- Hirdetés -

Karantén speciál a Marketing&Mediától

|

- Hirdetés -

Azoknak, akik home office-ban tolják és azoknak, akik egyre jobban szeretik a lapozgatható digitális magazinokat, valamint, akik Győrfi Pál miatt nem merik kitenni a lábukat otthonról – megérkezett a Marketing&Media magazin saját digitális változata.

Simon Krisztián, főszerkesztő: „Már az ókori görög filozófus, Hérakleitosz megmondta, hogy semmi sem állandó, csak a változás maga. Most is egy ilyen időszak van. A koronavírus viszont olyat tett, amire még nem nagyon volt példa: egy hónapon belül szinte teljesen leállította a világ gazdaságát. Erre nem számított senki még az év elején. Bár igaz, hogy elég nagy volt a vihar előtti csend Ázsiából. Majd amikor február végétől sorra maradtak el Európa legnagyobb rendezvényei, például a barcelonai Mobil Világkongresszus és a genfi autóshow, akkor már sejteni lehetett, hogy utánuk az özönvíz.

Azóta minden folyamatosan változik: olyan kényszerű reakciók és lépések jöttek a világjárvány kapcsán, amelyek egy életre bevésték a nevüket a fejünkbe: korlátozott kijárás, karantén vagy éppen a hómofisz. Nekünk is változtatni kellett: a Marketing&Media idei harmadik lapszámába eredetileg tervezett sportmarketing témakör egy pillanat alatt avult el, miután lefújták a labdarúgó Európa-bajnokságot és elhalasztották a tokiói nyári olimpiai játékok megrendezését is. Így hát mi is újraindítottuk a gépet, és egy olyan kiadványt készítettünk, amely arra koncentrál, milyen változásokat hozhat a koronavírus-világjárvány a reklám- és médiaiparban.

A reklámipar az elmúlt években jól hasított globálisan, és elég szépen teljesített idehaza is, de miután a gazdaság és a politika is behúzta a járványtól kényszerítve a kéziféket a karantén elrendelésével, ezzel egy nagyon komoly tockost adott a két ágazatnak. Így az idén már biztos a csökkenés, de sok cégnél ennél sajnos sokkal nehezebb időszak jön, és a túlélésért való küzdelemről szól majd 2020. A legnagyobb kérdés, hogy mi lesz ez után. Ha már elkaptuk ezt a vírust, hogyan lehet jól kijönni belőle? Hogyan és merre megy majd a világ? Mit és hogyan kommunikál a gazdaság, illetve miként lesz partner ebben a reklám- és médiaiparág? Az biztos, hogy mindenkinek változnia kell, hogy aztán változtatni tudjon.”

Különleges körülmények

A megváltozott körülményekre természetesen a Marketing&Media is reagált, és úgy döntöttünk, a különleges helyzetben digitálisan is elérhetővé tesszük az idei harmadik lapszámunkat. Fontos hangsúlyozni, hogy előfizetőink, mint eddig is, nyomtatott formában is megkapják majd a kiadványt, az eddigi címre, illetve azok, akik változtattak a postázási címen, az új címre kapják a lapot.

Az új helyzet a lap készítésében is speciális helyzetet hozott. Bár munkatársaink többnyire home office-ban dolgoznak, a lapzárta napján a végső korrektúrát, szerkesztést és tördelést végző kollégák az irodában rakják össze a végleges verziót. Ezúttal viszont mindenki otthonról vett részt a készítésben az utolsó pillanatig, így ez a lapszám ebből a szempontból is különleges számunkra.

A weboldalunkon található lapozható verzió mellett a legújabb Marketing&Media magazin elérhető a Digitalstandon is, és ahogyan eddig, úgy ezúttal is külön kiemelünk néhány izgalmasabb cikket az mmonline.hu-n, holnap például Győrfi Pál interjúval jelentkezünk majd.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Óriási sportolói csapattal ünnepel a Samsung

Kevesebb mint 100 nap, és elkezdődnek a 2024-es párizsi olimpiai és paralimpia játékok. Ez alkalomból a Samsung, az esemény nemzetközi partnereként bejelenti eddigi legnagyobb létszámú sportolói csapatát. A vállalat idén összesen 57, köztük 44...

Az Unileverrel bővített a Waberer’s

Közel 800 cikkszámot kezel, illetve mesterséges intelligenciával ellátott eszközökkel végzi a komissiózási feladatokat a Waberer’s Csoport leányvállalata, a WSZL az Unilever Magyarország Unishop elnevezésű B2C webshopjában. Az új megbízásnak köszönhetően a Waberer’s eddigi tevékenysége...

Bajban a nyugdíjasok – hiába a jó számok, mégis öregszik a magyar

Habár európai összevetésben a magyar születési ráta különösen 2011-től 2022-ig felettébb kedvezően alakult, mégis fenyeget a társadalom elöregedésének veszélye. Ennek egyik oka a Bankmonitor szakértői szerint az, hogy a szülőképes korú nők száma (a...

A Telekom továbbra is a fenntarthatóságra fókuszál

Klímavédelmi, digitalizációs és sokszínűségi célok mentén meghatározott fenntarthatósági stratégiájának (2021-2030) harmadik évéről számolt be a Magyar Telekom Fenntarthatósági Jelentésében, amelyet az Éves Jelentéssel egy napon, április 16-án publikált. Bár a Magyar Telekom fenntarthatósági törekvéseinek...

Együttműködik az NVIDIA és a Schneider Electric

Együttműködési megállapodást kötött a Schneider Electric és az NVIDIA, a két cég összefogásának köszönhetően megnyílik az út a mesterséges intelligencia (MI) alkalmazásokat még jobban támogató, ugyanakkor energiahatékonyan működő adatközpontok kialakítása előtt. A megállapodás részeként...

