Az Advenio Zrt. és a Hold Reklám Kft. pályázott a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) által kiírt, országos vételkörzetű, analóg földfelszíni rádiós szolgáltatásra a Világgazdaság beszámolója szerint.
A 2012-ben alapított, hárommillió forintos jegyzett tőkéjű Hold Rádió Kft. tulajdonosa a szintén hárommillió forint jegyzett tőkéjű Lucky Ventures Befektetési Kft., amely pedig Bakai Mátyás tulajdonában van – írja az üzleti napilap.
Bakai Mátyás néhány hete távozott a Radio Plus Kft. ügyvezetői posztjáról, vagyis az Andy Vajna tulajdonában lévő Rádió 1-től. A váltást azzal indokolta a Rádió 1, hogy „a rádiós szakember elvégezte azt a munkát, amelyet a rádió elindításakor vállalt”. Most úgy fest, új rádió indításába fogna – ahogy korábban a Rádió 1 esetében tette.
A másik pályázó pedig az az Advenio Zrt., amely egykor Simicska Lajos és Nyerges Zsolt érdekeltségébe tartozott, és amely egy időben a földi sugárzású Class FM-et is működtette. Tavaly májusban a céget eladták a Sláger Rádió Műsorszolgáltató Zrt.-nek, amely pedig az amerikai John Michael McNutt tulajdonában van. Miután az Advenio, vagyis a Class FM elvesztette frekvenciáját, internetes rádióadó-sugárzásra váltott, és a felmérések szerint bizonyos szegmensekben kedvező hallgatottsági eredményeket ért el.
Az üzleti napilap összeállítása szerint jelenleg a benyújtott pályázati ajánlatok vizsgálata zajlik, és várhatóan a jövő év közepén szólal meg újra egy országos kereskedelmi rádió.
- Hirdetés -
Ketten versenyeznek az országos rádiós frekvenciáért
|
- Hirdetés -
A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI
Csak átmeneti a megtorpanás az elektromos autók piacán
Lassulás tapasztalható idén a tisztán elektromos, hibrid és plug-in járművek (EV) iránti globális kereslet növekedésében — derül ki az EY 28 ország 19 000 fogyasztójának megkérdezésével készült nemzetközi felméréséből. Az elektromobilitás előretörése miatt a...
Kiderült, melyik a világ legnépszerűbb autója
A Toyota Corolla hosszú éveken át őrizte a világ legkelendőbb autójának címét, évről évre világszerte a legnagyobb darabszámban értékesített új autónak bizonyulva, összesített eladásban pedig egyetlen autómárka egyetlen modellje sem tud a tizenkettedik generációnál...
Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje
Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...
Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac
A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...
Ilyen autóra elég a munkáshitel
A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...
A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány
Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...
Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén
Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...
Új tablettel erősít a Honor
December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...
Minden tizedik magyar állást keres
Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...
Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez
Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...
- Hirdetés -