- Hirdetés -

Kemény meccsekkel indul a BL-szezon

|

- Hirdetés -

Csütörtökön kezdődik a férfi kézilabda Bajnokok Ligája 2023-24-es szezonja a magyar csapatok számára, és már az első fordulóban a BL-győztes Magdeburg és a FINAL4-részt vevő PSG lesz a Telekom Veszprém, illetve az OTP Bank-Pick Szeged ellenfele. Igazán nem lehet tehát panaszunk az első kör párosításaira magyar szempontból. A Sport1 természetesen mindkét találkozót - ahogyan a BL további minden magyar érdekeltségű meccsét - élőben közvetíti.

A Bajnokok Ligájában nincs könnyű ellenfél, de ettől még kívánni sem kívánhattak volna sokkal erősebb BL-rajtot a magyar szurkolók, hiszen két igazi sztárcsapat ellen láthatjuk majd a OTP Bank-Pick Szeged és a Telekom Veszprém ászait.

OTP Bank-Pick Szeged – PSG

Komoly változásokon ment át a OTP Bank-Pick Szeged, hiszen Juan Carlos Pastor hosszú évek után távozott Szegedről a nyáron, és a 2023-24-es szezonban Kárpáti Krisztián irányítja majd a szegedieket. A játékoskeretben sincs hiány új érkezőkben, hiszen Emil Kheri Imsgard, Marin Jelinic, Carlos Molina Cosano, Gleb Kalarash és Szymon Działakiewicz a nyáron költözött Szegedre, míg Nagy Martin és Szilágyi Benjámin visszatért a városba. Az idei kiírásban a BL-döntős Kielce, a FINAL4-résztvevő PSG, a német bajnok Kiel, a szupercsapatnak készülő norvég Kolstad, illetve a horvát Zagreb, a dán Aalborg és az észak-macedón Pelister ellen kell megvívnia a Tisza-partiaknak a csoportkörben. A nyitómeccsen rögtön a Máthé Dominikot és a Szegedről Párizsba költöző Kent Robin Tönnesent is soraiban tudó PSG látogat a PICK Arénába. Nem titok, hogy a francia sztárcsapat rendelkezik az egyik legnagyobb büdzsével és így az egyik legerősebb kerettel az egész mezőnyben. Ez tehát valóban egy komoly erőpróba lesz. 2016 óta nyolcszor csapott össze a két gárda, és ezeken a meccseken egy döntetlen mellett ötször nyert a PSG, míg kétszer a Szeged.

OTP Bank-Pick Szeged – PSG: szeptember 14., csütörtök 18:00, Sport1 (élő); kommentátor: Méhes Gábor

Magdeburg – Telekom Veszprém

Ha a szegedi meccsre azt mondjuk, hogy nagy erőpróba, akkor mekkora az, ha valaki a címvédőhöz látogat az első hazai BL-meccsre a trófea kölni megnyerése óta? Mert a magyar bajnok Telekom Veszprém számára ez az első feladat a 2023-24-es BL-kiírásban Magdeburgban. Azért nem kell félteni Momir Ilics tanítványait, akik a Magdeburg mellett a 2023-ban FINAL4-ba jutó Barca, a dán GOG, a lengyel Wisla Plock, a francia Montpellier, a portugál Porto és a szlovén Celje csapatával mérkőznek meg a B-csoportban. A keret ereje bombasztikus, hisz világklasszisok érkeztek a nyáron. Ludovic Fabregas, Ignacio Biosca García, Szergej Koszorotov, Agustín Casado Marcelo, Hugo Descat és Lukas Sandell mind-mind komoly erősítést jelent, és a játékukkal hozzájárulnak majd markánsan a bakonyi szerepléshez. Rajtuk kívül a magyar hálóőr, Nagy Benedek is csatlakozik a veszprémiekhez harmadik számú kapusként. Már nem titok, hiszen Nagy László épp a Sport TV-nek árulta el, hogy Veszprémben újra kimondott cél a FINAL4-ba jutás a Bajnokok Ligájával kapcsolatban, és a kereten végig nézve ez reális elvárásnak tűnik.

