- Hirdetés -

Kibővített menedzsmenttel folytatja a Pepita

|

- Hirdetés -

Minden fontos mutatóban 50 százalék feletti növekedést ért el 2021-hez képest, ezzel fennállásának legerősebb üzleti évét zárta tavaly és folytatja ugrásszerű fejlődését a Pepita Csoport, közölte a cég. A 2023-ra kitűzött üzleti célok, azaz a nemzetközi piacszerzés, a marketplace és az ügyfélszolgálat további erősítése érdekében a Csoport négy új taggal bővítette menedzsmentjét kereskedelmi, technológiai, ügyfélszolgálati és marketplace területen.

A COVID ugyan már kevésbé nyomta rá a bélyegét az online boltok 2022-es évére, de, mint a legtöbb iparágnak, úgy az e-kereskedelemnek is meggyűlt a baja a háború negatív gazdasági hatásaival, az ingadozó devizaárfolyamokkal és az inflációval. A nehezítő körülmények ellenére a hibrid, azaz hagyományos és piactér modellben egyaránt működő Pepita.hu mellett több weboldalt is üzemeltető Pepita Csoport nem csak folytatni tudta nemzetközi terjeszkedési törekvéseit, de kiemelkedő üzleti eredményesség mellett tette mindezt.

Az egyedi látogatások számában éves szinten tapasztalt 30 százalékos növekedés önmagában is kiemelkedőnek számít iparági szinten, de a csoporthoz tartozó oldalak ügyfélvonzó- és megtartó képességét még jobban mutatja az értékesített termékek számának közel 80%-os, összértékének 70% feletti növekedése. Ha hozzátesszük, hogy a tavalyi évben 640 ezer vásárló összesen 15 milliárd forintot költött a Pepita oldalain, egyértelművé válik, miért jegyzik a Pepitát a hazai online kereskedelmi piac legfontosabb szereplői között.

Pelenkák és bútorok viszik a forgalmat

Szinten végtelennek tűnő választékból kerül ki a Pepitán értékesített közel 1,6 millió termék, de néhány termék és kategória magasan kiemelkedik erről a palettáról. Az értékesített termékek darabszámát tekintve továbbra is a gyorsan forgó fogyasztási cikkek a slágertermékek, magasan vezeti a kategóriát, közel 30 ezres darabszámmal a legnagyobb számban fogyó termék a pelenka, amely majd’ 350 millió forinttal az értékeket összesítő listán is előkelő helyen szerepel. Vásárlási értéket tekintve a bútorok dominálnak a Pepita vásárlóinak körében: az oldalon összesen több mint egymilliárd forint értékben találtak gazdára szekrények, ifjúsági ágyak és komódok.

Négy új tag a menedzsmentben

A két korábbi Szállás.hu alapító, Dorcsinecz József és Varga Zoltán által felépített és vezetett, majd az OTP csoporthoz tartozó PortfoLion alapkezelő tőkebefektetésével 2020-ban megerősített Pepita Csoport a jelentős hazai piacszerzés után jelenleg a német, szlovák, román piacok fejlesztésén, és egy hatékony, a célokat hosszú távon is támogatni képes menedzsment felépítésén dolgozik. Ennek köszönhető, hogy a tavalyi év végén és az idei év elején összesen négy új taggal, kulcspozíciókban bővült a cég felsővezetése. Kereskedelmi igazgatói pozícióba érkezett a korábban az Extreme Digital, majd az eMAG-fúzió után a két cég közös hardline kategóriáját vezető, és az összeolvadást 50 fős csapatával tevékenyen segítő Sásdi Norbert. “Jó időben jött a találkozás, hiszen az alapítók olyan víziót tudtak nekem mutatni, amivel könnyen tudok azonosulni. A személyes célom, hogy a most épülő csapatommal a top3 hazai e-kereskedelmi szereplő közé vezessük a Pepitát és több piacon is meghatározóvá tudjunk válni a következő 5 évben” - emelte ki Sásdi Norbert.

A Pepita marketplace élére szintén egy korábbi eMAG-os vezető, Papp Máté került, aki 2017 óta volt az eMAG marketplace igazgatója. Papp Máté legfontosabb feladata,a Magyarországi Marketplace üzletág tovább fejlesztése mellett, hogy a külföldi Pepita-piacokon is elindítsa a cég eredményessége szempontjából kiemelten fontos marketplace modell működését.

