- Hirdetés -

Jól megy a UPC-nek

|

- Hirdetés -

Iparági összehasonlításban is kiemelkedő, közel 10%-os árbevétel-növekedést ért el a UPC Magyarország 2017-ben. A kiváló üzleti eredmény a vezetékes- és mobilszolgáltatásoknak és a márka újrapozícionálásának is köszönhető. A nagy értékű beruházások és a folyamatos hálózatfejlesztés eredményeként a UPC szupergyors hálózata országszerte már 1,8 millió háztartásban érhető el.

A 2017-es esztendő legfontosabb üzleti eredményei:

  • Az előfizetések száma meghaladta a 2 millió 64 ezret.
  • A lakossági és üzleti ügyfelek száma 2017 végén már 850 ezer felett járt, ami több mint 27 ezres növekedés a 2016-os záróadathoz képest.
  • Az előző éves adatokhoz viszonyítva a nagysebességű internet előfizetések száma közel 40 ezerrel növekedett, és így meghaladta a 664 ezret.
  • A digitális és analóg televízió előfizetések száma is 683 ezerre bővült, ami közel 20 ezerrel több, mint az előző év azonos időszakában.
  • A mobil előfizetések száma december végén meghaladta a 88 ezret.
  • A UPC tavaly összesen 17,6 milliárd forintot költött beruházásokra, és számos új településre juttatta el korszerű szolgáltatásait.
  • 2017 az új, HAPPY HOME ajánlatok bevezetése és az ügyfelek számára rendkívül kedvező internetes sebességnövelések miatt is emlékezetes év volt a UPC Magyarországnál.

Robert Redeleanu, a UPC Magyarország és a UPC Románia vezérigazgatója:

„A UPC Magyarország összes munkatársával együtt nagyon büszke vagyok 2017-es üzleti eredményeinkre. Új HAPPY HOME ajánlataink bevezetésével még jobban meg tudunk felelni előfizetőink elvárásainak. A Connect Box és a Horizon Box pozitív fogadtatása arra ösztönöz minket, hogy a lehető legtöbb otthonba juttassuk el modern megoldásainkat. Innovációra, hálózatépítésre és márkamegújításra fordított befektetéseink kiváló alapot teremtenek fejlődésünkhöz az elkövetkező években.”

Mobil-, B2B- és hálózatfejlesztés a jelentős árbevétel-növekedés hátterében

A kiemelkedő, 9,7%-os árbevétel-növekedés motorja elsősorban a mobil- és az üzleti szolgáltatások, valamint a hálózatfejlesztések dinamikus növekedése volt. 17,6 milliárd forintos beruházásnak köszönhetően nagy lendülettel folytatódott a hálózat további kiépítése is, így 2017 végén már az ország 347 településén élvezhették az ügyfelek a UPC szupergyors, szélessávú hálózatának előnyeit.

Növekedett az előfizetések száma

A 2017. december 31-i adatok szerint az előfizetések száma meghaladta az 2 064 000-et. Ez 141 ezres bővülést jelent egy év alatt. A szélessávú internetszolgáltatások mennyisége elérte a 664 000-et, ami az előző évi adatokhoz viszonyítva több mint 39 800-as növekedést jelent. Az analóg és a digitális televízió előfizetések száma 19 800-zal nőtt, így elérte a 683 100-as számot. A vezetékes telefon szolgáltatások száma 628 000 volt, ami összehasonlítva az előző évvel, több mint 55 500 új előfizetést jelent. A dinamikusan fejlődő mobilszolgáltatások terén a UPC Mobil előfizetések száma 2017 végére meghaladta a 88 400-at, ami 25 900-zal több, mint egy évvel korábban. A lakossági és üzleti ügyfelek száma 2017 végén már 850 ezer felett járt, ami több mint 27 ezres növekedés a 2016-os záró adathoz képest.

