- Hirdetés -

Karrier vagy család? Lehet mindkettő!

|

- Hirdetés -

Hogyan legyünk egyszerre jó szülők és sikeresek a karrierünkben? Lesz elég időnk a gyerekeinkre és erőnk a munkánkra? Teljesíthetünk-e jól mindkét szerepben? Kihez forduljunk, ha úgy érezzük, nem megy? Lehetünk önmagunkkal elégedettek, ha meg sem próbáljuk? – ezekre a kérdésekre, a piaci lehetőségekre és a szülői lélektanra ad rálátást a Coca-Cola HBC Magyarország #énjövőm programja keretében megrendezésre kerülő #jövőanyukája interaktív nap 2018. október 10-én.

Az eseményen ún. fishbowl beszélgetés formájában járják körbe a témát a meghívott előadók. Azaz a hallgatóság közül a vállalkozó szelleműek szabadon beülhetnek és részt vehetnek Dr. Juhos Andrea HR és business-coach, Kádár-Papp Nóra alapító (Gyerünk, Anyukám!), McMenemy Márk rádiós és televíziós műsorvezető, a Daddy Cool című könyv szerzője, Palya Bea énekesnő, valamint Veiszer Alinda újságíró beszélgetésében.

A munka világában zajló forradalmi változások részeként soha nem látott mértékben nő a szellemi projektmunkások és a szabadúszó munkavállalók száma. Látványos a coworking – azaz a közösségi irodák – térnyerése: számuk az elmúlt három évben megduplázódott és az előrejelzések szerint az év végére közel 18 ezer iroda működik majd világszerte, csaknem 2 millió taggal. Hazánkban a gazdaságilag aktívak közel fele nő, miközben egyre nagyobb probléma jó munkaerőt találni. Mi a helyzet a szülőkkel? Hol és milyen körülmények között lehet ma szülőként munkát vállalni? Hogyan összeegyeztethető a munka és a gyereknevelés? Ezekre a kérdésekre keressük a választ a Coca-Cola HBC Magyarország és a Loffice Coworkid közös eseményén.

A gyermekgondozás időszakában az édesanyák (vagy az édesapák) sok esetben izolálódnak a társadalomtól, nincs lehetőségük a játszótéren kívüli felnőtt interakcióra, közösségépítésre, önfejlesztésre. Ma a magyarországi foglalkoztatottak mindössze 4,6 százaléka dolgozik részmunkaidőben (KSH, 2017), ami messze elmarad az Európai Uniós átlagtól (19,4%), nem is beszélve Hollandia csaknem 50 százalékáról. Pedig a rugalmas munkaidő nagyban elősegíti az anyukák és apukák munkaerőpiaci érvényesülését. A Loffice friss fókuszcsoportos felméréséből kiderül, hogy a kisgyermekes szülők nyitottak készségeik fejlesztésére, motiváltak és hajlandók is tenni a társadalmi elszigetelődés ellen a jövedelemszerzés érdekében. A magyarországi munkaerőpiac pedig tárt karokkal várja őket, hiszen csak az IT szektor egymaga több tízezer fős emberhiányban szenved, ráadásul a nők aránya az informatikai képzési alapszakokon tanulók körében mindössze 15% (BellResearch kutatás, 2015).

A Coca-Cola HBC Magyarország 2017-ben elindított #énjövőm programja segítségével inaktív, ún. NEET fiatalok (Not in Education, Employment, or Training) ingyenes, egynapos workshopokon tanulhatnak arról, hogyan keressenek állást, mit mondjanak, és hogyan viselkedjenek egy interjún, milyen képzésekhez csatlakozzanak, hogy azok lehessenek, akik valójában lenni szeretnének. A program kezdete óta már több mint ezren vettek részt a munkavállalást megkönnyítő, ingyenes képzéseken. Ezek a tréningek a GYES-en lévő anyukák számára is nyitva állnak, akik akár online is elvégezhetik a tanfolyam kurzusait a www.enjovom.hu oldalon. A vállalat összesen 8000 fiatal képzését tűzte ki céljául 2020-ig.

Ennek a missziónak a legújabb fejezete a #jövőanyukája interaktív nap.

A PROGRAM

IDŐPONT: 2018. október 10.

HELYSZÍN: Loffice Budapest // 1061 Budapest, Paulay Ede utca 55.

9:00 – 10:30 ➡ #JÖVŐANYUKÁJA INTERAKTÍV KEREKASZTAL // Üzletileg is sikeres szülők mesélnek arról, ők hogyan hangolják össze munkájukat a családi kötelességekkel. A hallgatóság köreiből bárki csatlakozhat a meghívottakhoz és megoszthatja saját gondolatait, tapasztalatait.

