- Hirdetés -

Jól kezdett a Gólkirályság, de a TV2 nyerte a hetet

|

- Hirdetés -

A 18-59 évesek körében a Gólkirályság volt a hét legnézettebb műsora. A 18-49 éveseknél a Cápák között, a teljes lakosságnál pedig a Szerencsekerék végzett az élen. Összességében nyerte a hetet a TV2, de kisebb előnnyel, mint korábban.

Az idei év első hetében a RTL és a TV2 is növelte a közönségarányát az 52. héthez képest. Az RTL esetében volt nagyobb a növekedés, hiszen például főműsoridőben és a 18-59 éveseknél 2 százalékponttal, a 18-49 éveseknél 1,9 százalékponttal erősödtek. Ezzel párhuzamosan nőtt a TV2 share-je is, az említett két célcsoportnál 1,4-1,4 százalékponttal.

Mindez azt jelenti, hogy csökkent a TV2 és az RTL közötti különbség, főműsoridőben és a 18-49, valamint a 18-59 évesek körében 1 százalékponton belüli volt, de még így is nyert a TV2. Ez igaz minden bontásra, azaz a teljes napra, főműsoridőre, a kereskedelmi célcsoportra és a teljes lakosságra is.

A napi szintű versenyt egyébként főműsoridőben hétfőtől péntekig a TV2, hétvégén az RTL nyerte – a 18-49 és 18-59 éveseknél és a teljes lakosságnál is.

Csoportszinten is csökkent a különbség a két nagy csatornaportfólió között, de erre is igaz, hogy a TV2 Csoport minden összevetésben megőrizte első helyét az RTL Magyarország előtt. Teljes lakosságnál a harmadik legerősebb szereplőnek az MTVA számított a múlt héten. A 18-59 éveseknél viszont a két piacvezetőt az AMC Networks, a Paramount és a Network4 követte, az MTVA ezen a téren a hatodik helyre szorult.

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 1. hét – Főműsoridő (18:00 – 22:59)

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 12,2 15,8 12,1
RTL 11,6 11 11,2

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 1. hét – Teljes nap

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 8,8 11,8 8,8
RTL 6,7 6,2 6,4

A legnagyobb csatornaportfóliók nézői részesedése (teljes nap, százalék)

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 Csoport 22,9 25,2 22,4
RTL Magyarország 17,8 15,8 17,6
AMC Networks 7,1 6,5 7,5
Paramount Global 4,7 4,2 5,6
Network4 4,6 4,7 3,0
MTVA 4,2 7,9 3,3
Antenna Entertainment Group 4,0 3,2 4,3
Warner Bros.Discovery 2,8 3,3 2,5

Napi műsorok heti átlagos közönségaránya (18-59 évesek / 18-49 évesek, zárójelben a korábbi hét adatai)

TV2
Tények – 15,7% / 15% (14,3% / 13,6%)
Tények Plusz – 13,1% / 13% (12,4% / 11,2%)
Szerencsekerék – 14,1% / 14,2%
Vigyázat, gyerekkel vagyok – 14% / 13,7%

RTL
Híradó – 17,3% / 15,2% (15,2% / 13,5%)
Fókusz – 15% / 14,7% (11,1% / 11,1%)
Drága örökösök – 13,6% / 13,7% (12% / 11,9%)
Nyerő páros – 6,4% / 6,7%

Nagy verseny volt a Drága örökösök és a Szerencsekerék között. A heti átlagot nézve kicsit jobb share-t ért el a TV2 vetélkedője. A nyert napok terén is holtverseny-közeli eredmény született. A 18-49 éveseknél a Szerencsekerék nyert 3 napot, a Drága örökösök pedig 2 napot. A 18-59 éveseknél pont fordítva történt: 3 nap ért el magasabb share-t az RTL-es sorozat és 2 nap győzött a Szerencsekerék.

Jól teljesített a TV2-n a Vigyázat, gyerekkel vagyok, ami kényelmesen megugrotta a csatorna főműsoridős átlagát. Igaz, a Nyerő páros ismétlése nem is számított erős ellenfélnek. Utóbbi műsor gyenge teljesítménye miatt különösen bosszankodhat az RTL, hiszen egy erősebb tartalommal megnyerhették volna a hetet. Nem véletlen, hogy ettől a héttől A mi kis falunk ismétlését adják ebben a sávban.

Szombaton az RTL új heti sorozata, a Gólkirályság 18,2 százalékos közönségaránnyal nyitott a 18-49 éveseknél. Sőt, a 18-59 éveseknél 19,8 százalékot értek el. Vasárnap pedig a Cápák között ugyanennél a két célcsoportnál 19,2 és 18,6 százalékot hozott. Azaz a továbbra is meglepően jó eredményt szállít az üzleti show-műsor.

