- Hirdetés -

Jubilál a legnézettebb hazai sportcsatorna

|

- Hirdetés -

Három évvel ezelőtt indult el az MTVA akkor legújabbnak számító tematikus csatornája, az M4 Sport.

Az MTVA által a jubileum alkalmából kiadott közlemény szerint az M4 Sport küldetése az első naptól kezdve egyértelmű volt. Azaz mindenkihez eljuttatni a legnépszerűbb csapatsportágak hazai válogatott-, bajnoki- és kupaküzdelmeit, az olimpiai sikersportágaink kiemelt itthoni és nemzetközi eseményeit, valamint olyan prémium sorozatokat, mint a labdarúgó Bajnokok Ligája és a Forma-1-es világbajnokság.

Számtalan magyar siker

Sorra venni is nehéz, mennyi izgalmas, felejthetetlen pillanatot hozott ez az időszak, hiszen a teljesség igénye nélkül: a labdarúgó-válogatott kijutása, majd szereplése az Európa-bajnokságon az egész országot megmozgatta, a Riói játékok nagyszerű magyar sikerei pedig meghatották. Csak a közmédia sportcsatornáján láthattuk élőben, hogyan született meg hazánk első téli olimpiai aranya, hogyan vívta ki a részvételt, majd jutott tovább csoportjából a magyar női és férfi kosárválogatott a kontinensbajnokságon.

Nemcsak a Duna Arénában, a Városligetben és a Hajós uszodában, hanem a tévék előtt is elképesztően népszerű volt a 2017-es vizes vb, arról pedig álmodni sem lehetett, hogy ilyen kevéssel az indulás után már megszületik a magyar atlétika első világbajnoki érme futószámban, majd első világbajnoki aranya is – egyaránt élőben az M4 Sporton. És akkor a tenisz Davis-Kupa világcsoportba jutásról, vagy épp a múlt heti női kézilabda vb-sikerről még nem is esett szó.

Rekordok, érdekességek

Az elmúlt három évben közel 12,500 órányi sportközvetítéssel, számtalan saját gyártású és nemzetközi magazinnal jelentkezett a közszolgálati sportadó. A Nielsen közönségmérése alapján átlagosan 1,2 millió magyar néz bele naponta az M4 Sport adásába, ugyanez a szám egy hétre lebontva hárommilliós.

Amióta létezik, a legnézettebb tévéműsort adta a magyarországi piacon: 2016. június 26-án közel 2,8 millióan szurkoltak a magyar labdarúgó-válogatottnak Belgium ellen, de ha csak 2018-at nézzük, a nemrég befejeződött labdarúgó-világbajnokság hét közvetítése is nézettebb volt, mint bármilyen magyar televíziós műsor.

A folytatás is hasonló

A különböző hazai és nemzetközi szövetségekkel kötött megállapodások értelmében a folytatás is hasonlónak ígérkezik: hétvégén jön az OTP Bank Liga újabb szezonjának nyitánya, – a labdarúgó NBI továbbra is csak a közmédiában lesz látható. Július 26-án történelmi – csupán kisebb megszakításokat tartalmazó – egész napos közvetítés lesz a jubileumi, 50. Kékszalagról, majd következik az első multisport Európa-bajnokság, ahol többek között Hosszú Katinkáékért és Baji Balázsékért szoríthatunk. Augusztus közepén minden eddiginél magasabb színvonalú lesz a kerékpáros Tour de Hongrie közvetítése, aminek valamennyi szakaszáról élőben tudósít a csatorna.

Ősztől a labdarúgó Nemzetek Ligája magyar mérkőzései és a Bajnokok Ligája legfontosabb összecsapásai is az M4 Sporton lesznek.

2019 is sűrűnek ígérkezik, hiszen több olimpiai sportág világbajnokságának is hazánk ad otthont, így például a felújított Maty-éren rendezendő kvalifikációs kajak-kenu vb-t is a csatorna adja majd.

2020 nyarán a részben magyar rendezésű labdarúgó Európa-bajnokság, valamint a tokiói nyári játékok is bőven adnak majd örökké emlékezetes pillanatokat, amiket az m4sport.hu-n is élőben élhetnek át – a csatorna honlapján további exkluzív közvetítéseket és tartalmakat is találnak.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Lokális tartalmakkal bővül a Viber

A Plus Creative Agency a Viber új együttműködő partnere a Viber mintegy 1 millió tagot számláló hivatalos magyar közösségének helyi tartalmakkal való ellátásában. 2021 áprilisában a Viber és a Plus Creative úgy döntött, hogy szoros...

A büdzsé nem fontosabb a munkahelyeknél

Horváth Magyary NóraK&H Csoport, kommunikációs ügyvezető igazgató - Van olyan dolog, amit ebben az időszakban biztosan megtanult minden marketing-döntéshozó?- Nincs az a marketingbüdzsé, amiből ne lehetne valamit csinálni, nincs az a marketingbüdzsé, amifontosabb a kollégák...

Hetvenmilliós támogatást kapnak a közösségi tévék és rádiók

Tizenkilenc közösségi televízió, rádió és kisközösségi rádió közel 70 millió forintot kap műszaki fejlesztésekre a Médiatanács döntésének köszönhetően. A közösségi médiaszolgáltatók támogatására kiírt műszaki pályázat idei első fordulójában a nyertesek összesen 69,78 millió forintot fordíthatnak...

VR szemüveggel segíti a gyermekek gyógyulását a Vodafone

Fontos mérföldkőhöz érkezett a Vodafone VR program: immár a Bethesda Gyermekkórház égési és sebészeti osztályain is tesztelik a VR szemüvegeket és az azokon található virtuális kalandjátékot. Ezzel újabb felhasználási területekre terjesztik ki a programot:...

