- Hirdetés -

Jótékony kampány a Tescóban

|

A Tesco évek óta támogatja a Magyar Élelmiszerbank Egyesület tartósélelmiszer-gyűjtő kampányát az adventi időszakban. Tavaly azonban először tavasszal is megszervezték az akciót, hogy a szervezet az áruházlánc vásárlóinak közreműködésével még több rászorulón tudjon segíteni az év során. A jótékonysági esemény idén május 10-én és 11-én zajlik országszerte 95 Tesco üzletben, ahol a vásárlók többek között a szervezet önkénteseinek átadott tésztával, konzervvel, bébiétellel vagy édességekkel támogathatják a nehéz helyzetben lévőket.

A 2023-as sikeres kezdeményezést követően az Élelmiszerbank idén is megszervezi tavaszi jótékonysági élelmiszergyűjtő akcióját. Tavaly májusban az akció keretében a Tesco vásárlói közel 41 tonna élelmiszert adományoztak több mint 46 millió forint értékben. A 2024-es kampányban országszerte 95 Tesco áruház vesz részt május 10. 14 óra és május 11. 20 óra között.

„Rendszeresen gyűjtünk élelmiszert az Élelmiszerbank kedvezményezettjei számára elsősorban napi élelmiszermentő programunkon keresztül, melynek keretében a Tesco üzletek 90 százalékából adjuk át a megmaradt és emberi fogyasztásra még alkalmas élelmiszert a rászorulók javára. Ezenkívül az év végi élelmiszer-adományozásban is évek óta részt veszünk. A 2023/24-es pénzügyi év során közel 3200 tonna élelmiszer jutott el a Tescóból a szervezet által támogatott nélkülözőkhöz, ami több mint 2,5 milliárd forintnyi segítséget jelent. Arra biztatjuk vásárlóinkat, hogy május 10-én és 11-én is gondoljanak a nehéz helyzetben lévőkre, és bevásárláskor tegyenek plusz tartós élelmiszert a kosarukba, majd adják le azt a kasszáink mellett lévő gyűjtőpontokon” – mondta Hevesi Nóra, a Tesco magyarországi kommunikációs vezetője.

„Együttműködésünk 2013-as kezdete óta a Tesco több mint 37.500 tonna élelmiszer-adománnyal támogatta munkákat, így 89,3 millió adag ételt oszthattunk szét a rászorulók között az áruházlánc napi élelmiszermentő programjának köszönhetően. A 2023 tavaszán először elindított tartósélelmiszer-gyűjtés során pedig több mint 8100 adag jött össze a Tesco üzletekben leadott termékekből. Sajnos továbbra is sokaknak van szükségük ingyenesen biztosított élelmiszercsomagra a mindennapok során, ezért is döntöttünk úgy, hogy idén is elindítjuk tavaszi akciónkat. Bízunk benne, hogy ezúttal is minél többen segítenek hűtést nem igénylő termékekkel, és a közelgő gyereknap kapcsán egy-egy tábla csokival vagy egyéb, tartós édességgel a kisebbeknek is kedveskednek” – mondta Cseh Balázs, a Magyar Élelmiszerbank Egyesület elnöke.

Az Élelmiszerbank zöld mellényt viselő önkéntesei többek között tészta, konzervek, rizs, bébiételek, kekszek, UHT tej, valamint szószok és mártások adományként való felajánlását várják a kijelölt üzletekben. Május 22-ig tart a Tesco és a Nestlé közös akciója, melynek során a két cég az áruházakban vagy online megvásárolt Nestlé termékek fogyasztói árának 1+1 százalékával támogatja a Magyar Élelmiszerbank Egyesület tevékenységét. Azok tehát, akik a gyártó tartósélelmiszer-kínálatából választanak jótékony célra a május 10-11-i hétvégén, duplán segítenek a környezetükben élő rászoruló embertársaiknak. Az összegyűjtött élelmiszereket az Élelmiszerbank az egyes áruházak környéken működő karitatív szervezetek közreműködésével juttatja el a nélkülözőkhöz.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...