- Hirdetés -

Jön a régió legrangosabb startup-eseménye

|

- Hirdetés -

A Hiventures harmadik alkalommal rendezi meg a Regional Startup and Innovation Day-t november 7-én a Szépművészeti Múzeumban, ami a régió egyik legnívósabb startup networking eseménye. Idén a résztvevők új programelemekre és még több, nemzetközi viszonylatban is elismert partnerre számíthatnak.

Az elmúlt évek sikerei után a Hiventures idén ősszel is megrendezi a Közép-Kelet-Európai régió legnagyobb startup networking eseményét, amely minden alkalommal Budapestre vonja a startup világ érdeklődését. Az estét Marvin Liao, a 500 Startups partnere nyitja meg inspiráló előadásával. Marvin a 500 Startups San Francisco-i irodájának akcelerátor programját vezeti, korábban a Yahoo-nál töltött be vezetői pozíciót marketing, reklámstratégia, üzletfejlesztés és kereskedelem területeken.

Az előadás után, az este egyik fénypontja, a Startup and Innovation Award of Hungary díjátadó következik, ahol négy kategóriában kapnak elismerést 2019 legkiemelkedőbb startupjai és startupperei. A legjobb feltörekvő és legígéretesebb startupok kiválasztásánál egy közel 30 fős, tőkebefektetőkből, mentorokból és akcelerátorokból álló szakmai zsűri hozza meg a döntést, az év alapítója díjról a Hiventures képviselői, míg az év női startuppere díjról a wmn.hu női portál olvasói döntenek közönségszavazással. A díjátadó szakmai támogatói a Microsoft, a Budapesti Értéktőzsde és a Vodafone lesznek, a legjobb női vállalkozó díját pedig D.Tóth Kriszta adja majd át a WMN nevében.

Az este második felének meghatározó eleme a Get in the Ring! startup verseny régiós döntője lesz, amelynek idén a világ vezető gyógyszer-biotechnológiai vállalata, a Pfizer a fő támogatója, továbbá a döntő szakmai partnerei a Startup Campus globális startup inkubációs program és a közép-kelet európai régió legnagyobb startup adatbázisát fenntartó Rocketsheperd. A megmérkőző startuppereknek a vállalat kihívására kell innovatív megoldásokkal előállniuk és meggyőzniük a szakmai zsűrit ötletükről. A Pfizer elkötelezett támogatója az innovatív gondolkodásnak és cégen belül is nagy nyitottsággal fogadják az új ötleteket. Többek között ezért is szálltak be a régió egyik legnagyobb pitch versenyébe és határozták meg a fő irányt. A világ egyik legjelentősebb gyógyszerfejlesztője egyrészről az új gyógyszerek felfedezésének, másrészről a klinikai tesztek folyamatának és rendszerének forradalmasításában vár innovatív megoldásokat a csapatoktól.

A Regional Startup and Innovation Day jó lehetőséget kínál a startupok és befektetők közötti kapcsolatépítésre, amelyet idén először a résztvevők szervezetten, befektetői speed dating keretein belül is megtehetnek. A körönként 15 perces 1-on-1 beszélgetésekben olyan nemzetközileg elismert cégek képviselői vesznek részt a hazai befektetők mellett, mint a 500 Startups, Speed Invest, Pioneers, Credo Ventures vagy az OTB Ventures. A startupoknak ezáltal jó alkalmuk nyílik a szakmai eszmecserére a világ legismertebb befektetőivel és akár megállapodásokkal is zárhatják az estét.

A programok alatt a résztvevők a Hiventures portfólió cégeinek interaktív kiállítását is megtekinthetik, ahol megismerhetik, azokat az innovatív megoldásokat, amelyek hozzásegítették őket a tőkefinanszírozáshoz. Az este szakmai támogatásához továbbá az Ingram Micro és a KPMG is hozzájárul, a frissítőkről pedig a Red Bull gondoskodik.

November 7-e több szempontból is különleges nap lesz a hazai startup ökoszisztéma számára, ugyanis nem csak a Szépművészeti Múzeum telik meg startupperekkel és befektetőkkel, de az egész nap eseménydús lesz. Aznap rendezik a Regional Startup and Innovation Day partnerrendezvényét, az Untold Stories Budapest konferenciát. Az esemény kizárólag meghívásos alapon működik és számos ismert előadó és startup lesz jelen.