Magdeburg – Telekom Veszprém: szeptember 14., csütörtök 20:30, Sport1 (élő); kommentátor: Bartha Zoltán

A Szeged, Veszprém kettősre legalább 28 csoportmeccs vár a szezonban, ezekkel, illetve a három női csapatunk (DVSC, FTC, Győr) ebben a szezonban lejátszott 40 találkozójával együtt rekordot jelentő 68 magyar érdekeltségű csoportmeccsen szurkolhatnak majd a Sport TV nézői, hiszen a Sport1 mindet élőben közvetíti majd. Ehhez jönnek majd az egyenes kieséses szakasz és reményeink szerint a FINAL4-ok rangadói.

A hölgyeknél jön az első magyar rangadó

A hétvégén folytatódik a női BL is a második fordulóval, ráadásul magyar rangadót is rendeznek, amelyen a Győr és a Debrecen csap össze, míg az FTC a Vipers Kritiansanddal találkozik.

Győri Audi ETO KC – DVSC Schaeffler: szeptember 16., szombat 15:15, Sport1 (élő); kommentátor: Bartha Zoltán

Vipers Kristiansand – FTC-Rail Cargo Hungaria: szeptember 16., szombat 17:45, Sport1 (élő); kommentátor: Méhes Gábor

Fotó: handballveszprem.hu / Peka Roland

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Továbbra is kelendőek a luxusingatlanok

Változatlan érdeklődés övezi az ingatlanpiaci kínálat legdrágább otthonait. Egyre nő a valódi luxus iránti igény, amelyet a fővárosi újépítésű, prémium minőségű házak és lakások, penthouse-ok terén egyre nehezebben szolgál ki a piac. Zömében 200...

Erre költött közel 3 milliárd forintot az AutoWallis

Elkészítette éves Zöld allokációs és hatás jelentését az AutoWallis Zöld Bizottsága, mely a társaság által két évvel ezelőtt kibocsátott 6,6 milliárd forint összegű, zöld kötvényekből befolyt forrás felhasználásáról és azok környezeti hatásairól szól. A...

Üzleti előnyt is jelenthet az Apple csodaszemüvege

Közel négy hónapja mutatkozott be az Apple Vision Pro, és egyelőre nincs új hír a fejlesztés háza tájáról az akkor megismert paramétereken túl. A kiterjesztett és a virtuális valóság szemünk előtt való keverésére képes,...

A biztosításon is spórolnak a vállalatok

Az MNB által közzétett legfrissebb biztosítói adatsor szerint az első félév végére 186 800 vállalati vagyonbiztosítást kezeltek a hazai biztosítók, 0,6 százalékkal kevesebbet, mint egy évvel korábban. A kapcsolódó féléves díjbevétel összege 64 milliárd...

Kiderült, milyen autókat kedvelnek a magyarok

A különböző karosszériatípusok eltérő igényekhez készülnek. Egyes sofőrök a kis ferdehátúakat választják, mások a tágasabb változatokat, például kombikat vagy városi terepjárókat részesítik előnyben. A carVertical autóipari adatszolgáltató magyarországi kutatása alapján elmondható, hogy a magyarok...

Sokkal zöldebbek lehetnének az irodaépületek

Digitális épület- és energiagazdálkodási megoldások alkalmazásával, valamint elektrifikációval, illetve megújuló energiaforrások használatával és mikrohálózatok telepítésével akár 70 százalékkal is csökkenteni lehetne az irodaépületek szén-dioxid-kibocsátását a Schneider Electric kutatása szerint. Az alacsony CO2-kibocsátású épületekre történő...

Rangos elismeréseket kapott a FERLING

A közelmúltban látott napvilágot két olyan toplista, amelyen a pécsi székhelyű PR-ügynökség, a FERLING Kft. vezetői is elismerésben részesültek. A FERLING alapítója és egyben ügyvezető igazgatója, Ferling József is szerepel hazánk legelismertebb PR- és...

