- Hirdetés -

Kétszázmilliót kapott a magyar startup

|

Kétszázmillió forintos befektetést kapott az élményalapú interaktív kommunikációs megoldásokat nyújtó Duelbox Kft. a Hiventures Kockázati Tőkealap-kezelőtől, amelyet elsősorban külpiaci terjeszkedésre, illetve termékfejlesztésre fordít majd. A 2015-ben alapított magyar startup interaktív megoldásai a rendezvénypiacon váltak ismertté, tavaly pedig a rendezvények mellett már a marketing és a HR területén, illetve a tévés piacon is bizonyítottak. Az első Duelbox alapú marketingkampány – a Goodwill Communications ügynökséggel a Discovery Channel és a Telekom számára közösen készített Aranyláz Játék kampány – a Kreatív DMBP versenyén integrált kampányok kategóriában egyből bronz díjat nyert.

Kétszázmillió forintos növekedési befektetést kapott a Hiventures Kockázati Tőkealap-kezelőtől az élményalapú digitális kommunikációs megoldásokat fejlesztő Duelbox Kft.. A befektetést elsősorban külpiaci terjeszkedésre, illetve termékfejlesztésre fordítja majd a 2015-ben alapított innovatív magyar cég. „A Duelbox egy profi és elhivatott csapat innovatív fejlesztése. Ezt mi sem bizonyítja jobban, minthogy már a tőkebevonást megelőzően is sikerült önerőből kiaknázniuk interaktív megoldásukban rejlő üzleti potenciált. A Hiventures növekedési befektetési programja arra ad lehetőséget számukra, hogy szolgáltatásuk az európai piacon – elsősorban Németországban – minél előbb jelentős terjeszkedést és piaci részesedést érjen el, ezen kívül hozzájáruljon egy nemzetközi szinten is erős márkajelenlét felépítéséhez”- mondta Kisgergely Kornél, az MFB csoporthoz tartozó Hiventures Kockázati Tőkealap-kezelő vezérigazgatója.

„Több mint kétévnyi sikeres hazai építkezés után idén a fő célunk a külföldi piacokon való sikeres megjelenés. Ezt úgy valósítjuk meg, hogy a Duelbox rendszert webes-előfizetéses konstrukcióban tesszük elérhetővé. Emellett természetesen növelni szeretnénk a részesedésünket mind a magyar rendezvények, mind az interaktív marketingkampányok terén is” – mondja Sárosi Róbert, a Duelbox Kft. alapító-ügyvezető igazgatója. „A rendezvények mellett az employer branding, a marketing és a televíziós piac kiemelten fontos területté vált számunkra. Ezeken a területeken különösen igaz, hogy élményeken keresztül a kommunikációs sokkal hatékonyabb” – tette hozzá Sárosi Róbert.

A 2015-ben alapított magyar startup által kifejlesztett innovatív platform egy interaktív, testre szabható rendezvényeszközként indult, amely lehetővé tette a nézőközönség aktív bevonását a konferenciákon és előadásokon egy egyszerűen és könnyedén kezelhető webes felületen. A Duelbox platform fő előnyei a felhasználóbarátság és a testreszabhatóság: applikáció letöltése nélkül használhatják a résztvevők, a felület pedig teljesen márkázható az ügyfél igényei szerint. Mára a rendezvények mellett a marketing, HR területén és a televíziós piacon is sikerrel bizonyított az Duelbox élményalapú kommunikációs megoldása.

A tavalyi év különösen sikeres volt a Duelbox történetében. „Bár a kezdetek óta dinamikusan fejlődünk, 2017-ben teljesen új piacok és új lehetőségek nyíltak meg a cég előtt. Korábban főleg rendezvényaktivitásokkal foglalkoztunk, tavaly viszont már a televíziós piacon is megvetettük a lábunkat, miközben a rendezvények területén is folyamatosan bővültünk” – mondja Sárosi Róbert. Hozzáteszi: tavaly összesen közel 6 milliószor használták a Duelboxot, ami az előző 2016-os évhez képest óriási növekedést jelent. A Duelbox platformnak jelenleg közel két tucat sztenderd aktivitása van, amit a vállalatok kedvük szerint öltöztethetnek kreatív ötletekbe. Az ügyfelek kedvenc modulja a kvíz, de a konferenciák nagy kedvence a Q&A és a szavazás is, amelyek mellett számos játék és egyéb aktivitás is elérhető.

DMBP Bronz-díjat nyert az első Duelbox-alapú marketingkampány

A Duelbox platform a rendezvények mellett a televíziós piacon is sikeresen megvetette a lábát: már az első Duelbox alapú marketingkampány komoly szakmai elismerést kapott, bronz díjat nyert 2018-ban a Kreatív DMBP versenyén integrált kampányok kategóriában. A Goodwill Communications és a Duelbox által a Discovery Channel és a Telekom számára közösen megálmodott és lebonyolított „Aranyláz Játék” kampány tévénézés közbeni virtuális aranyrögkeresésre invitálta a csatorna nézőit. A tévéképernyőn aranyrögökkel felbukkanó kódokat okostelefonon keresztül lehetett gyűjteni a Duelbox felületén a többmilliós fődíj reményében, külön applikáció letöltése nélkül. A négyhetes kampány során több mint ötezer játékos regisztrált a márkázott játékfelületen, a kampánynak köszönhetően a Discovery Channel nézettsége harmadával nőtt novemberben, a Telekom Archív TV szolgáltatás kölcsönzéseinek a száma pedig megnyolcszorozódott a kampányidőszakban.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...

Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi

A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...