A DeepInsight a Pfizer Magyarország megbízásából szervezte és kommunikálta azt a rendhagyó vízilabda mérkőzést, amely bakteriális tüdőgyulladásra és annak megelőzésére figyelmeztetett a Tüdőgyulladás Világnapja alkalmából. A Hajós Alfréd Nemzeti Sportuszodában létrejött egyedülálló gálameccsen többek között a 1976-os montreáli vízipóló csapat tagjai is szerepeltek, és saját unokáik ellen játszottak döntő mérkőzést.
A kommunikáció célcsoportja a betegség által leginkább érintett idősebb korosztály, illetve családtagjaik voltak.
A medencénél a magyar vízilabda legendás bajnokai – Horkai György, Kenéz György, Cservenyák Tibor, Molnár Endre, Kásás Zoltán, Kis István – és unokáik sorakoztak fel, hogy egy jó hangulatú gálameccsen mérjék össze erejüket. Madaras Norbert bíróként debütált, munkáját pedig a kiváló sportriporter, Hajdú B. István moderátorként segítette.
A tüdőgyulladások között gyakori a pneumococcus baktérium által okozott tüdőgyulladás, az ebben megbetegedő 65 év felettiek – a kisgyermekek mellett ők a legveszélyeztetettebb korosztály – 10-20%-a belehal a betegségbe.
A tapasztalatok szerint a folyamatos felvilágosítás ellenére sem tudja még minden érintett, hogy a pneumococcus baktérium okozta tüdőgyulladás védőoltással megelőzhető, így a nagyszülők még hosszú évekig hozhatják csúcsformájukat és lépést tudnak tartani az unokáikkal. Erre utal az eseményt fő üzenete is „Maradj játékban!” szlogen is.
A termékekhez kapcsolódó awareness kampányok mellett a DeepInsight végzi a Pfizer Magyarország teljes vállalati kommunikációját is.