Kiderült: jelszavak nélkül biztonságosabb a kibertér

A biztonsági szakértők évtizedek óta jövendölik a „jelszómentes jövőt”, amely a jelek szerint már valóban a küszöbön áll. A FIDO 2 szabvány terjedésével ugyanis hamarosan tényleg búcsút inthetünk végre a jelszavaknak. A jól ismert...

Új műsor érkezik októberben a Spíler TV-re

Az őszi szezonban új műsor és új képernyősök is érkeznek a Spíler TV-re. A TV2 sportcsatornájának műsorvezetői csapatához csatlakozik Gelencsér Tímea, Szedmák Zita és Lissák Laura, október elsején pedig rajtol a Sunday Stadium. (kiemelt...

Márkamenedzserek toplistájával jön a Business Lounge

A Business Lounge szeptember 27-i adásában Vaszary Ádámmal, a Signature40 lista társalapítójával lesz beszélgetés a rangsor hátteréről, arról, hogy honnan jött az ötlet, és miért érezték úgy, hogy szükség van még egy listára. (kiemelt...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Egyre több támadás éri a sporteseményeket

A sport– és szórakoztató rendezvények gördülékenyebb és kényelmesebb lebonyolításához egyre több digitális szolgáltatást vesznek igénybe a helyszínt biztosító intézmények és a szervezők. Emiatt megnőtt a háttérinfrastruktúrák sérülékenysége, kedvező célpontot kínálva a kiberbűnözőknek. A Cyber...

Továbbra is kelendőek a luxusingatlanok

Változatlan érdeklődés övezi az ingatlanpiaci kínálat legdrágább otthonait. Egyre nő a valódi luxus iránti igény, amelyet a fővárosi újépítésű, prémium minőségű házak és lakások, penthouse-ok terén egyre nehezebben szolgál ki a piac. Zömében 200...

Erre költött közel 3 milliárd forintot az AutoWallis

Elkészítette éves Zöld allokációs és hatás jelentését az AutoWallis Zöld Bizottsága, mely a társaság által két évvel ezelőtt kibocsátott 6,6 milliárd forint összegű, zöld kötvényekből befolyt forrás felhasználásáról és azok környezeti hatásairól szól. A...

Üzleti előnyt is jelenthet az Apple csodaszemüvege

Közel négy hónapja mutatkozott be az Apple Vision Pro, és egyelőre nincs új hír a fejlesztés háza tájáról az akkor megismert paramétereken túl. A kiterjesztett és a virtuális valóság szemünk előtt való keverésére képes,...

A biztosításon is spórolnak a vállalatok

Az MNB által közzétett legfrissebb biztosítói adatsor szerint az első félév végére 186 800 vállalati vagyonbiztosítást kezeltek a hazai biztosítók, 0,6 százalékkal kevesebbet, mint egy évvel korábban. A kapcsolódó féléves díjbevétel összege 64 milliárd...
- Hirdetés -

Podcast

Az oktatás akkor jó, ha felkészít az életre

Milyen kihívások, trendek jellemzik ma az oktatástechnológiát, hogy befolyásolja a diákokat a digitalizáció, lemarad-e a gyerek, ha nincs okostelefonja? Ezeket a témákat is megvitatták a Business Lounge szeptember 13-ai adásában, melynek egyik vendége az...

A hitelesség alapvető faktor

Hogy fest 2023-ban egy kereskedelmi televízió talent managementje, hogyan járulnak hozzá a TV2-nél megforduló arcok a brand erősítéséhez, és fordítva: miért „éri meg” nekik, ha a csatorna menedzseli őket, mint influenszereket? Ezeket a kérdéseket...

Beépült a mindennapokba az élőzenei élmény

Ha nyár, akkor fesztiválok – de vajon magukhoz tértek már az itthoni rendezvények a Covid okozta sokkból? Szervezésről, jegyértékesítésről, kis és nagy rendezvényekről volt szó többek között a Business Lounge augusztus másodikai adásában, melynek...

