- Hirdetés -

Kedvezményekkel csábítják a családokat

|

A Magyar Turisztikai Ügynökség által útjára indított, kifejezetten gyermekeknek szóló kampányban soha nem látott összefogás jött létre egy közös cél érdekében, hogy a lehető legtöbb általános iskolás megismerje és családjukkal beutazhassa Magyarországot, minél több élményt gyűjthessen a nyári iskolai szünetben. Ezt segítve júliustól a Kajla Útlevéllel az alsó tagozatos diákok ingyen, kísérőik pedig kedvezményesen utazhatnak a MÁV és a GYSEV vonalain, illetve a MAHART és a BAHART egyes járatain. Nyári élményeiket a gyerekek Kajla képeslapokon is megoszthatják szeretteikkel, amelyeket az akcióban a Magyar Posta ingyen visz el a címzetteknek.

A Hol vagy, Kajla? elnevezésű kezdeményezés célja, hogy a gyermekek minél előbb megszeressék a belföldi utazást és közben ismereteket is szerezzenek az ország látnivalóiról. Kajlát, a kíváncsi magyar vizsla kölyköt keresve játékos módon ismerhetik meg az alsó tagozatos iskolás gyerekek Magyarország egyedülálló természeti csodáit és épített örökségét.

A Kajla Útlevél egy pecsétgyűjtő kiskönyv, amelybe a gyerekek bélyegzőket gyűjthetnek nyári utazásaik során több száz magyarországi látnivalónál. Az útleveleket a Magyar Turisztikai Szövetség Alapítvány a Klebelsberg Központ és az Oktatási Hivatal közreműködésével a tanév végén juttatta el az alsó tagozatos diákok számára minden Magyarországon működő általános iskolába. Azok a gyerekek, akik nem kaptak Kajla Útlevelet, szüleik ezt az iskola vezetősége felé jelezhetik, az elveszett, sérült útlevelekkel kapcsolatban pedig az utlevel@kajla.hu e-mail címre írhatnak.

A Magyar Turisztikai Ügynökség kezdeményezéséhez több partner is csatlakozott, a résztvevők kedvezményekkel, szakmai segítséggel és ingyenes ajánlatokkal segítik a gyermekeket és családjaikat a nyári felfedezésben, hogy minél több helyre eljuthassanak, akkor is, ha azt anyagilag nem engedhetnék meg maguknak.

Július hónapban a MÁV és a GYSEV ingyenes utazást biztosít a Kajla Útlevéllel rendelkező gyermekek számára, egy vagy két kísérőjük (például szülő, nagyszülő vagy testvér) pedig 33 százalékos kedvezménnyel utazhat velük, ezzel segítve azt, hogy a családok közösen indulhassanak el Kajla nyomában. Az ingyenes Kajla jegyet előre kell megváltani, a vonaton pedig be kell mutatni a Kajla Útlevelet és a diákigazolványt.

A program keretében július és augusztus hónapban a BAHART és a MAHART PassNave is utazási kedvezményt biztosít – a Kajla Útlevél és a diákigazolvány bemutatásával díjmentes hajójegy váltható a gyerekek részére a Balaton-parti települések között közlekedő, illetve a Budapest és Dunakanyar környéki egyes menetrendi hajójáratokra.

Júliustól augusztus végéig a Magyar Posta ingyen kézbesíti a Kajla képeslapokat, amelyeket a gyermekek a pecsételő pontokon kaphatnak meg Kajla Útlevelük bemutatásával. A megírt, postaládába bedobott, vagy bármelyik postán feladott képeslapokat a Posta díjmentesen viszi el a címzetteknek.

Nagy sikere van a SPAR Magyarország üzleteiben elérhető Kajla matricagyűjtő albumnak, és a Hol vagy, Kajla? készségfejlesztő mobilalkalmazásnak is, amelyek segítségével a gyermekek játékosan, szinte észrevétlenül is tanulnak, miközben megismerik Magyarország csodáit, nevezetességeit.

A Hol vagy, Kajla? kampány fő partnerei mellett több száz turisztikai szereplő csatlakozott kedvezményekkel és ajándékokkal programhoz, hogy ösztönözzék Magyarország felfedezését, színesítsék a gyermekek és családjuk élményszerzését. A programhoz csatlakozó partnerek és a kedvezmények sora a nyár végéig folyamatosan bővülni fog, így érdemes nyomon követni a Kajlával kapcsolatos híreket a www.kajla.hu oldalon, és igénybe venni a kampány keretében biztosított kedvezményeket – áll az MTÜ közleményében.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Kiderült, melyik a világ legnépszerűbb autója

A Toyota Corolla hosszú éveken át őrizte a világ legkelendőbb autójának címét, évről évre világszerte a legnagyobb darabszámban értékesített új autónak bizonyulva, összesített eladásban pedig egyetlen autómárka egyetlen modellje sem tud a tizenkettedik generációnál...

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...