Az egész család digitális életét egyszerűbbé és biztonságosabbá tevő szolgáltatással bővíti portfólióját a LogMeInhez tartozó LastPass. Bár a felhasználók jelentős többsége fontosnak tartja jelszavait a család védelme szempontjából, mégis kevesen tesznek megfelelő lépéseket, ami által könnyű prédává válnak az egyre növekvő számú online csalók számára.
A családoknak manapság nyomasztó mennyiségű online fiókot és jelszót kell nyilvántartaniuk, emiatt sokan lemondtak arról, hogy biztonságos módon hozzák létre és jegyezzék meg a jelszavaikat, vagy osszák meg online fiókjaikat a családtagjaikkal – mondja Matt Kaplan, a magyar alapítású LogMeIn-hez tartozó LastPass vezérigazgatója. A CEO szavait több kutatás igazolja: egy közelmúltban elvégzett felmérés szerint a megkérdezettek 91 százaléka úgy véli, erős jelszavak használatával jobban megóvhatja a családját1. Emellett a válaszadók több mint fele volt már olyan vészhelyzetben, amikor nem tudott kapcsolatot teremteni a családjával, vagy nem fért hozzá az online fiókjaihoz.
Nem nehéz megérteni a téma fontosságát egy olyan világban, amikor már a bankügyeinket és a vásárlások jelentős részét is online végezzük, személyes adataink nagy részét is virtuálisan tároljuk. Erre a trendre figyelt fel a hazai startupként indult, majd nemzetközi sikertörténetté váló LogMeIn, amikor 2015-ben felvásárolta a LastPasst. A cég ezáltal sokmillió háztartás életében lett közvetlenül is jelen. A családok életét könnyíti meg a vállalat legújabb terméke LastPass Families, amely egyszerű és biztonságos megoldást kínál a családtagok jelszavainak és egyéb fontos adatainak kezelésére. A LastPass Families segítségével a felhasználók a bankszámlájuk, útlevelük és bankkártyáik adatait is biztonságban tárolhatják, emellett akár mappákba rendezhetik és meg is oszthatják őket a családtagjaikkal, vagy szükség esetén más személyekkel is.
„Ezzel az új verzióval olyan egyszerű eszközt adunk a családok kezébe, mellyel biztonságban tudhatják, és könnyen rendszerezhetik a bizalmas adataikat, így végső soron ellenőrzésük alá vonhatják az online életüket” – hangsúlyozza Kaplan. A modern „digitális család” igényeit szem előtt tartva létrehozott LastPass Families hat licencet tartalmaz, és a következő szolgáltatásokat kínálja:
Korlátlan megosztás – A családtagok kényelmesen tárolhatják a jelszavaikat, hitelkártya-adataikat, értékes dokumentumaikat és egyéb információikat, majd azokat mappákba rendezve korlátlanul és rugalmasan megoszthatják a családtagjaikkal.
Hozzáférés vészhelyzetben – A családok a vészhelyzeti hozzáférési funkciónak köszönhetően előre gondoskodhatnak arról, hogy mindig legyen egy családtag, aki váratlan helyzetekben hozzáfér ezekhez a nélkülözhetetlen információkhoz.
Egyszerű adatkezelés – A család adatait kezelő családtag, a „családi adatgazda” hozzáféréssel rendelkezik egy olyan, egyszerűen használható központi felülethez, melyen gyorsan felveheti és eltávolíthatja a családtagokat a LastPass Families fiókból.
Minden családtagnak egyedi fiók – Minden családtag külön, önálló LastPass fiókot kap, melyben eltárolhatja a személyes jelszavait, és meghatározhatja, hogy melyek kerülhetnek megosztásra másokkal, és melyeket szeretne bizalmasan kezelni.
„A LastPass Families a legjobb módszer a család bizalmas információinak biztonságos tárolására és a jelszavak biztonságos létrehozására” – teszi hozzá Carley Knobloch, lifestyle tech szakértő és LastPass-felhasználó. „A szülők számára nagy megnyugvást jelent, hogy biztonságban tudják a család online életét, ráadásul jó példát mutatnak a gyerekeknek is digitális higiénéből.”
Árak és elérhetőség:
A LastPass Families minden új és meglévő előfizető számára azonnal hozzáférhető; az előfizetési díj 48 dollár évente.
- Hirdetés -
Kiberbiztonság – itt egy új megoldás
|
- Hirdetés -
A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI
Ilyen autóra elég a munkáshitel
A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...
A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány
Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...
Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén
Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...
Új tablettel erősít a Honor
December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...
Minden tizedik magyar állást keres
Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...
Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez
Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...
Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n
Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...
Átalakuló streamingvilág
A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...
Újabb díjat nyert a K&H
Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...
Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi
A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...
- Hirdetés -