- Hirdetés -

Kiberbiztonsági központot nyitott a Huawei

|

- Hirdetés -

Kiberbiztonsági Átláthatósági Központot (Cyber Security Transparency Centre) nyitott a Huawei Technologies Brüsszelben. A vállalat új központjában a kormányzati ügynökségek, szakértők, iparági szövetségek, valamint szabványokkal foglalkozó szervezetek közösen dolgozhatnak a digitális korszak biztonságán és fejlődésén. A vállalat a központban hozzáférhetővé és vizsgálhatóvá teszi forráskódjait és lehetőséget biztosít bit-szintű vizsgálatokra is. A megnyitón több mint kétszáz szabályozó szerv, telekommunikációs szolgáltató, cég és médium vett részt, és felszólaltak az Európai Unió, a GSMA, valamint a Világgazdasági Fórum képviselői is.

A felhő megoldásokkal, az intelligenciával és a szoftverekkel kapcsolatos új fejlesztések mindeddig ismeretlen globális kihívások elé állítják az infokommunikációs infrastruktúrák védelmét. Tovább súlyosbítja a helyzetet, hogy nincs egyetértés a kiberbiztonság, a technikai szabványok és az ellenőrzési rendszerek terén, valamint hiányzik a támogató jogi-szabályozói környezet. A kiberbiztonság biztosítása közös felelőssége az iparág szereplőinek és az egész társadalomnak, minthogy a növekvő biztonsági kockázatok súlyos veszélyeket jelentenek a jövő digitális társadalmára. Ezekre a kihívásokra válaszolva nyitotta meg a Huawei Kiberbiztonsági Átláthatósági Központját Brüsszelben, amelynek célja, hogy olyan közös platformot biztosítson a kormányzati ügynökségek, szakértők, iparági szövetségek, valamint szabványokkal foglalkozó szervezetek számára, ahol együttműködnek a digitális korszak biztonságán és fejlődésén.

Közös iparági szabványok szükségesek a kibervédelemben

A kiberbiztonságba vetett bizalom a digitális kor egyik legnagyobb kihívása – hangsúlyozta a központ megnyitása alkalmából Ken Hu. A Huawei elnök-vezérigazgatója szerint „a bizalmat tényekre kell alapozni, a tényeket bizonyítani kell, a bizonyítást pedig közös iparági szabványok alapján kell elvégezni. Hiszünk abban, hogy mindez a bizalom építésének hatékony modelljeként működhet a digitális világban”. A brüsszeli Kiberbiztonsági Átláthatósági Központ jobb lehetőségeket biztosít majd az együttműködésre, egyben bizonyítja a Huawei minden eddiginél erősebb kiberbiztonsági elkötelezettségét a kormányzatok, felhasználók és más európai partnerek felé.

A Kiberbiztonsági Átláthatósági Központ európai előkészületi munkálatai egy évvel ezelőtt kezdődtek. A központ három fő funkciót lát el. A központ egyfelől bemutatja a Huawei mindent átszövő – a tervezéstől kezdve az ellátási láncon, a kutatás-fejlesztésen, a termékeken és megoldásokon átívelő – kiberbiztonsági rendszerét és gyakorlatait. Az ide látogatók így a vállalat termékeinek és megoldásainak segítségével tapasztalhatják meg a kibervédelmet az 5G, a Dolgok Internete, valamint a felhő megoldások területén. A központ továbbá segíti a kommunikációt és az információcserét a Huawei és a kulcsfontosságú iparági szereplők között olyan területeken, mint a kiberbiztonsági stratégiaalkotás, az átfogó, végpontokig terjedő kiberbiztonság vagy az adatvédelmi gyakorlatok. A Huawei az iparági szereplőkkel együttműködve kutatja majd a biztonsági szabványokat és ellenőrzési mechanizmusokat, ezzel segíti a technológiai innovációkat a kiberbiztonság területén. A központ emellett termékbiztonsági- és ellenőrzési platformot és egyéb kapcsolódó szolgáltatásokat biztosít majd a Huawei felhasználói számára, mind úgynevezett white-box, mind black-box tesztelésre. Azaz hozzáférést nyújt a forráskódok megtekintéséhez és ellenőrzéséhez, illetve a termékek szétszereléséhez, bit-szintű vizsgálatához. A vállalat mind az ügyfeleket, mind a szabályozó és az iparági szabványokkal foglalkozó szervezeteket szívesen látja a központjában.

