- Hirdetés -

Kiderült, kik csókolnak a legjobban

|

- Hirdetés -

A médiások között találjuk a legtöbb racionálisan csókolózót – derül ki a Life.hu által, a Telviran® krém támogatásával készített országos Nagy Csókteszt eredményéből. A marketingesek között saját bevallásuk szerint az országos átlagnál picit több a romantikus, ugyanakkor kevesebb a szenvedélyes szerető. Bár a legtöbben úgy gondolják, már a csók is megcsalásnak számít, a férfiak és idősebbek sokkal elnézőbbek párjukkal és magukkal szemben is.

Közel 12 000 fő részvételével elkészült Magyarország csóktérképe: a legszenvedélyesebben nevéhez hűen Heves megyében csókolnak, míg Vas megyében él a legtöbb romantikus szerető. A Life.hu által a Telviran® krém támogatásával készített felmérésből az is kiderült, hogy négyből hárman a vasiakhoz hasonlóan az érzelmes csókra esküsznek, minden ötödik megkérdezett intenzíven, szenvedélyesen csókol, és mindössze alig 4 százalék racionális típus, akinél a csóknak megvan a maga helye és ideje. A legtöbben közülük Bács-Kiskun megyeiek, míg Nógrád és Somogy megyében alig akad olyan, akinek csókból is megárt a sok.

Ma már 14 év alatt elveszik a „csókszüzesség”

Kortól és nemtől függetlenül mindenki egyetért, hogy a csók fontos a párkapcsolatban. A megcsalás terén már jobban megoszlanak a vélemények: ötből négyen gondolják úgy, hogy már egy „eltévedt” csók is megcsalásnak számít. Leginkább a nők és a 19-25 évesek veszik ezt szigorúan, ugyanakkor a férfiak egyharmada, a 65 év felettieknek pedig közel fele könnyedén szemet hunyna egy félrecsúszott csók felett.

A többség egyébként 14-15 éves korában vesztette el „csókszüzességét”, a mostani 18 év alattiak viszont még ennél is korábban, 13 éves korukban élik át az első romantikus csókélményüket.

Nemcsak a legelső, de a többi első csókkal sem szeretünk várni: a megkérdezettek több mint 40 százaléka már az első randin szeret biztosra menni. Ez nem meglepő, hiszen az Oxfordi Egyetem egy korábbi kutatása szerint a csók kapcsolatban áll a leendő társ potenciális képességeinek feltérképezésével. Ugyanez a korosztály egyébként az, aki egy kis kalandba is könnyebben beleveti magát: 37 százalékuk keveredett már csókcsatába olyannal, akinek a nevét sem tudta. Hozzájuk hasonlóan ötből két férfi sem várja meg a bemutatkozást a csókolózással.

50 felett lángra lobbanunk

A Nagy Csókteszt arra is rámutatott, hogy egyáltalán nem törvényszerű, hogy idővel kihunyjon a láng a kapcsolatokban. Az 50 felettiek körében jelentősen nő a szenvedélyes csókra vágyók aránya, a legtöbb heves szerető pedig a nyugdíjasok körében akad, ami azzal is összefügghet, hogy a munka mókuskerekéből kiszállva több idejük jut egymásra és szerelmi életükre a pároknak. Az a sztereotípia sem állja meg a helyét, hogy a fiatalok nem bírnak a vérükkel, a Nagy Csókteszt tanúsága szerint ugyanis ötből négy tizenéves a romantikus csókolózásban hisz.

Nem ritkán hallani, hogy akinek munka közben megalszik a tej a szájában, az az ágyban sem lehet valami nagy virgonc. A Telviran® krém támogatásával készített Nagy Csókteszt szerint a napi szinten emberekkel foglalkozó ügyfélszolgálatosok és HR-esek között találjuk a legtöbb romantikus szeretőt, közéjük furakodnak be a dobogó második fokára a pénzügyesek. Aki viszont szenvedélyes partnerre vágyik, annak az építő- vagy a szépségiparban érdemes keresgélnie, a legtöbb racionális csókolózót pedig a médiások között találjuk.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Mesterséges intelligenciával növekszik a lengyel webshop

A lengyel alapítású eobuwie.pl Közép- és Kelet-Európa egyik vezető cipő-, táska- és kiegészítő kereskedője, Magyarországon ecipo.hu márkanéven ismert. Ahogy a vállalat új piacokra terjeszkedik, úgy válik egyre összetettebbé árukészlete és választéka. A tervezési folyamatok...