Digitális Jólét, HAPPY HOME, növekvő sávszélesség

2017 emlékezetes év volt a UPC számára. A monori körzetben a tervezett ütemezés szerint, még az első negyedévben sikerült befejezni a 2016-ban elkezdett hálózatkorszerűsítés első szakaszát. Júniusban a hazai szolgáltatók közül elsőként a UPC-nél vehették igénybe az előfizetők a Digitális Jólét Internet Alapcsomagot. Szeptemberben az új arculattal együtt megérkeztek a HAPPY HOME ajánlatok, amelyek segítségével az ügyfelek még felszabadultabban élvezhetik a szélessávú kapcsolat előnyeit. Októberben pedig több mint 120 ezer ügyfél örülhetett annak az ingyenes sávszélesség-emelésnek, amelynek köszönhetően másodpercenként 120 megabitre gyorsította fel a UPC a minimális letöltési sebességet.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Tovább nőtt a Telenor 5G-hálózata

A Telenor 2019 májusában elsőként indított olyan publikus 5G hálózati tesztet Magyarországon, amelyben több 5G-s rádiós komponens hálózatba kötésével bonyolított videóhívást két 5G-képes okostelefon között. A sikeres teszteket a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság...

Robbanás előtt a vállalati aukciók világa

A törlesztési moratórium lejártával sok cég kényszerülhet megválni a hitelre vásárolt korszerű gépeitől, eszközeitől, amelyek így a másodpiacra kerülhetnek. A jó állapotú, használt berendezések újabb lökést adhatnak a felfutóban lévő online árveréseknek. A legnagyobb...

Home office és kiberbiztonság: ezt teszik a vállalatok

A Sophos regionális felmérése szerint a magyarországi alkalmazottak 56 százaléka továbbra is otthonról dolgozik, akár teljesen, akár hibrid modellben. A távmunkára való átálláskor az alkalmazottak egyharmada nem kapott semmilyen informatikai támogatást, nem vettek részt...

Már az UniCreditnél is elérhető a Google Pay

Az UniCredit Bank az Apple Pay októberi bevezetése után november 30-tól a Google Pay-jel való fizetést is lehetővé teszi ügyfelei számára. Az alkalmazás segítségével – mely minden, a bank által kibocsátott lakossági és vállalati...

Érdemes komolyabban venni a TikTokot

A fiatalok közösségi oldala, ahol csak táncolnak és őrültködnek. Sokan még mindig ezt gondolják, ha felmerül a TikTok neve, pedig ez a social média platform már rég meghaladta ezt. Míg a TikTok korábban csupán 15-30...

Új főszerkesztő az Mfor.hu-nál

A mai naptól Csabai Károly tölti be az Mfor.hu és a Privátbankár.hu főszerkesztői posztját, a felelős szerkesztő pedig Székely Sarolta lett. A lapcsoporthoz tartozik az említett online hírportálok mellett a Piac&Profit online gazdasági portál és...

Közös hírszerkesztőséget hoz létre az EU

Az álhírek elleni küzdelem újabb lépéseként közös hírszerkesztőséget hoz létre Brüsszelben az Európai Unió 16 nemzeti hírügynökség bevonásával – írja beszámolójában a Népszava. Egyelőre két évre tervezik a munkát, amire 1,8 millió eurót biztosítanak....

Felpörgetett sorozatgyártás és dráguló reklámok

Jövőre több új sorozatot is bemutat az RTL Magyarország, és szinte minden olyan műsoruk újabb évaddal tér vissza, ami az idén jó nézettséget hozott. A Big Picture-ön kiderült, hogy 2022-ben új évad jön a...

Díjazták az etikus vállalatokat

Idén novemberben újabb 10 vállalat vette át az alapítók és az előző év nyerteseiből álló zsűritagok által odaítélt Üzleti Etikai Díjat. A 22. Üzleti Etikai Díjátadó Gála ünnepségen szép számmal jelen voltak az előző...

Premierözönnel ünnepel a TV Paprika

Korábban soha nem látott mennyiségű premier-tartalommal készül a TV Paprika az idei adventi és a karácsonyi időszakra. A 40 órányi újdonság december elsejétől folyamatosan képernyőn lesz: az új ünnepi saját gyártású sorozatban hazai mesterszakács,...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

A Nestlé Szerencs városának adja a Szerencsi védjegyet

A Nestlé Hungária Szerencs városnak adományozza a magyar háztartások egyik kedvencének számító Szerencsi kakaópor védjegyének tulajdonjogát – jelentették be a felek az erről szóló megállapodás hivatalos aláírásakor. A szerződés értelmében a több mint 90...

