- Hirdetés -

Kétmilliárdos jutalékprogramot indít a Szerencsejáték Zrt.

|

- Hirdetés -

A Szerencsejáték Zrt. a tavalyi, közel 5 milliárd forintos többletjutalék után, most újabb 2 milliárd forint jutalékkifizetéssel tervez 2021-ben, amely lehetővé teszi, hogy minden egyes szerencsejáték termék eladása után közvetlen pénzbeli támogatással motiválja a társasággal partneri szerződésben álló kis- és középvállalkozások értékesítőit.

A viszonteladói hálózatot támogató akcióterv legújabb eleme, a 2021 februárjában elinduló Értékesítői Ösztönző Program, mellyel újabb szintet lép a Szerencsejáték Zrt. és a partneri hálózatának együttműködése. A partnereknél dolgozó értékesítők minden egyes szerencsejáték termék eladása után közvetlenül a nemzeti lottótársaságtól kaphatnak extra jutalékot.

A Hálózatvédelmi és Fejlesztési Akciótervhez a partneri hálózat közel 90 százaléka, azaz 2143 kkv partner csatlakozott a programhoz. A programba belépők vállalták, hogy egyetlen munkavállalót se bocsátanak el 2021 évvégéig, emellett magasabb színvonalra emelik az értékesítést a nemzeti lottótársaság által meghatározott vásárlói élményt növelő fejlesztéseket végrehajtva.

Az Akcióterv sikerét mutatja, hogy bár a Covid-19 járvány első hulláma alatt komoly forgalombeeséssel küzdött a viszonteladói lottózói hálózat, a nyár folyamán visszaépültek bevételeik és az utolsó negyedév egyes heteiben jóval meg is haladták a járvány előtti időszakot.

„Kiterjedt vállalkozó partneri lottózói hálózatunk stratégiai szerepet tölt be a Szerencsejáték Zrt. működésében. Mivel többségükben kis- és közepes vállalkozásokról van szó, felelős nemzeti vállalatként már a pandémia korai szakaszában célul tűztük ki, hogy támogassuk versenyképességük megtartását, egyben a járvány alatt is folytassuk fejlesztésüket. A Hálózatvédelmi és Fejlesztési Akciótervünk újabb mérföldkőhöz ért az Értékesítői Ösztönző Program elindításával. Társaságunk működése során először közvetlenül a lottózókban dolgozó terminálkezelőket ösztönözzük többletjutalékkal. Így egyszerre tartogat előnyöket KKV-partnereinknek, az alkalmazásukban álló értékesítő kollégáknak, valamint társaságunknak, és eredményezi ügyfeleink még színvonalasabb kiszolgálását” – nyilatkozta dr. Czepek Gábor, a Szerencsejáték Zrt. vezérigazgatója.

Az új programelem mostani bevezetését alapos előkészítő munka előzte meg, a tavalyi év második felében teszt programot indított a Szerencsejáték Zrt., mely során kidolgozta az értékesítők ösztönzésének kereteit és folyamatait – beleértve a szükséges informatikai fejlesztéseket is. A nyolc hetes időszak alatt 50 partner 62 üzletének 215 értékesítője mintegy 30 millió forint jutalékkifizetés-jogosultságra tett szert, amely átlagosan több mint 80 ezer forint nettó többletjövedelmet jelentett.

Az Értékesítői Ösztönző Programban a Hálózatvédelmi és Fejlesztési Akciótervben regisztrált kis- és középvállalkozások vehetnek részt, partneri és értékesítői szinten egyaránt. Az akcióterv új elemétől a munkahelymegtartás és forgalomélénkítő hatás mellett a szolgáltatási szint további fejlesztését várja a nemzeti lottótársaság.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Az igazi álommeló: utazgatás egész nyáron

A Z generáció felnőtt tagjai inkább dolgoznának népszerű nyári nyaralóhelyen, mint az Y generációsok; az Y-ok pedig jobban élveznék az önkénteskedést. Közel minden 5. magyar fiatal attól lenne boldog, ha lustálkodhatna a nyáron –...

Pénzhiány miatt lassítanak a hazai cégek

A nem túl rózsás gazdasági kilátások és a finanszírozás, a pályázatok hiánya visszafogja a vállalatok innovációs kedvét. Így elsősorban belső hatékonyságuk javítására és ügyfeleik jobb kiszolgálására összpontosítanak.A K&H hetedik féléve méri a hazai közepes...

Rekordösszeget költöttek el külföldön a magyarok

Az idén is több magyar ment külföldre, mint tavaly, és a pénzt is költik, aki síelni, nyaralni ment, napi 31 ezer forintot költött. Az utasbiztosítási szektor is rekord esztendőre számíthat 2024-ben - írja a...

A sör és a sportközvetítések lendíthetik fel a balatoni turizmust

Június közepétől egy hónapon át nagy rohamra számítanak a balatoni sörözőkben és éttermekben. Ebben az időszakban nem árt előre asztalt foglalni. A telt ház oka a Németországban zajló 2024-es labdarúgó-Európa-bajnokság, amelynek hatása a Balaton...

Így csalnak az ajándékkártyákkal

Az ajándékkártyák elleni csalásokra specializálódott az Egyesült Államokban az Atlas Lion néven ismert, újabban Storm-0539 néven azonosított bűnözői csoport. Ezek a csalók különösen az ünnepek idején aktívak, amikor az ajándékkártyák kibocsátása és használata megugrik....