A három heti műsoros toplista összetétele nagyon különböző. A 18-59 éveseknél a hét legnézettebb műsora a Gólkirályság volt 439 ezer nézővel. A 18-49 éveseknél a Cápák között nyerte a hetet 298 ezres nézettséggel. A teljes lakosságnál viszont egy TV2-s produkció, a Szerencsekerék, annak is a pénteki adása végzett az élen 871 ezres nézőszámmal.

A tíz legnézettebb műsor a 18-59 éveseknél

Csatorna AMR (fő) SHR %
GÓLKIRÁLYSÁG RTL 439 502 19,8
CÁPÁK KÖZÖTT RTL 429 264 18,6
HÍRADÓ RTL 340 599 16,5
SZERENCSEKERÉK TV2 334 414 16,7
FÓKUSZ RTL 330 032 16,0
DRÁGA ÖRÖKÖSÖK RTL 323 611 14,0
TÉNYEK TV2 316 123 18,0
VIGYÁZAT, GYEREKKEL VAGYOK TV2 299 309 14,4
TÉNYEK PLUSZ TV2 286 713 16,2
FÓKUSZ PLUSZ RTL 251 598 12,2

A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál

Csatorna AMR (fő) SHR %
SZERENCSEKERÉK TV2 871 504 21,3
TÉNYEK TV2 840 266 22,4
HÍRADÓ RTL 753 773 19,3
TÉNYEK PLUSZ TV2 731 114 18,2
VIGYÁZAT, GYEREKKEL VAGYOK TV2 721 891 19,8
CÁPÁK KÖZÖTT RTL 720 492 16,2
GÓLKIRÁLYSÁG RTL 707 032 16,3
DRÁGA ÖRÖKÖSÖK RTL 594 067 13,2
FÓKUSZ RTL 553 902 13,3
CSINÁLJUK A FESZTIVÁLT DUNA TV 487 838 11,4

A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél

Csatorna AMR (fő) SHR %
CÁPÁK KÖZÖTT RTL 298 782 19,2
GÓLKIRÁLYSÁG RTL 272 794 18,2
SZERENCSEKERÉK TV2 222 720 16,7
DRÁGA ÖRÖKÖSÖK RTL 222 531 14,0
FÓKUSZ RTL 218 078 15,9
VIGYÁZAT, GYEREKKEL VAGYOK TV2 210 450 14,2
TÉNYEK TV2 208 907 18,1
HÍRADÓ RTL 205 714 18,2
TÉNYEK PLUSZ TV2 186 788 14,4
TÖRÉSVONAL RTL 174 124 11,4

Megjegyzés: a toplista a 10 percnél hosszabb műsorokat, a legnézettebb epizódot (duplikációmentesen) és a Nielsen által műsorcímmel rögzített műsorokat tartalmazza.

Főműsoridő alatt a 18:00 és 22:59 közötti időszakot értjük.

Adat: Live+As Live

Adatok forrása: Nielsen Közönségmérés / TV2 Kutatás

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Kemény csatákkal indítja az őszt a Sport TV

A Fradi és Győr duplával rúgja be az ajtót a női kézilabda Bajnokok Ligája 2024-25-ös szezonja a Sport1-en. Mindkét zöld-fehér sztárcsapatra dán ellenfél vár az első fordulóban. Férficsapataink, a Szeged és a Veszprém jövő...

Újabb lehetőséget kapnak az online platformok felhasználói

Bővült a jogorvoslati lehetőségek köre az online platformok egyes, felhasználókat negatívan érintő intézkedéseivel szemben az Európai Unió digitális szolgáltatásokról szóló rendeletének átültetését követően. A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) elnöke hozzátette, ezentúl már...

Így kelti új életre a műanyaghulladékot a SPAR

Éves szinten összesen 150 tonna, a saját hálózatában keletkező műanyaghulladékból készülnek újrahasznosítható bevásárlótáskák a SPAR Magyarország számára. A vállalat ezzel nagy lépést tett a keletkező hulladékfóliák ésszerű újrahasznosítása érdekében és jelentősen mérsékli a megsemmisítésre...

Kiderült, mit díjaznak a munkavállalók

A magyar munkavállalók számára is a bér az elsődleges motivációs tényező, de egyre előkelőbb helyen szerepelnek az olyan juttatási formák is, amelyek a fizikai, mentális és szociális jóllétet is támogatják. „Erre a halmazra munkáltatóként 2024-ben...

Kiderült, milyen csapatot erősít Jürgen Klopp

Kiderült milyen szerepben láthatjuk a közeljövőben Jürgen Kloppot. A Liverpool FC volt világhírű edzője a MediaMarktSaturn csapatát választotta: a jövőben a márka első nemzetközi brand nagykövete lesz mind a 11 országban, ahol a cég...

Jönnek az NFL meccsek a Network4 csatornáin

Pénteken hajnalban elindult az NFL új szezonja, az amerikai futball-bajnokságot idén is a Network4 Media Group platformjain követhetik a hazai rajongók. Fordulónként legalább hét mérkőzés kerül képernyőre, a közvetítő stáb pedig újabb szakemberekkel bővült....

