- Hirdetés -

Kétmilliónál is több látogató a sportoldalakon

|

Áprilisban több mint kétmillióan látogattak sport tematikájú oldalakat a DKT legfrissebb elemzése szerint. A napi átlagos látogatószám alapján a legnépszerűbb oldal a blikk.hu volt a múlt hónapban a 24.hu előtt.

A magukat sport tematikájú oldalként definiáló site-ok áprilisban összesen több, mint kétmillió belföldi egyedi látogatót (real user) értek el. Az április havi összesített látogatószám alapján a legtöbben – közel egy-egymillióan – az m4sport.hu és nemzetisport.hu oldalakat keresték fel. Az egyedi látogatószám mellett érdemes figyelni az oldalletöltések számára is, amiben lényegesen nagyobb különbség van a két oldal között, mint a látogatószámban, méghozzá a második helyezett javára.

Dobogós helyezése van még az eredmenyek.com oldalnak is, de négyszázezer feletti látogatót számolhatott áprilisban a goal.com/hu, a keresztlabda.hu valamint a eurosport.hu site is. A listán hetedik csakfoci.hu oldal futballrajongó látogatóinak száma közel háromszáznyolcvanezer volt. A sorban következő nb1.hu oldalt pedig közel háromszázezren látogatták meg áprilisban. A tízes toplistát a sport365.hu és az ulloi129.hu zárja.

A napi átlagos egyedi látogatószám (real user) alapján kialakított TOP10-es listát a weboldalak esetében változatlanul a blikk.hu vezeti, amit a második helyezését őrző 24.hu követ. Nincs változás a toplista harmadik és negyedik helyén sem: előbbit az origo.hu, utóbbit az Index foglalja el. Az ötödik helyet viszont egy jókora ugrással a femina.hu szerezte meg – ezzel ötöt lépett előre a toplistán. Ennél is nagyobbat dobbantott az idokep.hu, márciushoz képest kilenc helyezést javítva a hatodik helyre ugrott. Hetedik az nlc.hu – két helyezést javítva pozícióján. Nyolcadik a portfolio.hu, kilencedik a hvg.hu és tizedik a telex.hu, mindhárom oldal veszített pozíciójából márciushoz viszonyítva.

 

Ha nem site, hanem brand alapon állítjuk össze a napi átlagos látogatószámmal mért toplistát, akkor az első négy helyen nem látunk eltérést a honlapok listájához képest, ugyanolyan sorrendben következik egymás után a Blikk, a 24, majd az Origo és az Index - írja közleményében a DKT. Az Időkép és a Femina viszont brandként helyet cserélt egymással a domain-pozíciójukhoz képest: brand-perspektívából nézve az ötödik helyen az Időkép áll. A brand lista hetedik helyén a Telex található, három hellyel előrébb, mint domainként. A nyolcadik helyet a HVG foglalja, amelynek szintén jobb a brandpoziciója, mint a domainhelyezése. A sort az NLC és Portfolio zárja.

A havi összesített egyedi látogatószám alapján a toplista első helyét – egyet előre lépve – a 24.hu foglalta el áprilisban. Második helyen most a blikk.hu áll, szintén egyet javítva helyezésén márciushoz képest. Az egy hónappal korábban első helyezett origo.hu most a harmadik helyet foglalhatta el. A negyedik helyet a femina.hu szerezte meg – ezzel eggyel lépett feljebb a toplistán. Az index.hu az ötödik a sorban. A portfolio.hu, az nlc.hu és ripost.hu következnek, megőrizve márciusi helyezésüket. A nosalty.hu három helyet javítva kilencedik a toplistán, amit tizedikként a borsonline.hu zár.

A brandek havi látogatószám alapján összeállított toplistája általában megfelel a brandekhez tartozó (fő) weblapok listájának. Ez a helyzet most is. A 24-től kezdve a Borsonline-ig bezárólag nincs eltérés a brandek és a domainek listája között.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...

Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi

A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...