- Hirdetés -

Kiderült, hol rendezik a női és a férfi kézilabda BL Final4 sorsolását

|

A női és a férfi kézilabda Bajnokok Ligája 2024-es EHF Final4 sorsolását május 7-én 17 órától tartják a Sport TV budapesti stúdiójában. A verseny történetében először dől el a két EHF FINAL4 menetrendje egy helyszínen, egy napon, élő adásban.

Azt már megszokhattuk, hogy a kölni LANXESS Arena és a budapesti MVM Dome a férfi és a női klubkézilabda két temploma, köszönhetően a EHF Bajnokok Ligája négyes döntőinek, de lassan megbarátkozhatunk azzal is, hogy a Sport TV stúdiója lesz a EHF Final4-sorsolások szentélye. Az Európai Kézilabda-szövetség (EHF), a Nemzeti Rendezvényszervező Ügynökség (NRÜ) és a sportcsatornát működtető AMC Networks International – Central and Northern Europe (AMCNI CNE) közös erőfeszítései jóvoltából 2024-ben rendhagyó pillanatoknak lehetünk szemtanúi. Az EHF elhatározta, hogy fennállása során először egy helyszínen, egy időben tartja meg a két csúcsesemény sorsolását.

„A május 7-én Budapesten rendezendő sorsolással egyszerre állítjuk reflektorfénybe két prémiumtermékünket, a női EHF Bajnokok Ligáját és a Machineseeker EHF Bajnokok Ligáját. Újabb mérföldkőhöz jutottunk el a férfi és a női kézilabda közös népszerűsítésében, és több mint boldogok vagyunk, hogy az AMC-vel ilyen tapasztalt, régi partner áll mellettünk. Közös célunk, hogy minél több szurkolóhoz eljuttassuk az eseményt” – jelentette ki David Szlezak, az EHF Marketing ügyvezető igazgatója.

Az élő televíziós program május 7-én 17 órakor kezdődik, a csaknem egyórás programot két, már jól ismert műsorvezető, Petur András és Szalay Edit tartja kézben, a főszereplők között pedig üdvözölhetjük majd Michael Wiederert, az EHF elnökét, valamint a sportág több egykori legendás alakját is. Abban pedig minden magyar szurkoló nagyon reménykedik, hogy a Telekom Veszprém, illetve az FTC-Rail Cargo Hungaria és a Győri Audi ETO KC is érintettként vehet részt a sorsoláson.

„Nagyon örülünk, hogy a sportág első közös női-férfi EHF Final4 sorsolásának az AMC, illetve a Sport TV stúdiója adhat otthont, és így elmondhatjuk, nem csupán a budapesti MVM Dome-ba, de a kölni LANXESS Arenába is rajtunk keresztül vezet az út. Az elmúlt években partnereinkkel közösen azon dolgoztunk, hogy a női sorsolásnak a létező legnagyobb rangot adjuk. Büszkévé tesz, hogy az európai szövetség értékelte az erőfeszítéseinket, és ránk bízta a rendhagyó, immár a férfiakkal közös esemény televíziós lebonyolítását” – fogalmazott Málnay B. Levente, az AMCNI CNE vezérigazgatója.

„A Magyar Kézilabda Szövetség a kezdetek, azaz 2014 óta aktív részese, szervezője a budapesti női EHF Final4-nek, így nagyon örülünk, hogy az EHF Marketinggel és a Nemzeti Rendezvényszervező Ügynökséggel együtt társszervezőként tizedik alkalommal az idén is részesei lehetünk a női klubkézilabda csúcseseményének – mondta el Pálinger Katalin, az MKSZ alelnöke. – A Sport TV stúdiójában sorra kerülő május 7-i sorsolás az egész európai kézilabdacsalád számára kiemelt jelentőséggel bír, hiszen a budapesti és a kölni hétvége elődöntőinek párosítására is fény derül, ami sporttörténelmi jelentőségű újdonság.”

A magyar „magot” az NRÜ teszi teljessé, amelynek részéről Falvai Mátyás vezérigazgató így kommentálta az eseményeket: „A Nemzeti Rendezvényszervező Ügynökség életében a 2024-es a második női EHF Final4, amelynek szervezésében részt vehetünk. Nagy izgalommal tölt el minket, hogy szerepet vállalhatunk a tizedik esemény rendezésében, és mindent megteszünk azért, hogy az alkalomhoz méltó formában valósulhasson meg a jubileumi női EHF Final4.”

A Sport1 május 7-én 16:45-től élőben közvetíti a női és a férfi kézilabda BL EHF FINAL4 -jának sorsolását.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...

Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi

A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...

Ez lehet a digitális bankolás jövője

A COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez – derül ki a Deloitte legfrissebb, Digital Banking...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...