- Hirdetés -

Kiderült, kik a hazai közösségi média kedvencei

|

- Hirdetés -

Átadták az idei JOY Social Media Award (JOY SMA) díjait. Tíz kategória negyven jelöltje egy hónapon át tartó kampányban buzdította szavazásra a követőit, a díj története alatt egymillióan voksoltak kedvenceikre. Díjat kapott többek között Kajdi Csaba, Aryee Claudia – Tücsi, Pál Marci és családja, Illés Fanni, valamint a Trió podcast is.

Véleményvezérek, hírességek, a hazai social media világ közkedvelt szereplői gyűltek össze a JOY Social Media Award díjátadó gáláján, ahol tíz kategória negyven jelöltje közül díjazták a legőszintébb, legkreatívabb és a leginspirálóbb tartalomgyártókat. Egy hónapon át tartott az online voksolás, a verseny idén is alaposan megmozgatta a közönséget, öt év alatt összesen immáron egymillióan szavaztak kedvenceikre. Hatalmas táborokat mozgatott meg az esemény, hiszen a jelöltek többsége több százezeres követőbázissal rendelkezik különböző platformokon.

Az idei évben először szavazhatott a közönség a #szülővagyok kategória legmeghatározóbb képviselőire. Pál Márton, Tapasztó Orsi, Annoni Zita és Lugosi Dóra social média aktivitásukkal hozzájárulnak ahhoz, hogy sokszínű családképeket ismerhessenek meg a követők, legyen szó szivárványcsaládokról, örökbefogadásról, a lombikozás kihívásairól, vagy Down-szindrómás gyermek neveléséről. A kategóriában a legtöbb szavazatot Pál Márton aktivista, A család az család mozgalom társalapítója kapta.

2021-ben a felelős állattartók is megmérettettek - a #gazdivagyok kategóriában Nyári Dia, Baronits Gábor, Sydney van den Bosch és Kajdi Csaba online „lájkcsatájából” utóbbi, azaz Cyla és kutyája, Sanyika került ki győztesen. Az önmagában is médiaszereplőnek számító, az Instagramon 56 ezer követővel rendelkező Sanyika elkísérte gazdáját a színpadra, hogy együtt vegyék át a díjat.

A bodypositivity mozgalom élharcosai is ringbe szálltak idén. Szabó Zsófi, Illés Fanni, Németh Dorottya és B. Nagy Réka nap mint nap tesznek azért, hogy követőik jobban érezzék magukat a bőrükben. A #szeresdatested kategória győztese Illés Fanni paralimpikon úszó lett. A közönség döntését a helyszínen vastaps fogadta.

A korábbi évek főbb kategóriái sem maradtak el: az idei #ökoharcos Fancsikai Eszter (Vegamama), a 2021-es #berobbanó pedig a Trió podcast lett. A #bestoftiktok kategóriában Hegyes Berci versenytáncos győzedelmeskedett, a #példakép kategória jelöltjei közül pedig a rákkal való küzdelmét Instagramon bemutató Bajkó Barbara (Élet dió után) kapta a legtöbb szavazatot.

A közönség dönthetett arról is, hogy mely zenészek dobták fel leginkább a rajongók hangulatát idén - #hallgasshazait kategória győztese Opitz Barbi lett. Aki pedig a követők szerint mindig tud újat mutatni az ízek terén, vagyis a legnagyobb #gasztroguru, az Suga Paulina. A JOY SMA keretein belül elismerést kapott Aryee Dedei Tücsi is, akit a #trendszetter kategória abszolút győztesévé választott a közönség. Tücsi a kategóriához hűen, valóságos angyalként tündökölt hazai tervezésű hófehér, csillogó szettjében az esten.

A jelöltek mellett az esten olyan ismert, nagy követőbázissal rendelkező vendégek is részt vettek mint például Dobó Ági, Kardos Eszter, Sass Dani, Nagy Adri, Görgényi Fruzsina és a műsorvezető, Miskovits Marci.

