- Hirdetés -

Jól fogyott a Samsung luxustévéje

|

- Hirdetés -

A Samsung idén több mint egymillió darab The Frame televíziót értékesített világszinten, ez az első Lifestyle TV modell, amely milliós eladást ért el egy éven belül. A 2017-es bemutatkozása óta Észak-Amerikában és Európában is a kiemelkedően népszerű készülék összesített eladásai az év végéig meghaladhatják a kétmilliót.

„A The Frame több mint egyszerű tévé, egy olyan Lifestyle termékről beszélünk, amely különleges kialakításával a helyiség dísze lesz, hatalmas művészeti kínálatával pedig színt visz a felhasználók mindennapjaiba – mondta el Simon Sung, a Samsung vizuális kijelzők üzletágának alelnöke és a sales és marketing csapatának vezetője. – Továbbra is az a célunk, hogy a The Frame képességeit még tovább fejlesszük, hogy az megfeleljen a felhasználók átalakuló igényeinek. Keressük az együttműködési lehetőségeket az erre nyitott galériákkal, múzeumokkal és művészekkel, hogy az Art Store kínálatát is tovább bővíthessük.”

A The Frame a Samsung Lifestyle TV kínálatának legnépszerűbb darabja. A készülék 2017-es bemutatása óta a kialakításában, elérhető funkcióiban és méretében egyaránt folyamatosan alakult, hogy még inkább illeszkedjen a felhasználók átalakuló stílusához és életmódjához.

A felhasználók az utóbbi években több időt töltenek otthon, a tartalomfogyasztás jelentős része is az otthoni eszközökön történik, így a televízióktól is többet várnak, így egy egyszerű kijelző helyett egy olyan készüléket, amely feldobja a lakást. A The Frame pontosan ilyen termék, amely a legújabb trendeknek megfelelően tartalmaz minden fontos funkciót és különleges formavilágával műalkotásként emeli az otthon fényét.

A képminőség fejlesztése és a felhasználói trendek alakulása miatt a Samsung minden évben alakított a The Frame újabb kiadásain. A 2020-as modell QLED kijelzőt kapott, így a színei még élénkebbek lettek. A készülékbe bekerült egy fényerő-érzékelő is, amely a környezeti fényhez igazítja a fényerőt, így a felhasználók még látványosabb képeket és videókat láthatnak. A vállalat 2021 júliusában mutatta be világszinten a 85 colos The Frame modellt, ezzel már hét különböző méretben érhető el a készülék, 32-, 43-, 50-, 55-, 65-, 75- és 85 colos képátlóval, így számos különböző stílushoz és lakásbelsőhöz is remekül illik.

A 2021-es The Frame kávája mindössze 24,9 mm-es, közel fele olyan keskeny, mint tavaly, így az egyedi, cserélhető keretekkel együtt elegánsabb lett a megjelenése. A felhasználók a különleges kiegészítőkkel könnyen személyre szabhatják a televíziót. Választhatnak a fehér, tikfa és barna színű modern, valamint az új domborhatású keretek közül, amelyek fehér és téglavörös színekben érhetők el. A The Frame a falra szerelve egy igazi galéria hangulatát idézi, a stúdióállvánnyal pedig kreatívan elhelyezhető a szoba bármely részében.

Stratégiai együttműködések az Art Store kínálatának bővítéséért

A különleges, modern kialakítás mellett a The Frame legfontosabb szolgáltatása az Art Store, a Samsung saját előfizetéses művészeti platformja. Amikor a felhasználók nem használják a tévét, a Háttér mód segítségével az Art Store remekműveinek hatalmas gyűjteményéből választott alkotások kerülhetnek a képernyőre. A kikapcsolt képernyő így nem marad üres, sötét folt a lakás középpontjában, hanem a dekoráció kiemelkedő eleme lesz.

A The Frame Art Store felületén a felhasználók több mint 1500, gondosan válogatott, világszerte elismert intézményekből származó műremekből állíthatják össze a saját személyes gyűjteményüket. A készüléken többek között megtekinthetők a magyar Szépművészeti Múzeum, a párizsi Louvre, a madridi Prado Múzeum vagy a szentpétervári Ermitázs Állami Múzeum műkincsei. A Samsung folyamatosan bővíti a gyűjteményt olyan feltörekvő alkotók munkáival, mint például a nemzetközi fotóriporter-csapat, a Magnum Photos vagy a vezető fotóművészeti csoport, a YellowKorner. A vállalat az új, látványos műalkotásokkal képes megmutatni a The Frame QLED képminőségében rejlő lehetőségeket. Az mesterséges intelligencia alapú automatikus válogatási technológiája részletesen elemzi az egyéni ízlést és preferenciákat, ennek megfelelően ajánl különféle műalkotásokat a felhasználók figyelmébe.

