- Hirdetés -

Jól fogynak az egészségtudatos termékek a webshopokban

|

Tendenciaszerűen alakulnak át a magyar fogyasztók virtuális bevásárlókosarai: az egészségtudatos életmódot követők, a tökéletes nyári alakra vágyó fogyasztók és az ételintoleranciával küzdők egyaránt fűtik a keresletet az adalékanyagoktól és kezelőszerektől mentes, gluténmentes és csökkentett szénhidráttartalmú termékek iránt. Csikós Zsolt, a 100 százalékban magyar tulajdonban lévő Coop Online Kft. vezetője elmondta, a piac egészén látszik, hogy évszaktól függetlenül egyre inkább odafigyelnek az étkezésükre az emberek.

Jelentős változások tapasztalhatók az online vásárlási statisztikákban Magyarországon. Az adatok szerint a korábbiakban megszokottnál jóval nagyobb mennyiségben választanak a diétás étrendbe illeszkedő élelmiszereket a vásárlók, és az ár-érték arány mellett mostanra legalább olyan fontos lett a többség számára az is, hogy egészséges ételek kerüljenek a család asztalára.

Csikós Zsolt, a Coop Online Kft. vezetője arról beszélt, a jelenség egyáltalán nem azzal magyarázható, hogy beköszöntött a strandszezon. Ugyan sokan törekednek a tökéletes nyári alakra, a legtöbben nem pánikszerűen kezdenek el tudatosan táplálkozni júniusban, hanem az év teljes egészében odafigyelnek arra, hogy mit visznek be a szervezetükbe – legalábbis ez rajzolódik ki a rendelési statisztikákból.

„Látszik a piac egészén, hogy egyre tudatosabban étkeznek az emberek és jobban szem előtt tartják az egészségüket a hétköznapokban, mint tették azt korábban. Éppen ezért mi is kiemelt figyelmet fordítunk arra, hogy a palettánkat ennek szellemében bővítsük. Gondolunk az ételintoleranciával küzdőkre is” – mutatott rá.

Példaként említette, a webáruházukban megtalálhatók többek közt Zellei Tündi gasztroblogger, életmódtanácsadó kifejezetten a magyar vevők részére fejlesztett gluténmentes, természetesen alacsony vagy csökkentett szénhidráttartalmú, adalékanyagoktól, kezelőszerektől mentes termékei is, más ismert tej- vagy cukorhelyettesítő termékek mellett.

Csikós Zsolt hozzáfűzte, hónapok óta érezhető trend, hogy egyre többen keresik a minőségi magyar termékeket. Ez igaz nemcsak az élelmiszerekre, hanem a háztartási kellékekre, tisztítószerekre és a különböző kiegészítőkre egyaránt. A webáruházukban részben emiatt is túlnyomó részt magyar termelőktől, magyar üzemekből származó termékek közül válogathatnak a fogyasztók.

Keresettek a pálinkák, kevésbé fogy a száraztészta

Az aktuális trendeket ismertetve rámutatott, a Coop Online webshopjában a nyár első heteiben kiugró kereslet mutatkozik nemcsak a különböző ízesített ásványvizek, üdítő- és energiaitalok, hanem az alkoholok iránt is. A statisztikák szerint nemcsak a nagy hőségben hűsítőként szánt sörök és a fröccshöz való borok értékesítése lő az egekbe, hanem az égetett szeszes italoké is.

Csikós Zsolt elmondta, azt tapasztalják, hogy rengeteg rendelés fut be a nyári hónapokban az általuk értékesített minőségi, magyar főzdék által készített pálinkákra is, ami nem véletlen, hiszen a grillezési szezonban egy-egy családi összejövetelen, szabadtéri programon vagy nagyobb fesztiválon is jobban fogy a hungarikum.

A másik oldalon ugyanakkor érdekes módon száraztésztát és kávét is kevesebbszer rendelnek házhoz a magyar cég felületén a felhasználók, ahogy teára sincs akkora igény ilyenkor, mint a téli hónapokban.

Szót ejtett arról is, rendkívül népszerű a tavalyi év végén indult Foodbox szolgáltatásuk is, amelynek lényege, hogy egy kattintással bekerül a kiválasztott recept összes összetevője a kosárba, így ha bögrés palacsintát vagy kókuszgolyót szeretnének készíteni, többé nem kell egyenként összeválogatniuk az alapanyagokat hozzá.

Az ország bármely pontjára egy napon belüli kiszállítást ígérő webshopon emellett folyamatosan osztanak meg különböző tartalmakat feldolgozó blogcikkeket és szezonális recepteket is egyaránt, annak érdekében, hogy a vásárlók inspirálódni tudjanak, ötleteket gyűjtsenek az étrendjükhöz.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Összecsaptak Európa legjobb e-sportolói

Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2,...

Black Friday – így vásárolhatunk biztonságosan

Akkor is kaphatunk drága, utánvételes csomagot, ha nem rendeltünk semmit – de nem csak ezzel a módszerrel csalhatják ki a pénzünket az év végi vásárlási szezonban. Karácsony közeledtével egyre többen választják az online rendelés...

Extra fellépőkkel jön a Budapest Park első téli fesztiválja

Éjszakába nyúló fesztiválozásra számíthatnak azok, akik az ünnepek előtt egy hatalmas bulival zárnák le a 2024-es évet. A Budapest Park december 20-án és 21-én első alkalommal rendezi meg téli fesztiválját, a Winterfestet az MVM...

Csak átmeneti a megtorpanás az elektromos autók piacán

Lassulás tapasztalható idén a tisztán elektromos, hibrid és plug-in járművek (EV) iránti globális kereslet növekedésében — derül ki az EY 28 ország 19 000 fogyasztójának megkérdezésével készült nemzetközi felméréséből. Az elektromobilitás előretörése miatt a...

Kiderült, melyik a világ legnépszerűbb autója

A Toyota Corolla hosszú éveken át őrizte a világ legkelendőbb autójának címét, évről évre világszerte a legnagyobb darabszámban értékesített új autónak bizonyulva, összesített eladásban pedig egyetlen autómárka egyetlen modellje sem tud a tizenkettedik generációnál...

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Ők kapták idén a Hégető Honorka Díjakat

2024-ben összesen 72 videós és 11 fotós nevezés érkezett az RTL korábbi szerkesztő-riportere, a 2001-ben elhunyt Hégető Honorka emlékére létrehozott pályázatra. A zsűri hat pályaművet díjazott, amelyek többek között a magyarországi iskolarendszer helyzetét, az...

Összecsaptak Európa legjobb e-sportolói

Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2,...

Black Friday – így vásárolhatunk biztonságosan

Akkor is kaphatunk drága, utánvételes csomagot, ha nem rendeltünk semmit – de nem csak ezzel a módszerrel csalhatják ki a pénzünket az év végi vásárlási szezonban. Karácsony közeledtével egyre többen választják az online rendelés...

Extra fellépőkkel jön a Budapest Park első téli fesztiválja

Éjszakába nyúló fesztiválozásra számíthatnak azok, akik az ünnepek előtt egy hatalmas bulival zárnák le a 2024-es évet. A Budapest Park december 20-án és 21-én első alkalommal rendezi meg téli fesztiválját, a Winterfestet az MVM...

Csak átmeneti a megtorpanás az elektromos autók piacán

Lassulás tapasztalható idén a tisztán elektromos, hibrid és plug-in járművek (EV) iránti globális kereslet növekedésében — derül ki az EY 28 ország 19 000 fogyasztójának megkérdezésével készült nemzetközi felméréséből. Az elektromobilitás előretörése miatt a...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...