Egyre többen aggódnak a digitális lábnyomuk miatt

Az európaiak 82 százalék-a szeretne véglegesen törölni valamit a 2021-es közösségi médiás posztjai közül – derül ki a Kaspersky felméréséből. A legnagyobb arányban a Z-generációs fogyasztók szeretnének levenni valamit a 2021-es posztjaik közül (86%),...

Újabb magyar városokban terjeszkedik az IKEA

A 2021-es pénzügyi év számos kihívást tartogatott a Covid–19 világjárvány miatt, az IKEA 109 milliárd forint teljes kiskereskedelmi forgalommal zárta az időszakot. Ez a megelőző évhez képest majdnem 12%-os növekedést jelent. Az online kereskedelem...

Csúcsot döntött a használtautópiac

Az előzetes adatok szerint a hazai használtautó-piacon minden eddiginél több, közel 819 ezer személygépkocsi cserélt gazdát 2021-ben. Ez az érték 3,4 százalékkal haladja meg az előző évi szintet: 2020-ban 791 ezer volt a belföldi...

Mobiljukat fizetési terminálként használhatják az UniCredit ügyfelei

A SoftPOS a dinamikusan bővülő európai piacokon és a technológiailag fejlett országokban aktív paytech vállalat, a Nexi által kifejlesztett alkalmazás, amely már az UniCredit Bank üzleti ügyfelei számára is elérhető. Az alkalmazás segítségével a...

Erősíti karitatív sorsjegyértékesítő hálózatát a Szerencsejáték Zrt.

Többéves előkészítő munkát követően biztonságosabbá, gyorsabbá és hatékonyabbá tette sorsjegyértékesítő rendszerét karitatív hálózatában a nemzeti lottótársaság. Digitális eszköz biztosításával a Szerencsejáték Zrt. Európában másodikként biztosította a hálózatban dolgozók részére, hogy online kezeljék készleteiket és...

Munkáltatói díjat nyert a Lidl

A Lidl Magyarország első alkalommal került be a Top Employer minősítéssel rendelkező vállalatok közé. A díjjal a független "Top Employers Institute" azokat a munkáltatókat ismeri el világszerte, akik kiemelkedő munkavállalói körülményeket biztosítanak.Idén a Lidl...

Fékezett a Netflix, lassan jönnek az új előfizetők

A múlt évben 18,2 millióval tudta növelni előfizetői számát a Netflix, ami nem csak 2020-as évben felmutatott bővüléshez képest komoly visszaesés, de a pandémia előtti időszakkal összevetve is. Üzleti szempontból egyébként nem volt rossz...

Így tennék biztonságosabbá az online világot

A jogellenes online termékek, szolgáltatások és tartalmak jobb kiszűrése, az óriásplatformok, például a legnagyobb közösségi felületekre vonatkozó szigorúbb szabályok, valamint a kiskorúak védelmét szolgáló előírások is szerepelnek abban az új rendeletjavaslatban, amit tegnap fogadott...

Új lehetőségeket hoz a Visa felhőalapú platformja

A Visa nemrégiben bejelentette új felhőalapú fizetéselfogadási platformját, a Visa Acceptance Cloudot (VAC), amely forradalmasítani fogja a vállalkozások számára az ügyfelektől érkező fizetések elfogadási módját. A Visa népszerű - okostelefonokat és tableteket fizetési terminállá...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Legendákkal jön a téli olimpia közvetítése

Az Eurosport platformjai lesznek a 2022 évi téli olimpiai játékok közvetítésének otthona, amelynek 107 fős szakértői gárdája több mint 80 olimpiai érmet és 26 aranyérmet számlál. A csapat páratlan betekintést és szakértelmet kínál sportrajongók...

Mesterséges intelligenciával növekszik a lengyel webshop

A lengyel alapítású eobuwie.pl Közép- és Kelet-Európa egyik vezető cipő-, táska- és kiegészítő kereskedője, Magyarországon ecipo.hu márkanéven ismert. Ahogy a vállalat új piacokra terjeszkedik, úgy válik egyre összetettebbé árukészlete és választéka. A tervezési folyamatok...