Don't Miss

Formabontó ötletek

Az MI és a digitalizáció átszövi a mindennapjainkat, ami lehetőséget ad arra, hogy a meglévő erőforrásainkat a leghatékonyabban tudjuk használni – mondta el Pantl Péter a legsikeresebb hazai PR-szakembereket felvonultató Top50-es rangsor első helyezettje....

Magas szinten gondolkodni

Rendszeres reklámkocsmák, éjszakai városfutások, a szakmai kezdetek, a legnagyobb kihívások, miért lehet imádni a marketingszakmát – többek között ezekről beszélt az idei TOP50 marketinges rangsor élén végző Szabó Béla a Marketing&Media magazinnak adott interjúban....

Önazonos kreátorokon, márkakollaborációkon és az AI-on lesz a hangsúly 2024-ben is

Hat éve erősíti a Coca-Cola csapatát Mérő Ádám, lelkesedése pedig azóta is töretlen a világ legértékesebb, legvonzóbb, állítása szerint legjobb marketinggel rendelkező márkája iránt. A tizenöt évnyi ügynökségi oldalt cserélte a brand oldali ügyfélszékre,...

Újra kell gondolni a hierarchiát a szervezetben

Művészettörténészként diplomázott, kulturális és kreatív elköteleződését pedig a Magyar Telekomnál kamatoztatja Kovács András Péter, aki jelenleg a családi szegmenskommunikációért felel és a Warm Up Talks legújabb adásában elárulja: mit jelent az agilis transzformáció, miért...

A felelős márka szerepe soha nem volt olyan fontos, mint ma

Ha a saját tevékenységünkre gondolunk, kulcsfontosságú lett, hogy felhívjuk a figyelmet a tudatosságra és a digitális és kiberbiztonságra ezeknek a technológiáknak a használata kapcsán, amiben a teljes piacnak óriási felelőssége van – mondta el...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Erre költött közel 3 milliárd forintot az AutoWallis

Elkészítette éves Zöld allokációs és hatás jelentését az AutoWallis Zöld Bizottsága, mely a társaság által két évvel ezelőtt kibocsátott 6,6 milliárd forint összegű, zöld kötvényekből befolyt forrás felhasználásáról és azok környezeti hatásairól szól. A...

Sokkal zöldebbek lehetnének az irodaépületek

Digitális épület- és energiagazdálkodási megoldások alkalmazásával, valamint elektrifikációval, illetve megújuló energiaforrások használatával és mikrohálózatok telepítésével akár 70 százalékkal is csökkenteni lehetne az irodaépületek szén-dioxid-kibocsátását a Schneider Electric kutatása szerint. Az alacsony CO2-kibocsátású épületekre történő...

Kétmillió fának keresnek helyet

1 fő - 1 fa! – négy éve ezzel az üzenettel indult a 10 millió Fa közösség, mely azóta több százezer fát és cserjét ültetett és tartott életben. Az alapítványt is létrehozó 10 millió...

DATA

Labdarúgó Eb M4 Sport nézettség

Virágzik a sportturizmus, nagyot nőhet a szurkolók száma

Az Európa-szerte eltérő Covid-19 korlátozások ellenére is 60 százalékkal nőhet idén az új és visszatérő szurkolók száma a sporteseményeken az előző évhez képest. A Mastercard Sportgazdasági Indexe szerint egyre többen költenek olyan sportokra, melyeket...

Kisebbségben vannak a környezettudatos cégek

Bár jobban figyelnek a fenntarthatóságra a magyar nagyvállalatok, még mindig masszív kisebbségben vannak a környezettudatos cégek – többek között ez derül ki a K&H Bank felméréséből. A múlt év utolsó negyedében megkérdezett cégek majdnem...

Rekordmennyiségű reklám jelent meg tavaly a tévécsatornákon

2021-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 54 percet töltött a tévékészülékek előtt, amely mindössze 1 perccel volt kevesebb, mint az egy évvel korábbi tévénézési idő – derül ki a Nielsen Közönségmérés adataiból....