A jegyek limitált darabszámban még elérhetők a 2019-es Regional Startup and Innovation Day-re.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Inkább online vásárolnak divatcikkeket a magyarok

A magyarok 86 százaléka fog divatcikkeket vásárolni az interneten az ünnepeket megelőző kereskedelmi időszakban. A fogyasztók 57 százaléka tervezi, hogy szinte csak webáruházakból fog rendelni, 29 százalék vásárol majd online és fizikai üzletben...

Ezek voltak a legkeresettebb idegen szavak a neten

Rövid bétateszt után 90 000 szóval elindult a jelentese.hu. A SAKKOM Interaktív által létrehozott, ingyenes szótárakat gyűjtő oldalon többek között angol- és idegen szavak, a gamer társadalom által használt kifejezések, E-számok, és keresztnevek jelentése...

Újabb zöld termékek a Lidl kínálatában

A klímavédelem és a felelős vásárlás fontossága egyre inkább növekszik a hazai vásárlók körében. A Lidl Magyarország ezeket az igényeket szem előtt tartva, fenntarthatósági stratégiájának részeként új termékcsaládokat tesz karbonsemlegessé és az újrahasznosított műanyagból...

Havonta ötszáz új reklám kerül képernyőre

Havonta ötszáz, még nem látott tévéhirdetés kerül a nézők szeme elé, a teljes reklámmennyiségnek pedig több mint a felét továbbra is az újak teszik ki – derül ki a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság...

Nőtt a tévézésre szánt idő a magyarok körében

Az idei harmadik negyedévben öt perccel nőtt a napi tévénézési idő a teljes népesség körében a Nielsen Közönségmérés adatai szerint és elérte a 4 óra 32 percet. A filmek és sorozatok miatt ülünk le...

Techcégek uralják a márkák rangsorát

A 10 legértékesebb márka közül 5 tartozik technológiai cégekhez, de ha az első 20-at nézzük, akkor még nagyobb a szektor fölénye, ebben a körben 11 technológiai brand található az Interbrand legújabb százas toplistáján. Az...

Új évaddal folytatódik a Comedy Club

Újra a nagypályás nevettetőké a terep a Comedy Centralon, október 22-től ugyanis folytatódik a humorcsatorna standupos műsorfolyama, a Comedy Club. Idén ősszel ismét trükkös cselekkel, kíméletlen támadásokkal és védhetetlen poénlabdákkal nyomul a gárda. Elsőként...

Van hova fejlődnünk az energiatakarékosság terén

A hazai fogyasztók körében a szelektív hulladékgyűjtés és az energiatakarékos égők használata számít a leginkább elterjedt otthoni környezetkímélő szokásnak. Miközben a magyar háztartásokban megtalálható hűtők, mosógépek, tévék mintegy fele már energiatakarékosnak számít, e gépek...

Éjjel is látó kamerákkal érkezik a legújabb okosmobil

Különleges éjszakai fotós és videós funkciókkal, 120 Hz-es képfrissítéssel, szupergyors töltéssel érkezik a HUAWEI legújabb okostelefonja. A nova 9 elő- és hátlapi kameráival egyaránt 4K-s felbontású videók készíthetők, a 4300 mAh-s beépített akkumulátor feltöltéséhez...

A vártnál jobban teljesít a lízingpiac

Bár a járvány az idén is bizonytalanná teszi a gazdasági helyzetet, a magyar lízingpiac ennek ellenére a várakozásoknál jobban szerepel – mondta Zs. Nagy István, a Magyar Lízingszövetség elnöke a szervezet csütörtöki konferenciáján. Szerinte...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Kiemelt szerepe volt és lesz az online kommunikációnak

Blaumann Debóra foodpanda, marketingigazgató - Milyen kampánnyal készültetek a NetPincérről foodpanda névre történő váltásra, mire lehet számítani? - Egy igazi 360 fokos, integrált kampányt tervezünk a márkaváltás támogatására - ahol és amilyen formában csak lehet szeretnénk...

