- Hirdetés -

Kétszázmilliót kapott a magyar startup

|

- Hirdetés -

Kétszázmillió forintos befektetést kapott az élményalapú interaktív kommunikációs megoldásokat nyújtó Duelbox Kft. a Hiventures Kockázati Tőkealap-kezelőtől, amelyet elsősorban külpiaci terjeszkedésre, illetve termékfejlesztésre fordít majd. A 2015-ben alapított magyar startup interaktív megoldásai a rendezvénypiacon váltak ismertté, tavaly pedig a rendezvények mellett már a marketing és a HR területén, illetve a tévés piacon is bizonyítottak. Az első Duelbox alapú marketingkampány – a Goodwill Communications ügynökséggel a Discovery Channel és a Telekom számára közösen készített Aranyláz Játék kampány – a Kreatív DMBP versenyén integrált kampányok kategóriában egyből bronz díjat nyert.

Kétszázmillió forintos növekedési befektetést kapott a Hiventures Kockázati Tőkealap-kezelőtől az élményalapú digitális kommunikációs megoldásokat fejlesztő Duelbox Kft.. A befektetést elsősorban külpiaci terjeszkedésre, illetve termékfejlesztésre fordítja majd a 2015-ben alapított innovatív magyar cég. „A Duelbox egy profi és elhivatott csapat innovatív fejlesztése. Ezt mi sem bizonyítja jobban, minthogy már a tőkebevonást megelőzően is sikerült önerőből kiaknázniuk interaktív megoldásukban rejlő üzleti potenciált. A Hiventures növekedési befektetési programja arra ad lehetőséget számukra, hogy szolgáltatásuk az európai piacon – elsősorban Németországban – minél előbb jelentős terjeszkedést és piaci részesedést érjen el, ezen kívül hozzájáruljon egy nemzetközi szinten is erős márkajelenlét felépítéséhez”- mondta Kisgergely Kornél, az MFB csoporthoz tartozó Hiventures Kockázati Tőkealap-kezelő vezérigazgatója.

„Több mint kétévnyi sikeres hazai építkezés után idén a fő célunk a külföldi piacokon való sikeres megjelenés. Ezt úgy valósítjuk meg, hogy a Duelbox rendszert webes-előfizetéses konstrukcióban tesszük elérhetővé. Emellett természetesen növelni szeretnénk a részesedésünket mind a magyar rendezvények, mind az interaktív marketingkampányok terén is” – mondja Sárosi Róbert, a Duelbox Kft. alapító-ügyvezető igazgatója. „A rendezvények mellett az employer branding, a marketing és a televíziós piac kiemelten fontos területté vált számunkra. Ezeken a területeken különösen igaz, hogy élményeken keresztül a kommunikációs sokkal hatékonyabb” – tette hozzá Sárosi Róbert.

A 2015-ben alapított magyar startup által kifejlesztett innovatív platform egy interaktív, testre szabható rendezvényeszközként indult, amely lehetővé tette a nézőközönség aktív bevonását a konferenciákon és előadásokon egy egyszerűen és könnyedén kezelhető webes felületen. A Duelbox platform fő előnyei a felhasználóbarátság és a testreszabhatóság: applikáció letöltése nélkül használhatják a résztvevők, a felület pedig teljesen márkázható az ügyfél igényei szerint. Mára a rendezvények mellett a marketing, HR területén és a televíziós piacon is sikerrel bizonyított az Duelbox élményalapú kommunikációs megoldása.

A tavalyi év különösen sikeres volt a Duelbox történetében. „Bár a kezdetek óta dinamikusan fejlődünk, 2017-ben teljesen új piacok és új lehetőségek nyíltak meg a cég előtt. Korábban főleg rendezvényaktivitásokkal foglalkoztunk, tavaly viszont már a televíziós piacon is megvetettük a lábunkat, miközben a rendezvények területén is folyamatosan bővültünk” – mondja Sárosi Róbert. Hozzáteszi: tavaly összesen közel 6 milliószor használták a Duelboxot, ami az előző 2016-os évhez képest óriási növekedést jelent. A Duelbox platformnak jelenleg közel két tucat sztenderd aktivitása van, amit a vállalatok kedvük szerint öltöztethetnek kreatív ötletekbe. Az ügyfelek kedvenc modulja a kvíz, de a konferenciák nagy kedvence a Q&A és a szavazás is, amelyek mellett számos játék és egyéb aktivitás is elérhető.