Tovább nőtt a Telenor 5G-hálózata

A Telenor 2019 májusában elsőként indított olyan publikus 5G hálózati tesztet Magyarországon, amelyben több 5G-s rádiós komponens hálózatba kötésével bonyolított videóhívást két 5G-képes okostelefon között. A sikeres teszteket a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság...

Robbanás előtt a vállalati aukciók világa

A törlesztési moratórium lejártával sok cég kényszerülhet megválni a hitelre vásárolt korszerű gépeitől, eszközeitől, amelyek így a másodpiacra kerülhetnek. A jó állapotú, használt berendezések újabb lökést adhatnak a felfutóban lévő online árveréseknek. A legnagyobb...

Home office és kiberbiztonság: ezt teszik a vállalatok

A Sophos regionális felmérése szerint a magyarországi alkalmazottak 56 százaléka továbbra is otthonról dolgozik, akár teljesen, akár hibrid modellben. A távmunkára való átálláskor az alkalmazottak egyharmada nem kapott semmilyen informatikai támogatást, nem vettek részt...

Már az UniCreditnél is elérhető a Google Pay

Az UniCredit Bank az Apple Pay októberi bevezetése után november 30-tól a Google Pay-jel való fizetést is lehetővé teszi ügyfelei számára. Az alkalmazás segítségével – mely minden, a bank által kibocsátott lakossági és vállalati...
- Hirdetés -

CMO

Nagy a türelmetlenség a fiatalokban

Szili Tímea Futureal Group & Cordia Group, marketing- és kommunikációs igazgató   - Kicsivel több mint két hónapja nyílt meg a Futureal Group & Cordia Group fejlesztésében megvalósult Etele Plaza, mennyire váltotta be eddig a hozzá fűzött...

A kitaposott út biztonsága illúzió

Takács Borbála Adevinta Hungary, marketingigazgató   - Több évtizedes ügynökségi múlt után most ügyféloldalon folytatod. Miért döntöttél a változtatás mellett? - A váltás gondolata régóta érlelődött bennem. Húsz évet töltöttem ügynökségi oldalon, ez nagyon hosszú idő, ami rengeteg...

Most még tart a „történelmet írunk éppen” katarzisa

Szauter Zsolt eMAG és Extreme Digital, marketingigazgató   - Nagyon pörög itthon az online vásárlás, milyen élmény volt ebben a közegben átvenni a legnagyobb hazai e-kereskedelmi cég marketingjének irányítását? - Természetesen büszke vagyok arra, hogy engem választottak erre...

Kiemelt szerepe volt és lesz az online kommunikációnak

Blaumann Debóra foodpanda, marketingigazgató - Milyen kampánnyal készültetek a NetPincérről foodpanda névre történő váltásra, mire lehet számítani? - Egy igazi 360 fokos, integrált kampányt tervezünk a márkaváltás támogatására - ahol és amilyen formában csak lehet szeretnénk...

Sikerült megválaszolni a Covid-szülte kihívásokat

Szalkai Réka Mastercard, marketingigazgató - Melyik volt az a könyv vagy film, ami az elmúlt időszakban a legnagyobb hatással volt önre? - Simon Sinekkel nemrég volt szerencsém együtt dolgozni. Igazi élmény volt nemcsak az előadása és azt...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Az élhetőbb bolygóért ötleteltek

A Kék Bolygó Alapítvány és a Design Terminal nagyvállalatokkal, köztük a BMW Group Magyarországgal karöltve összefogott, hogy a körforgásos gazdaság kihívásaira válaszokat adó startupokkal közösen tegyenek lépéseket az élhetőbb bolygóért. A tavalyi, nagysikerű, globális vízválság...

Csomagolásaival zöldít a Zewa

A Zewa csökkenti a csomagolásai szén-dioxid-lábnyomát amelyet úgy érnek el, hogy műanyag kiszereléseikben 33 százalékos fogyasztás utáni újrahasznosított (PCR) műanyagtartalmat vezetnek be. A Zewa számára kiemelt jelentőséggel bír a korlátozott erőforrások maximális kihasználása és...

Erdőtelepítési programot támogat az OMV

Az OMV Hungária Kft. az Országos Erdészeti Egyesülettel közös akciót indított: ennek keretében az áprilisi Föld napjától kezdődően olyan vouchereket lehet vásárolni a töltőállomásokon, amelyek 1-1 facsemete magyarországi elültetésének és későbbi ápolásának költségét fedezik....

DATA