Az Epic Drama – a nagyívű drámák új otthonaként – 250 órányi exkluzív tartalommal bővíti kínálatát, melyeket az ITV Studio Global Entertainment-től vásároltak meg, ezeken felül két igazi kasszasikernek ígérkező új sorozattal erősíti tovább műsorpalettáját a Banijay Rights jóvoltából.
A Viasat World, a világ egyik vezető médiatársasága, ma hivatalosan is bejelentette, hogy szerződést kötöttek az ITV Studio Global Entertainment és a Banijay Rights tartalomgyártókkal, mely együttműködések célja, hogy a legjobb minőségű tartalmakkal töltsék meg az induló Epic Drama csatornát. A Viasat World portfóliójának új, meghatározó márkája, az Epic Drama a kosztümös dráma műfajának legjavát hozza el az otthonokba december 14-től a világ kulcsfontosságú piacaira, köztük Magyarországra is.
Karin Heijink, a Viasat World tartalomösszeállításáért felelős alelnöke így nyilatkozott: „Keményen dolgozunk azon, hogy a portfóliónk színvonalának megfelelő, elsőosztályú műsorkínálatot állítsunk össze közönségünknek és minél több premierrel szolgálhassunk legfőbb piacainkon. Az Epic Drama csatorna révén most még inkább megerősíthetjük kiváló és megbízható tartalomelosztó partnereinkkel kapcsolatunkat – jelen esetben az ITV Studio Global Entertainmenttel és a Banijay Rights-cal. Személy szerint különösen várom a Kurtizánok kora (Harlots) című sorozatot, mely mögött teljes egészében női stáb áll és tele van szellemes dialógusokkal.”
AZ ITVS GE és a Viasat World között már hosszú ideje gyümölcsöző a kapcsolat, ugyanis a tudományos-ismeretterjesztő sorozatok jelentős részét az ITVS GE biztosítja a Viasat World csatornáinak. Jennifer Ebell, az ITVS GE értékesítési részlegének vezetője pozitívan fogadta az újabb együttműködést: „Örömmel bővítjük kapcsolatainkat a Viasat Worlddel és nincs kétség afelől, hogy a nézők ezeken az egyre növekvő piacokon igazán kedvelni fogják ezeket a sorozatokat.”
A top dráma szériákat pay-tv, catch-up és svod jogokkal vásárolta meg az Viasat World, melyek számos piacon exkluzív sorozatként fognak debütálni. Jelen szerződés keretében több mint 250 órányi világszínvonalú szériát, a Kurtizánok kora (Harlots), az Oxfordi gyilkosságok (Endeavour), a Mr. Selfridge, a Poldark, a Beowolf, a Lightfields, a Murdoch nyomozó rejtélyei (Murdoch Mysteries) és a The Line című műsorokat vásároltak meg.
A Banijay Rights világszintű forgalmazói jogokat biztosít a Viasat Worldnek a szerelmet és intrikát sem nélkülöző The Restaurant című sorozatra és a látványos és hatalmas költségvetésű Versailles sorozatra.
- Hirdetés -
Jön a sorozatrajongók kánaánja
|
- Hirdetés -
A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI
Ilyen autóra elég a munkáshitel
A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...
A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány
Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...
Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén
Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...
Új tablettel erősít a Honor
December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...
Minden tizedik magyar állást keres
Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...
Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez
Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...
Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n
Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...
Átalakuló streamingvilág
A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...
Újabb díjat nyert a K&H
Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...
Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi
A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...
- Hirdetés -