Kampányol a Revolut

A Revolut, a globális fintech vállalat és engedéllyel rendelkező európai bank, valamint az Anomaly kreatív ügynökség bejelentette a „Banking and Beyond” című új globális kampányukat, amely több mint 20 országban – köztük Magyarországon is – debütált.

Az integrált kampány – amely filmeket, OOH, DOOH, közösségi média- és hangalapú tartalmakat ölel fel – prémium esztétikájával és érzelmi történetmesélésével új szintre emeli a Revolut márkát. A kampány a pénzügyi optimistákhoz szól, akik hisznek egy olyan banki élményben, ahol minden lehetséges. A Revolut ügyfélközpontúsága – amely lehetővé tette, hogy alig kilenc év alatt 50 millió ügyfelet érjen el – ezúttal egy ambiciózus és érzelmes narratívában kap hangsúlyt.

A kampányfilm, amelyet a ProdCo legendás rendezője, Ian Pons Jewell irányított, egy képzeletbeli utazásra viszi a nézőt. A történet bemutatja, hogy milyen lehetőségek rejlenek egy Revolut-ügyfél zsebében. A nézők egy nőt követnek, aki kinyitja pénztárcáját, előveszi Revolut kártyáját, és egy álomszerű világban találja magát, ahol a pénzügyi lehetőségek életre kelnek. Visszatérve a valóságba, készen áll arra, hogy fizessen a Revoluttal.

A kampány a Revolut márka következő evolúcióját képviseli, a vállalat londoni „The Revolutionaries” eseményének lendületére építve, ahol az ügyfelek világszerte zenéből, üzletből, sportból és más területekről érkező meghatározó alakokkal találkozhattak. A Revolut 2025-ben is tovább emeli a márkát új magasságokba, egy még prémiumabb és érzelmesebb kommunikációval.

Antoine Le Nel, Chief Growth és Marketing Officer, Revolut így nyilatkozott: “A Banking and Beyond kampányunk megragadja mindazt a varázslatot, amely a Revolut ügyfeleinek zsebében rejlik, és kiemeli az emberek és a pénzük közötti érzelmi kapcsolatot. A Revolutnál minden lépésünket úgy tervezzük, hogy több lehetőséget nyújtsunk felhasználóinknak, és túlszárnyaljuk a hagyományos pénzügyi szolgáltatások által kínáltakat. Azt szeretnénk, hogy ügyfeleink elsődleges banki választása a Revolut legyen, és ez a kampány kommunikálja ezt az ambíciót 2025-ben és azon túl is.”

Camilla Harrisson, CEO, Anomaly London elmondta: “A Revolut meteórikus növekedésének középpontjában egy folyamatosan fejlődő, világszínvonalú terméktapasztalat áll, amely minden ügyfél számára maximalizálja a pénzügyi lehetőségeket. Ez a kampány szó szerint az ügyfelek zsebébe viszi a nézőket, hogy megtapasztalják a Revolut többdimenziós világát – ahol a pénz nemcsak többre képes, de valóban más érzést is kelt. Az ebben a munkában részt vevők víziója, ambíciója és elkötelezettsége sokat elmond a partnerségről - mindannyiunk nélkül semmi sem valósulhatott volna meg.”

Ian Pons Jewell, rendező, hozzátette: “Ennek az elkészítése rendkívül összetett volt, hiszen egy olyan filmet akartunk létrehozni, amely szívből jövő, annak ellenére, hogy teljesen fantasztikus valóságban játszódik. Ez hatalmas bizalmat igényel minden szinten, az ügynökségtől az ügyfélig, és nekik köszönhető, hogy ez a film elkészült. Az eredmény szokatlan hangulatot ad egy tipikus ‘ügyfélfilmhez’ képest; valóban csodálatos utazás volt az egész fantasztikus csapatunk számára az Anomalyval és a Revoluttal együtt. Ez biztosan új mércét jelent.”

A kampányt az iparág legjobb és legdíjazottabb CGI és utómunka/VFX partnere - a TimeBased Arts - hozta létre.