Ide repülnek ősszel a pihenni vágyó magyarok

Róma az örök kedvencek egyike, a Kiwi.com foglalási adatai alapján az őszi hónapokban ide repülhet a legtöbb magyar. Albánia fővárosa pedig az új felfedezett, tavalyhoz képest már kétszer annyi magyar vett Tiranába repülőjegyet a...

Támogatásokról és frekvenciákról is döntött a Médiatanács

Több mint 80 millió forintnyi támogatást ítélt meg médiaszolgáltatóknak a Médiatanács, emellett több baranyai rádiós frekvencia sorsáról is döntött a testület. A Rádió 1-et ismét bírságolták, és három esetben is a letelepedés helye szerint...

Idén már kétezernél is több résztvevőt várnak a Marketing Summitra

Idén már négy színpadon zajlanak majd a Marketing Summit programjai, aki pedig lemarad valamiről, az utólag is visszanézheti majd az előadásokat – mondta el Hinora Ferenc. Az év szakmai és üzleti eseményét szervező Magyar...

Cannes-ban lesz a Hunyadi sorozat bemutatója

A MIPCOM Cannes keretében lesz a Hunyadi János életéből készülő 10 részes sorozat premierje. A magyar produkció Európa legfontosabb televíziós és filmes szakmai rendezvényén vörös szőnyeges bemutatót kap a magyar produkció – jelentették be...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Erre számíthatunk a lakótelepi lakások piacán

A lakótelepek – bár ezeknél is volt forgalom-visszaesés és néhol árcsökkenés – viszonylag jól viselték a lakáspiaci megtorpanást, tűnik ki a KSH és a NAV legfrissebb adataiból. Ezek alapján az OTP Ingatlanpont szakértője úgy...

Kemény csatákkal indítja az őszt a Sport TV

A Fradi és Győr duplával rúgja be az ajtót a női kézilabda Bajnokok Ligája 2024-25-ös szezonja a Sport1-en. Mindkét zöld-fehér sztárcsapatra dán ellenfél vár az első fordulóban. Férficsapataink, a Szeged és a Veszprém jövő...

Újabb lehetőséget kapnak az online platformok felhasználói

Bővült a jogorvoslati lehetőségek köre az online platformok egyes, felhasználókat negatívan érintő intézkedéseivel szemben az Európai Unió digitális szolgáltatásokról szóló rendeletének átültetését követően. A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) elnöke hozzátette, ezentúl már...

Így kelti új életre a műanyaghulladékot a SPAR

Éves szinten összesen 150 tonna, a saját hálózatában keletkező műanyaghulladékból készülnek újrahasznosítható bevásárlótáskák a SPAR Magyarország számára. A vállalat ezzel nagy lépést tett a keletkező hulladékfóliák ésszerű újrahasznosítása érdekében és jelentősen mérsékli a megsemmisítésre...

Kiderült, mit díjaznak a munkavállalók

A magyar munkavállalók számára is a bér az elsődleges motivációs tényező, de egyre előkelőbb helyen szerepelnek az olyan juttatási formák is, amelyek a fizikai, mentális és szociális jóllétet is támogatják. „Erre a halmazra munkáltatóként 2024-ben...

Don't Miss

Változás a feat. vezetésében

Béky Patrik társ-kreatívigazgatói szerepkörben folytatja pályafutását a feat.-nél 2024. őszétől. A szakember feladata Persely Tamás (kreatívigazgató, tulajdonos) mellett az ügynökség kreatív divíziójának irányítása, projektjeinek teljes körű szakmai vezetése, valamint a csapat munkájának innovációs fejlesztése...

Új vezetővel erősít a K&H

2024. augusztus 26-tól Bodor Tibor vette át a K&H Vállalati divíziójának irányítását, valamint tagja lett a K&H vezetői bizottságának is. A K&H Vállalati divíziójának vezetését 2024. augusztus 26-tól Bodor Tibor vette át és személyével bővült...

Mészáros Péter a Hello Agency-nél folytatja

A hazai reklámipar egyik meghatározó szakértője és stratégája új ügynökségnél folytatja pályafutását: 2024 augusztusától Kreatív stratégiai koordinátorként erősíti a Hello Agency-t. Péter korábban a Positive Adamsky Creative Head of Copywriting pozíciójából érkezett, ahol számos...

Rangos nemzetközi díjat nyert a magyar borászat

A Red Dot Awards a világ legnagyobb és legtekintélyesebb dizájn és formatervezési díja, amelyre minden évben tízezernél is többen pályáznak a világ több mint 50 országából. Idén a Pátzay Borbirtok címkéi is díjat kaptak,...

Az FC Barcelona a HMD-t választotta

Flick, Olmo, Romeu, Victor, Roebuck... Az FC Barcelonánál az elmúlt pár hónapban számos kiemelkedő újoncot köszönthettek, és az átigazolási időszak vége felé egy új támogató is befutott: mától a Human Mobile Devices-ra (HMD) is...