- Hirdetés -

Jól megy a SEAT-nak

|

- Hirdetés -

A SEAT értékesítése jelentős lendületet vett 2017-ben. A spanyol autógyár összességében 468.400 gépkocsit szállított ki, ami 14,6 százalékos növekedést jelent a 2016-os év adataival összevetve. Ez majdnem 60 ezerrel több gépkocsit jelent a megelőző évhez képest. 2001 óta ez a legjobb értékesítési mutató, és a márka egész történetében az egyik legjobb eredmény.

A SEAT Ateca a teljes 2017-es komoly húzóerőt jelentett a SEAT értékesítésében. Az első teljes értékesítési évében a márka új kompakt szabadidő autójából 78.700 darab talált vásárlóra, így csatlakozott a kiváló eredményt hozó Leonhoz és az Alhambrához. A SEAT legnagyobb számban értékesített gépkocsija, a Leon eladásai 2,9 %-kal nőttek, és elérték a 170.000 kiszállított egységet, miközben a márka többcélú hasznosítású gépkocsijának (MLV) értékesítése 1,7 %-kal nőtt, elérve a 31.200 egységet. Az Ibiza megújításának évében összesen 152.300 darabot sikerült el adni, ami 0,6 %-kal volt több, mint a tavaly eladott mennyiség.

Történelmi rekordok a kulcsfontosságú piacokon – A SEAT értékesítési sikereit a márka fő piacain tapasztalt erős növekedés támasztotta alá. Németország vezeti a SEAT értékesítések piacait, ahol 1991 óta most első alkalommal lépték át a 100.000 darabos mennyiséget. A 13.4 %-os növekedést jelentő, 102.100 eladott SEAT mindeddig a legjobb eredményt jelenti a németországi eladások történelmében. Németország után a második helyen Spanyolország áll, ahol erős fejlődést regisztráltak 23,1 %-os növekedéssel, az összesen eladott 95.100 egységgel. A SEAT ugyancsak eddigi legjobb eredményét érte el az Egyesült Királyságban, ami a harmadik helyen van a márka értékesítési rangsorában: a 18,3 %-os emelkedést összesen 56.200 értékesített autóval érték el. Az Egyesült Királyságot követő másik két fő piac Mexikó, 0,7 %-os növekedéssel és a 24.700 eladott gépkocsival, ahol a nehéz piaci körülmények ellenére a SEAT tovább tudott növekedni, valamint Franciaország, ahol 15,6 %-os növekedéssel 24.200 gépkocsit értékesítettek.

Németországon és az Egyesült Királyságon túl a SEAT az eddigi legjobb eredményét érte el Ausztriában, a SEAT nyolcadik legnagyobb piacán, ahol az eladások 19,5-kal emelkedtek, és elérték a 17.500 darabos mennyiséget, és Svájcban, ami a tíz legjobb ország “záró tagjaként” 29 %-os növekedést mutatott, és ahol összesen 10.300 gépkocsit értékesítettek. A SEAT ugyancsak eddigi legjobb értékesítési mutatóit érte el Izraelben, (10,1 %-os növekedés , 8.8000 eladott gépkocsi), a Cseh Köztársaságban (1,4 %-os növekedés, 8.300 eladott gépkocsi) és Marokkóban (1.900 egységnyi értékesített gépkocsi, 7 %-os emelkedés). Olaszország 9,5 %-os növekedéssel, és az eladott 18.100 gépkocsival, illetve Lengyelország, ahol 24,8 %-os volt a növekedés, és 11.100 volt az eladott mennyiség két további olyan országot jelentenek, amelyek a SEAT tíz legjobb piaca közé tartoznak, és tartós növekedést produkáltak.

