- Hirdetés -

Jól fogyott a Samsung luxustévéje

|

- Hirdetés -

A Samsung idén több mint egymillió darab The Frame televíziót értékesített világszinten, ez az első Lifestyle TV modell, amely milliós eladást ért el egy éven belül. A 2017-es bemutatkozása óta Észak-Amerikában és Európában is a kiemelkedően népszerű készülék összesített eladásai az év végéig meghaladhatják a kétmilliót.

„A The Frame több mint egyszerű tévé, egy olyan Lifestyle termékről beszélünk, amely különleges kialakításával a helyiség dísze lesz, hatalmas művészeti kínálatával pedig színt visz a felhasználók mindennapjaiba – mondta el Simon Sung, a Samsung vizuális kijelzők üzletágának alelnöke és a sales és marketing csapatának vezetője. – Továbbra is az a célunk, hogy a The Frame képességeit még tovább fejlesszük, hogy az megfeleljen a felhasználók átalakuló igényeinek. Keressük az együttműködési lehetőségeket az erre nyitott galériákkal, múzeumokkal és művészekkel, hogy az Art Store kínálatát is tovább bővíthessük.”

A The Frame a Samsung Lifestyle TV kínálatának legnépszerűbb darabja. A készülék 2017-es bemutatása óta a kialakításában, elérhető funkcióiban és méretében egyaránt folyamatosan alakult, hogy még inkább illeszkedjen a felhasználók átalakuló stílusához és életmódjához.

A felhasználók az utóbbi években több időt töltenek otthon, a tartalomfogyasztás jelentős része is az otthoni eszközökön történik, így a televízióktól is többet várnak, így egy egyszerű kijelző helyett egy olyan készüléket, amely feldobja a lakást. A The Frame pontosan ilyen termék, amely a legújabb trendeknek megfelelően tartalmaz minden fontos funkciót és különleges formavilágával műalkotásként emeli az otthon fényét.

A képminőség fejlesztése és a felhasználói trendek alakulása miatt a Samsung minden évben alakított a The Frame újabb kiadásain. A 2020-as modell QLED kijelzőt kapott, így a színei még élénkebbek lettek. A készülékbe bekerült egy fényerő-érzékelő is, amely a környezeti fényhez igazítja a fényerőt, így a felhasználók még látványosabb képeket és videókat láthatnak. A vállalat 2021 júliusában mutatta be világszinten a 85 colos The Frame modellt, ezzel már hét különböző méretben érhető el a készülék, 32-, 43-, 50-, 55-, 65-, 75- és 85 colos képátlóval, így számos különböző stílushoz és lakásbelsőhöz is remekül illik.

A 2021-es The Frame kávája mindössze 24,9 mm-es, közel fele olyan keskeny, mint tavaly, így az egyedi, cserélhető keretekkel együtt elegánsabb lett a megjelenése. A felhasználók a különleges kiegészítőkkel könnyen személyre szabhatják a televíziót. Választhatnak a fehér, tikfa és barna színű modern, valamint az új domborhatású keretek közül, amelyek fehér és téglavörös színekben érhetők el. A The Frame a falra szerelve egy igazi galéria hangulatát idézi, a stúdióállvánnyal pedig kreatívan elhelyezhető a szoba bármely részében.

Stratégiai együttműködések az Art Store kínálatának bővítéséért

A különleges, modern kialakítás mellett a The Frame legfontosabb szolgáltatása az Art Store, a Samsung saját előfizetéses művészeti platformja. Amikor a felhasználók nem használják a tévét, a Háttér mód segítségével az Art Store remekműveinek hatalmas gyűjteményéből választott alkotások kerülhetnek a képernyőre. A kikapcsolt képernyő így nem marad üres, sötét folt a lakás középpontjában, hanem a dekoráció kiemelkedő eleme lesz.

A The Frame Art Store felületén a felhasználók több mint 1500, gondosan válogatott, világszerte elismert intézményekből származó műremekből állíthatják össze a saját személyes gyűjteményüket. A készüléken többek között megtekinthetők a magyar Szépművészeti Múzeum, a párizsi Louvre, a madridi Prado Múzeum vagy a szentpétervári Ermitázs Állami Múzeum műkincsei. A Samsung folyamatosan bővíti a gyűjteményt olyan feltörekvő alkotók munkáival, mint például a nemzetközi fotóriporter-csapat, a Magnum Photos vagy a vezető fotóművészeti csoport, a YellowKorner. A vállalat az új, látványos műalkotásokkal képes megmutatni a The Frame QLED képminőségében rejlő lehetőségeket. Az mesterséges intelligencia alapú automatikus válogatási technológiája részletesen elemzi az egyéni ízlést és preferenciákat, ennek megfelelően ajánl különféle műalkotásokat a felhasználók figyelmébe.

