- Hirdetés -

Kártyásoknak kedvez a Telenor

|

- Hirdetés -

Megújítja feltöltőkártyás csomagjait a Telenor. Az új, egyszerű és átlátható Telenor Kártyás ajánlatok előnye, hogy a 19 Ft-os percdíj mellett a korábbinál több mobilinternetet kínálnak. A Telenor Kártyás csomagokra újonnan szerződő ügyfelek egy nap korlátlan Hipernet elérést is kapnak ajándékba.

A Telenor feltöltőkártyás ügyfeleinek körében is jellemző az okostelefonok előretörése és az adathasználat növekvése: a kártyás telenorosok havonta átlagosan körülbelül 300 MB mobiladatot forgalmaznak, és a fiataloknál egyértelműen a mobilnetezés dominál. A szolgáltató felmérései szerint amellett, hogy a kártyások szeretnék, hogy mobilköltéseik kiszámítatóak és előre kontrollálhatók legyenek, fontos igényük a rugalmasság is, vagyis hogy alkalmanként is legyen lehetőségük például mobiladat vásárlására, vagy a csomagok közti váltásra.

Ennek megfelelően a Telenor megújította feltöltőkártyás ajánlatait, és egyszerű, átlátható csomagokat kínál a három legtipikusabb használati igény mentén. Az új, Telenor Kártyás csomagok érkezésével a korábbi kártyás tarifáinak értékesítését lezárja, amivel a tarifaváltás folyamata is egyszerűbbé válik.

Azoknak, akik inkább telefonálnak: Telenor Kártyás alapcsomag

19 forintos belföldi perc- és SMS-díj, havidíj nélkül, amihez igény szerint bármikor vásárolhatók adatjegyek.

Akiknek a hívás és az adat is fontos: 2in1 S, M és L csomagok

A Telenor Kártyás alapcsomag mellé vásárolható, beépített hívást és adatot is tartalmazó 2in1 csomagok a korábbi kártyás tarifáknál több adatot tartalmaznak. Előnyük, hogy kedvezőbb árúak, mint a külön-külön megvásárolt adatjegyek és percek. A 2in1 ajánlatok akkor vehetők igénybe, ha a kártyás egyenlegen rendelkezésre áll elegendő összeg. A csomagok között a rugalmasság jegyében bármikor lehetséges váltani, és kiegészítő adatjegyeket is lehet hozzájuk vásárolni, ha a megnövelt mennyiségű beépített adat nem bizonyulna elegendőnek.

Adathasználóknak: Egyszeri és megújuló adatjegyek

Az adatjegyek mindkét esetben 200 MB, 500 MB, 1 GB és 3 GB méretben érhetők el, és kombinálhatók egymással:

· Havi megújuló adatjegyek: Kényelmesen előre tervezhetők a mobilnetre szánt kiadások.

· Egyszeri napi és heti adatjegyek: Ideálisak azoknak, akik változó intenzitással használnak adatot, vagy ha havi adatkeretüket szeretnék kiegészíteni.

Azok, akik most új Telenor Kártyás csomagot vásárolnak és 2018. augusztus 31-ig regisztrálnak, egy nap korlátlan Hipernetet kapnak ajándékba, amely az aktiválástól számított következő nap éjfélig használható fel.

Részletes információk a Telenor nemrég megújult honlapján itt találhatók.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Pénzhiány miatt lassítanak a hazai cégek

A nem túl rózsás gazdasági kilátások és a finanszírozás, a pályázatok hiánya visszafogja a vállalatok innovációs kedvét. Így elsősorban belső hatékonyságuk javítására és ügyfeleik jobb kiszolgálására összpontosítanak.A K&H hetedik féléve méri a hazai közepes...

Rekordösszeget költöttek el külföldön a magyarok

Az idén is több magyar ment külföldre, mint tavaly, és a pénzt is költik, aki síelni, nyaralni ment, napi 31 ezer forintot költött. Az utasbiztosítási szektor is rekord esztendőre számíthat 2024-ben - írja a...

A sör és a sportközvetítések lendíthetik fel a balatoni turizmust

Június közepétől egy hónapon át nagy rohamra számítanak a balatoni sörözőkben és éttermekben. Ebben az időszakban nem árt előre asztalt foglalni. A telt ház oka a Németországban zajló 2024-es labdarúgó-Európa-bajnokság, amelynek hatása a Balaton...

Így csalnak az ajándékkártyákkal

Az ajándékkártyák elleni csalásokra specializálódott az Egyesült Államokban az Atlas Lion néven ismert, újabban Storm-0539 néven azonosított bűnözői csoport. Ezek a csalók különösen az ünnepek idején aktívak, amikor az ajándékkártyák kibocsátása és használata megugrik....

Ezért halasztják el a beruházásokat a hazai vállalatok

Visszafogják a beruházásaikat és késve fizetik a rezsiszámláikat a magyar cégek, mert maguk sem jutnak határidőre a pénzükhöz a vállalatközi (B2B) kereskedelemben. Egyebek mellett ez áll az Atradius hitelbiztosító fizetési szokásokról szóló, éves elemzésében....

Reménykedhetnek a lakásfelújítók

A júniusra bejelentett otthonfelújítási program csúszása sokaknak adhatja vissza az esélyt, hogy megragadják e lehetőséget, hiszen a becslések szerint több, mint egymillió olyan régi családi ház akad az országban, aminek az energetikai korszerűsítésére felhasználható...