Juhos Andrea – HR és business coach / a karrierfejlesztéssel foglalkozó Lee Hecht Harrison Magyarország ügyvezető partnere // ANYA

Kádár-Papp Nóra – online tréner / Gyerünk, Anyukám! online edzőterem alapítója // ANYA

McMenemy Márk – rádiós és televíziós műsorvezető, író / a Daddy Cool című könyv szerzője // APA

Palya Bea – Prima-díjas és Artisjus-díjas magyar népdalénekes, előadóművész // ANYA

Veiszer Alinda – Prima Primissima-díjas, Akadémiai Újságírói-díjas televíziós szerkesztő-műsorvezető / újságíró // ANYA

10:30 – 17:00 ➡ #ÉNJÖVŐM TRÉNING // Dr. Sinkó Erika business és life coach, az #énjövőm program trénere segíti a résztvevőket abban, hogy megtalálják útjukat a munka világának útvesztőjében. Egy dolgos délután az önismeret, önfejlesztés, networking és kommunikáció jegyében.

A szervezők játszóházzal és szakértői gondoskodással várják a gyermekeket a helyszínen, hogy amíg a szülők a család jövőjét építik, a kicsik biztonságban szórakozhassanak.

Bővebb információ és regisztrációs tudnivalók az esemény Facebook oldalán találhatóak.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Tovább erősíti télisport-kínálatát a Discovery Sports

A Discovery Sports ötven országra kötött hosszú távú megállapodást a Nemzetközi Síszövetség eseményeinek közvetítésére. A sportág rajongói élő és on-demand közvetítéseken keresztül láthatják a sí világkupákat, az alpesi és északi sívilágbajnokságokat, illetve snowboard, freestyle...

Idén többet költöttünk okosmobilokra

Augusztus-szeptember időszakban az okostelefonokra költött összeg megduplázódott a tavalyi év azonos időszakához képest – számol be a MediaMarkt műszaki áruházlánc – a vásárlási láz október elejére sem csillapodott. Úgy látszik, egy-egy kiszemelt telefon már...

Egyre egészségesebbek a Lidl saját márkás termékei

A Lidl Magyarország felelős vállalatként a magyar vásárlók egészséges táplálkozásának támogatása céljából három évvel ezelőtt indította el só- és cukoroptimalizálási programját, mely során célul tűzte ki, hogy saját márkás termékeiben 2025-ig átlagosan 20 százalékkal...

Már okosmobillal tervezik a divatmárkák árucikkeit

A technológia fejlődése az élet minden területére, így a kreatív iparágakra és a divatra is hatással van. A tű és a szövőszék feltalálásától hosszú út vezetett a 3D nyomtatással alkotott kreációkig, a jelentős fejlesztések...

Elindult a V4 Startup Force őszi szemesztere

A Design Terminal startup ösztöndíjprogramjának aktuális szemeszterében négy csapatnak van lehetősége nagyvállalatokkal üzleti kapcsolatot építeni, ezáltal pedig a visegrádi országok felé terjeszkedni vállalkozásukkal. A virtuális valóság segíthet a stroke-on átesett emberek rehabilitációjában. Otthon és...

Usain Bolttal kampányol az Epson

Az Epson bejelentette, hogy partnerséget kötött Usain Bolttal, a világ leggyorsabb emberével. A nyolcszoros olimpiai aranyérmes, és minden idők legnagyobb sprinterének tartott Usain lesz az arca az Epson patronmentes EcoTank nyomtatóit népszerűsítő, nagyszabású kampányának,...

A sport podcastok hozzák a legtöbb hirdetést

Egyre népszerűbbek világszerte és itthon is a podcastok és ennek megfelelően a hirdetők is kezdik felfedezni maguknak ezt a csatornát. Az Omny Studio most közzétett elemzése szerint a programozott hirdetésekből a sport témájú podcastok...

Genfben lesz az HBO új magyar sorozatának premierje

A november 5-14. között megrendezendő A-kategóriás Genfi Nemzetközi Filmfesztiválon lesz november 7-én az HBO A besúgó című új sorozatának a világpremierje. A nyolc részes sorozat története 1985-ben játszódik és a politikai változások küszöbén álló...

Tovább fejlesztik a Coca-Cola innovatív papírpalackját

A The Coca-Cola Company a dán Paper Bottle Company (Paboco) startuppal összefogva alkotta meg az üdítőitalok egészen újszerű csomagolását; a papírpalack prototípusát. Az első nagyobb mennyiségben legyártott kísérleti csomagolást a hazai fogyasztók próbálhatták ki...

A nők állnak a fenntarthatósági forradalom élén

Tudjuk, hogy szükséges, látjuk, hogy megéri, mégis hosszú út áll még előttünk, amíg a fenntartható fejlődési gyakorlatok a mindennapjaink részévé válnak – derül ki a fenntarthatóságot környezeti, társadalmi és gazdasági összefüggéseiben vizsgáló „Bayer Barometer”...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

A BMW-vel zöldül a Coldplay világkörüli turnéja

A BMW és a Coldplay együttműködése új szintre lép: miután a BMW iX és a BMW i4 az együttes vadonatúj, Higher Power című slágerének ütemére ünnepelte világpremierjét, majd a Müncheni Nemzetközi Autószalonon a Coldplay...

