- Hirdetés -

Kevesebb meccsel is nyerte a hetet az M4 Sport

|

A korábbihoz képest kisebb előnnyel, de a célcsoportok többségénél a mögöttünk álló héten is az M4 Sport számított piacvezetőnek.

Egy hete arról írtunk, hogy a labdarúgó Európa-bajnokság alapjaiban forgatta fel a nézettségi erőviszonyokat. Például a 18-49 éveseknél, teljes napon az M4 Sport 24,3 százalékkal, a második helyezett előtt 17 százalékpontos előnnyel nyerte a hetet.

A mögöttünk álló 26. héten némileg normalizálódott a helyzet, már nem volt minden este meccs, illetve hazai érdekeltségű mérkőzést sem adott az M4 Sport. Ettől függetlenül a főbb célcsoportoknál még így is heti listavezetőnek bizonyult a sportcsatorna. Legnagyobb előnyüket a 18-49 éveseknél, főműsoridőben hozták össze, ezen a téren az M4 Sport 14,8 százalékos heti share-t ért el, miközben az utánuk következő RTL 7,8 százalékot. Egyedül teljes lakosságnál és teljes napon nem nyert az M4 Sport, a 7,6 százalékos közönségarányukat ugyanis felülmúlta a TV2 10,3 százalékos share-je.

A 18-49 és a 18-59 éveseknél főműsoridőben hasonlóan teljesített az RTL és a TV2, de az előbbi számai alakultak kicsivel jobban. A 18-49 éveseknél az RTL előnye 0,1 százalékpontot, a 18-59 éveseknél 0,6 százalékpontot tett ki.

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 26. hét – Főműsoridő (18:00 – 22:59)

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
M4 Sport 14,9 12,3 14,8
RTL 9,1 9,1 7,8
TV2 8,5 12 7,7

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 26. hét – Teljes nap

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
M4 Sport 9,2 7,6 8,6
TV2 8 10,3 7,7
RTL 6,1 5,8 5,3

A legnagyobb csatornaportfóliók nézői részesedése (teljes nap, százalék)

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 Csoport 20,6 22,4 20,3
RTL Magyarország 16,7 14,7 15,9
MTVA 13,5 15,6 12,1
AMC Networks 5,6 5,1 6,1
Paramount Global 2,6 2,3 3,3
Antenna Entertainment Group 3,2 2,9 3,0
Network4 3,5 5,2 2,4
Warner Bros.Discovery 2,7 3,1 2,7

Napi műsorok heti átlagos közönségaránya (18-59 évesek / 18-49 évesek, zárójelben a korábbi hét adatai)

TV2
Tények – 14,8% / 13,7% (12,5% / 11,7%)
Tények Plusz – 10,2% / 8,7% (8,6% / 8%)
Szerencsekerék – 9,4% / 8,9% (8,9% / 8,9%)
Zsákbamacska – 7% / 6,5% (6,8% / 6,7%)

RTL
Híradó – 15,2% / 12,7% (13% / 10,6%)
Fókusz – 10,6% / 9,1% (7,4% / 6,4%)
A mi kis falunk – 11,6% / 10% (9,8% / 8,6%)
Drága örökösök – 6,9% / 6,2% (6,5% / 6,6%)

Főleg a hírműsorok share-jén látszik, hogy múlt héten már kevesebb meccs futott velük szemben. A Szerencsekerék, a Zsákbamacska és a Drága örökösök nem tudott különösebben profitálni ebből a helyzetből.

A hét legnézettebb műsora az Eb egy-egy mérkőzése volt. Nyilván azért már nem olyan extrém nézőszámmal, mint amit egy héttel korábban Skócia – Magyarország meccs esetében láthattunk. A mögöttünk álló héten a 18-49 és a 18-59 évesek körében az Anglia – Szlovénia összecsapás vonzotta a legtöbb nézőt: 365 ezret, illetve 515 ezret. A teljes lakosságnál pedig a Spanyolország – Grúza meccs érdekelte a legtöbb embert, a nézőszáma elérte a 836 ezret.

A TV2 legnézettebb heti tartalma a Tények volt. A 18-49 éveseknél a vasárnapi Tények (119 ezer néző), a 18-59 éveseknél (199 ezer néző) és a teljes lakosságnál (624 ezer néző) pedig a hétfői adás. Az RTL esetében a kereskedelmi célcsoportoknál A mi kis falunk vonzotta a legtöbb nézőt, a 18-49 évesek közül 125 ezer, a 18-59 éveseknél 209 ezer nézőt érdekelt a csütörtöki epizód. A teljes lakosságnál a hétfői RTL Híradó érte el a csatorna legmagasabb, 536 ezres nézettségét.

A tíz legnézettebb műsor a 18-59 éveseknél

Csatorna AMR (fő) SHR %
ANGLIA – SZLOVÉNIA MECCS M4 SPORT 515 411 29,8
FORMA-1 FUTAM M4 SPORT 239 092 18,9
A MI KIS FALUNK RTL 209 832 13,0
HÍRADÓ RTL 208 171 19,1
TÉNYEK TV2 199 498 18,3
FÓKUSZ RTL 170 879 13,4
SZERENCSEKERÉK TV2 167 804 11,5
TÉNYEK PLUSZ TV2 149 212 12,0
DRÁGA ÖRÖKÖSÖK RTL 140 010 7,6
A SZIKLA RTL 130 095 7,2

A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál

  Csatorna AMR (fő) SHR %
SPANYOLORSZÁG – GRÚZIA MECCS M4 SPORT 836 310 23,5
TÉNYEK TV2 624 736 23,9
HÍRADÓ RTL 536 673 20,5
SZERENCSEKERÉK TV2 529 746 15,9
TÉNYEK PLUSZ TV2 475 323 14,6
FORMA-1 FUTAM M4 SPORT 445 041 17,2
A HÁROM NŐVÉR TV2 416 346 18,8
A MI KIS FALUNK RTL 396 457 11,2
FÓKUSZ RTL 359 519 11,9
TESTVÉREK TV2 351 135 18,0

A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél

Csatorna AMR (fő) SHR %
ANGLIA – SZLOVÉNIA MECCS M4 SPORT 365 659 31,0
FORMA-1 FUTAM M4 SPORT 159 645 19,4
A MI KIS FALUNK RTL 125 843 11,9
TÉNYEK TV2 119 578 12,5
HÍRADÓ RTL 113 006 16,1
SZERENCSEKERÉK TV2 102 210 10,9
GÓÓÓL! M4 SPORT 92 716 12,8
FÓKUSZ RTL 91 141 11,2
DRÁGA ÖRÖKÖSÖK RTL 88 989 6,8
TÉNYEK PLUSZ TV2 87 300 11,0

Megjegyzés: a toplista a 10 percnél hosszabb műsorokat, a legnézettebb epizódot (duplikációmentesen) és a Nielsen által műsorcímmel rögzített műsorokat tartalmazza.

Főműsoridő alatt a 18:00 és 22:59 közötti időszakot értjük.

Adat: Live+As Live

Adatok forrása: Nielsen Közönségmérés / TV2 Kutatás

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...

Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi

A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...