EB: ilyen eredményeket jósolnak a magyar válogatottnak

A Szerencsejáték Zrt. kutatása alapján az Európa-bajnokság eseményeit a felnőtt magyarok közel fele fogja figyelemmel követni. A felmérés szerint főleg a férfiak körében nagyobb (60%) az érdeklődés a sportesemény iránt. A válaszadók ötöde gondolja...

Új termékcsaláddal erősít az IKEA

Az irodabútor-kollekciót a világszerte változó munkatrendek hívták életre. A 85 irodabútorból álló termékcsalád többek között hangszigetelő panelekkel és természet által inspirált elemekkel teremt kellemes munkahelyi környezetet. A MITTZON hangszigetelő paravánoknál használt először az IKEA...

Ettől is függ, hogy mennyi pénzt kapnak a diákok

Idén június 21-én lesz az utolsó tanítási nap, ezt követően diákok tízezrei jelennek meg a munkaerőpiacon. A munka világával való ismerkedést részben anyagi megfontolás, részben szakmai gyakorlatszerzés iránti érdeklődés határozza meg. A diákok többsége...

Egyre nehezebb befolyásolni a vásárlókat

Egyre tudatosabb vevők, kevésbé hatnak már rájuk a hagyományos vásárlásösztönző reklámok. A celebek szintén kezdik elveszíteni a befolyásolási képességüket, már a véleményvezérekre is csak akkor hallgatnak igazán a követőik, ha szakmai érvekkel keresik a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Az igazi álommeló: utazgatás egész nyáron

A Z generáció felnőtt tagjai inkább dolgoznának népszerű nyári nyaralóhelyen, mint az Y generációsok; az Y-ok pedig jobban élveznék az önkénteskedést. Közel minden 5. magyar fiatal attól lenne boldog, ha lustálkodhatna a nyáron –...

Pénzhiány miatt lassítanak a hazai cégek

A nem túl rózsás gazdasági kilátások és a finanszírozás, a pályázatok hiánya visszafogja a vállalatok innovációs kedvét. Így elsősorban belső hatékonyságuk javítására és ügyfeleik jobb kiszolgálására összpontosítanak.A K&H hetedik féléve méri a hazai közepes...

Rekordösszeget költöttek el külföldön a magyarok

Az idén is több magyar ment külföldre, mint tavaly, és a pénzt is költik, aki síelni, nyaralni ment, napi 31 ezer forintot költött. Az utasbiztosítási szektor is rekord esztendőre számíthat 2024-ben - írja a...

A sör és a sportközvetítések lendíthetik fel a balatoni turizmust

Június közepétől egy hónapon át nagy rohamra számítanak a balatoni sörözőkben és éttermekben. Ebben az időszakban nem árt előre asztalt foglalni. A telt ház oka a Németországban zajló 2024-es labdarúgó-Európa-bajnokság, amelynek hatása a Balaton...

Így csalnak az ajándékkártyákkal

Az ajándékkártyák elleni csalásokra specializálódott az Egyesült Államokban az Atlas Lion néven ismert, újabban Storm-0539 néven azonosított bűnözői csoport. Ezek a csalók különösen az ünnepek idején aktívak, amikor az ajándékkártyák kibocsátása és használata megugrik....

Don't Miss

Megváltozott a versenypálya – interjú Vidus Gabriellával

Folyamatosan monitorozzuk a piacot a kisebb-nagyobb médiaipari cégekkel kapcsolatban, és ha olyan vállalatot találunk, akkor tárgyalásokat kezdünk – nyilatkozta lapunknak Vidus Gabriella. Az RTL Magyarország vezérigazgatója jelezte: tavaly nem voltak elég jók a műsorok,...

Az összetartozás ereje – interjú Monori Bálint Gusztávval

Nem csak a csapatok, a cégek is gőzerővel készülnek a labdarúgó-Európa-bajnokságra. A Szerencsejáték Zrt. a Lounge Grouppal együtt készített egy nagyszabású kampányfilmet, hogy ráhangolja a szurkolókat a kontinenstornára. A részletekről Monori Bálint Gusztáv, a...

Az EB körüli reklámhelyek már elfogytak – interjú Kosaras Klaudiával

Már hónapokkal a sportesemények előtt jelentősen megnő a hirdetői kereslet a sport tartalmak melletti megjelenésekre – nyilatkozta az mmonline.hu-nak Kosaras Klaudia. Az Atmedia kereskedelmi igazgatójával készült interjúnkból kiderül többek között, hogyan készülnek az idei...

A jó ötleteket nem büdzsében mérik – interjú Sárospataki Alberttel

Az idén tízéves online számlázó, a Billingo vihette haza az Év Vállalata díjat a kilencedik Marketing Diamond Awardsról. Az elsősorban mikro-, kis- és középvállalkozásokat támogató cég ügyvezetőjét, Sárospataki Albertet kérdeztük a pályázataikról, a Billingo...

Morálisan jót tenni üzletileg is kifizetődő

„Aligha tekinthető felelősségvállalásnak - és etikusnak - az, amikor egy tízmilliós költségvetésű imázskampányt tessék-lássék „bekoszolunk” egy kis kutyasétáltatással” - nyilatkozta a Marketing&Media magazinnak Dr. Pintér Dániel Gergő, a BioTechUSA-cégcsoport vállalati kommunikációs, PR és CSR...