A The Frame emellett a 2020-as 500 megabájtról 2021-ben 6 gigabájtra növelt tárhelyet kínál a fényképek számára, így akár 1200 UHD minőségű fotó tárolására is alkalmas, amelyek közül a felhasználók a kedvenceiket napról napra viszontláthatják a képernyőn.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Ezeken bukhatnak el a kezdő vállalkozások

A vállalkozásindítás, illetve a fiatal cégek első időszakának hatékony menedzselése soha nem volt kockázatoktól és nehézségektől mentes – nincs ez másképp manapság sem. Sőt, sok szempontból napjainkban még több problémával kell megküzdeni, gondoljunk csak...

Digitális oktatási tartalmakat fejleszt a Telekom

Diákok és szaktanár közreműködésével, valós iskolai környezetben fejleszt digitális tartalmakat a Telekom annak érdekében, hogy a tanulás élményszerű, a tudás pedig mindenki számára elérhető legyen. A program célja olyan valós körülmények között kigondolt, tesztelt,...

Átalakította a fogyasztói szokásokat a járvány

Az emberek többsége már megszokta a világjárvány miatt kialakult új életmódot, és arra számít, hogy ezek a változások velünk is maradnak – derül ki az EY legfrissebb, 16 ezer résztvevő bevonásával készült nemzetközi kutatásából....

Így adózunk az idén

SZJA-mentesség 25 év alatt, megnövelt minimálbér és garantált bérminimum, családi adóvisszatérítések – 2022 januárja számos meghatározó változást hozott adózási szempontból. Csökken a szociális hozzájárulási adó, a kisvállalati adó, megszűnik a szakképzési hozzájárulás, és számos...

Erősíteni kell a vásárlói tudatosságot

Az elmúlt évtizedben dinamikusan bővült az e-kereskedelem részaránya Magyarországon. Az e-kereskedelmet és az azt támogató pénzforgalmat érintő számos technológiai fejlesztés történt, ugyanakkor a szabályozások nem követték minden tekintetben a fejlődés dinamikáját. Ezért az Állami...

A járvány előtti harmada volt a forgalom a Liszt Ferenc Reptéren

Tavaly a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtéren 4,6 millió utas és 183 ezer tonna légiáru fordult meg.2021-ben a Budapest Airport a második olyan évét zárta, amelyre a koronavírus-járvány jelentős hatással volt. A pandémiás környezetben az...

Így készül a választási kampányra a Central

A Central Médiacsoport fő célja a különböző politikai álláspontok hiteles bemutatása az idei parlamenti választások előtt, a médiacég közlése szerint a kampányidőszakban felértékelődik a független, tényeken alapuló újságírás. A Central Médiacsoport a 2022-es parlamenti választások...

Jóval több időt töltünk a képernyő előtt

A magyarok többsége jóval több időt tölt a számítógép képernyője előtt, mint a járványt megelőzően – ez derült ki az Ipsos négy országban végzett kutatásából. A Huawei megbízásából készített felmérés szerint a magyar válaszadók...

Kiderült, mikor rajtol a Sztárban Sztár

Február 6-án indul a Sztárban Sztár 8. évada a TV2-n, nemrég azt is elárulták, hogy két új zsűritag érkezik a műsorban, Lékai-Kiss Ramóna és Makranczi Zalán. A TV2 közlése szerint vasárnap esténként lesz majd látható...

Megújul a közmédia tévécsatornája

Megújult napi tartalmakkal, showműsorokkal és új műsorvezetőkkel várja a nézőket a Duna, a közmédia csatornája szombattól.Teljes megújulás küszöbén áll a Duna, amely 21. századi vizuális megjelenéssel és tartalommal készül szombattól a nézőknek – írja...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Jelentősen nőhetne a bankok bevétele

A hagyományos bankok közel 4 százalékkal növelhetnék éves bevételüket üzleti modelljeik újragondolásával, és a kizárólag digitális szolgáltatásokat nyújtó (digital-only) új banki és pénzügyi szolgáltatók innovatív stratégiáinak átvételével – derül ki az Accenture kutatásából. Ez...