A The Frame emellett a 2020-as 500 megabájtról 2021-ben 6 gigabájtra növelt tárhelyet kínál a fényképek számára, így akár 1200 UHD minőségű fotó tárolására is alkalmas, amelyek közül a felhasználók a kedvenceiket napról napra viszontláthatják a képernyőn.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Őrzi első helyét a blikk.hu

A blikk.hu volt a leglátogatottabb weboldal a napi átlagot tekintve a múlt hónapban a DKT friss elemzése szerint. A szokásos havi toplisták mellett ezúttal a nyaraláshoz kapcsolódó legnagyobb látogatottságú oldalakat is megvizsgálták, közülük kiemelkedik...

Ismét szurkolhatunk a magyar kézilabdázóknak

Szlovéniában kiváló teljesítménnyel ezüstérmet szereztek Magyarország legjobb junior női kézilabdázói a világbajnokságon. A héten a férfiak U20-as kontinenstornája kezdődik Portugáliában, ezt az eseményt is a Sport TV közvetíti.A magyar női juniorválogatott ezüstérmet szerzett a...

A legbefolyásosabb médiások a BrandManiában

Elképesztően izgalmas a hazai médiapiac alakulása technológiai, gazdasági és politikai értelemben is, mindezt jól mutatja a legbefolyásosabb hazai médiásokat bemutató TOP50 lista is. A BrandMania legújabb adásában a stáb a rangsor éllovasait mutatja be. A...

A legjobbak között a Growww Digital

Elnyerte a Google CSS Premium Partner minősítését a hazai fejlesztésű ROIshopper, a Growww Digital árösszehasonlító szolgáltatása.Ezt a minősítést az Európai Unió felső 25 százalékában lévő Comparison Shopping Partnerek kaphatják meg, objektív mérőszámok alapján. Ezzel...

Erősödtek tavaly a legnagyobb médiacégek

A Covid második évében a médiavállalatok többsége kifejezetten jól teljesített üzletileg. Tavaly nyolc cég, illetve médiacsoport is megugrotta a tízmilliárd forintos árbevételi szintet, veszteségesen csak egyetlen vállalat működött a top 30-ból. A top 30...

Nagyon az elején vagyunk a fejlődésnek

Bár látszik fejlődés a hazai vállalkozások körében az ügyfélélmény javítása kapcsán, nagyon lassú a folyamat és régiós összevetésben kezdünk lemaradni – mondta el az mmonline.hu-nak adott interjúban Klenovszki János. Az NRC Marketingkutató és Tanácsadó...

Izgalmas innovációk a Huawei-jel

Tizenkét innovatív kutatás-fejlesztési projekt indul a Pécsi Tudományegyetem Műszaki és Informatikai Karán a Huawei SEEDs Kiválósági Ösztöndíjprogram keretében. A mérnökhallgatók által jegyzett tudományos projektek valós iparági és társadalmi problémákra keresnek megoldást a legmodernebb technológiák...

Hatalmas gasztroünnep a Balatonnál

Szeptember 29. – október 2. között rendezik meg a Veszprém-Balaton 2023 Európa Kulturális Fővárosa program legnagyobb szabású gasztronómiai eseményeként a Balaton Wine&Gourmet rendezvénysorozatot. A Veszprémvölgy egyedülálló környezetében négy napon át tartó a minőségi ételeknek...

A nagyobb vállalkozások jobban figyelnek a fenntarthatóságra

A környezettudatos működés a gazdasági élet szereplői számára is egyre fontosabb szempont. A nagy multinacionális cégek körében egyre népszerűbb az ESG szempontok szerint való működés, mikor a cégek a profitmaximalizáláson túlnyúló szempontokat is figyelembe...

Beszáll a fociba a Caola Zrt.

Nehéz helyzetbe került az SC Sopron felnőtt futballcsapata mögött álló Sport Club Futball Kft. működése. A sportvállalkozást a megszűnéstől menti meg a nagymúltú hazai kozmetikai, higiéniai és háztartásvegyipari vállalat, a Caola Zrt. A klub...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Keresik a legjobb balatoni fotókat

„Sokszínű Balaton-felvidék – Theodora különdíj” címmel közös fotópályázatot hirdet az ország egyik legrangosabb természetfotó-pályázata, a Varázslatos Magyarország és a kékkúti forrásból eredő Theodora ásványvizet forgalmazó Szentkirályi Magyarország Kft., a Balaton-felvidéki Nemzeti Park Igazgatóság szakmai...

Őrzi első helyét a blikk.hu

A blikk.hu volt a leglátogatottabb weboldal a napi átlagot tekintve a múlt hónapban a DKT friss elemzése szerint. A szokásos havi toplisták mellett ezúttal a nyaraláshoz kapcsolódó legnagyobb látogatottságú oldalakat is megvizsgálták, közülük kiemelkedik...

Ismét szurkolhatunk a magyar kézilabdázóknak

Szlovéniában kiváló teljesítménnyel ezüstérmet szereztek Magyarország legjobb junior női kézilabdázói a világbajnokságon. A héten a férfiak U20-as kontinenstornája kezdődik Portugáliában, ezt az eseményt is a Sport TV közvetíti.A magyar női juniorválogatott ezüstérmet szerzett a...