Inkább online vásárolnak divatcikkeket a magyarok

A magyarok 86 százaléka fog divatcikkeket vásárolni az interneten az ünnepeket megelőző kereskedelmi időszakban. A fogyasztók 57 százaléka tervezi, hogy szinte csak webáruházakból fog rendelni, 29 százalék vásárol majd online és fizikai üzletben...

Ezek voltak a legkeresettebb idegen szavak a neten

Rövid bétateszt után 90 000 szóval elindult a jelentese.hu. A SAKKOM Interaktív által létrehozott, ingyenes szótárakat gyűjtő oldalon többek között angol- és idegen szavak, a gamer társadalom által használt kifejezések, E-számok, és keresztnevek jelentése...

Újabb zöld termékek a Lidl kínálatában

A klímavédelem és a felelős vásárlás fontossága egyre inkább növekszik a hazai vásárlók körében. A Lidl Magyarország ezeket az igényeket szem előtt tartva, fenntarthatósági stratégiájának részeként új termékcsaládokat tesz karbonsemlegessé és az újrahasznosított műanyagból...

Havonta ötszáz új reklám kerül képernyőre

Havonta ötszáz, még nem látott tévéhirdetés kerül a nézők szeme elé, a teljes reklámmennyiségnek pedig több mint a felét továbbra is az újak teszik ki – derül ki a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság...
- Hirdetés -

CMO

Kiemelt szerepe volt és lesz az online kommunikációnak

Blaumann Debóra foodpanda, marketingigazgató - Milyen kampánnyal készültetek a NetPincérről foodpanda névre történő váltásra, mire lehet számítani? - Egy igazi 360 fokos, integrált kampányt tervezünk a márkaváltás támogatására - ahol és amilyen formában csak lehet szeretnénk...

Sikerült megválaszolni a Covid-szülte kihívásokat

Szalkai Réka Mastercard, marketingigazgató - Melyik volt az a könyv vagy film, ami az elmúlt időszakban a legnagyobb hatással volt önre? - Simon Sinekkel nemrég volt szerencsém együtt dolgozni. Igazi élmény volt nemcsak az előadása és azt...

Fontos a márka szerepének megtalálása

Juhász Péter Tibor Vodafone, márkaigazgató - Mire a legbüszkébb, ha 2020 márciusáig visszatekint? - Agárdi Szilvivel, a látássérült énekesnővel, Majkával és Téglás Botival, a fiatal hegedűtehetséggel készített több hónapos, komplex Red-kampányunkra, amely valós emberek valós történetein...

Készen állás és újratervezés

Nagy Zoltán Péter OTP Bank, marketing- és kommunikációs igazgató - Mire a legbüszkébb, ha 2020 márciusáig visszatekint? - Arra, hogy a marketing- és kommunikációs csapat, beleértve a lead ügynökségünket is, sikerrel tudott alkalmazkodni a megváltozott helyzethez. - Van...

A releváns megoldásokban hiszek

Liptay GabriellaKPMG, marketing- és kommunikációs igazgató- Mi az a 3 dolog, amit ajánlana egy fiatal marketinges diáknak, aki szeretne igazán jó marketinges lenni 10 év múlva?- Legyen és maradjon kíváncsi, legyen „mindenevő”, olvasson és...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Újabb zöld termékek a Lidl kínálatában

A klímavédelem és a felelős vásárlás fontossága egyre inkább növekszik a hazai vásárlók körében. A Lidl Magyarország ezeket az igényeket szem előtt tartva, fenntarthatósági stratégiájának részeként új termékcsaládokat tesz karbonsemlegessé és az újrahasznosított műanyagból...

Fenntarthatóságban is jól teljesített a Telekom

A telekommunikációs szektor fenntarthatósági szempontból legjobban teljesítő vállalatai között jelölte meg a Magyar Telekomot az ISS Corporate Solutions a vállalat 2020. évi fenntarthatósági eredményei alapján. Az ISS ESG Corporate Rating éves szinten több, mint 100...

Zöld éttermet nyitott Debrecenben a KFC

Európában is ritkaságnak számít a gasztronómiai vállalkozások közt, Magyarországon pedig még egyedülálló ebben a szektorban a KFC október 14-én Debrecenben megnyitott új étterme. A beruházás a környezeti fenntarthatósági szempontokat követve olyan zöld megoldások beemelésével...

DATA