„A JOY SMA az egyetlen elismerés ma Magyarországon, amely díjazza az értéket a közösségi médiában. Idén, az 5. díjátadó alkalmával igyekeztünk még több, számunkra fontos értéket, missziót kiemelni és kategóriába komponálni. Büszkék vagyunk, hogy mind az új, mind a már meglévő kategóriák jelöltjei megkaphatták a megérdemelt elismerést példaértékű, inspiráló, környezettudatos, ínycsiklandozó, kreatív vagy éppen cuki tartalmaikért - mert bár kategóriánként csak egy győztest hirdettünk ki, az idei rekordmennyiségű közönségszavazat bizonyítja: fontos és különleges, amit a közösségi médiában képviselnek” – mondta el Alberti Petra, a JOY Magazin főszerkesztője.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Új terméket dob piacra a XIXO

A XIXO márka 2013-as alapítása óta büszke arra, hogy a folyamatosan változó és újdonságra szomjazó fogyasztóit különleges ízekkel és izgalmas termékekkel varázsolja el. Épp ezért nem meglepő, hogy a brand, a legtöbb italgyártóval ellentétben,...

A gazdaság erősödésével számolnak a cégvezetők

Világszerte a vezetők 77 százaléka szerint erősödni fog a globális gazdaság az előttünk álló évben, csupán 15 százalékuk számít visszaesésre. Erős összefüggés látható az ügyfélbizalom és a vezérigazgatói optimizmus, valamint a között, hogy történt-e...

Cápákkal fejlődhet tovább a digitális diákszövetkezet

A Quantum, Magyarország első digitális diákszövetkezete formálhatja át a fiatalok foglalkoztatásának jövőjét. A Start it @K&H inkubátorprogramban fejlődő és a Cápák között befektetőinek támogatását elnyerő csapat a pandémia idején alakult, de máris milliárdos forgalom...

A Toyota lett Európa második legnépszerűbb személyautó márkája

A Toyota Motor Europe európai Toyota és Lexus járműeladásai 1.076.300 darabot tettek ki 2021-ben, ami 8%-os növekedést jelent az előző év azonos időszakához képest, tükrözve a környezetbarát márkák iránti erős ügyfélkeresletet. Ezzel a Toyota...

Kriptovalutázó startupokat támadnak a hekkerek

Kis és közepes méretű vállalkozások elleni támadássorozatra bukkantak a Kaspersky szakértői. A fejlett állandó fenyegetésekkel támadó BlueNoroff hekkercsoport támadásai következtében az áldozatok komoly kriptovaluta-veszteségeket szenvednek el világszerte. A SnatchCrypto nevű kampány célpontjai olyan vállalatok,...

Karitatív kampánnyal segített az OMV

A karácsonyi szezonban tartott karitatív kampány eredményeképpen összesen több mint 5 millió forintot utal át az OMV a Magyar Máltai Szeretetszolgálat számára. A segélyszervezet a pénzt egy új mentőautó megvásárlásához használja fel. Ezzel az...

Új hírcsatornák a DirectNow kínálatában

Két új hírcsatornával bővültek a Direct Now alkalmazásban elérhető tartalmak, ezzel most már 96-ra emelkedett azon csatornák száma, melyek mobiltelefonon, tableten, laptopon vagy okostévén hozzáférhetőek a Direct One előfizetői számára. A Direct Now alkalmazás a...

Konferenciaszervezés: melyik részét érdemes profikra bízni? (x)

Egy konferencia sikerén számtalan dolog múlhat: erősítheti vagy akár gyengítheti is a cég hírnevét, bevételeit, megbízhatóságát. A siker azonban több lábon áll, melynek nagy része a szervezésben teljesedik ki. Fontos a helyszín, az előadók,...

Közös beszerzési stratégiát javasol a GVH

Lezárta a hazai médiaszolgáltatás és műsorterjesztés piacán végzett ágazati vizsgálatát a Gazdasági Versenyhivatal (GVH). A szervezet elemzése szerint az árak és a szolgáltatás minősége határozza meg leginkább a fogyasztói döntéseket, a kisebb szolgáltatóknak pedig...

Online nézhetjük a nemzetközi táncfesztivált

Online rendezik meg a SzólóDuó Nemzetközi Táncfesztivált: az Orkesztika Alapítvány a fesztivál produkcióit YouTube-csatornáján közvetíti január 19. és 22. között esténként 7 órától.A SzólóDuó Fesztivál célja, hogy a szárnyaikat bontogató és a tapasztalt alkotók,...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Tovább növekedne a ŠKODA 2022-ben

A Covid-19-járvány és a félvezetőhiány ellenére is összesen 878 200 járművét szállította ki 2021 folyamán világszerte a ŠKODA AUTO. Közel 45 ezer darabos kiszállítási volumenével sikeresen mutatkozott be a piacon a tisztán elektromos ENYAQ...

