- Hirdetés -

Két új tévécsatornával ismerkedhetünk meg

|

- Hirdetés -

Október elején indul a Sony Pictures két új magyar nyelvű csatornája, lesznek csajos reality-k, sitcomok, drámasorozatok, valódi moziélmény és kultikus filmes szériák is.

 

Októberben Sony Pictures Television Networks újrapozícionálja csatornáit és a régióban elsőként elhozza a Sony csatornamárkákat a magyar nézőknek. A fiatalos női célcsoport igényeit kielégítő Sony Max és a filmes tartalmakat kínáló Sony Movie Channel elindítása, amely a friss márkák bevezetésén kívül, a meglévő AXN, VIASAT3 és VIASAT6 csatornák megerősítését is jelenti.

 

A Sony Max a fiatalos, női közönséget szólítja meg, egyedi valóságshow-k, főzőműsorok, romantikus vígjátékok, csajos sitcomok és erős női karakterekre építő dráma és krimi sorozatok garantálják az önfeledt szórakozást. Kizárólag a Sony Max-on láthatják a nézők országos tévépremierként az Anyaság túlsúlyban első évadát, valamint az egyik legnézettebb amerikai sorozat, a Rólunk szól második szezonját.

 

Az ősz folyamán olyan közönségkedvencek kerülnek képernyőre, mint a már kultikus Szex és New York, Az élet csajos oldala, a Jóbarátok, a Will és Grace, a Downton Abbey, Az uralkodónő vagy éppen az Outlander – Az idegen, de érkezik a Ne bízz a 23-asban lakó p-ában! című sitcom, valamint az egyik leghíresebb török színésznő, Beren Saat főszereplésével A bosszú című nemzetközi sikersorozat is. A gasztroműsorok kedvelőinek örömére, a csatorna elhozza a Masterchef Junior és a Sütimester új szezonjait is.

 

Sőt, már indulásakor dedikált saját gyártású műsort is kap a Sony Max; a Stíluspárbaj Lakatos Márkkal második évada idén ősszel debütál a csatornán. Ezen kívül merész és nagysikerű hazai gyártású VIASAT műsorok garantálják a szórakozást, jön az Exek az édenben, az Ádám keresi Évát és a Lakástalkshow. Meglepő, izgalmas showműsorok, kimondottan a magyar közönség igényeire szabva.

 

A Sony Movie Channel a modern remekműveken, a legújabb klasszikusokon, illetve kultikus történeteken keresztül hozza el az igazi moziélményt nézőinek, kiegészítve ezt a népszerű filmek minőségi sorozat feldolgozásaival. Számos nagysikerű Sony mozifilm érkezik a csatornára, mint a Men in Black – Sötét zsaruk, a Bad Boys – Mire jók a rosszfiúk? és a Jumanji. De jön a Gladiátor Russell Crowe-val, a Charlie Wilson háborúja Tom Hanks-szel, az Azonosság John Cusack főszereplésével, A John Malkovich menet, valamint a Kecskebűvölők sztárparádéja és még sok-sok kedvenc, ami újra és újra leülteti az embert a tévé elé.

 

A mozik mellett, a Sony Movie Channel a filmes kapcsolódású sorozatok tárháza, amelyek nem érnek véget csupán 90 perc után, mint a hagyományos filmek. Minden nap újabb és újabb kalandokat élhet át a néző kedvenc karaktereivel, hőseivel és rosszfiúival. Kizárólag a csatornán lesz látható idén ősszel a Hannibal a hátborzongató Dr. Lecterrel, az Alkonyattól Pirkadatig a Gecko testvérekkel, valamint a Bates Motel, amely a Psycho című kultikus filmhez kapcsolódik és a Damien: A sátán kegyeltje, ami az Ómen című horrorfilm kiterjesztése.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Kommunikációs királynők

Úgy tűnik, a marketinges és kommunikációs szakma igazán fekszik a nőknek, mivel huszonhárom hölgy képviselteti magát aMarketing&Media magazin idei TOP50-es listáján. A dobogón két hölgyet is találhatunk, a tavaly szintén második Bánhegyi Zsófia, a...

Reklámpiac: szebb képet festenek az adatok

Az idei reklámköltési adatok sokkal szebb képet festenek, mint az egy évvel ezelőttiek. A 2020. tavaszi pánikot követően a hirdetők láthatóan megtanultak együtt élni a járványhelyzettel. Sok hirdetői szektornál még a 2019-es év hasonló...

Nem csökken a magyarok utazási kedve

A főszezon lezárultával sem csökken a magyarok utazási kedve – derül ki a Reacty Digital nyár végi felméréséből. Idén a hazai célpontok kerültek előtérbe, elsősorban pihenésre vágytak a nyaralni indulók és kocsival vágtak neki...