Tovább erősíti télisport-kínálatát a Discovery Sports

A Discovery Sports ötven országra kötött hosszú távú megállapodást a Nemzetközi Síszövetség eseményeinek közvetítésére. A sportág rajongói élő és on-demand közvetítéseken keresztül láthatják a sí világkupákat, az alpesi és északi sívilágbajnokságokat, illetve snowboard, freestyle...

Idén többet költöttünk okosmobilokra

Augusztus-szeptember időszakban az okostelefonokra költött összeg megduplázódott a tavalyi év azonos időszakához képest – számol be a MediaMarkt műszaki áruházlánc – a vásárlási láz október elejére sem csillapodott. Úgy látszik, egy-egy kiszemelt telefon már...

Egyre egészségesebbek a Lidl saját márkás termékei

A Lidl Magyarország felelős vállalatként a magyar vásárlók egészséges táplálkozásának támogatása céljából három évvel ezelőtt indította el só- és cukoroptimalizálási programját, mely során célul tűzte ki, hogy saját márkás termékeiben 2025-ig átlagosan 20 százalékkal...

Már okosmobillal tervezik a divatmárkák árucikkeit

A technológia fejlődése az élet minden területére, így a kreatív iparágakra és a divatra is hatással van. A tű és a szövőszék feltalálásától hosszú út vezetett a 3D nyomtatással alkotott kreációkig, a jelentős fejlesztések...
- Hirdetés -

CMO

Fontos a márka szerepének megtalálása

Juhász Péter Tibor Vodafone, márkaigazgató - Mire a legbüszkébb, ha 2020 márciusáig visszatekint? - Agárdi Szilvivel, a látássérült énekesnővel, Majkával és Téglás Botival, a fiatal hegedűtehetséggel készített több hónapos, komplex Red-kampányunkra, amely valós emberek valós történetein...

Készen állás és újratervezés

Nagy Zoltán Péter OTP Bank, marketing- és kommunikációs igazgató - Mire a legbüszkébb, ha 2020 márciusáig visszatekint? - Arra, hogy a marketing- és kommunikációs csapat, beleértve a lead ügynökségünket is, sikerrel tudott alkalmazkodni a megváltozott helyzethez. - Van...

A releváns megoldásokban hiszek

Liptay GabriellaKPMG, marketing- és kommunikációs igazgató- Mi az a 3 dolog, amit ajánlana egy fiatal marketinges diáknak, aki szeretne igazán jó marketinges lenni 10 év múlva?- Legyen és maradjon kíváncsi, legyen „mindenevő”, olvasson és...

Szeretnénk emlékezetes és jó kampányokat

Mérő Adám Coca-Cola, consumer & shopper connection director - Mire a legbüszkébb, ha 2020 márciusáig visszatekint? - Mind szervezetileg, mind szakmailag, mind személyesen „megerősödve” kerültünk ki a pandémiás helyzetből. Büszke vagyok arra, hogy az európai régió egészére...

A büdzsé nem fontosabb a munkahelyeknél

Horváth Magyary NóraK&H Csoport, kommunikációs ügyvezető igazgató - Van olyan dolog, amit ebben az időszakban biztosan megtanult minden marketing-döntéshozó?- Nincs az a marketingbüdzsé, amiből ne lehetne valamit csinálni, nincs az a marketingbüdzsé, amifontosabb a kollégák...
- Hirdetés -

SzuperZöld

A BMW-vel zöldül a Coldplay világkörüli turnéja

A BMW és a Coldplay együttműködése új szintre lép: miután a BMW iX és a BMW i4 az együttes vadonatúj, Higher Power című slágerének ütemére ünnepelte világpremierjét, majd a Müncheni Nemzetközi Autószalonon a Coldplay...

Tovább fejlesztik a Coca-Cola innovatív papírpalackját

A The Coca-Cola Company a dán Paper Bottle Company (Paboco) startuppal összefogva alkotta meg az üdítőitalok egészen újszerű csomagolását; a papírpalack prototípusát. Az első nagyobb mennyiségben legyártott kísérleti csomagolást a hazai fogyasztók próbálhatták ki...

A nők állnak a fenntarthatósági forradalom élén

Tudjuk, hogy szükséges, látjuk, hogy megéri, mégis hosszú út áll még előttünk, amíg a fenntartható fejlődési gyakorlatok a mindennapjaink részévé válnak – derül ki a fenntarthatóságot környezeti, társadalmi és gazdasági összefüggéseiben vizsgáló „Bayer Barometer”...

DATA