A banki ügyintézés jövőjét vitte el a Takarék-csoport a Fejér megyei Alcsútdobozra, ahol automatizált, alkalmazottak nélküli, a nap 24 órájában elérhető Takarék Smart Point bankfiókot nyitottak. A létesítményt a B3 Takarék üzemelteti.
Az automatizált bankfiókban nemcsak a pénzügyeiket intézhetik az ügyfelek – készpénz ki- és befizetés ATM-en keresztül, személyikölcsön-igénylés leadása -, hanem részben postai szolgáltatásokat is lebonyolíthatnak, csomagokat küldhetnek és fogadhatnak, közüzemi számlákat fizethetnek be, és fogadhatnak szerencsejátékon. A tájékoztatás szerint a nyitás után az első két hónapban az ügyfeleknek a fiókban segítenek majd a technikai eszközök használatában – írja az MTI a Takarék-csoport közleménye alapján.
A helyiségben nagy felületű élőmohafal tisztítja a levegőt, a bejárat előtt pedig napelemes padon tölthetik az ügyfelek mobiltelefonjaikat és elektromos autóikat.
Az első hónapok tapasztalatai alapján döntenek a szükséges változtatásokról, valamint az újabb innovatív szolgáltatások bevezetéséről. A tervek között szerepel, hogy a fejlesztés második szakaszát követően már a skype-os ügyintézés is lehetővé válik, illetve mobilapplikáción keresztül is lehet majd időpontot egyeztetni.
A következő automatizált bankfiókot Budapesten nyitják majd.
Iratkozz fel napi hírlevelünkre és kerülj képbe a média, az ügynökségi és a reklám világ legfontosabb híreivel.