Nem iparágon belülről, de felbecsülhetetlen szakmai tapasztalattal érkezett a cégcsoport új termékfejlesztési vezetője, Köteles Ádám, a MOL-csoport downstream üzletágának korábbi IT vezetője. Legfőbb feladata, hogy azokra az üzletileg megalapozott projektekre összpontosítsa a cég informatikai erőforrásait, melyek a vállalatcsoport számára a legnagyobb értéket teremtik.

Egészségügyi területről, közgazdász, pszichológus, senior projektmenedzser és service designer háttérrel érkezik a pepita ügyfélszolgálati vezetői posztjára Kató-Nagy Szilvia, aki az egyre növekvő ügyfélszolgálati terhelés továbbra is magas színvonalú kezeléséért felel.

A Pepita Csoport vezetéséért és a stratégia kialakításáért továbbra is a két alapító, Dorcsinecz József és Varga Zoltán és az operatív igazgató, Sárközi Tamás felel.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Kitart a lendület a turizmusban

A turizmus 2023-ban vett lendülete továbbra is érezteti hatását. A Nemzeti Turisztikai Adatszolgáltató Központ (NTAK) adatai szerint január-júniusban 7,5 millió vendég 17,8 millió vendégéjszakát töltött a hazai szálláshelyeken, ami 7,6 százalékkal szárnyalta túl a...

Médiaügynökségi vezetők a hazai trendekről – 2. rész

A legnagyobb médiaügynökségek vezetői általában elégedettek, mert elég jól futott a szekerük tavaly. Optimisták az idei évre nézve is. Az MI-vel kapcsolatos kihívásoktól nem igazán tartanak, de vannak, akik szerint a tévés kampányok teljesítése...

Kiderült, mikor érkezik mozikba az új magyar filmmusical

Befejeződött a Demjén Ferenc leghíresebb dalaira felfűzött romantikus zenés vígjáték forgatása június végén. Ennek egyik utolsó, a Nyugati pályaudvaron rögzített jelenetének felvételén a 77 éves rocklegenda személyesen is részt vett és még kamera elé...

Új terepen próbálkozik a Duna House Group

DH Energy néven indít új üzletágat a Duna House Group. A Budapesti Értéktőzsdén jelentette be az Európa 4 országában működő ingatlan, és pénzügyi termékeket közvetítő vállalat, hogy új leányvállalatával először Magyarországon lép be az...

Tíz tipp, hogy biztonságos legyen a nyári utazás

Még soha nem utaztak annyian, mint idén nyáron, és a turisták több pénzt is költenek, mint valaha - derült ki a Mastercard Economics Institute "Travel Trends 2024" című, 74 országra kiterjedő felméréséből. A Mastercard...

A vendéglátásban és az egészségügyben vethetik be az LG új robotját

Az LG Electronics (LG) bemutatta legújabb LG CLOi ServeBot (LDLIM31 modell) elnevezésű autonóm kiszolgáló robotját, amelyet arra terveztek, hogy biztonságos kiszállítást nyújtson a vendéglátásban és az egészségügyben. A bőséges belső tárolóhellyel rendelkező, négyajtós kialakítású...

Fontos változás jöhet a nyomtatók világában

A legtöbb vállalkozás még ma is a papír alapú iratkezelést preferálja, ami egyrészt hatalmas terhet ró a környezetre, másrészt pedig olyan fejlesztést igényel a közeljövőben, ami fenntarthatóvá és hatékonnyá is teszi egyben az irodai...

Mesterséges intelligencia alapú alkalmazással is segíti partnereit a SPAR

Tovább bővítette kistermelői partnerprogramját a SPAR Magyarország: a Régiók Kincsei révén már több mint 600 új, hazai termék érhető el az üzletek kínálatában. A vállalat ezen felül szakmai támogatást is nyújt partnereinek fejlődésük és...

Kemény idők várnak az albérletet keresőkre

Budapesten már hetekkel a július 24-i felvételi ponthatárhirdetés előtt érzékelhetően nőtt a bérlakáskeresők aktivitása. A vidéki iskolaközpontokban ennek egyelőre nincs sok nyoma. Farsang Sándor, az OTP Ingatlanpont észak-magyarországi régióvezetője ezt azzal magyarázza, hogy tapasztalat...

