Átlépte a kétmilliót az előfizetések száma a UPC Magyarországnál, a társaság árbevétele pedig 10 százalékkal nőtt a harmadik negyedévben.
A tavalyi év hasonló időszakához képest elért 10,2 százalékos árbevétel növekedés a harmadik negyedévben nagy mértékben a megújult márkát bevezető kampánynak és az új Happy Home ajánlatoknak volt köszönhető. A lakossági és üzleti előfizetők száma 6100-zal növekedett az előző negyedévhez képest, és elérte a 842 000-et.
Az előző éves adatokhoz viszonyítva a nagysebességű internet előfizetések száma 39 900-zal növekedett, és így elérte a 655 000-et, miközben a digitális és analóg televízió előfizetések száma is 677 700-ra bővült, ami 17 100-zal több, mint az előző év azonos időszakában – írja közleményében a társasáag.
A mobil előfizetések száma szeptember végén megközelítette a 81 400-at. A UPC hálózata országszerte már 1 764 400 háztartásban érhető el.
Iratkozz fel napi hírlevelünkre és kerülj képbe a média, az ügynökségi és a reklám világ legfontosabb híreivel.