Tovább újít a Dreher és bevezeti a karakteres ízű Dreher Red Ale-t. Karamellás, malátás, pörkölt aromáján túl vöröses barna színe és krémszínű habja különbözteti meg minden más, hazánkban nagy volumenben gyártott sörtől a Dreher Red Ale-t. A márka variáns termékcsaládja nem csak bővül, hanem meg is újul: egységes, letisztult csomagolásban lesznek elérhetőek a termékek, mindemellett a Dreher márka minden variánsára igaz lesz, hogy kukoricagríz nélkül készül, ugyanis ez az összetevő kikerül a Hidegkomlós receptjéből is.
Február közepén jelent meg a Magyarország piacvezető prémium sörét, a Dreher Classic-ot váltó Dreher Gold. A Dreher márkanevet mostantól az új, kukoricagríz nélküli receptúra alapján készülő sör mellett már 4 variáns, a Hidegkomlós, a Pale Ale, a Bak és a Red Ale viseli. A logóban szereplő háromszög szimbolikája mostantól a teljes portfolióra igaz: kizárólag árpamaláta, komló és kristálytiszta víz felhasználásával készülnek a variánsok.
„Az új recept megalkotásával célunk az volt, hogy egy könnyen iható, mégis karakteres sört hozzunk létre. A Dreher Red Ale egy karamellás, malátás, pörkölt aromájú sörkülönlegesség, amely elkészítéséhez a Kazbek, Citra és Chinook komlókat használjuk fel. Kitöltve a látványos vöröses-barna színéről és krémszínű habkoronájáról lehet könnyen felismerni” – mondta el az új receptről Séra Péter, a Dreher Sörgyárak sörfőzőmestere.
A Dreher Red Ale készítésénél az élesztőgombák – a lager sörökkel ellentétben – a 15-21 fokon végzett erjedési folyamat végén felemelkednek a sör tetejére, innen származik a „felsőerjesztésű” megnevezés. Az Ale élesztőket tradicionálisan az Egyesült Királyságban, Belgiumban és az Egyesült Államokban használják. A Dreher Sörgyárak 2018-ban vezette be az első ilyen típusú sörét, a Dreher Pale Ale-t, amelyből már az első évben több mint 7 millió korsót értékesített.
„Azt tapasztaljuk, hogy a variáns termékcsaláddal a fogyasztók kifejezetten széles körét érjük el, sőt, egy új közönséget is sikeresen meg tudunk szólítani. Ezért is fektettünk kiemelt figyelmet arra, hogy párhuzamosan a Dreher Red Ale megérkezésével a márkaportfóliót minden szempontból prémiummá alakítsuk. Az egyes variánsok egységes, letisztult megjelenést kaptak, a Dreher Hidegkomlós receptjéből pedig elhagytuk a kukoricagrízt” – mondta Négyesi Fruzsina, a Dreher Sörgyárak magyar márkáinak márkavezetője.
A tavalyi DreherFeszten nagy sikerrel debütáló Dreher Red Ale piaci bevezetése során a kiskereskedelemben 0,5 literes dobozban és üvegben, a többi variánssal megegyező áron lesz kapható. A vendéglátóhelyeken ezen felül 30 literes hordós kiszerelésben lesz elérhető.
A márkabevezetést TV reklám, közterületi és digitális kommunikáció, PR, erős vendéglátóhelyi és bolti kommunikáció, valamint kóstoltatás támogatja.