A 2018-as esztendő az Arona és az új, hétüléses szabadidő autó (SUV) éve lesz – A SEAT 2018-ban tovább folytatja termék offenzíváját az új, egészen hét ülésig bővíthető szabadidő autójának (SUV) piaci bevezetésével, ami az Atecához és az új, Arona cross overhez fog csatlakozni. Mindezen túl a SEAT bemutatja a sűrített földgázzal meghajtott Aronát is, ami kiterjeszti a SEAT sűrített földgáz hajtással működő autóinak palettáját, amelybe jelenleg a Mii, az Ibiza és a Leon tartozik. A SEAT értékesítési sikerei kedvező hatással vannak a vállalat pénzügyi eredményeire is. 2017 első öt hónapjában a SEAT 154 millió euró működési nyereséget ért el, ami 12,3 %-kal magasabb, mint a 2016-os év azonos időszakának mutatója volt.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Kiderült, mennyit költünk kütyükre karácsonykor

Átlagosan 51 500 Ft-ot költünk karácsonyi ajándékokra, általában 4-7 főnek vásárolunk – derült ki a Dell Technologies Magyarország friss, nem reprezentatív felméréséből1. Minden negyedik válaszadónál elektronikai cikk is kerül a fa alá, átlagosan 44...

Korábbi kollégáikra vadásznak a cégek

A volt alkalmazottak nagyszerű, ám korábban méltatlanul hanyagolt lehetőséget jelentenek a cégek toborzási erőfeszítései számára – mondja Fremda Balázs, a Morgan Stanley budapesti irodájának HR igazgatója. A vállalat 15 éve működő technológiai és analitikai...

Így védekezhetnek a kkv-k a kibertámadások ellen

Az elmúlt két évben felgyorsult digitális átalakulás miatt fokozódó kockázat miatt ma már szinte minden vezetőnek van legalább egy olyan cég az ismeretségi körében, ahol már történt támadás és ellopták a cég adatait vagy...

Jól fogyott a Samsung luxustévéje

A Samsung idén több mint egymillió darab The Frame televíziót értékesített világszinten, ez az első Lifestyle TV modell, amely milliós eladást ért el egy éven belül. A 2017-es bemutatkozása óta Észak-Amerikában és Európában is...

Különleges kisfilmmel kampányol a Pfizer

Verset szavalni sokaknak egyáltalán nem okoz gondot, kivéve, ha van a dologban egy kis csavar. Adott egy vers, és egy igen nehéz feladat: egyetlen levegővel kell végig mondani a strófákat. A Pfizer egy nem...

Izgalmas hajsza a NatGeo új sorozatában

Az amerikai lépfenetámadások 20. évfordulója alkalmából a National Geographic 2021 decemberében műsorára tűzi a biológiai terrorcselekmény és az azt követő izgalmas nyomozás történetét feldolgozó Halálzóna: Antrax című filmsorozatot. A hatrészes széria a Halálzóna című...

Új megoldásokat keresnek a munkavállalók

A dolgozók megéléseiből táplálkozó „nagy felismerés" jelenség következményeként újabb jelentős mozgás indulhat be világszerte a munkaerőpiacokon – mutat rá a Randstad Workmonitor 2021-es második felmérése. A több mint 27,000 dolgozó megkérdezésével 34 piacon, köztük...

Zenélő növényekkel kampányol az E.ON és az ACG

Az ACG Reklámügynökség és az E.ON zenélő mikrooázisokat hozott létre a vállalat klímaváltozás elleni küzdelem fontosságáról szóló kampányának részeként. A különleges installációknak köszönhetően a budapesti Széna- és Szent Gellért téren várakozó utasok nemcsak a...

Erős negyedévet zárt az Allianz

2021-ben az Allianz Csoport a harmadik negyedévben is erős működési teljesítményt mutatott fel az összes üzletágában. Ez azt bizonyítja, hogy az üzleti modellünk jól működik, segítségével ki tudjuk használni a globális gazdasági környezet és...

Eldőlt, viszi a 4iG a DIGI-t

Végleges megállapodást kötött a 4iG Nyrt. a román RCS & RDS csoporttal a médiakonszern magyarországi érdekeltségeinek megvásárlásáról. A tranzakció lezárásával, illetve az elmúlt egy évben az infokommunikációs szektorban végrehajtott akvizícióival a 4iG a legnagyobb...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Digitális lízinggel újít a Péntech

A digitális faktoring úttörője, a Péntech novembertől új szolgáltatással bővíti portfólióját, amelynek köszönhetően most még könnyebb lehet a vállalkozások növekedésének finanszírozása. A digitális lízing megoldásnak köszönhetően a Péntech weboldalán keresztül a piacon egyedülállóan gyorsan...

