- Hirdetés -

Kiberbiztonság – itt egy új megoldás

|

Az egész család digitális életét egyszerűbbé és biztonságosabbá tevő szolgáltatással bővíti portfólióját a LogMeInhez tartozó LastPass. Bár a felhasználók jelentős többsége fontosnak tartja jelszavait a család védelme szempontjából, mégis kevesen tesznek megfelelő lépéseket, ami által könnyű prédává válnak az egyre növekvő számú online csalók számára.
A családoknak manapság nyomasztó mennyiségű online fiókot és jelszót kell nyilvántartaniuk, emiatt sokan lemondtak arról, hogy biztonságos módon hozzák létre és jegyezzék meg a jelszavaikat, vagy osszák meg online fiókjaikat a családtagjaikkal – mondja Matt Kaplan, a magyar alapítású LogMeIn-hez tartozó LastPass vezérigazgatója. A CEO szavait több kutatás igazolja: egy közelmúltban elvégzett felmérés szerint a megkérdezettek 91 százaléka úgy véli, erős jelszavak használatával jobban megóvhatja a családját1. Emellett a válaszadók több mint fele volt már olyan vészhelyzetben, amikor nem tudott kapcsolatot teremteni a családjával, vagy nem fért hozzá az online fiókjaihoz.
Nem nehéz megérteni a téma fontosságát egy olyan világban, amikor már a bankügyeinket és a vásárlások jelentős részét is online végezzük, személyes adataink nagy részét is virtuálisan tároljuk. Erre a trendre figyelt fel a hazai startupként indult, majd nemzetközi sikertörténetté váló LogMeIn, amikor 2015-ben felvásárolta a LastPasst. A cég ezáltal sokmillió háztartás életében lett közvetlenül is jelen. A családok életét könnyíti meg a vállalat legújabb terméke LastPass Families, amely egyszerű és biztonságos megoldást kínál a családtagok jelszavainak és egyéb fontos adatainak kezelésére. A LastPass Families segítségével a felhasználók a bankszámlájuk, útlevelük és bankkártyáik adatait is biztonságban tárolhatják, emellett akár mappákba rendezhetik és meg is oszthatják őket a családtagjaikkal, vagy szükség esetén más személyekkel is.
„Ezzel az új verzióval olyan egyszerű eszközt adunk a családok kezébe, mellyel biztonságban tudhatják, és könnyen rendszerezhetik a bizalmas adataikat, így végső soron ellenőrzésük alá vonhatják az online életüket” – hangsúlyozza Kaplan. A modern „digitális család” igényeit szem előtt tartva létrehozott LastPass Families hat licencet tartalmaz, és a következő szolgáltatásokat kínálja:
Korlátlan megosztás – A családtagok kényelmesen tárolhatják a jelszavaikat, hitelkártya-adataikat, értékes dokumentumaikat és egyéb információikat, majd azokat mappákba rendezve korlátlanul és rugalmasan megoszthatják a családtagjaikkal.
Hozzáférés vészhelyzetben – A családok a vészhelyzeti hozzáférési funkciónak köszönhetően előre gondoskodhatnak arról, hogy mindig legyen egy családtag, aki váratlan helyzetekben hozzáfér ezekhez a nélkülözhetetlen információkhoz.
Egyszerű adatkezelés – A család adatait kezelő családtag, a „családi adatgazda” hozzáféréssel rendelkezik egy olyan, egyszerűen használható központi felülethez, melyen gyorsan felveheti és eltávolíthatja a családtagokat a LastPass Families fiókból.
Minden családtagnak egyedi fiók – Minden családtag külön, önálló LastPass fiókot kap, melyben eltárolhatja a személyes jelszavait, és meghatározhatja, hogy melyek kerülhetnek megosztásra másokkal, és melyeket szeretne bizalmasan kezelni.
„A LastPass Families a legjobb módszer a család bizalmas információinak biztonságos tárolására és a jelszavak biztonságos létrehozására” – teszi hozzá Carley Knobloch, lifestyle tech szakértő és LastPass-felhasználó. „A szülők számára nagy megnyugvást jelent, hogy biztonságban tudják a család online életét, ráadásul jó példát mutatnak a gyerekeknek is digitális higiénéből.”
Árak és elérhetőség:
A LastPass Families minden új és meglévő előfizető számára azonnal hozzáférhető; az előfizetési díj 48 dollár évente.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...

Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi

A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...