Új terméket dob piacra a XIXO

A XIXO márka 2013-as alapítása óta büszke arra, hogy a folyamatosan változó és újdonságra szomjazó fogyasztóit különleges ízekkel és izgalmas termékekkel varázsolja el. Épp ezért nem meglepő, hogy a brand, a legtöbb italgyártóval ellentétben,...

A gazdaság erősödésével számolnak a cégvezetők

Világszerte a vezetők 77 százaléka szerint erősödni fog a globális gazdaság az előttünk álló évben, csupán 15 százalékuk számít visszaesésre. Erős összefüggés látható az ügyfélbizalom és a vezérigazgatói optimizmus, valamint a között, hogy történt-e...

Cápákkal fejlődhet tovább a digitális diákszövetkezet

A Quantum, Magyarország első digitális diákszövetkezete formálhatja át a fiatalok foglalkoztatásának jövőjét. A Start it @K&H inkubátorprogramban fejlődő és a Cápák között befektetőinek támogatását elnyerő csapat a pandémia idején alakult, de máris milliárdos forgalom...

A Toyota lett Európa második legnépszerűbb személyautó márkája

A Toyota Motor Europe európai Toyota és Lexus járműeladásai 1.076.300 darabot tettek ki 2021-ben, ami 8%-os növekedést jelent az előző év azonos időszakához képest, tükrözve a környezetbarát márkák iránti erős ügyfélkeresletet. Ezzel a Toyota...
- Hirdetés -

CMO

Fontos, hogy megmutassuk a pezsgő másik oldalát

Csomay András, marketing vezető, Törley Pezsgőpincészet   - Milyen évet zártok idén? - Ha ezt az évet jól le tudjuk hozni járványügyi szempontból, akkor nálunk a Törley Pezsgőpincészetben reményeink szerint vissza tudunk állni a COVID előtti időszakra....

A hitelesség egyre fontosabb

Sándor Gabriella, Libri-Bookline, marketing és kommunikációs igazgató fotó: Egyed Péter - A karácsony kiemelt időszaknak számít a könyvpiacon, az éves marketingbüdzsé mekkora részét költik el ilyenkor? - Az év utolsó három hónapja kereskedelmi és kommunikációs szempontból valóban...

Eljött a bátrak ideje

  Gál Judit, Danubius Hotels, marketing és kommunikációs igazgató   - Milyen év végére számítasz? Picit jobb lesz, mint a tavalyi hasonló időszak? - Össze sem hasonlíthatóak. A tavaly november olyan komoly szigorítást hozott, hogy fél évig...

A jövő év második felében lehet intenzívebb felfutás

Mocsai Zoltán, P Automobil Import Kft., marketing vezető - Mit tippelsz, milyen év lesz 2021 az autópiacon? Tavaly 128 000 új személyautót helyeztek forgalomba, idén kevesebb lesz? - Egy alapvetően felemás év az idei. Az év...

A vásárlási szokások örökre megváltoztak

Kanyó Roland, dm Kft., marketing és PR menedzser 133 milliárd forintos bevétellel zártátok az elmúlt üzleti évet, majdnem 10 százalékos plusszal. Gondolom ez a körülmények figyelembe vételével, elég jó eredménynek számít? Természetesen elégedettek vagyunk az elért...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Zöld vállalást tett a Toyota és a Lexus

2035-re karbonsemleges lesz Európában a Toyota és a Lexus.A Toyota készen áll arra, hogy 2035-re nullára csökkentse az újonnan értékesített Toyota és Lexus járművek széndioxid-kibocsátását Nyugat-Európában, amelynek fontos lépcsőfoka lesz a legalább 50 százalékos,...

Zöld együttműködésben a TotalEnergies

A TotalEnergies és a Daimler Truck AG megállapodást írt alá az Európai Unió közúti árufuvarozásának szén-dioxid mentesítésére irányuló kötelezettségvállalásukról. A partnerek együttműködnek a hidrogénnel üzemeltetett nehéz tehergépjárművek ökoszisztémáinak fejlesztésében, egyrészt azzal a szándékkal, hogy...

Új technológiák pörgethetik fel a klímavédelmet

Hogyan segítheti a mesterséges intelligencia, az esővízgyűjtés és a közlekedési rendszerek gyökeres átalakítása a károsanyag-kibocsátás csökkentését – a többi között ez is kiderül a világ legfenntarthatóbb vállalatának választott Schneider Electric és a CNBC Catalyst...

DATA