Bárki bevizsgálhatja készülékét a Huawei kiberbiztonsági központjaiban

A kiberbiztonság őrzése az érdekelt felek közös érdeke, legyen szó készülékgyártókról, telekommunikációs szolgáltatókról vagy törvényhozókról. A Huawei Technologies a kiberbiztonságot és az adatvédelmet tevékenysége középpontjába helyezte. A vállalat a „Biztonság vagy semmi” elnevezésű koncepcióval közelíti meg a kiberbiztonságot, központjai nyitva állnak az iparág által elismert kiberbiztonsági szabványoknak és gyakorlatnak megfelelő, igazságos, objektív és független biztonsági tesztek és ellenőrzések előtt. Ezeket a kiberbiztonsági központokat úgy alakították ki, hogy a vásárlók és független szervezetek számára biztosítsák a Huawei készülékeit, a szoftvereket, a technikai dokumentumokat, a teszteléshez szükséges eszközöket, valamint a megfelelő technikai támogatást.

 

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

A Human Telexszel kampányol a Finish

A Reckitt brandjének új, a környezettudatosságot előtérbe helyező kampánya május közepén indult, a márka ügynöksége a Human Telex Advertising & Event.„A Finish számára évek óta kiemelt jelentőséggel bír a környezettudatosság. Küldetésének tekinti, hogy felhívja...

Környezettudatos irodába költözik a Diageo

Az idén 20. évfordulóját ünneplő Diageo Budapest a társadalmi felelősségvállalás jegyében az idei évtől a modern, környezettudatos Green Court Offices irodaházban folytatja működését. Az új iroda kialakítása során számos környezettudatos építőipari megoldást és új...

Újra járvány előtti szinten a turizmus

Két turbulens év után a Mastercard Economics Institue új kutatása azt mutatja, hogy mind az üzleti- mind a szabadidős repülőjegy foglalások száma túllépte a világjárvány előtti szintet, valamint az utasszállító hajók, vonatok és buszok...

Káros a reklámadó a magyar gazdaságra

A Magyar Reklámszövetség és társszövetségei továbbra is fenntartják álláspontjukat: a reklámadó káros a teljes magyar gazdaság számára és nem támogatják a különadó visszavezetését, hiszen a gyengülő makrogazdasági környezet és a bejelentett vállalati, szektoriális különadók...

Tovább emelkednek a lakásárak, nehéz helyzetben vannak a vevők

A KSH kiadta legfrissebb, keresetekről szóló gyorstájékoztatóját, amely szerint 2022 márciusában a teljes munkaidőben foglalkoztatottak bruttó átlagkeresete meghaladta a félmillió forintot, ami 17,5 százalékos emelkedést jelent. Hogy mire elég ez a mai emelkedő kamatkörnyezetben,...

Behúzták a féket a vállalkozások

A járvány időszakában tapasztalt óvatossághoz hasonlóan, az orosz-ukrán konfliktus kitörése okozta gazdasági bizonytalanság és a fokozódó infláció ismét megfontoltabbá tette a kkv-kat. A K&H kkv bizalmi index 2022 első negyedévi kutatása alapján az előző...

Rekord árbevételről számolt be az AutoWallis

A régió 14 országában jelenlévő AutoWallis Csoport messze a piaci átlagot felülmúló növekedéssel, kiugró hatékonyságjavulással zárta az első negyedévet. Nettó eredménye több mint ötszörösére, 1,9 milliárd forintra, EBITDA-ja több mint a duplájára, 3,1 milliárd...

Politikai reklámok miatt büntették a TV2-t

A megrendelő megnevezésének és a megkülönböztető figyelemfelhívás hiánya miatt rótt ki több mint kétmillió forintos bírságot a TV2 szolgáltatójára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) Médiatanácsa. A testület helytelenül közvetített virtuális reklám miatt...

People Group néven folytatja a 1080p Reklám- és médiaügynökség

A 1080p Solution Agency-t 2014-ben alapította az akkor még Urbán Zsolt vezette HD Group és a Kádár Tamáshoz és Dévényi Balázshoz köthető Dynamo Budapest azzal a céllal, hogy ötvözzék a két vállalatban lévő reklámügynökségi...

Szlovéniában terjeszkedik az AutoWallis

Megnyitotta Szlovénia egyetlen Land Rover márkakereskedését az AutoWallis Csoport, így tovább fokozza kiskereskedelmi aktivitását az országban. A lépéssel folytatja nemzetközi terjeszkedését a magyar tőzsde autós vállalata, miután az elmúlt két évben két sikeres akvizíciót...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

További részletek az új különadókról

Mint ismert, a napokban Magyarország Kormánya döntést hozott egy rezsivédelmi és honvédelmi alap létrehozásáról, melynek forrását bizonyos szektorokra kivetett, ún. „extraprofit-különadókból" és további adóintézkedésekből kívánja finanszírozni. A tervezett lépésekről a május 26-i kormányinfón hangzottak...

A Human Telexszel kampányol a Finish

A Reckitt brandjének új, a környezettudatosságot előtérbe helyező kampánya május közepén indult, a márka ügynöksége a Human Telex Advertising & Event.„A Finish számára évek óta kiemelt jelentőséggel bír a környezettudatosság. Küldetésének tekinti, hogy felhívja...