Egymásra talált a LifeMax és az Armadillo

Számos idős ember életét mentheti meg a LifeMax kis készüléke, amivel segítséget hívhatnak baj esetén. A szolgáltatás kapcsán az arculat kialakítása mellett a brand felépítése, a kampány tervezése és kivitelezése is a Római-parton található...

A Bátor Tábornak gyűjt a Fókusz Plusz

Adománygyűjtő különkiadással jelentkezik szeptember 18-án az RTL Klub Fókusz Plusz című műsora a Bátor Tábor 20 éves születésnapja alkalmából. Az élő adás két házigazdája Barabás Évi és Tokár Tamás lesz. A műsorban – melynek során...

Eredménytelen lett a gyöngyösi pályázat

A Budapest 105,9 MHz-es frekvencia pályázata hiánypótlással folytatódik, a gyöngyösi kisközösségi rádiós tender viszont eredménytelenül zárult. A Médiatanács a Budapest 105,9 MHz körzeti médiaszolgáltatási lehetőség közösségi jellegű használatára kiírt pályázati eljárásában a beérkezett egyedüli...

Ilyen lesz a megújult Budapesti Őszi Fesztivál

Több mint százötven programmal, harminc helyszínen várja a közönséget a Budapesti Őszi Fesztivál. A fővárosi rendezvény megújult formában valósul meg szeptember 26. és október 10. között. A fesztiválon a "Kik vagyunk mi, budapestiek?" kérdésre sűrű...

Jubilál a Magna Global Hungary

Idén 20 éves a Magna Global Hungary, az Interpublic Group of Companies (IPG) magyarországi ügynökségei 2001-ben alapították meg a céget, ami az IPG hazai médiavásárló szervezete. Az Interpublic a világ egyik legnagyobb ügynökségi csoportosulása. 1902-ben...

Taxis projektben a Positive Adamsky

A Főtaxi és a Budapest Taxi közösségi médiás csatornáinak kezelésére kapott megbízást a Positive Adamsky digital&social tagügynöksége. Budapest legrégebbi taxitársasága a márkaarculat fiatalítását tűzte ki célul.A Stelius Befektető Zrt. mindkét taxis tagvállalata, a Főtaxi...

Itt a legújabb TOP50, Szabó Béla vezeti a marketingesek rangsorát

A Marketing&Media magazin idei, a legsikeresebb hazai marketingszakembereket bemutató listáján szereplők több mint a harmada cserélődött 2020-hoz képest, nagyon sok esetben személyi változások mozgatták a Top 50 összetételét. Évről évre igazolódik, hogy messze nem...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Marketinges állócsillagok

Az idei Top 50-ben szereplők 24 százaléka az eddigi összes rangsorban szerepelt. Ráadásul ennek a „kemény magnak” a többsége már a 2016-os első toplistánk összeállításakor is ugyanannál a cégnél és ugyanabban a pozícióban dolgozott,...

Kommunikációs királynők

Úgy tűnik, a marketinges és kommunikációs szakma igazán fekszik a nőknek, mivel huszonhárom hölgy képviselteti magát aMarketing&Media magazin idei TOP50-es listáján. A dobogón két hölgyet is találhatunk, a tavaly szintén második Bánhegyi Zsófia, a...

Reklámpiac: szebb képet festenek az adatok

Az idei reklámköltési adatok sokkal szebb képet festenek, mint az egy évvel ezelőttiek. A 2020. tavaszi pánikot követően a hirdetők láthatóan megtanultak együtt élni a járványhelyzettel. Sok hirdetői szektornál még a 2019-es év hasonló...

Nem csökken a magyarok utazási kedve

A főszezon lezárultával sem csökken a magyarok utazási kedve – derül ki a Reacty Digital nyár végi felméréséből. Idén a hazai célpontok kerültek előtérbe, elsősorban pihenésre vágytak a nyaralni indulók és kocsival vágtak neki...

Egymásra talált a LifeMax és az Armadillo

Számos idős ember életét mentheti meg a LifeMax kis készüléke, amivel segítséget hívhatnak baj esetén. A szolgáltatás kapcsán az arculat kialakítása mellett a brand felépítése, a kampány tervezése és kivitelezése is a Római-parton található...
- Hirdetés -

CMO

Szabó Béla

Növekvő stratégiai tudás

Szabó Béla Magyar Telekom, márka- és lakossági kommunikációs igazgató – Mire a legbüszkébb, ha 2020 márciusáig visszatekint? – Rengeteg mindenre: a purpose alapú működésünk és stratégiánk mind üzletileg, mind márkaépítés szempontjából kiemelkedően teljesített. Olyannyira, hogy több márkát...