Kiderült, mennyit költünk kütyükre karácsonykor

Átlagosan 51 500 Ft-ot költünk karácsonyi ajándékokra, általában 4-7 főnek vásárolunk – derült ki a Dell Technologies Magyarország friss, nem reprezentatív felméréséből1. Minden negyedik válaszadónál elektronikai cikk is kerül a fa alá, átlagosan 44...

Korábbi kollégáikra vadásznak a cégek

A volt alkalmazottak nagyszerű, ám korábban méltatlanul hanyagolt lehetőséget jelentenek a cégek toborzási erőfeszítései számára – mondja Fremda Balázs, a Morgan Stanley budapesti irodájának HR igazgatója. A vállalat 15 éve működő technológiai és analitikai...

Így védekezhetnek a kkv-k a kibertámadások ellen

Az elmúlt két évben felgyorsult digitális átalakulás miatt fokozódó kockázat miatt ma már szinte minden vezetőnek van legalább egy olyan cég az ismeretségi körében, ahol már történt támadás és ellopták a cég adatait vagy...

Jól fogyott a Samsung luxustévéje

A Samsung idén több mint egymillió darab The Frame televíziót értékesített világszinten, ez az első Lifestyle TV modell, amely milliós eladást ért el egy éven belül. A 2017-es bemutatkozása óta Észak-Amerikában és Európában is...
- Hirdetés -

CMO

Nagy a türelmetlenség a fiatalokban

Szili Tímea Futureal Group & Cordia Group, marketing- és kommunikációs igazgató   - Kicsivel több mint két hónapja nyílt meg a Futureal Group & Cordia Group fejlesztésében megvalósult Etele Plaza, mennyire váltotta be eddig a hozzá fűzött...

A kitaposott út biztonsága illúzió

Takács Borbála Adevinta Hungary, marketingigazgató   - Több évtizedes ügynökségi múlt után most ügyféloldalon folytatod. Miért döntöttél a változtatás mellett? - A váltás gondolata régóta érlelődött bennem. Húsz évet töltöttem ügynökségi oldalon, ez nagyon hosszú idő, ami rengeteg...

Most még tart a „történelmet írunk éppen” katarzisa

Szauter Zsolt eMAG és Extreme Digital, marketingigazgató   - Nagyon pörög itthon az online vásárlás, milyen élmény volt ebben a közegben átvenni a legnagyobb hazai e-kereskedelmi cég marketingjének irányítását? - Természetesen büszke vagyok arra, hogy engem választottak erre...

Kiemelt szerepe volt és lesz az online kommunikációnak

Blaumann Debóra foodpanda, marketingigazgató - Milyen kampánnyal készültetek a NetPincérről foodpanda névre történő váltásra, mire lehet számítani? - Egy igazi 360 fokos, integrált kampányt tervezünk a márkaváltás támogatására - ahol és amilyen formában csak lehet szeretnénk...

Sikerült megválaszolni a Covid-szülte kihívásokat

Szalkai Réka Mastercard, marketingigazgató - Melyik volt az a könyv vagy film, ami az elmúlt időszakban a legnagyobb hatással volt önre? - Simon Sinekkel nemrég volt szerencsém együtt dolgozni. Igazi élmény volt nemcsak az előadása és azt...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Csomagolásaival zöldít a Zewa

A Zewa csökkenti a csomagolásai szén-dioxid-lábnyomát amelyet úgy érnek el, hogy műanyag kiszereléseikben 33 százalékos fogyasztás utáni újrahasznosított (PCR) műanyagtartalmat vezetnek be. A Zewa számára kiemelt jelentőséggel bír a korlátozott erőforrások maximális kihasználása és...

Erdőtelepítési programot támogat az OMV

Az OMV Hungária Kft. az Országos Erdészeti Egyesülettel közös akciót indított: ennek keretében az áprilisi Föld napjától kezdődően olyan vouchereket lehet vásárolni a töltőállomásokon, amelyek 1-1 facsemete magyarországi elültetésének és későbbi ápolásának költségét fedezik....

Jövő héten jön a Planet Budapest

Egy tökéletes világban minden, ami egészséges, egyben fenntartható is – a valóságban ez azonban távolról sincs így. De vajon hogyan élhetünk egészséges életet úgy, hogy a fenntarthatóságról sem feledkezünk meg? Mit tehetünk, ennek érdekében...

DATA