az...

Új évaddal folytatódik a Comedy Club

Újra a nagypályás nevettetőké a terep a Comedy Centralon, október 22-től ugyanis folytatódik a humorcsatorna standupos műsorfolyama, a Comedy Club. Idén ősszel ismét trükkös cselekkel, kíméletlen támadásokkal és védhetetlen poénlabdákkal nyomul a gárda. Elsőként...

Van hova fejlődnünk az energiatakarékosság terén

A hazai fogyasztók körében a szelektív hulladékgyűjtés és az energiatakarékos égők használata számít a leginkább elterjedt otthoni környezetkímélő szokásnak. Miközben a magyar háztartásokban megtalálható hűtők, mosógépek, tévék mintegy fele már energiatakarékosnak számít, e gépek...

Éjjel is látó kamerákkal érkezik a legújabb okosmobil

Különleges éjszakai fotós és videós funkciókkal, 120 Hz-es képfrissítéssel, szupergyors töltéssel érkezik a HUAWEI legújabb okostelefonja. A nova 9 elő- és hátlapi kameráival egyaránt 4K-s felbontású videók készíthetők, a 4300 mAh-s beépített akkumulátor feltöltéséhez...

A vártnál jobban teljesít a lízingpiac

Bár a járvány az idén is bizonytalanná teszi a gazdasági helyzetet, a magyar lízingpiac ennek ellenére a várakozásoknál jobban szerepel – mondta Zs. Nagy István, a Magyar Lízingszövetség elnöke a szervezet csütörtöki konferenciáján. Szerinte...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Kiemelt szerepe volt és lesz az online kommunikációnak

Blaumann Debóra foodpanda, marketingigazgató - Milyen kampánnyal készültetek a NetPincérről foodpanda névre történő váltásra, mire lehet számítani? - Egy igazi 360 fokos, integrált kampányt tervezünk a márkaváltás támogatására - ahol és amilyen formában csak lehet szeretnénk...

Inkább online vásárolnak divatcikkeket a magyarok

A magyarok 86 százaléka fog divatcikkeket vásárolni az interneten az ünnepeket megelőző kereskedelmi időszakban. A fogyasztók 57 százaléka tervezi, hogy szinte csak webáruházakból fog rendelni, 29 százalék vásárol majd online és fizikai üzletben...

Ezek voltak a legkeresettebb idegen szavak a neten

Rövid bétateszt után 90 000 szóval elindult a jelentese.hu. A SAKKOM Interaktív által létrehozott, ingyenes szótárakat gyűjtő oldalon többek között angol- és idegen szavak, a gamer társadalom által használt kifejezések, E-számok, és keresztnevek jelentése...

Újabb zöld termékek a Lidl kínálatában

A klímavédelem és a felelős vásárlás fontossága egyre inkább növekszik a hazai vásárlók körében. A Lidl Magyarország ezeket az igényeket szem előtt tartva, fenntarthatósági stratégiájának részeként új termékcsaládokat tesz karbonsemlegessé és az újrahasznosított műanyagból...

Havonta ötszáz új reklám kerül képernyőre

Havonta ötszáz, még nem látott tévéhirdetés kerül a nézők szeme elé, a teljes reklámmennyiségnek pedig több mint a felét továbbra is az újak teszik ki – derül ki a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság...
- Hirdetés -

CMO

Kiemelt szerepe volt és lesz az online kommunikációnak

Blaumann Debóra foodpanda, marketingigazgató - Milyen kampánnyal készültetek a NetPincérről foodpanda névre történő váltásra, mire lehet számítani? - Egy igazi 360 fokos, integrált kampányt tervezünk a márkaváltás támogatására - ahol és amilyen formában csak lehet szeretnénk...

Sikerült megválaszolni a Covid-szülte kihívásokat

Szalkai Réka Mastercard, marketingigazgató - Melyik volt az a könyv vagy film, ami az elmúlt időszakban a legnagyobb hatással volt önre? - Simon Sinekkel nemrég volt szerencsém együtt dolgozni. Igazi élmény volt nemcsak az előadása és azt...

Fontos a márka szerepének megtalálása

Juhász Péter Tibor Vodafone, márkaigazgató - Mire a legbüszkébb, ha 2020 márciusáig visszatekint? - Agárdi Szilvivel, a látássérült énekesnővel, Majkával és Téglás Botival, a fiatal hegedűtehetséggel készített több hónapos, komplex Red-kampányunkra, amely valós emberek valós történetein...

Készen állás és újratervezés

Nagy Zoltán Péter OTP Bank, marketing- és kommunikációs igazgató - Mire a legbüszkébb, ha 2020 márciusáig visszatekint? - Arra, hogy a marketing- és kommunikációs csapat, beleértve a lead ügynökségünket is, sikerrel tudott alkalmazkodni a megváltozott helyzethez. - Van...

A releváns megoldásokban hiszek

Liptay GabriellaKPMG, marketing- és kommunikációs igazgató- Mi az a 3 dolog, amit ajánlana egy fiatal marketinges diáknak, aki szeretne igazán jó marketinges lenni 10 év múlva?- Legyen és maradjon kíváncsi, legyen „mindenevő”, olvasson és...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Újabb zöld termékek a Lidl kínálatában

A klímavédelem és a felelős vásárlás fontossága egyre inkább növekszik a hazai vásárlók körében. A Lidl Magyarország ezeket az igényeket szem előtt tartva, fenntarthatósági stratégiájának részeként új termékcsaládokat tesz karbonsemlegessé és az újrahasznosított műanyagból...

Fenntarthatóságban is jól teljesített a Telekom

A telekommunikációs szektor fenntarthatósági szempontból legjobban teljesítő vállalatai között jelölte meg a Magyar Telekomot az ISS Corporate Solutions a vállalat 2020. évi fenntarthatósági eredményei alapján. Az ISS ESG Corporate Rating éves szinten több, mint 100...

Zöld éttermet nyitott Debrecenben a KFC

Európában is ritkaságnak számít a gasztronómiai vállalkozások közt, Magyarországon pedig még egyedülálló ebben a szektorban a KFC október 14-én Debrecenben megnyitott új étterme. A beruházás a környezeti fenntarthatósági szempontokat követve olyan zöld megoldások beemelésével...

DATA