Ezeken bukhatnak el a kezdő vállalkozások

A vállalkozásindítás, illetve a fiatal cégek első időszakának hatékony menedzselése soha nem volt kockázatoktól és nehézségektől mentes – nincs ez másképp manapság sem. Sőt, sok szempontból napjainkban még több problémával kell megküzdeni, gondoljunk csak...

Digitális oktatási tartalmakat fejleszt a Telekom

Diákok és szaktanár közreműködésével, valós iskolai környezetben fejleszt digitális tartalmakat a Telekom annak érdekében, hogy a tanulás élményszerű, a tudás pedig mindenki számára elérhető legyen. A program célja olyan valós körülmények között kigondolt, tesztelt,...

Átalakította a fogyasztói szokásokat a járvány

Az emberek többsége már megszokta a világjárvány miatt kialakult új életmódot, és arra számít, hogy ezek a változások velünk is maradnak – derül ki az EY legfrissebb, 16 ezer résztvevő bevonásával készült nemzetközi kutatásából....

Így adózunk az idén

SZJA-mentesség 25 év alatt, megnövelt minimálbér és garantált bérminimum, családi adóvisszatérítések – 2022 januárja számos meghatározó változást hozott adózási szempontból. Csökken a szociális hozzájárulási adó, a kisvállalati adó, megszűnik a szakképzési hozzájárulás, és számos...
- Hirdetés -

CMO

Fontos, hogy megmutassuk a pezsgő másik oldalát

Csomay András, marketing vezető, Törley Pezsgőpincészet   - Milyen évet zártok idén? - Ha ezt az évet jól le tudjuk hozni járványügyi szempontból, akkor nálunk a Törley Pezsgőpincészetben reményeink szerint vissza tudunk állni a COVID előtti időszakra....

A hitelesség egyre fontosabb

Sándor Gabriella, Libri-Bookline, marketing és kommunikációs igazgató fotó: Egyed Péter - A karácsony kiemelt időszaknak számít a könyvpiacon, az éves marketingbüdzsé mekkora részét költik el ilyenkor? - Az év utolsó három hónapja kereskedelmi és kommunikációs szempontból valóban...

Eljött a bátrak ideje

  Gál Judit, Danubius Hotels, marketing és kommunikációs igazgató   - Milyen év végére számítasz? Picit jobb lesz, mint a tavalyi hasonló időszak? - Össze sem hasonlíthatóak. A tavaly november olyan komoly szigorítást hozott, hogy fél évig...

A jövő év második felében lehet intenzívebb felfutás

Mocsai Zoltán, P Automobil Import Kft., marketing vezető - Mit tippelsz, milyen év lesz 2021 az autópiacon? Tavaly 128 000 új személyautót helyeztek forgalomba, idén kevesebb lesz? - Egy alapvetően felemás év az idei. Az év...

A vásárlási szokások örökre megváltoztak

Kanyó Roland, dm Kft., marketing és PR menedzser 133 milliárd forintos bevétellel zártátok az elmúlt üzleti évet, majdnem 10 százalékos plusszal. Gondolom ez a körülmények figyelembe vételével, elég jó eredménynek számít? Természetesen elégedettek vagyunk az elért...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Jól halad a Siemens okosváros-kísérlete

Bécsben, éles körülmények között tesztelik azon energiarendszereket, amelyek a fenntartható városfejlesztés alapjait adják a jövőben.Új Európában egyedülálló projekt zajlik Bécsben. Az osztrák főváros Aspern Seestadt városrészében, valós körülmények között tesztelik a jövő energiarendszereit. A...

Zöld vállalást tett a Toyota és a Lexus

2035-re karbonsemleges lesz Európában a Toyota és a Lexus.A Toyota készen áll arra, hogy 2035-re nullára csökkentse az újonnan értékesített Toyota és Lexus járművek széndioxid-kibocsátását Nyugat-Európában, amelynek fontos lépcsőfoka lesz a legalább 50 százalékos,...

Zöld együttműködésben a TotalEnergies

A TotalEnergies és a Daimler Truck AG megállapodást írt alá az Európai Unió közúti árufuvarozásának szén-dioxid mentesítésére irányuló kötelezettségvállalásukról. A partnerek együttműködnek a hidrogénnel üzemeltetett nehéz tehergépjárművek ökoszisztémáinak fejlesztésében, egyrészt azzal a szándékkal, hogy...

DATA