- Hirdetés -

Kiderül, hogyan állnak az iskolák az internettel

|

Nagyszabású programot indít az UNICEF és az Ericsson annak érdekében, hogy felmérjék az iskolák internet-hozzáférését világszerte. A kezdeményezés keretében 2023-ig 35 országban végzik el a vizsgálatot.

A program az UNICEF és a Nemzetközi Távközlési Egyesület (ITU) múlt évben indított, Giga elnevezésű kezdeményezésének része, melynek célja éppen az, hogy a jövőben minden iskolában elérhető legyen az internet. Az Ericsson az első magánvállalat, amely támogatóként, több millió dollárral szállt be a kezdeményezésbe.

Az ITU adatai szerint jelenleg mintegy 360 millió fiatal nem éri el az internetet. Ennek következtében a legsérülékenyebb gyermekek és fiatalok csoportjai jutnak kevesebb oktatási erőforráshoz, és indulnak így neki kevesebb lehetőséggel az életnek. A jobb internet hozzáférés révén több információ és lehetőség jut el a tanulókhoz, több választásuk lesz, és az iskoláskorú gyerekek generációi tudnak részt venni saját jövőjük alakításában.

„A mélyülő digitális szakadék egyike azon egyenlőtlenségeknek, amelyekre a COVID-19 világjárvány rávilágított – mondta Charlotte Petri Gornitzka, az UNICEF partnerkapcsolatokért felelős igazgatóhelyettese. – Az iskolabezárások és a korlátozott- vagy nem létező távtanulási lehetőségek világszerte komoly problémákat okoztak a gyermekek oktatásában. Az Ericssonnal kötött megállapodásunk révén közelebb kerülünk a célunkhoz, hogy minden gyermek és fiatal számára hozzáférést biztosítsunk a digitális tanulási lehetőségekhez.”

Az anyagi támogatás mellett az Ericsson az adatok feldolgozásához és kezeléséhez is erőforrást biztosít, felgyorsítva a feltérképezés folyamatát. A társaság segítséget nyújt a valós idejű hozzáférési adatok gyűjtéséhez, értékeléséhez, elemzéséhez, változáskövetéséhez és vizuális megjelenítéséhez.

A program során létrehozott adatok segítségével a kormányzati és magánszektor olyan digitális megoldásokat tervezhet és alakíthat ki, amelyek biztosítják a gyermekek és fiatalok számára a tanulási lehetőségeket. Az Ericsson széles ügyfélbázisát is felhasználja a Giga kezdeményezés céljainak elősegítése érdekében.

Az UNICEF-Ericsson partnerség a „Korlátok nélküli generáció” (Generation Unlimited) elnevezésű, globális digitális konnektivitási programot is támogatja, amelynek célja a digitális gazdaságban való teljes részvétel lehetőségének biztosítása. Ez a szektorokon átívelő partnerségi program a fiatalok oktatási, képzési és munkavállalási lehetőségeit hivatott kiteljesíteni. Az Ericsson emellett támogatja az UNICEF legfrissebb COVID-19 akciótervét, amelyben a szervezet hangsúlyozta a gyermekek folyamatos oktatásának fontosságát. Az akcióterv a vidéki és távoli területek internet-hozzáférésének biztosítását prioritásként kezeli.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Kiderült, melyik a világ legnépszerűbb autója

A Toyota Corolla hosszú éveken át őrizte a világ legkelendőbb autójának címét, évről évre világszerte a legnagyobb darabszámban értékesített új autónak bizonyulva, összesített eladásban pedig egyetlen autómárka egyetlen modellje sem tud a tizenkettedik generációnál...

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...