- Hirdetés -

Karantén speciál a Marketing&Mediától

|

Azoknak, akik home office-ban tolják és azoknak, akik egyre jobban szeretik a lapozgatható digitális magazinokat, valamint, akik Győrfi Pál miatt nem merik kitenni a lábukat otthonról – megérkezett a Marketing&Media magazin saját digitális változata.

Simon Krisztián, főszerkesztő: „Már az ókori görög filozófus, Hérakleitosz megmondta, hogy semmi sem állandó, csak a változás maga. Most is egy ilyen időszak van. A koronavírus viszont olyat tett, amire még nem nagyon volt példa: egy hónapon belül szinte teljesen leállította a világ gazdaságát. Erre nem számított senki még az év elején. Bár igaz, hogy elég nagy volt a vihar előtti csend Ázsiából. Majd amikor február végétől sorra maradtak el Európa legnagyobb rendezvényei, például a barcelonai Mobil Világkongresszus és a genfi autóshow, akkor már sejteni lehetett, hogy utánuk az özönvíz.

Azóta minden folyamatosan változik: olyan kényszerű reakciók és lépések jöttek a világjárvány kapcsán, amelyek egy életre bevésték a nevüket a fejünkbe: korlátozott kijárás, karantén vagy éppen a hómofisz. Nekünk is változtatni kellett: a Marketing&Media idei harmadik lapszámába eredetileg tervezett sportmarketing témakör egy pillanat alatt avult el, miután lefújták a labdarúgó Európa-bajnokságot és elhalasztották a tokiói nyári olimpiai játékok megrendezését is. Így hát mi is újraindítottuk a gépet, és egy olyan kiadványt készítettünk, amely arra koncentrál, milyen változásokat hozhat a koronavírus-világjárvány a reklám- és médiaiparban.

A reklámipar az elmúlt években jól hasított globálisan, és elég szépen teljesített idehaza is, de miután a gazdaság és a politika is behúzta a járványtól kényszerítve a kéziféket a karantén elrendelésével, ezzel egy nagyon komoly tockost adott a két ágazatnak. Így az idén már biztos a csökkenés, de sok cégnél ennél sajnos sokkal nehezebb időszak jön, és a túlélésért való küzdelemről szól majd 2020. A legnagyobb kérdés, hogy mi lesz ez után. Ha már elkaptuk ezt a vírust, hogyan lehet jól kijönni belőle? Hogyan és merre megy majd a világ? Mit és hogyan kommunikál a gazdaság, illetve miként lesz partner ebben a reklám- és médiaiparág? Az biztos, hogy mindenkinek változnia kell, hogy aztán változtatni tudjon.”

Különleges körülmények

A megváltozott körülményekre természetesen a Marketing&Media is reagált, és úgy döntöttünk, a különleges helyzetben digitálisan is elérhetővé tesszük az idei harmadik lapszámunkat. Fontos hangsúlyozni, hogy előfizetőink, mint eddig is, nyomtatott formában is megkapják majd a kiadványt, az eddigi címre, illetve azok, akik változtattak a postázási címen, az új címre kapják a lapot.

Az új helyzet a lap készítésében is speciális helyzetet hozott. Bár munkatársaink többnyire home office-ban dolgoznak, a lapzárta napján a végső korrektúrát, szerkesztést és tördelést végző kollégák az irodában rakják össze a végleges verziót. Ezúttal viszont mindenki otthonról vett részt a készítésben az utolsó pillanatig, így ez a lapszám ebből a szempontból is különleges számunkra.

A weboldalunkon található lapozható verzió mellett a legújabb Marketing&Media magazin elérhető a Digitalstandon is, és ahogyan eddig, úgy ezúttal is külön kiemelünk néhány izgalmasabb cikket az mmonline.hu-n, holnap például Győrfi Pál interjúval jelentkezünk majd.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...