Ezért halasztják el a beruházásokat a hazai vállalatok

Visszafogják a beruházásaikat és késve fizetik a rezsiszámláikat a magyar cégek, mert maguk sem jutnak határidőre a pénzükhöz a vállalatközi (B2B) kereskedelemben. Egyebek mellett ez áll az Atradius hitelbiztosító fizetési szokásokról szóló, éves elemzésében....

Reménykedhetnek a lakásfelújítók

A júniusra bejelentett otthonfelújítási program csúszása sokaknak adhatja vissza az esélyt, hogy megragadják e lehetőséget, hiszen a becslések szerint több, mint egymillió olyan régi családi ház akad az országban, aminek az energetikai korszerűsítésére felhasználható...

EB: ilyen eredményeket jósolnak a magyar válogatottnak

A Szerencsejáték Zrt. kutatása alapján az Európa-bajnokság eseményeit a felnőtt magyarok közel fele fogja figyelemmel követni. A felmérés szerint főleg a férfiak körében nagyobb (60%) az érdeklődés a sportesemény iránt. A válaszadók ötöde gondolja...

Új termékcsaláddal erősít az IKEA

Az irodabútor-kollekciót a világszerte változó munkatrendek hívták életre. A 85 irodabútorból álló termékcsalád többek között hangszigetelő panelekkel és természet által inspirált elemekkel teremt kellemes munkahelyi környezetet. A MITTZON hangszigetelő paravánoknál használt először az IKEA...

Ettől is függ, hogy mennyi pénzt kapnak a diákok

Idén június 21-én lesz az utolsó tanítási nap, ezt követően diákok tízezrei jelennek meg a munkaerőpiacon. A munka világával való ismerkedést részben anyagi megfontolás, részben szakmai gyakorlatszerzés iránti érdeklődés határozza meg. A diákok többsége...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Nemzetközi tulajdonoshoz kerülhet a Foxpost

Nemzetközi tulajdonossal folytathatja a további dinamikus növekedést a Foxpost, miután a csomagautomata vállalatot értékesítette a Wallis Csoport és a Trueway. A vevő a cseh Packetát is tulajdonló befektetői konzorcium, amely minden zárási feltétel teljesülése...

Az igazi álommeló: utazgatás egész nyáron

A Z generáció felnőtt tagjai inkább dolgoznának népszerű nyári nyaralóhelyen, mint az Y generációsok; az Y-ok pedig jobban élveznék az önkénteskedést. Közel minden 5. magyar fiatal attól lenne boldog, ha lustálkodhatna a nyáron –...

Pénzhiány miatt lassítanak a hazai cégek

A nem túl rózsás gazdasági kilátások és a finanszírozás, a pályázatok hiánya visszafogja a vállalatok innovációs kedvét. Így elsősorban belső hatékonyságuk javítására és ügyfeleik jobb kiszolgálására összpontosítanak.A K&H hetedik féléve méri a hazai közepes...

Rekordösszeget költöttek el külföldön a magyarok

Az idén is több magyar ment külföldre, mint tavaly, és a pénzt is költik, aki síelni, nyaralni ment, napi 31 ezer forintot költött. Az utasbiztosítási szektor is rekord esztendőre számíthat 2024-ben - írja a...

A sör és a sportközvetítések lendíthetik fel a balatoni turizmust

Június közepétől egy hónapon át nagy rohamra számítanak a balatoni sörözőkben és éttermekben. Ebben az időszakban nem árt előre asztalt foglalni. A telt ház oka a Németországban zajló 2024-es labdarúgó-Európa-bajnokság, amelynek hatása a Balaton...

Don't Miss

Megváltozott a versenypálya – interjú Vidus Gabriellával

Folyamatosan monitorozzuk a piacot a kisebb-nagyobb médiaipari cégekkel kapcsolatban, és ha olyan vállalatot találunk, akkor tárgyalásokat kezdünk – nyilatkozta lapunknak Vidus Gabriella. Az RTL Magyarország vezérigazgatója jelezte: tavaly nem voltak elég jók a műsorok,...

Az összetartozás ereje – interjú Monori Bálint Gusztávval

Nem csak a csapatok, a cégek is gőzerővel készülnek a labdarúgó-Európa-bajnokságra. A Szerencsejáték Zrt. a Lounge Grouppal együtt készített egy nagyszabású kampányfilmet, hogy ráhangolja a szurkolókat a kontinenstornára. A részletekről Monori Bálint Gusztáv, a...

Az EB körüli reklámhelyek már elfogytak – interjú Kosaras Klaudiával

Már hónapokkal a sportesemények előtt jelentősen megnő a hirdetői kereslet a sport tartalmak melletti megjelenésekre – nyilatkozta az mmonline.hu-nak Kosaras Klaudia. Az Atmedia kereskedelmi igazgatójával készült interjúnkból kiderül többek között, hogyan készülnek az idei...

A jó ötleteket nem büdzsében mérik – interjú Sárospataki Alberttel

Az idén tízéves online számlázó, a Billingo vihette haza az Év Vállalata díjat a kilencedik Marketing Diamond Awardsról. Az elsősorban mikro-, kis- és középvállalkozásokat támogató cég ügyvezetőjét, Sárospataki Albertet kérdeztük a pályázataikról, a Billingo...

Morálisan jót tenni üzletileg is kifizetődő

„Aligha tekinthető felelősségvállalásnak - és etikusnak - az, amikor egy tízmilliós költségvetésű imázskampányt tessék-lássék „bekoszolunk” egy kis kutyasétáltatással” - nyilatkozta a Marketing&Media magazinnak Dr. Pintér Dániel Gergő, a BioTechUSA-cégcsoport vállalati kommunikációs, PR és CSR...