A SEAT értékesítése jelentős lendületet vett 2017-ben. A spanyol autógyár összességében 468.400 gépkocsit szállított ki, ami 14,6 százalékos növekedést jelent a 2016-os év adataival összevetve. Ez majdnem 60 ezerrel több gépkocsit jelent a megelőző évhez képest. 2001 óta ez a legjobb értékesítési mutató, és a márka egész történetében az egyik legjobb eredmény.
A SEAT Ateca a teljes 2017-es komoly húzóerőt jelentett a SEAT értékesítésében. Az első teljes értékesítési évében a márka új kompakt szabadidő autójából 78.700 darab talált vásárlóra, így csatlakozott a kiváló eredményt hozó Leonhoz és az Alhambrához. A SEAT legnagyobb számban értékesített gépkocsija, a Leon eladásai 2,9 %-kal nőttek, és elérték a 170.000 kiszállított egységet, miközben a márka többcélú hasznosítású gépkocsijának (MLV) értékesítése 1,7 %-kal nőtt, elérve a 31.200 egységet. Az Ibiza megújításának évében összesen 152.300 darabot sikerült el adni, ami 0,6 %-kal volt több, mint a tavaly eladott mennyiség.
Történelmi rekordok a kulcsfontosságú piacokon – A SEAT értékesítési sikereit a márka fő piacain tapasztalt erős növekedés támasztotta alá. Németország vezeti a SEAT értékesítések piacait, ahol 1991 óta most első alkalommal lépték át a 100.000 darabos mennyiséget. A 13.4 %-os növekedést jelentő, 102.100 eladott SEAT mindeddig a legjobb eredményt jelenti a németországi eladások történelmében. Németország után a második helyen Spanyolország áll, ahol erős fejlődést regisztráltak 23,1 %-os növekedéssel, az összesen eladott 95.100 egységgel. A SEAT ugyancsak eddigi legjobb eredményét érte el az Egyesült Királyságban, ami a harmadik helyen van a márka értékesítési rangsorában: a 18,3 %-os emelkedést összesen 56.200 értékesített autóval érték el. Az Egyesült Királyságot követő másik két fő piac Mexikó, 0,7 %-os növekedéssel és a 24.700 eladott gépkocsival, ahol a nehéz piaci körülmények ellenére a SEAT tovább tudott növekedni, valamint Franciaország, ahol 15,6 %-os növekedéssel 24.200 gépkocsit értékesítettek.
Németországon és az Egyesült Királyságon túl a SEAT az eddigi legjobb eredményét érte el Ausztriában, a SEAT nyolcadik legnagyobb piacán, ahol az eladások 19,5-kal emelkedtek, és elérték a 17.500 darabos mennyiséget, és Svájcban, ami a tíz legjobb ország „záró tagjaként” 29 %-os növekedést mutatott, és ahol összesen 10.300 gépkocsit értékesítettek. A SEAT ugyancsak eddigi legjobb értékesítési mutatóit érte el Izraelben, (10,1 %-os növekedés , 8.8000 eladott gépkocsi), a Cseh Köztársaságban (1,4 %-os növekedés, 8.300 eladott gépkocsi) és Marokkóban (1.900 egységnyi értékesített gépkocsi, 7 %-os emelkedés). Olaszország 9,5 %-os növekedéssel, és az eladott 18.100 gépkocsival, illetve Lengyelország, ahol 24,8 %-os volt a növekedés, és 11.100 volt az eladott mennyiség két további olyan országot jelentenek, amelyek a SEAT tíz legjobb piaca közé tartoznak, és tartós növekedést produkáltak.
A 2018-as esztendő az Arona és az új, hétüléses szabadidő autó (SUV) éve lesz – A SEAT 2018-ban tovább folytatja termék offenzíváját az új, egészen hét ülésig bővíthető szabadidő autójának (SUV) piaci bevezetésével, ami az Atecához és az új, Arona cross overhez fog csatlakozni. Mindezen túl a SEAT bemutatja a sűrített földgázzal meghajtott Aronát is, ami kiterjeszti a SEAT sűrített földgáz hajtással működő autóinak palettáját, amelybe jelenleg a Mii, az Ibiza és a Leon tartozik. A SEAT értékesítési sikerei kedvező hatással vannak a vállalat pénzügyi eredményeire is. 2017 első öt hónapjában a SEAT 154 millió euró működési nyereséget ért el, ami 12,3 %-kal magasabb, mint a 2016-os év azonos időszakának mutatója volt.