Május 22-ig lehet pályázni a Magyar Marketing Szövetség elismerésére, a Városmarketing Díjra. Települési és megyei önkormányzatok, térségek, társulások, szakmai és civil szervezetek, vállalkozások egyaránt elnyerhetik az elismerést városuk, településük, illetve térségük érdekében 2019. január 1. és 2020. február 29. között megvalósított marketingtevékenységükkel.
A pályázat kiírói, a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) és a Miskolci Egyetem Marketing és Turizmus Intézete (MIM) az alábbi öt kategóriában várják a nevezéseket:
Külső marketingkommunikációs megoldások,
Belső marketingkommunikációs programok, projektek,
Márka- és identitásépítés marketingje,
Rendezvény-esemény szervezése és marketingtámogatása,
Fejlesztési projektek marketingprogramjai, kampányai.
Piskóti István, a MIM igazgatója, és MMSZ elnökségi tagként a díj egyik alapítója, egyben a zsűri elnöke kiemelte, a kezdeményezés egyik célja, hogy felhívja a figyelmet a marketingtevékenység fontosságára, sokszínűségére. Hozzátette továbbá, hogy idei újításként már határon túli települések is nevezhetnek a díjra, amellyel így a pályázat a sikeres marketing-megoldások elismerésével, a „gyémánt-díjasok” széleskörű népszerűsítésével még nagyobb területen tud hozzájárulni az igényes gyakorlatok és megoldások elterjedéséhez.
A városok, területek marketing szakemberei, az elismerés iránt érdeklődők áprilisban díjmentes felkészítő konferencián vehetnek részt, ahol a helyi identitást, közösségfejlesztést, illetve a hatékony turizmust támogató stratégiai és operatív marketingmegoldások kerülnek bemutatásra, megvitatásra. A témák között ezúttal először lesz szó a kisvárosi marketing szakmai sajátosságairól, kihívásairól is.