Jelentős változások a HVG-nél

Távozik a hvg.hu felelős szerkesztője, Nagy Iván Zsolt, illetve Windisch Judit és Rovó Attila rovatvezetők is elhagyják a portált, a szerkesztőségtől elköszönők között van Dezső András is. A HVG vezetősége a napokban döntött a...

Kiáll a nők mellett a Maltesers

Az ínycsiklandó csokoládégolyóiról híres Maltesers márka idén is megújítja elkötelezettségét a nők támogatására. Büszkén áll azon törekvések előterében, melyek célja a nők társadalmi helyzetének javítása és erősítése. Évek óta kiáll a nők hangjának nemzetközi...

Újra a hazai utakat járják a Google autói

A Google Utcakép autói idén tavasszal újra visszatérnek a magyar utakra. A következő hónapokban az ország számos pontját érintik majd, hogy frissítsék a városok, utak és autópályák nézetét a Google Térképen. A Google Utcaképnek köszönhetően...

Cannes – animációs filmstúdió kap tiszteletbeli Arany Pálma-díjat

Tiszteletbeli Arany Pálma-díjat kap az Oscar-díjas japán animációs filmrendező, forgatókönyvíró Hajao Mijazaki által alapított Ghibli amimációs filmstúdió a 77. Cannes-i Nemzetközi Filmfesztiválon májusban. A japán rendező az 1979-ben bemutatott Cagliostro vára című egészestés animációs filmmel...

Digitalizáció: nincs érdemi változás a kkv-szektorban

A Digiméter idén már negyedik alkalommal mérte fel a hazai kis- és középvállalkozások (kkv-k) digitalizációjának szintjét. A főindex értéke százas skálán mérve 40 lett – ugyanez az érték 2020-ban és 2021-ben is 40 volt,...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Kiderült, mennyit keresnek a középkorúak

Bár az infláció visszahúzódott, a középkorúak jövedelme nem emelkedett jelentősebben, így érdemben nem változott az anyagi helyzetüket jónak vagy gyengének látók aránya. A K&H biztos jövő felmérés idei első negyedéves eredményei szerint a 30-59...

Óriási sportolói csapattal ünnepel a Samsung

Kevesebb mint 100 nap, és elkezdődnek a 2024-es párizsi olimpiai és paralimpia játékok. Ez alkalomból a Samsung, az esemény nemzetközi partnereként bejelenti eddigi legnagyobb létszámú sportolói csapatát. A vállalat idén összesen 57, köztük 44...

Az Unileverrel bővített a Waberer’s

Közel 800 cikkszámot kezel, illetve mesterséges intelligenciával ellátott eszközökkel végzi a komissiózási feladatokat a Waberer’s Csoport leányvállalata, a WSZL az Unilever Magyarország Unishop elnevezésű B2C webshopjában. Az új megbízásnak köszönhetően a Waberer’s eddigi tevékenysége...

Bajban a nyugdíjasok – hiába a jó számok, mégis öregszik a magyar

Habár európai összevetésben a magyar születési ráta különösen 2011-től 2022-ig felettébb kedvezően alakult, mégis fenyeget a társadalom elöregedésének veszélye. Ennek egyik oka a Bankmonitor szakértői szerint az, hogy a szülőképes korú nők száma (a...

A Telekom továbbra is a fenntarthatóságra fókuszál

Klímavédelmi, digitalizációs és sokszínűségi célok mentén meghatározott fenntarthatósági stratégiájának (2021-2030) harmadik évéről számolt be a Magyar Telekom Fenntarthatósági Jelentésében, amelyet az Éves Jelentéssel egy napon, április 16-án publikált. Bár a Magyar Telekom fenntarthatósági törekvéseinek...

Don't Miss

Elképesztő támogatást nyújthat a család – interjú Holló Mártával

Kihívásokat hozhat egy karrierútban a gyerekvállalás, a női szerepek mindennapos megoldása, ebben elképesztő támogatást nyújthat a család, ahogy nálam is történt – mondta el a Marketing&Media magazinnak Holló Márta. A Magyar Telekom vállalati kommunikációs...

Lakatos Zsófia: Soha nem bántam meg, hogy édesanyákat alkalmaztam

Hosszú távon nem lehet sikeres az a cég, amely elveszíti a női energiát és attitűdöt - véli Lakatos Zsófia. Az Emerald PR tulajdonos-ügyvezetője a Marketing&Media magazinnak adott interjúban beszélt arról, hogy mekkora kihívást jelent...

Liptay Gabriella: Nem érdemes „csak” karrierben gondolkozni

Talán nem is érdemes „csak” karrierben gondolkozni, sokkal inkább a kiegyensúlyozott, értelmes célok által meghatározott felelős élet vagy életvezetés lehet a megoldás – véli Liptay Gabriella. A KPMG in Hungary marketing- és kommunikációs igazgatója...

Elképesztő energiákat kell mozgósítanom – interjú Hámori Barbarával

Hiszek abban, hogy férfiak és nők együtt és közösen tudják a legtöbbet kihozni egy adott projektből, ahogy nekünk is szükségünk van az ő férfi energiáikra, másképp gondolkodásukra, úgy nélkülünk nők nélkül egyenesen megállna az...

Csobot Adél: Boldogan forgatnék egy jó napi sorozatban

Amit leginkább a szemem előtt tartok, hogy mindig önazonos legyek – vallja az influenszerkedés kapcsán Csobot Adél. Az mmonline.hu-nak adott interjúban a tavalyi évből a Sztárbox műsorvezetését és egy autentikus tangó-estben való közreműködését emelte...