- Hirdetés -

Kampányol a Samsung

|

A Samsung Galaxy S8 telefon március végi bemutatását követően a Samsung marketingpartnereivel, a Leo Burnettel és a Turner Duckworth-szel közösen indította el integrált termék- és márkakampányát.

 

„Márkakampányunk azt a célt szolgálja, hogy az értékmegosztáson alapuló megközelítés révén új kapcsolatot építsünk ki felhasználóinkkal. Mindez vállalati filozófiánkban gyökerezik, miszerint csak akkor érhető el számottevő haladás, ha túl merünk lépni saját határaikon” – mondta Pio Schunker, a Samsung Electronics alelnöke, a Mobilkommunikációs üzletág integrált marketingért felelős globális vezetője. – „A Samsung arra fókuszál, hogy valódi emberi értékeket teremtsen a technológia segítségével. Erre a technológiai fölényre építve szeretnénk egy emberközpontú, lifestyle-márkává válni.”

 

A „The New Normal” és a „Breaking Out” videók a március 29-én New Yorkban, a Samsung Unpacked eseményen nagy sikerrel bemutatott „The Ostrich” és „This is a Phone” videók után nem sokkal debütáltak. Ezen rövidfilmek mellett a Samsung világszerte számos digitális, közösségi és kültéri kezdeményezést indít, mint például a „Whale” és az „Astronaut”. A Leo Burnett Worldwide és a Turner Duckworth alkotásai megidézik azt a filozófiát, amelyet a Samsung termékvonalai képviselnek: túllépnek a megszokott kategóriákon.

 

„A legnagyobb márkák saját céllal és életszemlélettel bírnak. A Samsungot semmi sem tántoríthatja el a megvalósíthatatlannak hitt technológiák fejlesztésétől, utat mutatva az embereknek a lehetetlen elérésében” – mondta Mark Tutssel, a Leo Burnett Worldwide globális kreatív igazgatója. – „A #DoWhatYouCant kampány erőteljes üzenete, amelyet a 2016-os olimpián ismerhettünk meg, a legkiemelkedőbb márkává tette a Samsungot a játékok során. A jelenleg futó kampánnyal tovább feszegetjük a storytelling határait, hogy még szorosabb kapcsolatot alakíthassunk ki az emberekkel. Tanúi vagyunk annak, ahogy egy márka beteljesíti a saját céljait.”

 

A The Beatles „Across the Universe” című dalának ismert ütemeivel nyit a Leo Burnett Chicago „The New Normal” videója egy kórház szülészetén, ahol az apa egy Samsung készülékkel a kezében hajol újszülött fia fölé. Elkészíti és megosztja róla az első fényképet, ezzel összekötve gyermekét az egész világgal. A videó további részében megtapasztalhatjuk egy másik generáció élményeit, akik a Samsung innovációjának köszönhetően beteljesítik a #DoWhatYouCant ígéretét. Láthatjuk, hogy a Samsung miként törte át a technológiai korlátokat, hogy ami egykor lehetetlennek tűnt, az már megszokott legyen – ez valódi példája arra, hogy hogyan támogatja a technológia a felhasználók emberi kapcsolatait és előrehaladásukat az életben.

 

A Leo Burnett Chicago és a Leo Burnett Sydney „Breaking Out” című videója a Samsung Galaxy S8 forradalmian újszerű „Infinity Display” kijelzőjét helyezi a középpontba, amely még nagyobb nézői szabadságot kínál a felhasználóknak. A videó kreatív koncepciója azon alapul, hogy ki kell törni a korábbi telefonok korlátai közül, meg kell szüntetni azok határait és a home gombot, majd így jutunk el a Samsung Galaxy S8 bemutatásáig.

 

„A Samsung arculati elemeinek kialakítását közvetlenül a határok áttörésének ötlete ihlette. Roppant pragmatikus megjelenés, mindamellett hihetetlen rugalmasság. Ez a dizájn, miközben egységet idéz, teret enged a határtalan kreativitásnak. Mindezt a Samsung, a Leo Burnett és a Turner Duckworth mélyreható együttműködése tette lehetővé” – nyilatkozta David Turner, a Turner Duckworth dizájnere és alapítója.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Megújult a Port

Letisztultabb dizájnnal, modern keresési funkciókkal jelentkezik Magyarország legismertebb kulturális programmagazinja, a Port. A közel 30 éves múlttal büszkélkedő site ettől a héttől még inkább felhasználóbarát formában köszönti olvasóit. A megújítás során figyelembe vették a...