DMBP Bronz-díjat nyert az első Duelbox-alapú marketingkampány

A Duelbox platform a rendezvények mellett a televíziós piacon is sikeresen megvetette a lábát: már az első Duelbox alapú marketingkampány komoly szakmai elismerést kapott, bronz díjat nyert 2018-ban a Kreatív DMBP versenyén integrált kampányok kategóriában. A Goodwill Communications és a Duelbox által a Discovery Channel és a Telekom számára közösen megálmodott és lebonyolított „Aranyláz Játék” kampány tévénézés közbeni virtuális aranyrögkeresésre invitálta a csatorna nézőit. A tévéképernyőn aranyrögökkel felbukkanó kódokat okostelefonon keresztül lehetett gyűjteni a Duelbox felületén a többmilliós fődíj reményében, külön applikáció letöltése nélkül. A négyhetes kampány során több mint ötezer játékos regisztrált a márkázott játékfelületen, a kampánynak köszönhetően a Discovery Channel nézettsége harmadával nőtt novemberben, a Telekom Archív TV szolgáltatás kölcsönzéseinek a száma pedig megnyolcszorozódott a kampányidőszakban.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Elrajtolt az Ország Boltja 2021 verseny! (x)

A legtöbb hazai webáruházat megmozgató megmérettetés iránt már most nagyobb az érdeklődés mint egy évvel ezelőtt. Az Árukereső.hu szervezésében 2010-ben útjára indított Ország Boltja – a hazai webáruházak egyik legrangosabb versenye – már a...

Ennyit költünk idén karácsonykor

A magyarok ajándékozási kedve újra töretlen: átlagosan nyolc embernek terveznek idén karácsonykor ajándékot vásárolni. A meglepetésekre szánt összeg a GKI Digital adatai alapján 15 százalékkal magasabb, mint tavaly ilyenkor és meghaladja a 60 ezer...

Kiderült, mennyire zöld a magyarok karácsonya

A magyarok nagy része műfenyővel készül az ünnepekre, nem jellemző az ételpazarlás, és a húsmentes karácsonyi menüre is egyre nagyobb a nyitottság. Ám a kézzel készített, illetve másodkézből beszerzett ajándékok még kevésbé vannak előtérben,...

Újabb kihívásokat hozhat a Brexit

Bár az érdekelt gazdálkodók többsége úgy gondolta, hogy sikerült kezelnie a Brexit által okozott adminisztratív és operációs kihívásokat, az érintetteknek 2022. január 1-től újabb változásokra kell felkészülnie. A BDO Magyarország jogi szakértői összegyűjtötték a...

Komoly előnyhöz juttathatnak a robotok

Előnyt jelent, ha az egyszerű és repetitív feladatokat átadhatjuk a gépeknek, legyen szó privát vagy üzleti feladatokról, hogy érdekesebb és hasznos dolgokkal foglalkozhassunk. A Gartner becslése szerint például egy vállalat pénzügyi osztálya akár 25...

Új üzletágat indít a Futureal

A Futureal elindította ingatlanbefektetési és vagyonkezelési üzletágát. A Futureal Investment Partners magas értéknövekedési potenciállal rendelkező befektetésekre összpontosít Európa-szerte.A Futureal Investment Partners célja, hogy meghatározó befektetési és vagyonkezelői társasággá váljon. Ennek eléréséhez kiemelkedő intézményi és...

Nem lankad a magyarok vásárlási kedve

A Black Friday kampány idén is hatalmas sikereket hozott az e-kereskedelem piaci szereplői számára. A magyar vásárlók rekord mennyiségű online rendelés leadásával használták ki a kampány miatti leárazások előnyeit. A magyarok vásárlási kedve azonban...

A befektetőknek is fontosak az ESG tényezők

A megkérdezett befektetők csaknem fele hajlandó megválni olyan vállalatoktól, amelyek nem tesznek megfelelő lépéseket a környezeti, társadalmi és vállalatirányítási (ESG) tényezők kapcsán – derül ki a PwC 2021-es globális befektetői ESG-felméréséből. A válaszadók több...

Új trendek a turizmusban

A koronavírus jelentős csapást mért a turisztikai szektorra, de a Szallas Group és a Nielsen IQ legfrissebb közös kutatásából úgy tűnik, a járvány az utazási kedvet a vártnál kevésbé vetette vissza: 2022-ben a COVID...

A bolygónkért kampányolnak az influenszerek

A magyar háztartásokban keletkező újrahasznosítható hulladék több mint fele műanyag. Egy korábbi felmérés szerint az emberek többsége tisztában van az újrahasznosítás fontosságával, azt azonban már kevesebben tudják, hogy nem mindegyik csomagolóanyag alkalmas a maradéktalan,...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Újabb díjat nyert a FleishmanHillard Café

Győzelmet aratott a FleishmanHillard Café projektje, a Liszt Ferenc Kamarazenekar teljes megújulását támogató integrált kampánya az Eventiada IPRA Awardon legjobb intézményi arculat kategóriában. A szakmai zsűri emellett a verseny különdíját is ennek a projektnek...