Magasra tette a lécet a K&H

Magyarországon az első pénzintézetként idén eléri a karbonsemlegességet a K&H. Mindez összhangban van anyavállalatának, a belga KBC Csoport minden országra kiterjedő, csoportszintű fenntarthatósági stratégiájával. A következő lépés, hogy kialakítsák finanszírozási tevékenységük társadalmi és gazdasági...

Duplázott a lakáspiac

A lakóingatlan-piac számos meglepetést tartogatott az idei évben: míg januárban a legfőbb kérdés az volt, hogy meddig csökkenhetnek az árak, ősszel már ismét azt kellett latolgatni, hogy meddig drágulhatnak még az ingatlanok. A folyamat...

Díjazták a Lidl fenntarthatósági törekvéseit

Fenntarthatóság Szimbóluma díjjal jutalmazták a Lidl Magyarország környezeti és társadalmi fenntarthatósági törekvéseit, valamint fenntartható termékfejlesztéseit. A verseny célja, hogy minden évben bemutassák azokat a programokat, amelyek pozitív példaként állhatnak mind a piaci szereplők, mind...
rádió mikrofon

Újabb rádiós döntéseket hozott a Médiatanács

Székesfehérváron és Kiskőrösön is frekvenciát nyert a Katolikus Rádió, Nyíregyházán és Gyöngyösön pedig újabb pályázatok indulnak. A Médiatanács nyertest hirdetett a Székesfehérvár 96,1 MHz és a Kiskőrös 91,7 MHz helyi frekvenciák közösségi jellegű használatára...

Idén Nyíregyháza lett a Marketing Fővárosa

Nyíregyháza nyerte el a Marketing Fővárosa 2021 címet a Magyar Marketing Szövetség és a Miskolci Egyetem Marketing és Turizmus Intézete által idén már hetedik alkalommal meghirdetett Városmarketing Gyémánt Díj pályázaton, amelynek díjátadóját a Marketing...

Rekordot döntött a Hypewriter

Minden eddiginél többen, 38 országból 450-en jelentkeztek az idén harmadik alkalommal meghirdetett Hypewriter nemzetközi sorozatötlet pályázatra. A nyolc legizgalmasabb pályamű alkotója október 5-én pitchfórumon mutathatja be sorozatötletét, a nyertes 10.000 euróval lesz gazdagabb, pályaművéből...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Reklámozás és korhatáros műsorok jelzése miatt vizsgálódik a Médiatanács

Az RTL Klub és a Duna televízió műsorait kifogásoló bejelentések alaptalannak bizonyultak, a Kölcsey TV, a Somony TV és a hatoscsatorna ellen viszont eljárást indított a Médiatanács. Nem indít eljárást a testület egy júliusban a...

Lokális tartalmakkal bővül a Viber

A Plus Creative Agency a Viber új együttműködő partnere a Viber mintegy 1 millió tagot számláló hivatalos magyar közösségének helyi tartalmakkal való ellátásában. 2021 áprilisában a Viber és a Plus Creative úgy döntött, hogy szoros...

A büdzsé nem fontosabb a munkahelyeknél

Horváth Magyary NóraK&H Csoport, kommunikációs ügyvezető igazgató - Van olyan dolog, amit ebben az időszakban biztosan megtanult minden marketing-döntéshozó?- Nincs az a marketingbüdzsé, amiből ne lehetne valamit csinálni, nincs az a marketingbüdzsé, amifontosabb a kollégák...

Hetvenmilliós támogatást kapnak a közösségi tévék és rádiók

Tizenkilenc közösségi televízió, rádió és kisközösségi rádió közel 70 millió forintot kap műszaki fejlesztésekre a Médiatanács döntésének köszönhetően. A közösségi médiaszolgáltatók támogatására kiírt műszaki pályázat idei első fordulójában a nyertesek összesen 69,78 millió forintot fordíthatnak...

VR szemüveggel segíti a gyermekek gyógyulását a Vodafone

Fontos mérföldkőhöz érkezett a Vodafone VR program: immár a Bethesda Gyermekkórház égési és sebészeti osztályain is tesztelik a VR szemüvegeket és az azokon található virtuális kalandjátékot. Ezzel újabb felhasználási területekre terjesztik ki a programot:...
- Hirdetés -

CMO

A büdzsé nem fontosabb a munkahelyeknél

Horváth Magyary NóraK&H Csoport, kommunikációs ügyvezető igazgató - Van olyan dolog, amit ebben az időszakban biztosan megtanult minden marketing-döntéshozó?- Nincs az a marketingbüdzsé, amiből ne lehetne valamit csinálni, nincs az a marketingbüdzsé, amifontosabb a kollégák...

Emberi értékek és egymásra figyelés

Bánhegyi Zsófia Szerencsejáték Zrt., marketing- és kommunikációs igazgató   - Mi az a 3 dolog, amit ajánlana most egy fiatal marketinges diáknak, aki szeretne igazán jó marketinges lenni 10 év múlva? - Mindenképpen próbálja ki magát és...
Szabó Béla

Növekvő stratégiai tudás

Szabó Béla Magyar Telekom, márka- és lakossági kommunikációs igazgató – Mire a legbüszkébb, ha 2020 márciusáig visszatekint? – Rengeteg mindenre: a purpose alapú működésünk és stratégiánk mind üzletileg, mind márkaépítés szempontjából kiemelkedően teljesített. Olyannyira, hogy több márkát...