Megdöbbentő dolog történt a hazai lakáshitelpiacon

Hatalmas növekedést mutat a magyar lakáshitelpiac 2024 első felében. A Bankmonitor szakértőinek becslése szerint júniusban a szerződések volumene átlépte a 130 milliárd forintot és ezzel az első félévi lakáshitel volumen már közel 10%-kal meg...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Ezek a projektek nyerték el idén a Digitális Készségek Európai Díját

Ezek a projektek nyerték el idén a Digitális Készségek Európai Díját A Digitális Készségek Európai Díjának (European Digital Skills Awards) idei nyertes projektei között kiberbiztonságra fókuszáló, hátrányos helyzetűek digitális készségeinek fejlesztését, illetve a nők technológiai...

Kitart a lendület a turizmusban

A turizmus 2023-ban vett lendülete továbbra is érezteti hatását. A Nemzeti Turisztikai Adatszolgáltató Központ (NTAK) adatai szerint január-júniusban 7,5 millió vendég 17,8 millió vendégéjszakát töltött a hazai szálláshelyeken, ami 7,6 százalékkal szárnyalta túl a...

Médiaügynökségi vezetők a hazai trendekről – 2. rész

A legnagyobb médiaügynökségek vezetői általában elégedettek, mert elég jól futott a szekerük tavaly. Optimisták az idei évre nézve is. Az MI-vel kapcsolatos kihívásoktól nem igazán tartanak, de vannak, akik szerint a tévés kampányok teljesítése...

Kiderült, mikor érkezik mozikba az új magyar filmmusical

Befejeződött a Demjén Ferenc leghíresebb dalaira felfűzött romantikus zenés vígjáték forgatása június végén. Ennek egyik utolsó, a Nyugati pályaudvaron rögzített jelenetének felvételén a 77 éves rocklegenda személyesen is részt vett és még kamera elé...

Új terepen próbálkozik a Duna House Group

DH Energy néven indít új üzletágat a Duna House Group. A Budapesti Értéktőzsdén jelentette be az Európa 4 országában működő ingatlan, és pénzügyi termékeket közvetítő vállalat, hogy új leányvállalatával először Magyarországon lép be az...

Don't Miss

Ezek a projektek nyerték el idén a Digitális Készségek Európai Díját

Ezek a projektek nyerték el idén a Digitális Készségek Európai Díját A Digitális Készségek Európai Díjának (European Digital Skills Awards) idei nyertes projektei között kiberbiztonságra fókuszáló, hátrányos helyzetűek digitális készségeinek fejlesztését, illetve a nők technológiai...

Folyamatosan újra kell gondolnunk, hogyan maradhatunk relevánsak – interjú Erich Mullerrel

Sok tekintetben a budapesti gyártóközpont az ügynökségünk szíve, amely életre kelti a stratégiai és kreatív csapatok által nap mint nap kitalált csodálatos koncepciókat és ötleteket – mondta el Erich Muller. A Publicis Groupe Hungary...

A csapatmunka és az emberi kreativitás nem lecserélhető – interjú Juhász Péterrel

Ha mindenáron le akarunk nyomni valamit a nézők torkán, akkor azt nem fogják befogadni és elkapcsolnak – állítja Juhász Péter. A 235 egyik tulajdonosa, a Tippmix reklámfilmek rendezője az mmonline.hu-nak adott interjúban beszélt arról...

Marketingfronton újított a Tesco

Az áruházlánc 44 üzletében 132 darab innovatív digitális kijelzőt helyez üzembe az eladáshelyi reklámok hatékonysága és a vásárlói élmény növelése érdekében. A Tesco június 21-én, a kiskereskedelmi ügyféladatokat elemző dunnhumby-val közösen tartott első Tesco...

Kaliszky András váltja Foltányi Tamást az Ersténél

Kaliszky András lesz 2025 januártól az Erste Bank Hungary Zrt. informatikai és operációs területért felelős igazgatósági tagja – jelentette be a pénzintézet. A pozíciót Foltányi Tamás 2024 végéig tölti be, az idén 65 éves...