A múlt év végére átlépte a 200 milliót a Netflix előfizetők száma, csak tavaly 37 millió új ügyfélre tett szert a streaming szolgáltató. A bevétel és a nyereség is jelentősen megnőtt, 2020-at már közel 25 milliárd dolláros forgalommal zárták.
Három év alatt majdnem megduplázta előfizetői számát a Netflix, míg 2018 elején 111 millió ügyfelük volt, addig a múlt év végére számuk elérte a 204 milliót. Csak az utolsó három hónapban 8,5 millióan csatlakoztak a streaming szolgáltatást használók táborához. A teljes évben elért 37 milliós plusz pedig azt jelentette, hogy a 2019-eshez képest 31 százalékkal nőtt az új előfizetők száma.
A felhasználók számának emelkedésével természetesen nőtt a bevétel is, tavaly 24,99 milliárd dolláros forgalmat értek el, ami éves összevetésben 24 százalékos bővülést jelent. Az üzemi eredményük pedig 76 százalékkal, 4,6 milliárd dollárra emelkedett. A nyereség is jelentős mértékben, majdnem felével nőtt és meghaladta a 2,7 milliárd dollárt.
A befektetőknek szánt közleményükben is utaltak arra, hogy a tavalyi igen magas növekedésben meghatározó szerepet játszott a koronavírus-járvány hatása. Az idei első negyedévben például csak hatmillió új előfizetővel számolnak, míg 2020 első három hónapjában közel 16 millióan csatlakoztak a Netflix táborához.
A streaming szolgáltató közléséből az is kiderült, hogy a múlt évben az előfizetők több mint 80 százaléka az Észak-Amerikán kívüli területeken élt. A legnépszerűbb tartalmakról is megosztottak néhány információt, így kiderült, hogy A Korona című sorozat idén bemutatott negyedik évadát az első négy hétben több háztartásban nézték meg, mint bármelyik előző évadot és ennek köszönhetően a széria már több mint százmillió háztartásba jutott el.