- Hirdetés -

Kevesebb meccsel is nyerte a hetet az M4 Sport

|

- Hirdetés -

A korábbihoz képest kisebb előnnyel, de a célcsoportok többségénél a mögöttünk álló héten is az M4 Sport számított piacvezetőnek.

Egy hete arról írtunk, hogy a labdarúgó Európa-bajnokság alapjaiban forgatta fel a nézettségi erőviszonyokat. Például a 18-49 éveseknél, teljes napon az M4 Sport 24,3 százalékkal, a második helyezett előtt 17 százalékpontos előnnyel nyerte a hetet.

A mögöttünk álló 26. héten némileg normalizálódott a helyzet, már nem volt minden este meccs, illetve hazai érdekeltségű mérkőzést sem adott az M4 Sport. Ettől függetlenül a főbb célcsoportoknál még így is heti listavezetőnek bizonyult a sportcsatorna. Legnagyobb előnyüket a 18-49 éveseknél, főműsoridőben hozták össze, ezen a téren az M4 Sport 14,8 százalékos heti share-t ért el, miközben az utánuk következő RTL 7,8 százalékot. Egyedül teljes lakosságnál és teljes napon nem nyert az M4 Sport, a 7,6 százalékos közönségarányukat ugyanis felülmúlta a TV2 10,3 százalékos share-je.

A 18-49 és a 18-59 éveseknél főműsoridőben hasonlóan teljesített az RTL és a TV2, de az előbbi számai alakultak kicsivel jobban. A 18-49 éveseknél az RTL előnye 0,1 százalékpontot, a 18-59 éveseknél 0,6 százalékpontot tett ki.

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 26. hét – Főműsoridő (18:00 – 22:59)

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
M4 Sport 14,9 12,3 14,8
RTL 9,1 9,1 7,8
TV2 8,5 12 7,7

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 26. hét – Teljes nap

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
M4 Sport 9,2 7,6 8,6
TV2 8 10,3 7,7
RTL 6,1 5,8 5,3

A legnagyobb csatornaportfóliók nézői részesedése (teljes nap, százalék)

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 Csoport 20,6 22,4 20,3
RTL Magyarország 16,7 14,7 15,9
MTVA 13,5 15,6 12,1
AMC Networks 5,6 5,1 6,1
Paramount Global 2,6 2,3 3,3
Antenna Entertainment Group 3,2 2,9 3,0
Network4 3,5 5,2 2,4
Warner Bros.Discovery 2,7 3,1 2,7

Napi műsorok heti átlagos közönségaránya (18-59 évesek / 18-49 évesek, zárójelben a korábbi hét adatai)

TV2
Tények – 14,8% / 13,7% (12,5% / 11,7%)
Tények Plusz – 10,2% / 8,7% (8,6% / 8%)
Szerencsekerék – 9,4% / 8,9% (8,9% / 8,9%)
Zsákbamacska – 7% / 6,5% (6,8% / 6,7%)

RTL
Híradó – 15,2% / 12,7% (13% / 10,6%)
Fókusz – 10,6% / 9,1% (7,4% / 6,4%)
A mi kis falunk – 11,6% / 10% (9,8% / 8,6%)
Drága örökösök – 6,9% / 6,2% (6,5% / 6,6%)

Főleg a hírműsorok share-jén látszik, hogy múlt héten már kevesebb meccs futott velük szemben. A Szerencsekerék, a Zsákbamacska és a Drága örökösök nem tudott különösebben profitálni ebből a helyzetből.

A hét legnézettebb műsora az Eb egy-egy mérkőzése volt. Nyilván azért már nem olyan extrém nézőszámmal, mint amit egy héttel korábban Skócia – Magyarország meccs esetében láthattunk. A mögöttünk álló héten a 18-49 és a 18-59 évesek körében az Anglia – Szlovénia összecsapás vonzotta a legtöbb nézőt: 365 ezret, illetve 515 ezret. A teljes lakosságnál pedig a Spanyolország – Grúza meccs érdekelte a legtöbb embert, a nézőszáma elérte a 836 ezret.

A TV2 legnézettebb heti tartalma a Tények volt. A 18-49 éveseknél a vasárnapi Tények (119 ezer néző), a 18-59 éveseknél (199 ezer néző) és a teljes lakosságnál (624 ezer néző) pedig a hétfői adás. Az RTL esetében a kereskedelmi célcsoportoknál A mi kis falunk vonzotta a legtöbb nézőt, a 18-49 évesek közül 125 ezer, a 18-59 éveseknél 209 ezer nézőt érdekelt a csütörtöki epizód. A teljes lakosságnál a hétfői RTL Híradó érte el a csatorna legmagasabb, 536 ezres nézettségét.

