- Hirdetés -

Kedvencek újratöltve

|

Ennek a műsornak nyernie kell – jelezte lapunknak Fischer Gábor, a TV2 Csoport programigazgatója annak kapcsán, hogy milyen elvárásokkal kerül képernyőre az idén visszatérő Megasztár. Összeállításunkból kiderül az is, hogy folytatódik-e a néhány éve szintén hosszú szünet után aktivált Szerencsekerék, illetve hogyan került vissza a tévébe a Zsákbamacska.

Egyértelműen az idei év egyik legnagyobb dobása eddig, hogy a TV2 bejelentette, újraindítja a Megasztárt, és még ebben az esztendőben képernyőre kerül az új évad. A zenei tehetségkutató első adása 2003 októberében ment adásba, az első élő showműsor pedig 2004 januárjában volt látható. Elképesztően sikeres volt a formátum, a nézők imádták, így nem csoda, hogy hat évad készült belőle, az utolsó 2012 első felében került képernyőre. A Megasztárban szereplők és főleg a győztesek számára pedig megnyílt az út, hogy karriert építsenek a zeneiparban. Olyan előadók lettek ismertek a produkció által, mint Tóth Vera, Molnár Ferenc Caramel vagy Rúzsa Magdi.

Pozitív reakciók

„A Megasztár a TV2 egyik legsikeresebb brandje, és most, hogy a TV2 már több mint másfél éve az ország első számú csatornája főműsoridőben is, úgy döntöttünk, hogy szeretnénk visszahozni azt a műsort, ami az embereket arra az időszakra emlékezteti, ami a televíziózás aranykora volt. Szükségünk volt őszre egy erős formátumra, és ahelyett, hogy egy újjal kísérleteztünk volna, a legerősebb formátumot állítjuk csatasorba. A döntés elképesztően pozitív reakciókat váltott ki minden platformon, sokan jelentkeztek a castingra, sőt a zenészszakmát is megmozgatta, jó néhányan szeretnének szerepet kapni a műsorban” – mondta el Fischer Gábor, a TV2 Csoport programigazgatója.

Nyernie kell

A Megasztár kapcsán igen komoly elvárások vannak, ahogy Fischer Gábor fogalmazott „ennek a műsornak nyernie kell”. Mivel valószínűleg erős ellenfél megy majd ellene, így nagy csatára számít a TV2 Csoport programigazgatója. Ez azonban korántsem jelenti azt, hogy ez lesz az adó legfontosabb produkciója az idén. „A TV2 egy olyan csatorna, amely nem egy műsorból, nemcsak egy sikerből áll, hanem jól kigondolt, megtervezett stratégia mentén működik. Ez egy fontos produkció, de sok más fontos műsorunk is lesz ősszel. Azt szeretném, hogy úgy menjünk haza karácsonyra, hogy olyat adtunk a nézőinknek, ami méltó egy piacvezető csatornához” – hangsúlyozta.

A Megasztár visszatérése úgy tűnik, nemcsak a televíziós szakma és a nézők érdeklődését kelti fel, de a hirdetők is komoly lehetőséget látnak benne. „Maga a brand visszahozása az év egyik legnagyobb meglepetése. A legendás formátum visszatérésének a híre nem csak a sajtóban ment nagyot, a TV2 értékesítési és a digitális igazgatóságára is sorra érkeztek az ajánlatkérések már a bejelentést követő reggelen. Több partnerünk is jelezte, hogy szeretne csatlakozni a sikertörténet folytatásához, és az érdeklődés azóta is töretlen. A magyar televíziózás és a hazai zeneipar életében is trendszetter volt a brand, a csapatunk ehhez méltó prémium- és kreatív megjelenési lehetőségekkel készül az új évadra, így biztosak vagyunk abban, hogy a Megasztár hirdetési szempontból is nagyot fog szólni” – jelezte Csikesz Erika, a TV2 Csoport értékesítési és digitális igazgatója.

Jönnek a game show-k

Bár az idén egyértelműen a Megasztár lesz a legfontosabb, hosszú szünet után visszatérő műsor a TV2-n, a csatorna az elmúlt években többször is próbálkozott régi klasszikus frissített verziójával, és sikereket is hoztak ezek a kísérletek, mint például a Szerencsekerék. „Senki nem hitt benne, amikor visszahoztuk. Mondhatom, hogy kicsit meg is mosolyogták, ennek ellenére rengeteg epizód készült belőle, és még mindig jól megy. Persze vannak időszakok, amikor a versenytárs egy jóval drágább műsorral próbálkozik ellene, és néhány részig visszafogottan szerepel, de azt hiszem, a máshol látott próbálkozások is csak arról szólnak, hogy a konkurencia is megtalálja a maga Szerencsekerekét. Ami eddig még nem sikerült. A game show-k most a napi sorozatokat helyettesítik, az emberek inkább erre fogékonyabbak. Természetesen nálunk is van sorozat, de most inkább ezek kerültek előtérbe. Lesz folytatása a Szerencsekeréknek, de más game show-k is érkeznek majd. Figyelni kell a trendet, hogy mikor lesz az a pont, amikor már mást kell adni” – jelezte Fischer Gábor.

Szintén régi formátum a Zsákbamacska, ami 1994–1995-ben futott az MTV 1-en, majd tavaly visszahozta a TV2. „Amikor megláttam a produkció újkori német változatát, biztos voltam abban, hogy addig nem nyugszom, amíg el nem készül a magyar változat. Tudtam, hogy óriási siker lesz, és azt is, hogy ezt Majkával kell megcsinálni. Ez a tavalyi év legnézettebb tévéműsora lett, így annyira nem gondoltuk rosszul ezt. Elégedettek voltunk vele, az idén pedig jön az új évad. Az élet úgy hozta, hogy új műsorvezetőkkel” – mondta el.

 

Kalocsai Zoltán

Az összeállítás teljes terjedelmében a Marketing&Media magazin legújabb számában olvasható.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...

Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi

A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...