Környezettudatos irodába költözik a Diageo

Az idén 20. évfordulóját ünneplő Diageo Budapest a társadalmi felelősségvállalás jegyében az idei évtől a modern, környezettudatos Green Court Offices irodaházban folytatja működését. Az új iroda kialakítása során számos környezettudatos építőipari megoldást és új...

Újra járvány előtti szinten a turizmus

Két turbulens év után a Mastercard Economics Institue új kutatása azt mutatja, hogy mind az üzleti- mind a szabadidős repülőjegy foglalások száma túllépte a világjárvány előtti szintet, valamint az utasszállító hajók, vonatok és buszok...

Káros a reklámadó a magyar gazdaságra

A Magyar Reklámszövetség és társszövetségei továbbra is fenntartják álláspontjukat: a reklámadó káros a teljes magyar gazdaság számára és nem támogatják a különadó visszavezetését, hiszen a gyengülő makrogazdasági környezet és a bejelentett vállalati, szektoriális különadók...
- Hirdetés -

Don't Miss

Hiszünk a marketing erejében

Az üzleti döntéshozókat is jobban megszólítanák és mélyebben megismertetnék őket a marketing szerepeivel, feladataival és lehetőségeivel az idei Marketing Summit Hungary- n – mondta el Hinora Ferenc. A Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) elnöke az...
Várkonyi Balázs TOP25

Közös platformon

Várkonyi Balázs, eMAG-Extreme Digital, ügyvezető igazgató - Április közepén jelentették be, hogy összevonják a platformjaikat, és a jövőben az eMAG platformját használja a cég, az Extreme Digital vásárlóinak is erre kell váltaniuk. Miért volt szükség...

Hiszünk a versenyben

Takács Csaba, Alza.hu, ügyvezető igazgató - Mi jelentette a legnagyobb kihívást tavaly az Alza számára a magyar piacon? - A fő kihívást a fogyasztói kereslet váratlan és kiszámíthatatlan változásai jelentették, mindkét irányban: felfelé és lefelé is...

Mindent bevetünk

Ötszáz gép, húszezer munkatárs, ekkora lesz 2030-ra a Wizz Air. Radó András, a légitársaság senior cabin crew recrutiment managere beszélt többek között arról, hogyan toboroznak, illetve milyen nyárra számítanak.   - Nagyon komoly bővülés előtt áll...

A valódi értékek, valódi üzenetek építik igazán a márkát

Mottl-Molnár Orsolya, HEINEKEN Hungária, marketing- és kereskedelmi marketingigazgató   - Februártól irányítod a Heineken Hungária marketing és kereskedelmi marketing részlegét, közben az élet ismét furcsán alakult körülöttünk. Mennyire nehezíti meg, késztet változtatásra a szomszédos háborús helyzet? -...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Környezettudatos irodába költözik a Diageo

Az idén 20. évfordulóját ünneplő Diageo Budapest a társadalmi felelősségvállalás jegyében az idei évtől a modern, környezettudatos Green Court Offices irodaházban folytatja működését. Az új iroda kialakítása során számos környezettudatos építőipari megoldást és új...

Ezek a járművek lehetnek a zöld autózás új sztárjai

Világszerte egyre több ország tervezi a belső égésű motorral rendelkező autók fokozatos kivezetését a piacról a következő 10-20 évben, és tavaly júliusban az Európai Bizottság is azt javasolta, hogy 2035-ig tiltsák be a belső...

Újabb hazai sztárok álltak ki a természetvédelemért

A természet megóvása, bolygónk védelme ma már olyan alapvetésnek számít, ami mellett az ismert emberek és a kreatív szakma legnagyobbjai világszerte és hazánkban is egyre gyakrabban kiállnak. Ki egy civil szervezetet támogat, ki a...

DATA

Labdarúgó Eb M4 Sport nézettség

Virágzik a sportturizmus, nagyot nőhet a szurkolók száma

Az Európa-szerte eltérő Covid-19 korlátozások ellenére is 60 százalékkal nőhet idén az új és visszatérő szurkolók száma a sporteseményeken az előző évhez képest. A Mastercard Sportgazdasági Indexe szerint egyre többen költenek olyan sportokra, melyeket...

Kisebbségben vannak a környezettudatos cégek

Bár jobban figyelnek a fenntarthatóságra a magyar nagyvállalatok, még mindig masszív kisebbségben vannak a környezettudatos cégek – többek között ez derül ki a K&H Bank felméréséből. A múlt év utolsó negyedében megkérdezett cégek majdnem...

Rekordmennyiségű reklám jelent meg tavaly a tévécsatornákon

2021-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 54 percet töltött a tévékészülékek előtt, amely mindössze 1 perccel volt kevesebb, mint az egy évvel korábbi tévénézési idő – derül ki a Nielsen Közönségmérés adataiból....