A tíz legnézettebb műsor a 18-59 éveseknél

Csatorna AMR (fő) SHR %
ANGLIA – SZLOVÉNIA MECCS M4 SPORT 515 411 29,8
FORMA-1 FUTAM M4 SPORT 239 092 18,9
A MI KIS FALUNK RTL 209 832 13,0
HÍRADÓ RTL 208 171 19,1
TÉNYEK TV2 199 498 18,3
FÓKUSZ RTL 170 879 13,4
SZERENCSEKERÉK TV2 167 804 11,5
TÉNYEK PLUSZ TV2 149 212 12,0
DRÁGA ÖRÖKÖSÖK RTL 140 010 7,6
A SZIKLA RTL 130 095 7,2

A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál

  Csatorna AMR (fő) SHR %
SPANYOLORSZÁG – GRÚZIA MECCS M4 SPORT 836 310 23,5
TÉNYEK TV2 624 736 23,9
HÍRADÓ RTL 536 673 20,5
SZERENCSEKERÉK TV2 529 746 15,9
TÉNYEK PLUSZ TV2 475 323 14,6
FORMA-1 FUTAM M4 SPORT 445 041 17,2
A HÁROM NŐVÉR TV2 416 346 18,8
A MI KIS FALUNK RTL 396 457 11,2
FÓKUSZ RTL 359 519 11,9
TESTVÉREK TV2 351 135 18,0

A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél

Csatorna AMR (fő) SHR %
ANGLIA – SZLOVÉNIA MECCS M4 SPORT 365 659 31,0
FORMA-1 FUTAM M4 SPORT 159 645 19,4
A MI KIS FALUNK RTL 125 843 11,9
TÉNYEK TV2 119 578 12,5
HÍRADÓ RTL 113 006 16,1
SZERENCSEKERÉK TV2 102 210 10,9
GÓÓÓL! M4 SPORT 92 716 12,8
FÓKUSZ RTL 91 141 11,2
DRÁGA ÖRÖKÖSÖK RTL 88 989 6,8
TÉNYEK PLUSZ TV2 87 300 11,0

Megjegyzés: a toplista a 10 percnél hosszabb műsorokat, a legnézettebb epizódot (duplikációmentesen) és a Nielsen által műsorcímmel rögzített műsorokat tartalmazza.

Főműsoridő alatt a 18:00 és 22:59 közötti időszakot értjük.

Adat: Live+As Live

Adatok forrása: Nielsen Közönségmérés / TV2 Kutatás

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Kemény csatákkal indítja az őszt a Sport TV

A Fradi és Győr duplával rúgja be az ajtót a női kézilabda Bajnokok Ligája 2024-25-ös szezonja a Sport1-en. Mindkét zöld-fehér sztárcsapatra dán ellenfél vár az első fordulóban. Férficsapataink, a Szeged és a Veszprém jövő...

Újabb lehetőséget kapnak az online platformok felhasználói

Bővült a jogorvoslati lehetőségek köre az online platformok egyes, felhasználókat negatívan érintő intézkedéseivel szemben az Európai Unió digitális szolgáltatásokról szóló rendeletének átültetését követően. A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) elnöke hozzátette, ezentúl már...

Így kelti új életre a műanyaghulladékot a SPAR

Éves szinten összesen 150 tonna, a saját hálózatában keletkező műanyaghulladékból készülnek újrahasznosítható bevásárlótáskák a SPAR Magyarország számára. A vállalat ezzel nagy lépést tett a keletkező hulladékfóliák ésszerű újrahasznosítása érdekében és jelentősen mérsékli a megsemmisítésre...

Kiderült, mit díjaznak a munkavállalók

A magyar munkavállalók számára is a bér az elsődleges motivációs tényező, de egyre előkelőbb helyen szerepelnek az olyan juttatási formák is, amelyek a fizikai, mentális és szociális jóllétet is támogatják. „Erre a halmazra munkáltatóként 2024-ben...

Kiderült, milyen csapatot erősít Jürgen Klopp

Kiderült milyen szerepben láthatjuk a közeljövőben Jürgen Kloppot. A Liverpool FC volt világhírű edzője a MediaMarktSaturn csapatát választotta: a jövőben a márka első nemzetközi brand nagykövete lesz mind a 11 országban, ahol a cég...

Jönnek az NFL meccsek a Network4 csatornáin

Pénteken hajnalban elindult az NFL új szezonja, az amerikai futball-bajnokságot idén is a Network4 Media Group platformjain követhetik a hazai rajongók. Fordulónként legalább hét mérkőzés kerül képernyőre, a közvetítő stáb pedig újabb szakemberekkel bővült....

Ide repülnek ősszel a pihenni vágyó magyarok

Róma az örök kedvencek egyike, a Kiwi.com foglalási adatai alapján az őszi hónapokban ide repülhet a legtöbb magyar. Albánia fővárosa pedig az új felfedezett, tavalyhoz képest már kétszer annyi magyar vett Tiranába repülőjegyet a...

