A dm Kft. 2017. március 31-én zárta gazdasági évének első félévét, a mérleg kiemelkedő forgalmi emelkedést mutat: a dm Magyarország 10,19 százalékos növekedést ért el a tavalyi féléves záráshoz képest, ez 46.420.048.814 forintos (150 millió eurós) forgalmat jelent. Az ausztriai cégcsoport összesen 8,7 százalékos forgalmi növekedést értek el, a teljes konszern 6,3 százalékos emelkedéssel zárta a gazdasági félévet. Olaszországban folyamatban van a dm piacra lépésének előkészítése, 2017 végén ott is megnyitja a dm az első üzleteit.
A dm közel azonos boltszám mellett 10,19 százalékos növekedéssel (a növekedés százalékos értéke forintban értendő), 46.420.048.814 forintos (150 millió eurós) forgalommal zárta a gazdasági félévet a magyar piacon. A sikeres teljesítményt a dm 257 üzletével érte el. A dm az ausztriai cégcsoportban, amelynek tagjai Ausztria, Magyarország, Csehország, Szlovákia, Szlovénia, Horvátország, Szerbia, Bosznia-Hercegovina, Románia, Bulgária és Macedónia együttesen 8,7 százalékos forgalmi növekedést értek el (euróban mért emelkedés, árfolyam-különbözettel kiigazítva plusz 8,4 százalék), összesen 1.167 millió eurós forgalommal. Konszern szinten Németországgal együtt a növekedés a 12 európai országban 6,3 százalékos, ez 5.082 millió eurós forgalmat jelent (árfolyam-különbözettel nem kiigazított).
A dm nem csak forgalmát növelte sikeresen, de üzleteinek száma is dinamikusan emelkedett. A tavalyi féléves záráshoz képest 52 új üzlet nyílt az ausztriai cégcsoportban, 3,5 százalékos emelkedéssel 1548 üzlettel van jelen a piacon, 1388 új munkahelyet teremtett a cégcsoport. A teljes konszernben összesen 122 új üzletet nyitott a drogéria, ez 3,7 százalékos növekedéssel 3404 üzletet jelent. A dolgozók száma konszernszinten 1578 fővel emelkedett.
A dm ebben a gazdasági félévben is folytatta üzletei felújítását, s ez a tendencia a gazdasági év második felében is folytatódik.
A drogéria saját márkás újdonsággal is készült: 2017 tavaszán debütált a trend IT UP sminkmárka, ezzel 26-ra emelkedett a dm saját márkás termékeinek száma az üzletekben. A drogéria saját márkás termékcsaládja, a dmBio bio élelmiszer kategóriában elnyerte 2017-ben az Év terméke díjat bio élelmiszer kategóriában. A dm-et munkáltatóként is elismerték ebben az időszakban, idén harmadszorra nyerte el a Legvonzóbb munkaadó díjat kiskereskedelem kategóriában.
A dm 12 európai országban van jelen, a jelenlegi piacok folyamatos fejlesztése mellett a vállalatcsoportnál az olaszországi piacra lépés előkészületei is zajlanak: az elkövetkező hetekben adják át a dm központját Veronában. Az olasz cégvezetés már elkezdte a munkát, a boltok csapatainak toborzása elkezdődött. A dm expanziója 6 régiót érint, népszerű belvárosokban, frekventált bevásárlóközpontokban lesznek elérhetők a drogéria boltjai, az első üzletnyitások 2017 végére várhatók.