Egyre többen aggódnak a digitális lábnyomuk miatt

Az európaiak 82 százalék-a szeretne véglegesen törölni valamit a 2021-es közösségi médiás posztjai közül – derül ki a Kaspersky felméréséből. A legnagyobb arányban a Z-generációs fogyasztók szeretnének levenni valamit a 2021-es posztjaik közül (86%),...

Újabb magyar városokban terjeszkedik az IKEA

A 2021-es pénzügyi év számos kihívást tartogatott a Covid–19 világjárvány miatt, az IKEA 109 milliárd forint teljes kiskereskedelmi forgalommal zárta az időszakot. Ez a megelőző évhez képest majdnem 12%-os növekedést jelent. Az online kereskedelem...

Csúcsot döntött a használtautópiac

Az előzetes adatok szerint a hazai használtautó-piacon minden eddiginél több, közel 819 ezer személygépkocsi cserélt gazdát 2021-ben. Ez az érték 3,4 százalékkal haladja meg az előző évi szintet: 2020-ban 791 ezer volt a belföldi...
- Hirdetés -

CMO

Sokat számít a 30 éves jelenlétünk

Hársfalvi János, marketingvezető, Magyar Suzuki Zrt. - Nagyon nehéz év volt a tavalyi, a hazai piac csökkent is, közel 5 százalékkal. De a kis Suzuki elég nagyot ment. Elégedett vagy, vagy ennél is jobbra...

Fontos, hogy megmutassuk a pezsgő másik oldalát

Csomay András, marketing vezető, Törley Pezsgőpincészet   - Milyen évet zártok idén? - Ha ezt az évet jól le tudjuk hozni járványügyi szempontból, akkor nálunk a Törley Pezsgőpincészetben reményeink szerint vissza tudunk állni a COVID előtti időszakra....

A hitelesség egyre fontosabb

Sándor Gabriella, Libri-Bookline, marketing és kommunikációs igazgató fotó: Egyed Péter - A karácsony kiemelt időszaknak számít a könyvpiacon, az éves marketingbüdzsé mekkora részét költik el ilyenkor? - Az év utolsó három hónapja kereskedelmi és kommunikációs szempontból valóban...

Eljött a bátrak ideje

  Gál Judit, Danubius Hotels, marketing és kommunikációs igazgató   - Milyen év végére számítasz? Picit jobb lesz, mint a tavalyi hasonló időszak? - Össze sem hasonlíthatóak. A tavaly november olyan komoly szigorítást hozott, hogy fél évig...

A jövő év második felében lehet intenzívebb felfutás

Mocsai Zoltán, P Automobil Import Kft., marketing vezető - Mit tippelsz, milyen év lesz 2021 az autópiacon? Tavaly 128 000 új személyautót helyeztek forgalomba, idén kevesebb lesz? - Egy alapvetően felemás év az idei. Az év...
- Hirdetés -

SzuperZöld

A legfenntarthatóbbak között a Schneider Electric

Ismét bekerült a legjobbak közé a Schneider Electric a Corporate Knights által évente összeállított, a legfenntarthatóbb módon működő vállalatokat felsoroló Global 100-as listán.A kanadai média- és kutatócég minden évben több mint 6900 vállalatot vizsgál...

Mesterséges intelligenciával segíti a vízgazdálkodást a Microsoft

A szennyvízkezelés során egy új Microsoft fejlesztés révén előre jelezhető a víz mennyiségének és ezzel a minőségének hirtelen megváltozása. A Microsoft mesterséges intelligenciát alkalmazó megoldását a hazai központú, biológiai víztisztító rendszereket fejlesztő Organica Water...

Fenntartható projektben az Airbus

Az Airbus szándéknyilatkozatot írt alá Csengtu városával és a Tarmac Aerosave vállalattal Kína első fenntartható, „életciklus” szolgáltatási központjának létrehozására. A megállapodás részeként a cégek a repülőgépek parkoltatása és tárolása mellett karbantartási, felújítási, átalakítási, szétbontási...

DATA