Támogatásokról és frekvenciákról is döntött a Médiatanács

Több mint 80 millió forintnyi támogatást ítélt meg médiaszolgáltatóknak a Médiatanács, emellett több baranyai rádiós frekvencia sorsáról is döntött a testület. A Rádió 1-et ismét bírságolták, és három esetben is a letelepedés helye szerint...

Idén már kétezernél is több résztvevőt várnak a Marketing Summitra

Idén már négy színpadon zajlanak majd a Marketing Summit programjai, aki pedig lemarad valamiről, az utólag is visszanézheti majd az előadásokat – mondta el Hinora Ferenc. Az év szakmai és üzleti eseményét szervező Magyar...

Cannes-ban lesz a Hunyadi sorozat bemutatója

A MIPCOM Cannes keretében lesz a Hunyadi János életéből készülő 10 részes sorozat premierje. A magyar produkció Európa legfontosabb televíziós és filmes szakmai rendezvényén vörös szőnyeges bemutatót kap a magyar produkció – jelentették be...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Erre számíthatunk a lakótelepi lakások piacán

A lakótelepek – bár ezeknél is volt forgalom-visszaesés és néhol árcsökkenés – viszonylag jól viselték a lakáspiaci megtorpanást, tűnik ki a KSH és a NAV legfrissebb adataiból. Ezek alapján az OTP Ingatlanpont szakértője úgy...

Kemény csatákkal indítja az őszt a Sport TV

A Fradi és Győr duplával rúgja be az ajtót a női kézilabda Bajnokok Ligája 2024-25-ös szezonja a Sport1-en. Mindkét zöld-fehér sztárcsapatra dán ellenfél vár az első fordulóban. Férficsapataink, a Szeged és a Veszprém jövő...

Újabb lehetőséget kapnak az online platformok felhasználói

Bővült a jogorvoslati lehetőségek köre az online platformok egyes, felhasználókat negatívan érintő intézkedéseivel szemben az Európai Unió digitális szolgáltatásokról szóló rendeletének átültetését követően. A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) elnöke hozzátette, ezentúl már...

Így kelti új életre a műanyaghulladékot a SPAR

Éves szinten összesen 150 tonna, a saját hálózatában keletkező műanyaghulladékból készülnek újrahasznosítható bevásárlótáskák a SPAR Magyarország számára. A vállalat ezzel nagy lépést tett a keletkező hulladékfóliák ésszerű újrahasznosítása érdekében és jelentősen mérsékli a megsemmisítésre...

Kiderült, mit díjaznak a munkavállalók

A magyar munkavállalók számára is a bér az elsődleges motivációs tényező, de egyre előkelőbb helyen szerepelnek az olyan juttatási formák is, amelyek a fizikai, mentális és szociális jóllétet is támogatják. „Erre a halmazra munkáltatóként 2024-ben...

Don't Miss

Változás a feat. vezetésében

Béky Patrik társ-kreatívigazgatói szerepkörben folytatja pályafutását a feat.-nél 2024. őszétől. A szakember feladata Persely Tamás (kreatívigazgató, tulajdonos) mellett az ügynökség kreatív divíziójának irányítása, projektjeinek teljes körű szakmai vezetése, valamint a csapat munkájának innovációs fejlesztése...

Új vezetővel erősít a K&H

2024. augusztus 26-tól Bodor Tibor vette át a K&H Vállalati divíziójának irányítását, valamint tagja lett a K&H vezetői bizottságának is. A K&H Vállalati divíziójának vezetését 2024. augusztus 26-tól Bodor Tibor vette át és személyével bővült...

Mészáros Péter a Hello Agency-nél folytatja

A hazai reklámipar egyik meghatározó szakértője és stratégája új ügynökségnél folytatja pályafutását: 2024 augusztusától Kreatív stratégiai koordinátorként erősíti a Hello Agency-t. Péter korábban a Positive Adamsky Creative Head of Copywriting pozíciójából érkezett, ahol számos...

Rangos nemzetközi díjat nyert a magyar borászat

A Red Dot Awards a világ legnagyobb és legtekintélyesebb dizájn és formatervezési díja, amelyre minden évben tízezernél is többen pályáznak a világ több mint 50 országából. Idén a Pátzay Borbirtok címkéi is díjat kaptak,...

Az FC Barcelona a HMD-t választotta

Flick, Olmo, Romeu, Victor, Roebuck... Az FC Barcelonánál az elmúlt pár hónapban számos kiemelkedő újoncot köszönthettek, és az átigazolási időszak vége felé egy új támogató is befutott: mától a Human Mobile Devices-ra (HMD) is...