Új sorozatokkal és sikerfilmekkel erősít a Direct Now

Merülj el az őszi hangulatban és fedezd fel a Direct Now app folyamatosan bővülő videótárának kínálatát! A hűvös estéken vadonatúj krimisorozatok és képernyő elé szegező sikerfilmek várnak rád. A klasszikus magyar filmek rajongói ezúttal...

Magyar focistáknak szurkolhatunk a hétvégén

Visszatérnek a magyar játékosok a pályára a klubcsapatuk színeiben - a hétvégén a Network4 öt bajnokságból közvetít magyar érdekeltségű meccseket. A Premier League-ben Szoboszlai Dominik és Kerkez Milos, a Championshipben Szűcs Kornél, a Bundesligában...

MI-vel tuningolt tévések

A hasznosításhoz szükséges tudás hiánya, a munkatársak aggályai és ellenállása – ezek a legnagyobb visszatartó erők a tévétársaságok körében a mesterséges intelligencia bevezetése kapcsán a Caretta Research kutatása szerint. A technológia már ott van...

Ők kapták idén a Hégető Honorka Díjakat

2024-ben összesen 72 videós és 11 fotós nevezés érkezett az RTL korábbi szerkesztő-riportere, a 2001-ben elhunyt Hégető Honorka emlékére létrehozott pályázatra. A zsűri hat pályaművet díjazott, amelyek többek között a magyarországi iskolarendszer helyzetét, az...

Összecsaptak Európa legjobb e-sportolói

Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2,...

Black Friday – így vásárolhatunk biztonságosan

Akkor is kaphatunk drága, utánvételes csomagot, ha nem rendeltünk semmit – de nem csak ezzel a módszerrel csalhatják ki a pénzünket az év végi vásárlási szezonban. Karácsony közeledtével egyre többen választják az online rendelés...

Extra fellépőkkel jön a Budapest Park első téli fesztiválja

Éjszakába nyúló fesztiválozásra számíthatnak azok, akik az ünnepek előtt egy hatalmas bulival zárnák le a 2024-es évet. A Budapest Park december 20-án és 21-én első alkalommal rendezi meg téli fesztiválját, a Winterfestet az MVM...

Csak átmeneti a megtorpanás az elektromos autók piacán

Lassulás tapasztalható idén a tisztán elektromos, hibrid és plug-in járművek (EV) iránti globális kereslet növekedésében — derül ki az EY 28 ország 19 000 fogyasztójának megkérdezésével készült nemzetközi felméréséből. Az elektromobilitás előretörése miatt a...

Kiderült, melyik a világ legnépszerűbb autója

A Toyota Corolla hosszú éveken át őrizte a világ legkelendőbb autójának címét, évről évre világszerte a legnagyobb darabszámban értékesített új autónak bizonyulva, összesített eladásban pedig egyetlen autómárka egyetlen modellje sem tud a tizenkettedik generációnál...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Advent első hétvégéje igazi művészeti csemegét kínál

Advent első hétvégéjén, november 29-december 1. között ingyenes programsorozattal várják a kortárs képzőművészetek kedvelőit. 2024-ben 31 galéria, műterem, kiállítótér és kulturális helyszín csatlakozott az ART WEEKEND BUDAPEST-hez (AWB), amelynek idei központi témája a mozgás,...

Megújult a Port

Letisztultabb dizájnnal, modern keresési funkciókkal jelentkezik Magyarország legismertebb kulturális programmagazinja, a Port. A közel 30 éves múlttal büszkélkedő site ettől a héttől még inkább felhasználóbarát formában köszönti olvasóit. A megújítás során figyelembe vették a...

Új sorozatokkal és sikerfilmekkel erősít a Direct Now

Merülj el az őszi hangulatban és fedezd fel a Direct Now app folyamatosan bővülő videótárának kínálatát! A hűvös estéken vadonatúj krimisorozatok és képernyő elé szegező sikerfilmek várnak rád. A klasszikus magyar filmek rajongói ezúttal...

Magyar focistáknak szurkolhatunk a hétvégén

Visszatérnek a magyar játékosok a pályára a klubcsapatuk színeiben - a hétvégén a Network4 öt bajnokságból közvetít magyar érdekeltségű meccseket. A Premier League-ben Szoboszlai Dominik és Kerkez Milos, a Championshipben Szűcs Kornél, a Bundesligában...

MI-vel tuningolt tévések

A hasznosításhoz szükséges tudás hiánya, a munkatársak aggályai és ellenállása – ezek a legnagyobb visszatartó erők a tévétársaságok körében a mesterséges intelligencia bevezetése kapcsán a Caretta Research kutatása szerint. A technológia már ott van...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...