Elrajtolt az Ország Boltja 2021 verseny! (x)

A legtöbb hazai webáruházat megmozgató megmérettetés iránt már most nagyobb az érdeklődés mint egy évvel ezelőtt. Az Árukereső.hu szervezésében 2010-ben útjára indított Ország Boltja – a hazai webáruházak egyik legrangosabb versenye – már a...

Ennyit költünk idén karácsonykor

A magyarok ajándékozási kedve újra töretlen: átlagosan nyolc embernek terveznek idén karácsonykor ajándékot vásárolni. A meglepetésekre szánt összeg a GKI Digital adatai alapján 15 százalékkal magasabb, mint tavaly ilyenkor és meghaladja a 60 ezer...

Kiderült, mennyire zöld a magyarok karácsonya

A magyarok nagy része műfenyővel készül az ünnepekre, nem jellemző az ételpazarlás, és a húsmentes karácsonyi menüre is egyre nagyobb a nyitottság. Ám a kézzel készített, illetve másodkézből beszerzett ajándékok még kevésbé vannak előtérben,...

Újabb kihívásokat hozhat a Brexit

Bár az érdekelt gazdálkodók többsége úgy gondolta, hogy sikerült kezelnie a Brexit által okozott adminisztratív és operációs kihívásokat, az érintetteknek 2022. január 1-től újabb változásokra kell felkészülnie. A BDO Magyarország jogi szakértői összegyűjtötték a...
- Hirdetés -

CMO

Már létező folyamatokat erősített fel a COVID

Hunyady Beatrix Euronics, marketingigazgató Az év vége kiemelt időszak a kereskedelemben, milyen kampánnyal készül az Euronics? A november-december értékesítés szempontjából az év 2 legfontosabb hónapja a műszaki kereskedelemben, a tavalyi évben a teljes céges árbevételünk közel 30...

Nagy a türelmetlenség a fiatalokban

Szili Tímea Futureal Group & Cordia Group, marketing- és kommunikációs igazgató   - Kicsivel több mint két hónapja nyílt meg a Futureal Group & Cordia Group fejlesztésében megvalósult Etele Plaza, mennyire váltotta be eddig a hozzá fűzött...

A kitaposott út biztonsága illúzió

Takács Borbála Adevinta Hungary, marketingigazgató   - Több évtizedes ügynökségi múlt után most ügyféloldalon folytatod. Miért döntöttél a változtatás mellett? - A váltás gondolata régóta érlelődött bennem. Húsz évet töltöttem ügynökségi oldalon, ez nagyon hosszú idő, ami rengeteg...

Most még tart a „történelmet írunk éppen” katarzisa

Szauter Zsolt eMAG és Extreme Digital, marketingigazgató   - Nagyon pörög itthon az online vásárlás, milyen élmény volt ebben a közegben átvenni a legnagyobb hazai e-kereskedelmi cég marketingjének irányítását? - Természetesen büszke vagyok arra, hogy engem választottak erre...

Kiemelt szerepe volt és lesz az online kommunikációnak

Blaumann Debóra foodpanda, marketingigazgató - Milyen kampánnyal készültetek a NetPincérről foodpanda névre történő váltásra, mire lehet számítani? - Egy igazi 360 fokos, integrált kampányt tervezünk a márkaváltás támogatására - ahol és amilyen formában csak lehet szeretnénk...
- Hirdetés -

SzuperZöld

A bolygónkért kampányolnak az influenszerek

A magyar háztartásokban keletkező újrahasznosítható hulladék több mint fele műanyag. Egy korábbi felmérés szerint az emberek többsége tisztában van az újrahasznosítás fontosságával, azt azonban már kevesebben tudják, hogy nem mindegyik csomagolóanyag alkalmas a maradéktalan,...

Zöld Bank Díjat nyert az MKB

A Magyar Bankholding csoport tagja, az MKB Bank kapta az MNB 2021-es Zöld Bank Díját. A jegybank a Zöld Pénzügyek Díjakat az ökológiai lábnyom csökkentéséért legtöbbet tevő hitelintézeti, befektetési és biztosítási intézményeknek osztja ki...

Elismerték a Coop energiatudatosságát

A 2018-2019-2020-as évek után idén ismét Energiatudatos Vállalat védjeggyel ismerték el a Coop Gazdasági Csoport fejlesztéseit. A kitüntető címet a köztársasági elnök által fővédnökölt, az Országgyűlés Nemzeti Fenntartható Fejlődési Tanácsa által védnökölt, a Magyar...

DATA