A legbefolyásosabb médiások a BrandManiában

Elképesztően izgalmas a hazai médiapiac alakulása technológiai, gazdasági és politikai értelemben is, mindezt jól mutatja a legbefolyásosabb hazai médiásokat bemutató TOP50 lista is. A BrandMania legújabb adásában a stáb a rangsor éllovasait mutatja be. A...

A legjobbak között a Growww Digital

Elnyerte a Google CSS Premium Partner minősítését a hazai fejlesztésű ROIshopper, a Growww Digital árösszehasonlító szolgáltatása.Ezt a minősítést az Európai Unió felső 25 százalékában lévő Comparison Shopping Partnerek kaphatják meg, objektív mérőszámok alapján. Ezzel...
- Hirdetés -

Don't Miss

Nagyon az elején vagyunk a fejlődésnek

Bár látszik fejlődés a hazai vállalkozások körében az ügyfélélmény javítása kapcsán, nagyon lassú a folyamat és régiós összevetésben kezdünk lemaradni – mondta el az mmonline.hu-nak adott interjúban Klenovszki János. Az NRC Marketingkutató és Tanácsadó...

Van keresnivalónk a nemzetközi porondon is

A nemzetközi terjeszkedés támogatására fordítja a DayOne Capital kockázati tőkealaptól, valamint több, szakmai magánbefektetőtől kapott 3 millió eurós befektetést a Webshippy – mondta el az mmonline.hu-nak Perényi András. A kiszervezett logisztikai szolgáltatásokat nyújtó cég...

Kisfiam, hozzál valami másik lapot!

25 éves voltam. Félve sétáltam be a Világgazdaság szerkesztőségébe. A főszerkesztő, Bánki András fogadott. Újságíró-gyakornoknak jelentkeztem. András keresett valakit, aki a 2000-es sydney-i olimpia kapcsán sportbizniszcikkeket ír majd a VG-nek. Meglátott bennem valamit. Azt nem, hogy...

Nemzetközi piacon elért magyar sikertörténet

„A Paprika Studios története nemzetközi piacon elért magyar sikertörténet. Rendkívül büszke vagyok arra, hogy részese és alakítója lehetek ennek. A vállalat nevében köszönettel tartozom az alapítónak, Marschall Péternek, akinek a hite és a víziója...

A vendéglátás is a szórakoztatóipar része

Kereszty Gábor 2002 és 2007 között a hazai médiapiac egyik meghatározó szereplője volt a TV2 vezérigazgatójaként. Azonban az első TOP50 megjelenésekor már távozott a csatornától, így egyetlen összeállításunkban szerepelt, még 2011-ben. Egy évvel azelőtt...
- Hirdetés -

SzuperZöld

A nagyobb vállalkozások jobban figyelnek a fenntarthatóságra

A környezettudatos működés a gazdasági élet szereplői számára is egyre fontosabb szempont. A nagy multinacionális cégek körében egyre népszerűbb az ESG szempontok szerint való működés, mikor a cégek a profitmaximalizáláson túlnyúló szempontokat is figyelembe...

Szoronganak a klímaváltozás miatt a fiatalok

Az UNICEF Magyarország friss, reprezentatív felmérése szerint a 13-25 éves korosztály túlnyomó többségét napi szinten foglalkoztatják a klímaváltozás kérdései, 90 százalékuk állítja, hogy kifejezetten szorongást él meg a témával kapcsolatban. Lényeges visszajelzés, hogy a...

Elstartolt a műanyagmentes július

Ebben az évben is megrendezik a Műanyagmentes Júliust (PlasticFree July), amelynek célja, hogy a felhasználók legalább egy hónapon át mellőzzék az életükből az egyszerhasználatos műanyagokat. „Egyes műanyag fajták lebomlásához több száz évre van szükség....

DATA

Labdarúgó Eb M4 Sport nézettség

Virágzik a sportturizmus, nagyot nőhet a szurkolók száma

Az Európa-szerte eltérő Covid-19 korlátozások ellenére is 60 százalékkal nőhet idén az új és visszatérő szurkolók száma a sporteseményeken az előző évhez képest. A Mastercard Sportgazdasági Indexe szerint egyre többen költenek olyan sportokra, melyeket...

Kisebbségben vannak a környezettudatos cégek

Bár jobban figyelnek a fenntarthatóságra a magyar nagyvállalatok, még mindig masszív kisebbségben vannak a környezettudatos cégek – többek között ez derül ki a K&H Bank felméréséből. A múlt év utolsó negyedében megkérdezett cégek majdnem...

Rekordmennyiségű reklám jelent meg tavaly a tévécsatornákon

2021-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 54 percet töltött a tévékészülékek előtt, amely mindössze 1 perccel volt kevesebb, mint az egy évvel korábbi tévénézési idő – derül ki a Nielsen Közönségmérés adataiból....